ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 22:52


MolnarDani írta: Sziasztok.

Lenne egy apró de annál kellemetlenebb gond a büszkével. Hidegen ha ráadom a gyújtást és nagyon sokáig tölt a magasnyomású szivattyú és indításnál csak a sokadik próbálkozásra indul a vas. olyan mint ha el menne a nyomás. De csak a reggeli első indításnál van ez a jelenség.

Valakinek valami tippje?


Merre vagy?

Ha név alapján jól azonosítottalak be akkor Veszprém megye nyugati fele?!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 13:04


MolnarDani írta: Sziasztok.

Lenne egy apró de annál kellemetlenebb gond a büszkével. Hidegen ha ráadom a gyújtást és nagyon sokáig tölt a magasnyomású szivattyú és indításnál csak a sokadik próbálkozásra indul a vas. olyan mint ha el menne a nyomás. De csak a reggeli első indításnál van ez a jelenség.

Valakinek valami tippje?


Szia!

Diagot kéne csinálni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz MolnarDani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 11:09


Sziasztok.

Lenne egy apró de annál kellemetlenebb gond a büszkével. Hidegen ha ráadom a gyújtást és nagyon sokáig tölt a magasnyomású szivattyú és indításnál csak a sokadik próbálkozásra indul a vas. olyan mint ha el menne a nyomás. De csak a reggeli első indításnál van ez a jelenség.

Valakinek valami tippje?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 05. péntek, 20:46


Én mondtam neked, hogy valszeg porlasztó lesz.

MarcellHo írta: Mostanra derült ki hogy az egyik porlasztócsúcsom eltávozott közülünk és ez okozta a problémákat. Most megpróbálunk egy felújítást...




MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. november 05. péntek, 09:35


Mostanra derült ki hogy az egyik porlasztócsúcsom eltávozott közülünk és ez okozta a problémákat. Most megpróbálunk egy felújítást...

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 22:04


Persze lehet külön is cserélni.

MarcellHo írta: Találtam a fórumon hasonlókat:
Remélem csak a szelep, és azt is hogy külön is lehet kapni nem csak pumpával...
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...l.html?p=1




MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 21:52


Találtam a fórumon hasonlókat:
Remélem csak a szelep, és azt is hogy külön is lehet kapni nem csak pumpával...
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...l.html?p=1


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 17:36


Szia!

Én még mindig a porlasztócsúcsot mondom, hogy az lesz a baj.
Túl sok résolajat enged vissza és pont ezért csak melegen indul nehezen, hidegen viszont jól indul. 10 perc becsövezni a csúcsokat és egyből kiderül, hogy mi a baj!
Vagy esetleg a nagynyomású pumpán lévő szabályzó szelep a bibis.

üdv.

MarcellHo írta: Nincs 10 ezer km a szűrőben.
Egyébként menni megy ahogy kell neki, nem is füstöl.
Itt valami túl melegszik, mert ha lehül akkor nincs gond.
A nyomás ingadozás idegesít engem. Valószínűleg ez is emiatt lehet.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 16. szombat, 17:39

MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 15:12


Nincs 10 ezer km a szűrőben.
Egyébként menni megy ahogy kell neki, nem is füstöl.
Itt valami túl melegszik, mert ha lehül akkor nincs gond.
A nyomás ingadozás idegesít engem. Valószínűleg ez is emiatt lehet.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 21:30


Valószínű, hogy porlasztócsúcs lesz. Nézzetek résolajveszteséget.
Vagy a kisnyomású pumpád nem nyom elég üzemanyagot.
Üzemanyag szűrő csere mikor volt?

MarcellHo írta: Tünetek:

-müszerfalon hibakód nincs
-hidegen indul majdhogynem pöcre
-ha meg van hajtva akkor többszöri indítózásra nagy nehezen indul vagy nem indul amíg le nem hül a motor
-menetközben letilt /nem áll le, csak nem megy ->újra indítás után semmi gond-nem tilt le újra/, vészüzemmód- ez egyébként nem törvényszerű

Megállapítások:
/géprátétel után/

-alapjárat közben ingadozó nyomás /290-310 bar/
-indítás közben nem megy fel a kellő nyomásra(300 bar), hanem megáll olyan 110 körül és egy idő után ugrik fel 300-ra

Összefoglalva: melyik alkatrész lehet a hibás?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 15. péntek, 21:33

MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 21:06


Tünetek:

-müszerfalon hibakód nincs
-hidegen indul majdhogynem pöcre
-ha meg van hajtva akkor többszöri indítózásra nagy nehezen indul vagy nem indul amíg le nem hül a motor
-menetközben letilt /nem áll le, csak nem megy ->újra indítás után semmi gond-nem tilt le újra/, vészüzemmód- ez egyébként nem törvényszerű

Megállapítások:
/géprátétel után/

-alapjárat közben ingadozó nyomás /290-310 bar/
-indítás közben nem megy fel a kellő nyomásra(300 bar), hanem megáll olyan 110 körül és egy idő után ugrik fel 300-ra

Összefoglalva: melyik alkatrész lehet a hibás?