autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sve21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 17:39






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 02. szerda, 20:30

státusz Hiko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2007. augusztus 19. vasárnap, 13:58


Köszönöm!

Hiko

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2007. augusztus 18. szombat, 22:31


Szia!

Nyomd meg hosszab ideig az indexkaron lévõ BC kapcsolót,amikor pl. az átlagsebességet jelezteted ki (amíg nullát nem mutat).Az átlagfogyasztás nullázása is így megy,értelemszerûen ehhez át kell váltani annak kijelzésére.
Egyébként akksisaru eltávolításakor is nulláról indul a számlálás.

Üdv.

státusz Hiko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2007. augusztus 18. szombat, 20:36


Kedves Márkatársak!
Meg tudná valaki mondani, hogy a kis board-on az okosságok viszonyítási alapját hogyan lehet "nullázni"? Arra gondolnék, hogy mikortól/mihez képest veszi pl. az átalg sebességet, átlag fogyit, stb. Mióta kijött a gyárból?! Tök uncsi, hogy az átlag seb. pl. nekem szinte alig változik 1-2 km/h-t, ami tök hihetetlen. Enne így nem sok értelme van.

Köszi Hiko

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. augusztus 16. csütörtök, 08:40


Köszi a segítséget. A hétvégén megpróbálom, mert akkor végzem rajta az olajcserét. Mégegyszer köszi

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. augusztus 16. csütörtök, 08:28


Rudus írta: Választ nem kaptam, ezért megpróbálom mégegyszer.
Valaki még tudna abban segíteni hogyan lehet eltüntetni a kiírást? VW-en nyomkodni kellett a nullázót.
Rudus írta: Sziasztok!
Nemrég vettem a vasat, és az írja ki mikor berakom a kulcsot, hogy ispekcion és elötte-7000km.Az autóban 67000km van. Az olajat mindenképp cserélem, meg ami szokás vásárlásnál (levegõ, olaj, gázolaj, pollen szûrõket). Azt mondták még hogy kartergáz szûrõt is de nem találtuk az alkatrészboltban.

Pedig megvan a megoldás itt ezen a fórumon is. http://bmwe46.hu/modules.php?n...mp;start=0

Ha a keresõbe beírod hogy inspection nullázás ki is dobja

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. augusztus 15. szerda, 22:28


Angolul és E39-hez, de az E46-os ugyanígy megoldható:

http://www.bmwtips.com/tipsntr.../reset.htm


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. augusztus 15. szerda, 22:24


Van egy kis kütyü, amit a szervízcsatlakozóra rádugva lehet nullázni a szervízintervallumot. Nekem a régebbi körcsatlakozóson legalábbis így csinálják a szerelõk. Olvastam arról is, hogy talán a csatlakozó két lábát rövidrezárva, meg gyújtással játszogatva is lehet nullázni ezt a körcsatis fajtát, de ezt inkább nem próbáltam ki.
A fiatalabb típusokon, valahogy 2000 vagy 2001 környékétõl már OBD csatlakozó van, annál gondolom hasonló a menet. Arról nem tudok, hogy a mûszerfalon lehetne csak úgy nullázni a bömösnél.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. augusztus 15. szerda, 20:25


Választ nem kaptam, ezért megpróbálom mégegyszer.
Valaki még tudna abban segíteni hogyan lehet eltüntetni a kiírást? VW-en nyomkodni kellett a nullázót.
Rudus írta: Sziasztok!
Nemrég vettem a vasat, és az írja ki mikor berakom a kulcsot, hogy ispekcion és elötte-7000km.Az autóban 67000km van. Az olajat mindenképp cserélem, meg ami szokás vásárlásnál (levegõ, olaj, gázolaj, pollen szûrõket). Azt mondták még hogy kartergáz szûrõt is de nem találtuk az alkatrészboltban.


státusz Hiko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2007. augusztus 12. vasárnap, 10:04


bocika írta:
Hiko írta:
csirke írta: Sziasztok!

Szerintetek milyen olaj megy egy 328i-be 1999-es

Köszi

Csirke


Csaó!
Én Castrol EDGE Sport (formula RS) 0W-40-et raktam bele. Ez LL-04-es.
Szerintem a Tiédbe is tökéletes. Nekem elõtte TXT 0W-30 volt benne, de ezt már nem gyártják. '99 323i
Üdv. Hiko


Az én 328Ci-mben Castrol Formula RS 0w40 van, de a következõ cserénél 5w30 megy majd bele. Az index E36 fórumában hosszan elemezték a témát: az egyik szerelõ összehasonlító hengerfej olajnyomást végzett 0w40, 5w30, 10w40 olajokkal, és mint kiderült 0w40-nel némely esetben nem megfelelõ a nyomás, így pl. kánikulában, dugóban vánszorogva az olajpumpa nem tud a hengerfejben ideális olajnyomást produkálni, és sumák-alattomos módon kinyíródhatnak a hidrotõkék...

