státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 20:05


Ha valaki leírná, melyik ez a szelep, kitalálnám hogyan lehet kiásni!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 19:29


ez igaz????? Soha életemben nem indítottam autót kupplung benyomása nélkül, leszámítva az automatákat.

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 18:37


Üdv!

Én még új BMW-s vagyok, de a fent leírt hibát tapasztaltam én is. Elõtte sosem volt BMW-m és nem tudtam, hogy a 46-ost is kupplung benyomása nélkül kell beindítani. Amíg benyomtam, mindig lefulladt kis idõ múltán. Hasonlóan, mint ahogy leírtátok.
Az enyém 318i (2 liter).

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 15:11


Eapa írta: Nekem is csinálja (28, benzin). Tavaly még nem volt olyan durva, most már majdnem leáll. A bemelegedési idõszakban 2-3-szor csinálja, utána semmit. Ha valakinek van MODIC-ja az hidegen rádughatná, hátha kiír valamit. Egyébként ezért több mint valószínû tényleg az alapjárati motor (szelep) a felelõs. A belerakódott szennyezõdéstõl ki kell mosni, benzinnel, vagy higítóval. Az ETK-ban majd megnézem, hogy lehet eljutni a szelephez, elég nagy dzsumbuly van a pillangószelep környékén.


Akkor valóban lehet, hogy az enyém meg ezért jó - júliusban pakoltam bele ezt a szelepet, valószínûleg még tiszta.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 14:41


Nekem is csinálja (28, benzin). Tavaly még nem volt olyan durva, most már majdnem leáll. A bemelegedési idõszakban 2-3-szor csinálja, utána semmit. Ha valakinek van MODIC-ja az hidegen rádughatná, hátha kiír valamit. Egyébként ezért több mint valószínû tényleg az alapjárati motor (szelep) a felelõs. A belerakódott szennyezõdéstõl ki kell mosni, benzinnel, vagy higítóval. Az ETK-ban majd megnézem, hogy lehet eljutni a szelephez, elég nagy dzsumbuly van a pillangószelep környékén.

státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 14:13


alfatone írta: Ok, ez a normális. De nekem 1000-rõl hirtelen visszaesik 600ig, és mielõtt lefulladna, visszarántja 1000-re. Ilyet is csinál a tietek?

Nekem is csinált ilyet régen a e36 318TI-m.. alapjárati motort tisztottak vagy mi a frász..

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 13:26


Nekem is megtorpant egy kicsit amikor meg akartam indulni...a 100.000 Inpect -en kiderült, hogy 2 pólusú opel gyertyák voltak benne...vki úgy tûnik spórolni akart....de mostmár minden ok.


bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 13:00


Hali!
Gyertya csere óta nem csinálta de nem esküdnék meg rá legalábbis a lefulladásra alapjáraton a torpanás viszont megszûnt!!!! akár 30-al sem rángat ötödikben ! Én sem hittem volna hogy ennyire el tud gányolódni bár 100 000 -nél a gyári gyertyák voltak szerencsétlenben!! Mindenesetre nem hittem hogy a torpanásos mutatványt ennyivel megúszom és tényleg!

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 08:20


bmw320 írta: Hali!
Egyszer vagy kétszer már nekem is volt ilyen! Szerintem ha nem mindig csinálja neked akkor az üzemanyag gagyibb vagy a gyertyák, esetleg alacsony fordulaton ha padlózod meleg állapotban nem torpan be egy pillanatra az autód? 2000 ford. alatt mert nekem akkor le is fulladt néha hidegen!

És kiderült az oka, vagy nem nyomoztad ki?

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 21:32


tipikus

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 21:25


Nekem pedig megint szarakszik a generátor....amit nem tudtam Nektek prezentálni a találkozon

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 20:28


Hali!
Egyszer vagy kétszer már nekem is volt ilyen! Szerintem ha nem mindig csinálja neked akkor az üzemanyag gagyibb vagy a gyertyák, esetleg alacsony fordulaton ha padlózod meleg állapotban nem torpan be egy pillanatra az autód? 2000 ford. alatt mert nekem akkor le is fulladt néha hidegen!

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 20:05


Ok, ez a normális. De nekem 1000-rõl hirtelen visszaesik 600ig, és mielõtt lefulladna, visszarántja 1000-re. Ilyet is csinál a tietek?

státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 16:31


Csatlakozom a felpörgõkhöz! (1000-1100) Múlt héten vettem észre, amikor nem indultam el azonnal, és kicsit melegítettem a motort.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 13:16


Adi01 írta: Nekem is ezt csinálja..
Felpörgeti kicsivel 1000rpm felé..


Akkor most el vagyok keseredve, mert úgy néz ki, hogy a Tiétek a jó az enyém meg rossz. Nekem stabilan van 7-800 között és nem csinál semmit, hidegben - melegben ugyanolyan.