« előző123következő »
kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 22. hétfő, 21:44


[quote="BarG"][quote="kecsurobi"]

Ez a "nagyobb" flakon ami a képen van és ebből egy egységet ajánlanak 50 literhez ha jól emlékszem.Kicsit még nem láttam az mennyibe kerül?A nagy 3000 körül volt tavaly ha nem tévedek...

Hmm miért nem teszi külön hsz-be a hozzászólásomat?

elkezdtem használni a javaslatokra a spuri adalékanyagot. A kezdeti pozitív tapasztalatok ellenére azt kell mondanom nem javított a hibán. Hétvégén szétszedtem és kitakarítottam a szívósort(a pillangókat bent hagytam, remek állapotban vannak.) és az EGR-t. Rosszabbra számítottam, nem volt komoly lerakódás rajtuk. Tegnap elkezdtem nézegetni a turbó csöveket és az egyiken találtam egy szakadást.Minimális repedés, nehezen vettem észre, de elkaptam. Cseréltem a csövet ééééééés tárááááám ! Zéró füst!



már nem ajánlom a spurit szárítja az üzemanyagot és adagolót is tönkrevágja
Idézet:





Olyan spuri nekem se kéne, ami nem fódozza be a szakadt turbócsövet ....







nem a turbón van a lényeg most

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. június 22. hétfő, 21:40


[quote="kecsurobi"]

Ez a "nagyobb" flakon ami a képen van és ebből egy egységet ajánlanak 50 literhez ha jól emlékszem.Kicsit még nem láttam az mennyibe kerül?A nagy 3000 körül volt tavaly ha nem tévedek...

Hmm miért nem teszi külön hsz-be a hozzászólásomat?

elkezdtem használni a javaslatokra a spuri adalékanyagot. A kezdeti pozitív tapasztalatok ellenére azt kell mondanom nem javított a hibán. Hétvégén szétszedtem és kitakarítottam a szívósort(a pillangókat bent hagytam, remek állapotban vannak.) és az EGR-t. Rosszabbra számítottam, nem volt komoly lerakódás rajtuk. Tegnap elkezdtem nézegetni a turbó csöveket és az egyiken találtam egy szakadást.Minimális repedés, nehezen vettem észre, de elkaptam. Cseréltem a csövet ééééééés tárááááám ! Zéró füst!



már nem ajánlom a spurit szárítja az üzemanyagot és adagolót is tönkrevágja
[quote]





Olyan spuri nekem se kéne, ami nem fódozza be a szakadt turbócsövet ....







Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2015. június 22. hétfő, 21:43

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 22. hétfő, 21:27


[

Ez a "nagyobb" flakon ami a képen van és ebből egy egységet ajánlanak 50 literhez ha jól emlékszem.Kicsit még nem láttam az mennyibe kerül?A nagy 3000 körül volt tavaly ha nem tévedek...

Hmm miért nem teszi külön hsz-be a hozzászólásomat?




[/quote]

elkezdtem használni a javaslatokra a spuri adalékanyagot. A kezdeti pozitív tapasztalatok ellenére azt kell mondanom nem javított a hibán. Hétvégén szétszedtem és kitakarítottam a szívósort(a pillangókat bent hagytam, remek állapotban vannak.) és az EGR-t. Rosszabbra számítottam, nem volt komoly lerakódás rajtuk. Tegnap elkezdtem nézegetni a turbó csöveket és az egyiken találtam egy szakadást.Minimális repedés, nehezen vettem észre, de elkaptam. Cseréltem a csövet ééééééés tárááááám ! Zéró füst! [/quote]

már nem ajánlom a spurit szárítja az üzemanyagot és adagolót is tönkrevágja


Redrocket
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Redrocket

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. május 12. kedd, 07:37


rece65 írta:
kecsurobi írta:
Redrocket írta:
kecsurobi írta:

Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.


Üzemanyag adalék 60literhez egy flakonnal(a kisebbikből) Piros és kék színben.Nekem a piros vált be.



