vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 23:46


kempelen írta:
vsop14 írta:
továbbra is az lenne a kérdésem, hogy ezek nem elektromos ventilátorosak?


Automata váltós ezekszerint.

az automaták viszkósak?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 17:03


vsop14 írta:
továbbra is az lenne a kérdésem, hogy ezek nem elektromos ventilátorosak?


Automata váltós ezekszerint.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 16:45


bdetti írta: Hát persze. Bocsi.
Miután kicseréltük a viszkókuplungot másnap ismét elfolyt a hûtõvizem amikor megálltam. Akkor kéznél volt valaki akivel azonnal belenéztünk a motortérbe, és észrevettük hogy egy alig látható helyen spriccel ki a víz a kiegyenlítõtartályból. Azonnal csere, légtelenítés, és azóta mûködünk. Ennyi. Nem kis kálvária volt, nem kevés pénz (mindennel együtt kb. 120.000,-) de megérte, mert imádom ezt az autót.


továbbra is az lenne a kérdésem, hogy ezek nem elektromos ventilátorosak?

státusz bdetti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 15:46


Hát persze. Bocsi.
Miután kicseréltük a viszkókuplungot másnap ismét elfolyt a hûtõvizem amikor megálltam. Akkor kéznél volt valaki akivel azonnal belenéztünk a motortérbe, és észrevettük hogy egy alig látható helyen spriccel ki a víz a kiegyenlítõtartályból. Azonnal csere, légtelenítés, és azóta mûködünk. Ennyi. Nem kis kálvária volt, nem kevés pénz (mindennel együtt kb. 120.000,-) de megérte, mert imádom ezt az autót.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. szeptember 04. péntek, 20:39


bdetti írta: Sziasztok,
hála az istennek megoldodott a problémám...
most már csak annyi kérdésem lenne hogy milyen fagyállót rakjak bele és mennyit???
köszi


És elárulod hogy mi is volt konkrétan? Talán tanulunk belõle...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. szeptember 04. péntek, 19:35


az, hogy mennyit az benne van a gépkönyvbe, a feltöltési menyniség, de mind nem folyik ki úgysem... én a Castrolt ajánlom 50-50%-os hígításban ioncserélt vízzel (desztilált) kékszínû a fagyálló maga, BMW-hez ajánlják...

Castrol Antifreeze NF 1 literes kiszerelés

bdetti írta: Sziasztok,
hála az istennek megoldodott a problémám...
most már csak annyi kérdésem lenne hogy milyen fagyállót rakjak bele és mennyit???
köszi


státusz bdetti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. szeptember 04. péntek, 19:28


Sziasztok,
hála az istennek megoldodott a problémám...
most már csak annyi kérdésem lenne hogy milyen fagyállót rakjak bele és mennyit???
köszi


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. augusztus 27. csütörtök, 19:58


bdetti írta: Viszkó (lehet hogy nem jól írtam) motor...
Lehet ez a probléma? Megnézte a szerelõ, nem talált semmi repedést, törést sehol.
Ilyet hol tudok beszerezni és fõleg mennyiért?
BDetti


srácok ezek nem elektromos ventisek? szerintem ebben nincs viszkókuplung....
amúgy meg, ha nem menne a hûtõventi, akkor meg bekapcsolna a klímahûtõ, ezt meg azért hallanád, hogy valami búg, mint az állat...

