Ez egy archivált weboldal! bővebben

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 21:28


Bero írta: Azzal elérhetek kisebb javulást,hogy kicserélem a fejet valami jobbra és majd hangszórót cserélek?


Nekem már attól jobb lett (sokkal), hogy bm54 rádiómodulom lett és 16:90!
Mondta bmw320d4, hogy jobb lesz, de nem hittem el. Aztán mégis.

Aztán mondta is, hogy a bm54 harman becker, aminek komoly előírásoknak kell megfelelnie, hamár harman

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 21:12


Zolee írta:
Bero írta: Hát azért ez elég szépen szét lett kapva Nem tudom,nekem megéri-e ennyit szenvedni úgy,hogy semmi nem értek az autohifihez. Szakmabelit meg nem szívesen fizetek ki Akkor még egy utolsó kérdés: Azzal elérhetek kisebb javulást,hogy kicserélem a fejet valami jobbra és majd hangszórót cserélek? Tehát erősítőt kihagynám. Írtam,hogy nem hangerő hanem a minőség a lényeg nekem! Szerinted?


Minőség: Alpine v JVC fejegység (ha tuti minőséget szeretnél akkor Alpine CDA-117Ri), Rainbow hangszórók (elöl) hátul szintén v JBL, továbbá cseréld ki a hangszórókábeleket minőségire.


És szerinted ezzel sokat javulna a helyzet? Mármint erősítő nélkül is szépen szólna? Neked milyen hangcuccod van,miből áll össze?

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 21:07


Bero írta: Hát azért ez elég szépen szét lett kapva Nem tudom,nekem megéri-e ennyit szenvedni úgy,hogy semmi nem értek az autohifihez. Szakmabelit meg nem szívesen fizetek ki Akkor még egy utolsó kérdés: Azzal elérhetek kisebb javulást,hogy kicserélem a fejet valami jobbra és majd hangszórót cserélek? Tehát erősítőt kihagynám. Írtam,hogy nem hangerő hanem a minőség a lényeg nekem! Szerinted?


Minőség: Alpine v JVC fejegység (ha tuti minőséget szeretnél akkor Alpine CDA-117Ri), Rainbow hangszórók (elöl) hátul szintén v JBL, továbbá cseréld ki a hangszórókábeleket minőségire.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 20:54


Hát azért ez elég szépen szét lett kapva Nem tudom,nekem megéri-e ennyit szenvedni úgy,hogy semmi nem értek az autohifihez. Szakmabelit meg nem szívesen fizetek ki Akkor még egy utolsó kérdés: Azzal elérhetek kisebb javulást,hogy kicserélem a fejet valami jobbra és majd hangszórót cserélek? Tehát erősítőt kihagynám. Írtam,hogy nem hangerő hanem a minőség a lényeg nekem! Szerinted?


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 20:32


seta írta:
Bero írta:

Ja,igaz amit írsz! Én viszont úgy gondoltam,hogy ahol az a vezeték jön,azon a részen mellette,profi vezetékkel oldanám,meg itt nekem csak a hely a lényeg és az,hogy ügyesen rejtve maradjanak a kábelek. Vagy tényleg ennyire bontanom kéne? Csak,mert ezek tudatába nem tudom,hogy belekezdjek-e..


Nem kell ennyire szétbontanod mint a képen. Én elöször a bal oldalon a küszöb belső felén futó kábelkorbács mellett vezettem el az árnyékolt jelkábelt és a remote szálat, de valamiért nagyon zajos lett még igy is (ha a láma világított, ciceregtek a hangszórók). Aztán vettem jófajta connection csavart jelkábeleket, és a kardánbox és a kárpit alatt vittem hátra. Ezekkel már csak hallgatózva lehet hallani a zajt. Ennél jobb már nem lesz a helyzet sztem. A tápkábeleket viheted akárhol, csak elég vastagak legyenek, és tartsd őket távol a jelkábelektől és a remote száltól is. A remote-on is velszedhet egy csomó zajt az erősítő. A hangszórókábelek is mehetnek akárhol, azoknak már nem zavar be semmi, csak azokat is távol kell tartani a jelkábeltől.

Tettem pár képet a galériámba arrol h hol vezettem el az uj jelkábeleket. A hintőpor jól jött amikor a kárpit vastag szivacsa alatt kellett áthuzni


Köszöntem

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 19:34


Bero írta:

Ja,igaz amit írsz! Én viszont úgy gondoltam,hogy ahol az a vezeték jön,azon a részen mellette,profi vezetékkel oldanám,meg itt nekem csak a hely a lényeg és az,hogy ügyesen rejtve maradjanak a kábelek. Vagy tényleg ennyire bontanom kéne? Csak,mert ezek tudatába nem tudom,hogy belekezdjek-e..


