státusz Attyla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2007. október 23. kedd, 14:45


Érdekes dologra lettem figyelmes minap, kisívben tolatok ki valahonnan és 2-3-4 kattanást hallok a kocsi bal hátuljából....visszaállok, újra kifordulok, semmi...
Aztán másnap megint kisívben kitolatok valahonnan(most másik oldalra fordulva) megint hallok 2-3 fémes kattanást bal hátulról..megint visszamegyek, újra kitolatok, semmi...reprodukálni nem tom, néha csinálja, néha nem, gondolom a difivel lehet gond....van valami ötletek, hogy mekkora probléma lehet? Jó, elviszem a szerelõhöz is majd, de nincs rá idõm, csak pénteken, és péntekig még bele kéne hajtanom 300 kilit legalább, szval szerintetek mehetek még vele? Vagy inkább ne? Vajon mi lehet a gond?
Csak tolatásnál jelentkezik, amúgy nem, aprópó, 2002es 320d lim.

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2007. október 21. vasárnap, 20:28


Csatlakozom! Nekem is hasonló a bajom, van , hogy alig bírok vele elindulni. Jellemzõen hidegen csinálja, de akkor sem mindig. Lambda szondára gyanakxom. Jövõ héten szerviz, ha jutok valamire jelzem.
cobi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2007. október 21. vasárnap, 18:14


Ja, és van még egy hiba, ami csak nemrég jelentkezet, az mi lehet, hogy néha nem akar menni az autó, mintha csak mondjuk 70-80 Le lenne. Padlógáznál (automata) elkezd gyorsulni, de csak nagyon lájtosan, majd egy 4-5mp-ig a padlógázon tartva egyszer csak megindul, ereje visszatér, és utánna sincs semmi baja többet (egy jó darabig). Még csak ritkán csinálja!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2007. október 21. vasárnap, 18:03


zezoka írta: HI! Ez neekd megoldódott? Mert mi pont ugyanilyen problámával küzdünk. Mindenki mond más verziót, h mi lehet, de mindegyik 2-3-4százezrekkel dobálózik, és elvileg csak egyiknek lehet igaza! Többiek valszeg tévednek...


Persze én most csak a rezonálásra gondolok. Ja, és nálunk melegen (is) csinálja!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2007. október 21. vasárnap, 18:01


HerrYaqsz írta: Hali.
Mi okozhatja a következõ problémát?
320D aut. amíg nem éri el az üzemi hõmérsékletet bizonyos fordulatszám tartományban úgy berezonál mintha rázókõre mentem volna. Ha gázt adok vagy elveszem megszûnik. A jelenség ca.1500-1800rpm körül jelentkezik.
A másik kérdésém az lenne hogy hol tudnám kivetetni az autóból a power boxot?? Tényleg nagggggyon jól megy a szerkezet, de engem egy kicsit frusztrál hogy dundi gáznál sötét ködbe rejtõzve távozok...
Viszont az is igaz hogy a cimborám a 35i-vel 130-ig repülõrajtból nem tudott elmenni. De ez nekem kevésbé fontos....
thx.


HI! Ez neekd megoldódott? Mert mi pont ugyanilyen problámával küzdünk. Mindenki mond más verziót, h mi lehet, de mindegyik 2-3-4százezrekkel dobálózik, és elvileg csak egyiknek lehet igaza! Többiek valszeg tévednek...

Itt van részletesen.

státusz impact

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2007. október 20. szombat, 13:04


Kész lett a szekér!

Vezérmûtengely jeladó 60 € meg 6000 Huf szerelési díj, szerintem nem horror ahhoz képest miket produkált. Meg mien alkatrészárak vannak.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. október 20. szombat, 08:01


Szia!
Az elsõ problémádra válaszolva,sztem valamelyik övfeszítõd lesz a rossz.A hibatárolóban ki kell törölni,utána elméletileg el kell,h aludjon.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. október 19. péntek, 17:20


A légzsáklámpár ha rákeresel a keresõben itt a fórumon, akkor találsz topikot ahol ki van vesézve a lehetséges okokkal.
Amúgy ezt mindenképp a hibatárolóban kell megnézetni.

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2007. október 19. péntek, 17:13


saca írta: Sziasztok!