Köszönöm a válaszokat, vettem egy fél liter löttlyöt. Eddig 1 tank ment el vele és a tapasztalataim kedvezőek. Füstölés múlik, már csak hirtelen gázra megy egy kis pamacs, de a jövő hónapban viszem szerelőhöz átnézetni a szívóoldalt. Fogyasztásom is csökkent. most 60 km-el többet mentem ugyanannyi nyállal.


Igen ,nekem meg jobban is megy dinamikusaban.egrt meg a szìvó reszt müanyagot tiszticsàtok ki.én a kartergàz szűrőt is kicserélem holnap megjön és megmondom milyen lett.[/quote]

Ez a "nagyobb" flakon ami a képen van és ebből egy egységet ajánlanak 50 literhez ha jól emlékszem.Kicsit még nem láttam az mennyibe kerül?A nagy 3000 körül volt tavaly ha nem tévedek...

Hmm miért nem teszi külön hsz-be a hozzászólásomat?




[/quote]

elkezdtem használni a javaslatokra a spuri adalékanyagot. A kezdeti pozitív tapasztalatok ellenére azt kell mondanom nem javított a hibán. Hétvégén szétszedtem és kitakarítottam a szívósort(a pillangókat bent hagytam, remek állapotban vannak.) és az EGR-t. Rosszabbra számítottam, nem volt komoly lerakódás rajtuk. Tegnap elkezdtem nézegetni a turbó csöveket és az egyiken találtam egy szakadást.Minimális repedés, nehezen vettem észre, de elkaptam. Cseréltem a csövet ééééééés tárááááám ! Zéró füst!

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. május 03. vasárnap, 13:23


SP_323i írta:
leroyclub írta: Átnézték elvileg az egész autóm és a porlasztók is rendben vannak. Egy apró lyuk van az intercooleren de elvileg az miatt nem kormolhatna ennyire. Már csak a légtömeg mérőre tudok gondolni. Olvasgattam hogy annak a hibája is okozhat kormolást, és a szerelő mondta is hogy néha a computer szerint nem volt elég pontos.
Pedig már felkészültem hogy akár új porlasztókat is veszek. Hihetetlen hogy nem tudják megmondani mi a baj... Már komolyan azon gondolkozom hogy elviszem márkaszervízbe, de félek hogy ott meg mindent kiakarnának cseréltetni ami nem is rosz.


Vegyél egy féktísztótót és kapd ki a légtömeg mérőt. 5ös imbusz kell hozzá meg egy csillag csavarhúzó. Esetleg egy lapos, hogyha a légtömegmérő csatija nem jön le magától és rá kéne segíteni. Hogyha kint van fújd rá a féktisztítót ezerrel. Majd rakd vissza az egészet. kb negyed óra alatt megvan.
Nálam bevált, bár a szerelő mondta, hogy nincs garancia arra, hogy a tisztítás megoldja. Gondolom arra gondolt, hogy csak akkor válik be a tisztítás, hogyha látszik, hogy lerakódás van a fémes részeken. Nálam volt és annyi elég, hogy elhangolja a mérést.
Kormolás azóta nincs bármekkora is legyen a gyorsítás és a fogyasztás is csökkent


Na megpucoltam én is a légtömegmérőt és úgy látszik megoldódott a gond. Igaz kicsit bonyolítottam, mert én az egész légtömegmérőt leakartam szedni először és kivettem azt a nagy csövet ami bemegy a motorba. Alig tudtam visszailleszteni (az alsó részt nem lehet látni, hogy illeszkedik e) de valószínű sikerült, mert megy a kocsi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2015. április 26. vasárnap, 17:02


kecsurobi írta:
Redrocket írta:
kecsurobi írta:

Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.


Üzemanyag adalék 60literhez egy flakonnal(a kisebbikből) Piros és kék színben.Nekem a piros vált be.