Nem kell ennyire szétbontanod mint a képen. Én elöször a bal oldalon a küszöb belső felén futó kábelkorbács mellett vezettem el az árnyékolt jelkábelt és a remote szálat, de valamiért nagyon zajos lett még igy is (ha a láma világított, ciceregtek a hangszórók). Aztán vettem jófajta connection csavart jelkábeleket, és a kardánbox és a kárpit alatt vittem hátra. Ezekkel már csak hallgatózva lehet hallani a zajt. Ennél jobb már nem lesz a helyzet sztem. A tápkábeleket viheted akárhol, csak elég vastagak legyenek, és tartsd őket távol a jelkábelektől és a remote száltól is. A remote-on is velszedhet egy csomó zajt az erősítő. A hangszórókábelek is mehetnek akárhol, azoknak már nem zavar be semmi, csak azokat is távol kell tartani a jelkábeltől.

Tettem pár képet a galériámba arrol h hol vezettem el az uj jelkábeleket. A hintőpor jól jött amikor a kárpit vastag szivacsa alatt kellett áthuzni


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 22. csütörtök, 19:38

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 19:27


seta írta:
Bero írta:
Robinson írta:
Bero írta: Mi jelent ez az újrakábelezés? Mit kell hozzá szétbontani ?




Ne rémisztgess! Ezért a projectért még az első kerekeket is levettétek ? Remélem tudok valami egyszerűbb megoldást,mint a szétbombázás! Van is egy ötletem. Ugyebár nekem van hátul 6 lemezes (F.O.S) cd táram és elől a váltóval. Na,most ha megy hátulra 12 V a CD tárba,akkor onnan letudom venni az erősítő számára. Akkor tehát az áram megoldva. A jelet a gyári fejből kivezetem ugyanezen a kábelen keresztül ami hátra megy a cd tárba így már kapja is az erőlködő a jelet. Innen már csak a hangszórókat kell bekötni. Szerintetek ez jó ötlet,így megoldható? Köszi


megoldható de használhatatlan lesz. Nemtudom hány W-os az erősítő de a cd-tár vékonyka vezetékei nemhiszem h sokáig birni fogják az áramfelvételét, és ha ott elég valami akkor az sokkal drágább mutatvány lesz mint az ujrakábelezés. Ha pedig a jelet viszed hátra a cd-tár vezetékein, akkor a zenéből nem sok minden marad mire hátraér. Nemhiába használnak jeltovábbításra árnyékolt vagy csavart vezetéket.


Ja,igaz amit írsz! Én viszont úgy gondoltam,hogy ahol az a vezeték jön,azon a részen mellette,profi vezetékkel oldanám,meg itt nekem csak a hely a lényeg és az,hogy ügyesen rejtve maradjanak a kábelek. Vagy tényleg ennyire bontanom kéne? Csak,mert ezek tudatába nem tudom,hogy belekezdjek-e..


seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 19:12


Bero írta:
Robinson írta:
Bero írta: Mi jelent ez az újrakábelezés? Mit kell hozzá szétbontani ?




Ne rémisztgess! Ezért a projectért még az első kerekeket is levettétek ? Remélem tudok valami egyszerűbb megoldást,mint a szétbombázás! Van is egy ötletem. Ugyebár nekem van hátul 6 lemezes (F.O.S) cd táram és elől a váltóval. Na,most ha megy hátulra 12 V a CD tárba,akkor onnan letudom venni az erősítő számára. Akkor tehát az áram megoldva. A jelet a gyári fejből kivezetem ugyanezen a kábelen keresztül ami hátra megy a cd tárba így már kapja is az erőlködő a jelet. Innen már csak a hangszórókat kell bekötni. Szerintetek ez jó ötlet,így megoldható? Köszi


megoldható de használhatatlan lesz. Nemtudom hány W-os az erősítő de a cd-tár vékonyka vezetékei nemhiszem h sokáig birni fogják az áramfelvételét, és ha ott elég valami akkor az sokkal drágább mutatvány lesz mint az ujrakábelezés. Ha pedig a jelet viszed hátra a cd-tár vezetékein, akkor a zenéből nem sok minden marad mire hátraér. Nemhiába használnak jeltovábbításra árnyékolt vagy csavart vezetéket.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 18:59


Robinson írta:
Bero írta: Mi jelent ez az újrakábelezés? Mit kell hozzá szétbontani ?




Ne rémisztgess! Ezért a projectért még az első kerekeket is levettétek ? Remélem tudok valami egyszerűbb megoldást,mint a szétbombázás! Van is egy ötletem. Ugyebár nekem van hátul 6 lemezes (F.O.S) cd táram és elől a váltóval. Na,most ha megy hátulra 12 V a CD tárba,akkor onnan letudom venni az erősítő számára. Akkor tehát az áram megoldva. A jelet a gyári fejből kivezetem ugyanezen a kábelen keresztül ami hátra megy a cd tárba így már kapja is az erőlködő a jelet. Innen már csak a hangszórókat kell bekötni. Szerintetek ez jó ötlet,így megoldható? Köszi

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 16:01


Bero írta: Mi jelent ez az újrakábelezés? Mit kell hozzá szétbontani ?