Több problémával kapcsolatban kérnék segítséghet Tõletek.
2001 320d
1, Légzsákvisszajelzõ kigyulladt?
Csatlakozók rendben, mégis világít.
2, Nincs erõ az autóban, 140 km/h-nál 3000.es fordulatnál nem megy feljebb de ez ingadozik , mert egyszercsak meggondolja magát és újra húz rendesen.
Dugulásra gondoltam, légszûrõ, gázolajszûrõ (motortérben) lett cserélve.

Valakinek ötlete?

Elõre is köszi.


A másokik kérdésedre szerintem több lehetséges válasz is lehet, nézesd meg!
Elõször is lehet légtömegmérõ, nekem pont van egy feleslegbe, 50 ropiért a tiéd.
De azért ne kapkodd el a dolgot, mert nekem így maradt meg, mivel megvettem, amikor nekem is ugyanezt csinálta, aztán meg kiderült, hogy az AGR szelepet vezérlõ vákumszivattyú adta meg magát.

státusz saca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2007. október 19. péntek, 14:05


Sziasztok!

Több problémával kapcsolatban kérnék segítséghet Tõletek.
2001 320d
1, Légzsákvisszajelzõ kigyulladt?
Csatlakozók rendben, mégis világít.
2, Nincs erõ az autóban, 140 km/h-nál 3000.es fordulatnál nem megy feljebb de ez ingadozik , mert egyszercsak meggondolja magát és újra húz rendesen.
Dugulásra gondoltam, légszûrõ, gázolajszûrõ (motortérben) lett cserélve.

Valakinek ötlete?

Elõre is köszi.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. október 18. csütörtök, 17:50


alfatone írta:
peetie írta:
Mikee316ti írta: Sziasztok!

Mostanában mindig bekapcsol a hátsó ablak fûtés, ha elindítom a kocsit. HA kikapcsolom és úgy állítom le akkor is visszakapcsol a köv. indításnál. Ez mitõl lehet?
Nekem is pittyen egyet és bekapcsol, de csak reggel. Úgy gondolom hogy a hideg miatt, kb 3 fok alatt automatikusan bekapcsolja.

Biztos carmemory-ban így van beállítva. De azért az idõzítõ kikapcsolja, nem?
Nem tudom, kikapcsoltam kézzel aztán viszonlátásra. De majd megnézem mit csinál ha hosszabb idõre bekapcsolva hagyom. Úgy voltam vele, hogy ez egy BMW, csak tudja tán mit csinál és miért

státusz impact

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2007. október 17. szerda, 22:51


A szerelõ azt mondta, hogy vezérmûtengely jeladó, meg lehet fõtengely jeladó sz@rt be. meg hogy lassú a lamdaszonda. Holnap megy bécsbe gyári alkatrészért, szerinte akkor jó lesz. meg talán nem lesz horror öszeg

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. október 17. szerda, 20:19


impact írta: A fordulatszámmérõ 0 és 4000 között fel le ugrál, egy-kettõt még rúg miután teljesen leállt a motor. De ma sikerült elvinnem egy maszekhez aki már nagyon régóta BMW-ben utazik. Korrekt csávónak tûnik, legalábbis mûszakiztatásnál az volt.

Na mizu? Van valami fejlemény?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 22:03


impact írta: A fordulatszámmérõ 0 és 4000 között fel le ugrál, egy-kettõt még rúg miután teljesen leállt a motor. De ma sikerült elvinnem egy maszekhez aki már nagyon régóta BMW-ben utazik. Korrekt csávónak tûnik, legalábbis mûszakiztatásnál az volt.

Hát elsõre alapjárati szelepet mondtam volna. De ez a 0-4000 az valami durvább dolog lesz.
És persze ha ez nem hagy hibakódot, akkor semmi. Ki kell olvasni mindenképp.

státusz impact

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 21:43


A fordulatszámmérõ 0 és 4000 között fel le ugrál, egy-kettõt még rúg miután teljesen leállt a motor. De ma sikerült elvinnem egy maszekhez aki már nagyon régóta BMW-ben utazik. Korrekt csávónak tûnik, legalábbis mûszakiztatásnál az volt.