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. augusztus 27. csütörtök, 19:55


bdetti írta: Sziasztok!
Újabb probléma lépett fel (sajnos). Tegnap este vettem észre hogy van két kis folt a kocsi közepe alatt. Párom megnézte, hûtõfolyadék volt. Ma reggel beinditottam a kocsit és rögtön világított a visszajelzõ lámpa. Elég tetemes mennyiségû víz ment bele. Majdnem az alján volt az úszó. Megálltam reggelit venni (Szigethalomról járok Dunakeszire) mire kijöttem már szép kis tócsa volt alatta. Mit tegyek???
Sziasztok.


nagyon messzire ne menj vele, vidd el szakmeberhez nézze meg, én még mindig azt mondom, hogy simán lehet az, hogy levegõs a rendszer (tapasztalatból). nekem is ugyanez volt és szakember megcsinálta a legtelenítést, azóta semmi folyás, pedig nekem is nyomta ki a vizet rendesen

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. augusztus 27. csütörtök, 11:23


Én már jártam úgy, hogy egy gumitömítést kihagytam az alsó termosztát és a gumicsõ közül....
Nagyobb bolt az ijedség mint a gond!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2009. augusztus 27. csütörtök, 10:44


Szia
Hívj fel tudok segíteni

m_attila
20/326-4882

bdetti írta: Viszkó (lehet hogy nem jól írtam) motor...
Lehet ez a probléma? Megnézte a szerelõ, nem talált semmi repedést, törést sehol.
Ilyet hol tudok beszerezni és fõleg mennyiért?
BDetti


státusz bdetti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. augusztus 27. csütörtök, 10:31


Viszkó (lehet hogy nem jól írtam) motor...
Lehet ez a probléma? Megnézte a szerelõ, nem talált semmi repedést, törést sehol.
Ilyet hol tudok beszerezni és fõleg mennyiért?
BDetti

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. augusztus 27. csütörtök, 09:43


bdetti írta: Sziasztok!
Újabb probléma lépett fel (sajnos). Tegnap este vettem észre hogy van két kis folt a kocsi közepe alatt. Párom megnézte, hûtõfolyadék volt. Ma reggel beinditottam a kocsit és rögtön világított a visszajelzõ lámpa. Elég tetemes mennyiségû víz ment bele. Majdnem az alján volt az úszó. Megálltam reggelit venni (Szigethalomról járok Dunakeszire) mire kijöttem már szép kis tócsa volt alatta. Mit tegyek???
Sziasztok.


Csak, hogy ne keseredj el, ez még nincs lejátszva: E36-ban thermosztátot és víz szivattyút cseréltem, amihez ugye elfolyt a hútó folyadék. Feltöltöttem, légtelenítettem, pontosabban bénáztam vele és mindig folyt belõle a lé a kiegyenlítõ tartályról. Azt hittem el van repedve. Aztán hozzáértõ ember feltöltötte és légtelenítette, azóta nincs tócsa az autó alatt.
hil

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2009. augusztus 27. csütörtök, 09:12


Szia!

Nem sérûlt meg a vízhüttõd mikor elröpült az ékszíjtárcsád?

Meg kell nézni pontosan honnan folyik a víz. Valami megsérülhetett szerintem. A rossz légtelenítés miatt szerintem nem lehet.

üdv

m_attila

bdetti írta: Sziasztok!
Újabb probléma lépett fel (sajnos). Tegnap este vettem észre hogy van két kis folt a kocsi közepe alatt. Párom megnézte, hûtõfolyadék volt. Ma reggel beinditottam a kocsit és rögtön világított a visszajelzõ lámpa. Elég tetemes mennyiségû víz ment bele. Majdnem az alján volt az úszó. Megálltam reggelit venni (Szigethalomról járok Dunakeszire) mire kijöttem már szép kis tócsa volt alatta. Mit tegyek???
Sziasztok.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. augusztus 27. csütörtök, 09:02


én úgy tudom ha túlnyomás van alapból elengedi, ezért van az, hogy normális esetben is fogyaszt a hûtõvízbõl

Tano írta: Ez olybá tûnik, hogy valamelyik csövet rosszul rogzítették, vagy másik csõ is megsérült mikor elszált a tárcsa és az ereszt melegen mikor nyomás van a rendszerben. Le kell venni az alsó burkolatot is és megkeresni hol van a folyásnyom. Utána már könnyebb lesz konkrétat mondani mit kell cserélni.