státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. június 04. szerda, 18:46


Benten írta: Hétvégére idõzítettem a darabokraszedést. Köszi Tano különben biztos lerövidítettem volna a váltó utat, ha csavargatással nem jön le (fûrész)


teljes erõbõl téptem, de nem jött le... mondjuk még nem volt csavar, ami bent ragadt volna eddig, szóval elõbb utóbb ennek is ellátom a baját :

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. június 04. szerda, 16:21


Hétvégére idõzítettem a darabokraszedést. Köszi Tano különben biztos lerövidítettem volna a váltó utat, ha csavargatással nem jön le (fûrész)

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. június 04. szerda, 13:35


A váltókart nem kell csavargatni a leszedéshez, csak jó erõsen felfelé kell húzni. Ne hajoljatok rá, mert kiveritek a fogatokat Elég hirteen engedi el magát a foglalat

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. június 01. vasárnap, 11:38


NA VÉÉÉGRE, örülök, hogy nem õrültem meg, és más is hallja a zajt
Környezetembe lévõk már gúnyolódnak, hogy minden kis neszt meghallok...

Steve, amikor bõrözték a váltógombodat, hogy szedték le? Csavargatni kell vmilyen irányba???

Thx,

B

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. június 01. vasárnap, 11:07


Benten írta: Újabb belsõ zörej...

jelenség: Manuális váltó valamely sebességi fokozatban (legjobban 5-ösbe vettem észre), rosszabb minõségû úton a váltókar berezonál (gondolom normális, összes autóm csinálta, 20d motor) s a rezonálás miatt, hangot (ropog/pattog [nem kukorica]) ad ki magából. Ha üresbe teszem, s húzom oldalra, nagyon halkan hallom. Arra gyanakszom, hogy a váltószoknyát nem kenzeltem le rendesen bõrápolóval, s ahogy a merev bõr formálódik + kis por is közrejátszat... szerintetek??? Mocskosul idegesítõ...


ugyanez!!! gyûlölöm!!!! kétezres fordulat alatt -ha nem hallgatok zenét- hallom, hogy a szoknya rezonál a karon... a kart úgy húzom le a rúdról, hogy felfelé kitépem, vagy el kell forgatni valamelyik irányba? hátha meg tudok igazítani ott valami kis gyûrût, vagy mittomén mit
köszi!

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. június 01. vasárnap, 08:57


Újabb belsõ zörej...

jelenség: Manuális váltó valamely sebességi fokozatban (legjobban 5-ösbe vettem észre), rosszabb minõségû úton a váltókar berezonál (gondolom normális, összes autóm csinálta, 20d motor) s a rezonálás miatt, hangot (ropog/pattog [nem kukorica]) ad ki magából. Ha üresbe teszem, s húzom oldalra, nagyon halkan hallom. Arra gyanakszom, hogy a váltószoknyát nem kenzeltem le rendesen bõrápolóval, s ahogy a merev bõr formálódik + kis por is közrejátszat... szerintetek??? Mocskosul idegesítõ...

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. május 26. hétfő, 10:17


Autósboltokban van mindig. Meg nagypapa polcán az ÁFOR márkajelzésû elnyûhetetlen dobozban.


státusz Eric

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. május 26. hétfő, 00:30


collins írta: wd40-et nem kennék a gumira... sokkal inkább valami jóféle gumiápolót


Méhviaszos bútorápolóval már próbálkoztam, de nem jött be.
Emlékeim szerint a WD40 hátulján az apró betûs részében említik a gumit is, amire használható.

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. május 25. vasárnap, 23:03


Ez jó ötlet. Hol lehet kapni? Praktiker?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. május 25. vasárnap, 20:41


Szilikonzsírt próbálta már valaki?

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. május 25. vasárnap, 20:39


wd40-et nem kennék a gumira... sokkal inkább valami jóféle gumiápolót

státusz Eric

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. május 25. vasárnap, 00:49


Az kevésbé idegesítõ, mint a nyikorgás.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. május 24. szombat, 18:28


Az a baj ezzel a wd40el, hogy van benne ilyen petróleum származék, ami egy idõ után a porral keveredve, elég ronda elegyet fog alkotni.

státusz Eric

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. május 24. szombat, 17:10


Az ablakkeretekbõl hallható nyikorgást sikerült ma megszüntetnem.
WD40-el lekezeltem a környéken fellelhetõ összes gumi alkatrészt. Az ajtó keretrõl is lefejtettem a tömítést és alá is bekentem.
A legjobb hatást úgy értem el, hogy egy keskeny ecsetre fújtam a WD40-bõl(bõven) és azzal végeztem a kenegetést.

Az, hogy ez mennyire lesz tartós, majd kiderül. Egyelõre örülök a csendnek!

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. május 13. kedd, 18:57


Alesi írta:
Beluga írta: Sziasztok!

Volt már valakinek olyan tapasztalata,ha sokáig a napon áll a verda és felmelegszik az utastér akkor jött elõ valami nyikorgás a kesztûtartó felõl....visszahül akkor megszünik.... vélemény?


Köszi


Nekem az OFF verdám folyamatosan ezt csinálja, nyáron összevissza zörög a mûszerfal néha. A melegtõl szerintem kicsit deformálódik a mûanyag azért lehet.



jajj , köszi