státusz Joc82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2007. április 26. csütörtök, 19:24


Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tõletek az alábbi problémámmal:

320D e46 2000. évjárat.
Alacsony fordulaton alig húz, és 3000-3200 fordulaton megjavul. Egy elõzésnél már 90-nél is háromba kell visszakapcsolni. Nem füstöl, nem rángat, csak 3000-ig egyáltalán nem megy.

Halott már valaki ilyen hibáról?

Segítsetek légyszi, mert nagyon bosszantó, és csak jövõ hét végén olvassák a hibatárolót:

Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. március 30. péntek, 07:17


...a motortartó bakot nézesd meg!
Petike

státusz HerrYaqsz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2007. március 30. péntek, 06:38


Nekem sajnos az egész autó durván berezonál. De üzemmelegen a legkissebb gond sincs..

státusz bvanko1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. március 29. csütörtök, 09:02


Nekemi is 320da van. Az alapjárati vibrálás az normális mert ez csak négy hengeres így a kiegyensúlyozás nem a legtökéletesebb. A hidegen való rezonancia nálam a következõképpen jelentkezik, amikor alacsony sebességnél pl: tolatás, amikor elveszem a a gázról a lábam ugyebár a fordulat visszaesik alapjáratra, na ekkor olyat csinál mintha le akarna fulladni egy ezredmásodpercre. Ezt csak hidegben produkálja de Rhantos kolléga azt mondta ez minden 20da-nál megfigyelhetõ jelenség.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2007. március 29. csütörtök, 08:29


Helló!

Ez engem is érdekel, mert nekem is csinálja.
Enyémen leginkább a kormányon érezni a rezonálást.

státusz HerrYaqsz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2007. március 29. csütörtök, 06:59


Hali.
Mi okozhatja a következõ problémát?
320D aut. amíg nem éri el az üzemi hõmérsékletet bizonyos fordulatszám tartományban úgy berezonál mintha rázókõre mentem volna. Ha gázt adok vagy elveszem megszûnik. A jelenség ca.1500-1800rpm körül jelentkezik.
A másik kérdésém az lenne hogy hol tudnám kivetetni az autóból a power boxot?? Tényleg nagggggyon jól megy a szerkezet, de engem egy kicsit frusztrál hogy dundi gáznál sötét ködbe rejtõzve távozok...
Viszont az is igaz hogy a cimborám a 35i-vel 130-ig repülõrajtból nem tudott elmenni. De ez nekem kevésbé fontos....
thx.

státusz szaby330D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. március 23. péntek, 16:43


SC-Motorsportnál berhelték meg .Most hogy jó lett-habnak a tortára szereztem németbõl egy Alpin Chipet és beledobtam...
Irtó nagyot dobott rajta,és meglepõ hogy a fogyasztás lement 7.7-rõl 6.9-re.Persze lehet hogy csak a fedélzetit is átveri a chip..
Lényeg hogy most frankón indul és megy mint ha seggberúgták volna...
Szaby.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. március 14. szerda, 11:40


...fasza, lényeg, hogy mostmár megy, egyébként hogy jöttetek rá (hol csinálták)

petike

státusz szaby330D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. március 14. szerda, 11:21


Hello mindenki !

Meglett a hiba...Nagynyomású szivattyú csere!
Azt mondták hogy ritka hogy ilyet produkál ,ez befecskendezõ szelepre jellemzõ de jó lett.
200.000.-Ft.-ba fájt a móka...

Szaby.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. február 16. péntek, 19:50


Inkább a hajtókar jönne ki a motor oldalán-akkor legalább tudom mit kell kicserélni...

Ebben esetleg segíthetek, és még egy páran szívesen csatlakoznának , de félre a tréfával, hívd fel Bözsét és kérd el a szerelõ (Zsolt ) számát, de tényleg. (Ha nem értene hozzá veszettül nem ajánlanám)

Petike

státusz szaby330D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. február 16. péntek, 15:26


Hali!

Az immót már kiszûrtük,az összes kulccsal próbáltam felváltva és ugyan az a hiba.Semmi hibakód a komputerben!Bár amikor pont fennáll a hiba akkor nem tudtuk megnézni...
Az AC csatikkal kezdtem,sõt égõk is be voltak vezetve a kaszniba hogy kap-e áramot az AC amikor éppen nem akar indulni...és világítottak az égõk mindíg.A Nyomások rendben vannak.
Eszméletlen hiba ez... Inkább a hajtókar jönne ki a motor oldalán-akkor legalább tudom mit kell kicserélni...

Szaby.

státusz baralajbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2007. február 14. szerda, 14:46


Meglett a hiba!!!

Az AC pumpa szarakodott. Vagyis az elektromos csatlakozója. Ha száraz volt az idõ és kiszáradt a csati, akkor nem rendesen érintkezett, ha akár egy kis harmat is érte, rögtön beindult, és vele együtt az autó is. A hibának azt írta be a gép, hogy 0 és 10 bár nyomás van a nagynyomású részben, de ezt a hibát nem tárolta a rendszer, csak akkor lehetett kiolvasni, ha produkálta. Ezért volt annyira nehéz megtalálni ezt a hibát. Rengeteget szívtam miatta, pedig csak egy kis WD40 kellett neki.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. február 14. szerda, 13:54


.....nem lehet, hogy az immobiliser szarakszik néha (pl: a kulcsod miatt), próbáld ki, hogy másik kulccsal használod egy darabig, esetleg érdemes volna az önindítót is megnézni.

Petike

státusz szaby330D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. február 14. szerda, 13:29


Üdv.

baralajbi !

Megoldódott a 330D-nek az indítási gondja ???
Mert nekem ugyan ezt csinálja (nem indul néha 20-30-40)percig...
Már minden lehetséges okot megpróbáltunk kiszûrni de csak széttárt karok mindenhol...
Ha megvan a hiba oka akkor szólj hogy mi volt az!

Üdv.Szaby.

státusz baralajbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2006. június 17. szombat, 21:34


A másfél napos afférkor mindent kipróbáltam. Áramtalanítást kb 3-szor 1 órára. A legszebb az, hogy amikor beindult (a tréleren) akkor úgy indult mint ahogy szokott. És mint írtam azóta sincs vele semmi gond.