A szerelõm azt mondta, a 10w40 túlzás (fõleg ha az ember nem cserélgeti évszaktól függõen), leközelebb 5w30 menjen bele, mert az az ideális az M52 motorba.


Helló,
biztosan van abban vmi., amit mondsz. A Castrol is elsõdleges helyen a 0w-30-at ajánlja. Elõvéve a kocsi eddigi számláit pedig volt ott korábban TXT 5w-30-as olaj is beletöltve (szakszervíz) a motorba.
Valószínû a következõ cserénél én is visszatérek a 0w-30 v. 5w-30-ra. Ha döntõen nem nyárra esik a használat, akkor lehet 0w-is szerintem. Mivel 10ekm-ként cserélek lehet ilyen.

Üdv.Hiko

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. augusztus 11. szombat, 21:18


b0gar írta: Hát én azt mondtam már sokszor, és mondom most is, hogy a kéziféket a hátsó kerékagyban mindenképp érdemes ellenõrizni és bekenni. Nyílt a rendszer és szeret rozsdásodni. Érdemes megkenni esetleg egy rugószettet cserélni (3000.-) ha a rugók nagyon odavannak. Jobb mint megvárni amíg megszorul és elégeti a tárcsát mint nekem.


nekem egyenesen elszállt a kézifékem.. megvettem, és mivel nem használom egyáltalán, lehet, hogy nálam ment már tönkre, de ki kellett cserélni a kézifékrendszerbõl elég sok mindent.. jobb lett volna elõtte átnézni valóban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2007. augusztus 11. szombat, 01:49


Hát én azt mondtam már sokszor, és mondom most is, hogy a kéziféket a hátsó kerékagyban mindenképp érdemes ellenõrizni és bekenni. Nyílt a rendszer és szeret rozsdásodni. Érdemes megkenni esetleg egy rugószettet cserélni (3000.-) ha a rugók nagyon odavannak. Jobb mint megvárni amíg megszorul és elégeti a tárcsát mint nekem.

státusz goodwill

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2007. augusztus 10. péntek, 23:20


Sziasztok!

Elõször is üdv mindenkinek!
Én kb 2 hónapja újítottam egy E46-os 320d-t 94e km-rel és képbe szeretnék kerülni, mit érdemes ellenõriztetni rajta. Vételkor olajat, fékbetétet cseréltek, a szervizkönyvem lehet hogy gagyi mert csak az olajcserék vannak bevezetve... A kocsiba eddig kb. 4 ezret pakoltam, semmi gond nem volt vele. Nem vagyok egy autóguru ezért a véleményetekre hagyatkozom.

CBR légyszíves küldd már el nekem is a listát ide: skaresz@gmail.com

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. augusztus 08. szerda, 06:54


Hiko írta:
csirke írta: Sziasztok!

Szerintetek milyen olaj megy egy 328i-be 1999-es

Köszi

Csirke


Csaó!
Én Castrol EDGE Sport (formula RS) 0W-40-et raktam bele. Ez LL-04-es.
Szerintem a Tiédbe is tökéletes. Nekem elõtte TXT 0W-30 volt benne, de ezt már nem gyártják. '99 323i
Üdv. Hiko


Az én 328Ci-mben Castrol Formula RS 0w40 van, de a következõ cserénél 5w30 megy majd bele. Az index E36 fórumában hosszan elemezték a témát: az egyik szerelõ összehasonlító hengerfej olajnyomást végzett 0w40, 5w30, 10w40 olajokkal, és mint kiderült 0w40-nel némely esetben nem megfelelõ a nyomás, így pl. kánikulában, dugóban vánszorogva az olajpumpa nem tud a hengerfejben ideális olajnyomást produkálni, és sumák-alattomos módon kinyíródhatnak a hidrotõkék...

A szerelõm azt mondta, a 10w40 túlzás (fõleg ha az ember nem cserélgeti évszaktól függõen), leközelebb 5w30 menjen bele, mert az az ideális az M52 motorba.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. augusztus 07. kedd, 00:20


OFF!

Bocs érte, de nem tudtam hova...

ma megyek pályán, és kigyullad egy sárga figyelmeztetõ ikon.. gépkönyvben megnézem, azt írja, hogy az emissziós értékek rosszak.
mi lehet vele? pedig nem is kormol