Köszönöm a válaszokat, vettem egy fél liter löttlyöt. Eddig 1 tank ment el vele és a tapasztalataim kedvezőek. Füstölés múlik, már csak hirtelen gázra megy egy kis pamacs, de a jövő hónapban viszem szerelőhöz átnézetni a szívóoldalt. Fogyasztásom is csökkent. most 60 km-el többet mentem ugyanannyi nyállal. [/quote]

Igen ,nekem meg jobban is megy dinamikusaban.egrt meg a szìvó reszt müanyagot tiszticsàtok ki.én a kartergàz szűrőt is kicserélem holnap megjön és megmondom milyen lett.[/quote]

Ez a "nagyobb" flakon ami a képen van és ebből egy egységet ajánlanak 50 literhez ha jól emlékszem.Kicsit még nem láttam az mennyibe kerül?A nagy 3000 körül volt tavaly ha nem tévedek...

Hmm miért nem teszi külön hsz-be a hozzászólásomat?






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. április 26. vasárnap, 17:04

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. április 26. vasárnap, 11:51


leroyclub írta: Átnézték elvileg az egész autóm és a porlasztók is rendben vannak. Egy apró lyuk van az intercooleren de elvileg az miatt nem kormolhatna ennyire. Már csak a légtömeg mérőre tudok gondolni. Olvasgattam hogy annak a hibája is okozhat kormolást, és a szerelő mondta is hogy néha a computer szerint nem volt elég pontos.
Pedig már felkészültem hogy akár új porlasztókat is veszek. Hihetetlen hogy nem tudják megmondani mi a baj... Már komolyan azon gondolkozom hogy elviszem márkaszervízbe, de félek hogy ott meg mindent kiakarnának cseréltetni ami nem is rosz.


Vegyél egy féktísztótót és kapd ki a légtömeg mérőt. 5ös imbusz kell hozzá meg egy csillag csavarhúzó. Esetleg egy lapos, hogyha a légtömegmérő csatija nem jön le magától és rá kéne segíteni. Hogyha kint van fújd rá a féktisztítót ezerrel. Majd rakd vissza az egészet. kb negyed óra alatt megvan.
Nálam bevált, bár a szerelő mondta, hogy nincs garancia arra, hogy a tisztítás megoldja. Gondolom arra gondolt, hogy csak akkor válik be a tisztítás, hogyha látszik, hogy lerakódás van a fémes részeken. Nálam volt és annyi elég, hogy elhangolja a mérést.
Kormolás azóta nincs bármekkora is legyen a gyorsítás és a fogyasztás is csökkent


leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. április 26. vasárnap, 09:46


Átnézték elvileg az egész autóm és a porlasztók is rendben vannak. Egy apró lyuk van az intercooleren de elvileg az miatt nem kormolhatna ennyire. Már csak a légtömeg mérőre tudok gondolni. Olvasgattam hogy annak a hibája is okozhat kormolást, és a szerelő mondta is hogy néha a computer szerint nem volt elég pontos.
Pedig már felkészültem hogy akár új porlasztókat is veszek. Hihetetlen hogy nem tudják megmondani mi a baj... Már komolyan azon gondolkozom hogy elviszem márkaszervízbe, de félek hogy ott meg mindent kiakarnának cseréltetni ami nem is rosz.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 09:06


Redrocket írta:
kecsurobi írta:

Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.


Üzemanyag adalék 60literhez egy flakonnal(a kisebbikből) Piros és kék színben.Nekem a piros vált be.

[/quote]

Köszönöm a válaszokat, vettem egy fél liter löttlyöt. Eddig 1 tank ment el vele és a tapasztalataim kedvezőek. Füstölés múlik, már csak hirtelen gázra megy egy kis pamacs, de a jövő hónapban viszem szerelőhöz átnézetni a szívóoldalt. Fogyasztásom is csökkent. most 60 km-el többet mentem ugyanannyi nyállal. [/quote]

Igen ,nekem meg jobban is megy dinamikusaban.egrt meg a szìvó reszt müanyagot tiszticsàtok ki.én a kartergàz szűrőt is kicserélem holnap megjön és megmondom milyen lett.