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 15:37


seta írta:
Bero írta: Lenne egy kérdésem: Szerintetek melyik szólna jobban és melyik a jobb ötlet,ha megcsinálnám a H/K rendszert vagy,ha vennék egy új fejet és Rainbow hangszórókat raknék a kocsiba?


Erre nemtudok válaszolni, de ha érdekel eljöhetsz meghallgatni hogy szól egy teljesen más rendszer (mac audio olympic gold szett d osztályú erősítóról + mélyláda a csomiba, de az csalóka lehet mert az én kalaptartóm ugye csak egy préselt textil izé ami átengedi a hangot ).


Érdekelni,érdekel csak Győr egy kicsit messze van tőlem Azért köszi! Már kezdek lassan megőrülni,mert mindenki mást mond,mit csináljak,mit vegyek meg stb.. Az a baj,hogy autóhifihez semmit nem értek,csak a hangszerekhez és azok erősítőjükhöz,de ahhoz nagyon,csak ugyebár azzal semmire nem megyek jelen esetben

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 14:54


Bero írta: Lenne egy kérdésem: Szerintetek melyik szólna jobban és melyik a jobb ötlet,ha megcsinálnám a H/K rendszert vagy,ha vennék egy új fejet és Rainbow hangszórókat raknék a kocsiba?


Erre nemtudok válaszolni, de ha érdekel eljöhetsz meghallgatni hogy szól egy teljesen más rendszer (mac audio olympic gold szett d osztályú erősítóról + mélyláda a csomiba, de az csalóka lehet mert az én kalaptartóm ugye csak egy préselt textil izé ami átengedi a hangot ).

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 13:50


Robinson írta:
Bero írta: Hali! Ha minden igaz,most tudok venni Kempelen kollégától H/K erősítőt. Ezt szeretném bekötni,csak épp nem tudom mi a módja ennek most a 6 hangszórós reverse sokol rádióm van,remélem ennél a H/K jobb lesz A gyári hangszórókkal szerinted jól fog szólni? Nekem nem hangerő kell,hanem hangminőség! Ezt a bekötést még mindig nem tudom,hogy fogjak hozzá,és mennyire kell szétszedni a kocsit hozzá. Nekem van egy 6 lemezes cd táram,váltóval hátul,ez segít a bekötésben? Köszi


Akkor elvileg neked ugyan az a rendszered van, ami nekem volt, csak az enyém kisnavis lappal volt. Ennek a lecserélését viszont egy komplett újrakáblezés kellett megelőzze...
Azt nem tudom, hogy csak erősítő bekötése is igényli-e ezt a fázist.

Ha jól tudom, a hk rendszernek a hangszórói is mások. Ebben az esetben viszont gyári rendszert még nem hallottam jól szólni.


Mi jelent ez az újrakábelezés? Mit kell hozzá szétbontani ?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 13:47


Bero írta: Hali! Ha minden igaz,most tudok venni Kempelen kollégától H/K erősítőt. Ezt szeretném bekötni,csak épp nem tudom mi a módja ennek most a 6 hangszórós reverse sokol rádióm van,remélem ennél a H/K jobb lesz A gyári hangszórókkal szerinted jól fog szólni? Nekem nem hangerő kell,hanem hangminőség! Ezt a bekötést még mindig nem tudom,hogy fogjak hozzá,és mennyire kell szétszedni a kocsit hozzá. Nekem van egy 6 lemezes cd táram,váltóval hátul,ez segít a bekötésben? Köszi


Akkor elvileg neked ugyan az a rendszered van, ami nekem volt, csak az enyém kisnavis lappal volt. Ennek a lecserélését viszont egy komplett újrakáblezés kellett megelőzze...
Azt nem tudom, hogy csak erősítő bekötése is igényli-e ezt a fázist.

Ha jól tudom, a hk rendszernek a hangszórói is mások. Ebben az esetben viszont gyári rendszert még nem hallottam jól szólni.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 13:34


[/quote]

A rainbow-ról sok jót hallottam, de még nem próbáltam. HK-tól nem estem hasra, de tény, hoyg nem szar. [/quote]

Hali! Ha minden igaz,most tudok venni Kempelen kollégától H/K erősítőt. Ezt szeretném bekötni,csak épp nem tudom mi a módja ennek most a 6 hangszórós reverse sokol rádióm van,remélem ennél a H/K jobb lesz A gyári hangszórókkal szerinted jól fog szólni? Nekem nem hangerő kell,hanem hangminőség! Ezt a bekötést még mindig nem tudom,hogy fogjak hozzá,és mennyire kell szétszedni a kocsit hozzá. Nekem van egy 6 lemezes cd táram,váltóval hátul,ez segít a bekötésben? Köszi