Redrocket
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Redrocket

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. február 25. szerda, 19:04


kecsurobi írta:

Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.[/quote]

Üzemanyag adalék 60literhez egy flakonnal(a kisebbikből) Piros és kék színben.Nekem a piros vált be.

[/quote]

Köszönöm a válaszokat, vettem egy fél liter löttlyöt. Eddig 1 tank ment el vele és a tapasztalataim kedvezőek. Füstölés múlik, már csak hirtelen gázra megy egy kis pamacs, de a jövő hónapban viszem szerelőhöz átnézetni a szívóoldalt. Fogyasztásom is csökkent. most 60 km-el többet mentem ugyanannyi nyállal.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. február 20. péntek, 21:05




Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.
[/quote]

Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.[/quote]

Üzemanyag adalék 60literhez egy flakonnal(a kisebbikből) Piros és kék színben.Nekem a piros vált be.



Redrocket
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Redrocket

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 20:27


kecsurobi írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre , de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.


Gép előtt nehéz tanácsot adni így csak tapasztalatot tud átadni az ember:
- randa kormolás nekem akkor volt, amikor a csőszakadás miatt elment a turbónyomás;
- hidegindítási problémám meg akkor, amikor az egyik adagoló felső tömítése engedte el az üzemanyag nyomást;
- ettől függetlenül szánj rá időt és egy kis zsét a szívóoldalt takarítására és cseréld élből a kartergáz szűrőt!

Jók ezek a cumók, de egy csomó minden van, ami hibát okozhat és nem lesz benne a hibatárolóban...
Pl az adagalókról is csak kompenzációs értékeket fogsz látni, ami az egymáshoz viszonyított arányt fogja mutatni, de arról, hogy egy sz@r vagy jó adagolóhoz kompenzál a vezérlő egy szó se lesz benne. Az csak akkor derül ki, hogyha ki vannak véve és látszik padon milyen a porlasztási kép stb.


Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. február 18. szerda, 16:48


SP_323i írta:
Redrocket írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre , de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.


Gép előtt nehéz tanácsot adni így csak tapasztalatot tud átadni az ember:
- randa kormolás nekem akkor volt, amikor a csőszakadás miatt elment a turbónyomás;
- hidegindítási problémám meg akkor, amikor az egyik adagoló felső tömítése engedte el az üzemanyag nyomást;
- ettől függetlenül szánj rá időt és egy kis zsét a szívóoldalt takarítására és cseréld élből a kartergáz szűrőt!

Jók ezek a cumók, de egy csomó minden van, ami hibát okozhat és nem lesz benne a hibatárolóban...
Pl az adagalókról is csak kompenzációs értékeket fogsz látni, ami az egymáshoz viszonyított arányt fogja mutatni, de arról, hogy egy sz@r vagy jó adagolóhoz kompenzál a vezérlő egy szó se lesz benne. Az csak akkor derül ki, hogyha ki vannak véve és látszik padon milyen a porlasztási kép stb.


Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. február 18. szerda, 08:57


Redrocket írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre , de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.


Gép előtt nehéz tanácsot adni így csak tapasztalatot tud átadni az ember:
- randa kormolás nekem akkor volt, amikor a csőszakadás miatt elment a turbónyomás;
- hidegindítási problémám meg akkor, amikor az egyik adagoló felső tömítése engedte el az üzemanyag nyomást;
- ettől függetlenül szánj rá időt és egy kis zsét a szívóoldalt takarítására és cseréld élből a kartergáz szűrőt!

Jók ezek a cumók, de egy csomó minden van, ami hibát okozhat és nem lesz benne a hibatárolóban...
Pl az adagalókról is csak kompenzációs értékeket fogsz látni, ami az egymáshoz viszonyított arányt fogja mutatni, de arról, hogy egy sz@r vagy jó adagolóhoz kompenzál a vezérlő egy szó se lesz benne. Az csak akkor derül ki, hogyha ki vannak véve és látszik padon milyen a porlasztási kép stb.

Redrocket
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Redrocket

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. február 17. kedd, 18:53


SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre , de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.

« előző123következő »