autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2019. december 05. csütörtök, 23:31


Gebrosz írta: Sziasztok következővel fordulnék hozzátok
320d E46 2003 havi touring.
Nos kint dolgozom Ausztriában pár napja jöttem ki. A problémám a következő lenne hogy az izzító gyertyáim fel adták a harcot indul az autó szó se róla egyenlőre voltam itt szerelőnél de 500 € kérnének érte. Na most azt le szögezném hogy nem vagyok fukar de azért ennyi sok izzító ért ki lett olvas olvasásért kértel 50€. Azt szeretném kérdezni hogy volt e itt közületek kinek szintén meg halt és tudott vele közlekeni. Nos itt már nem igazán használom az autórt szint áprilisig csak állni fog. De ha mégis kelle mennyire indulna nehezen.Mert akkor mikor mennék haza induljon. Köszönöm szépen a segítséget.



Hali.
Nekem is offosak voltak a gyertyak.
Ketto nap -10/12 fokban kint es a szivo f-es astra mellett sullyedtem az ulesbe mert gci nehezen,3-4 inditozas utan probalt! Csak beindulni.
Csereltek a gyertyakat,mindet illetve az izzitasvezerlojet is.
Ugy emlekszem Beru kerult bele.
Par eve januarban amikor bejott ejszakankent a -23fok akkor is indult elso inditozasra.
Azt hiszem 50-60 ezer korul volt az anyagar...
Szoval ameddig nem jott kemeny fagy,csak a 0 vagy -4/5 addig indult azert szar gyertyakkal es vezerlovel is.
Erdemes kicserelni szerintem.

Gebrosz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Gebrosz

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2019. november 30. szombat, 19:12


Sziasztok következővel fordulnék hozzátok
320d E46 2003 havi touring.
Nos kint dolgozom Ausztriában pár napja jöttem ki. A problémám a következő lenne hogy az izzító gyertyáim fel adták a harcot indul az autó szó se róla egyenlőre voltam itt szerelőnél de 500 € kérnének érte. Na most azt le szögezném hogy nem vagyok fukar de azért ennyi sok izzító ért ki lett olvas olvasásért kértel 50€. Azt szeretném kérdezni hogy volt e itt közületek kinek szintén meg halt és tudott vele közlekeni. Nos itt már nem igazán használom az autórt szint áprilisig csak állni fog. De ha mégis kelle mennyire indulna nehezen.Mert akkor mikor mennék haza induljon. Köszönöm szépen a segítséget.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2017. október 31. kedd, 15:14


Doxa320d írta: Sziasztok.
Tavaly ugyanekkor kicseréltettem mind a 4 izzítógyertyámat,mert jelezte a rendszer és 5 c fok körül már nehezebben indult.Egész télen hibátlan volt. Most ugyanezt játsza el!! Mi lehet a gond?? Ennyi idő alatt nem mehettek tönkre! 320d 2005-ös. Bosch gyertyákat kapott! Köszönöm


lehet hogy az izzítás vezérlő rosszalkodik, illetve én NGK-val járok évek óta



Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. október 31. kedd, 13:30


Sziasztok.
Tavaly ugyanekkor kicseréltettem mind a 4 izzítógyertyámat,mert jelezte a rendszer és 5 c fok körül már nehezebben indult.Egész télen hibátlan volt. Most ugyanezt játsza el!! Mi lehet a gond?? Ennyi idő alatt nem mehettek tönkre! 320d 2005-ös. Bosch gyertyákat kapott! Köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Seepheerd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. július 03. hétfő, 20:50


nzs írta:
Padre323i írta:
nzs írta: Sziasztok. Hatalmas problémám van, E46 318D 2003-as évjárat. Az izzítóelektronikámat már hármat cseréltem, minden esetben a diagnosztika azt a hibát adta, hogy a 4 izzítógyertyám nem működik. Az izzítóelektronika cserélést követően izzítógyertya kiszerelt állapotban működő képes, kb egy hét elteltével ismét diagnosztikára tettem, mert azt észleltem, hogy az izzításom nem működik. A diagnosztika ugyanazt a hibát mutatta, az izzítógyertya rossz. Ismét kiszedtem az izzítógyertyát, az izzítógyertyák jók, de izzításom ismételten nincs. Ellenőriztem a kompresszió viszonyt, ami teljesen tökéletes, és a porlasztó is tökéletes. Az izzítóelektronika kábelei sincsenek összeégve, izzítóelektronikát minden esetben újat vásároltam, Beru utángyártottat. Akinek esetleg van tapasztalata vagy találkozott ilyen hibával kérném segítségét.


Az izzítógyertyák mikor voltak cserélve és milyen gyártmányra?


Az izzítógyertyát Denzo-t cseréltem, 5,5V-os, amikor az izzítóelektronikát. Az izzítógyertyák le voltak tesztelve és tökéletesen működnek.


Hm, most vettem izzítógyertyákat (330d 2000-es évjárat) és 11V-os a Bosch. RealOEM cikkszáma egyezik a bolti izzítógyertyáéval.
A tiéd hogyhogy 5V-os?



Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. június 03. szombat, 22:27


YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Kösz a semmit,már megoldottam a problémát és nem vettem le a hengerfejet!!!


ja panaszkodsz, de azért te sem írod le a megoldást, hátha jár így más is.
mert azt el sem tudod képzelni, hogy esetleg ezen idő alatt senki olyan nem járt az oldalon, aki így járt volna. azért ez nem hétköznapi dolog.
szóval segítséget vársz, viszont inkább panaszkodsz, ahelyett, hogy megosztanád a hogyan oldottad meg a dolgot.

egy csomó kérdésre, vagy ha nekem van gondom, nem kapok egy kanyi választ sem. nekem sem tetszik, a sok segítség után, amit esetleg másoknak adtam, persze én is tettem már szóvá.
sajnos ez van. de ha mindenki megtartaná magának a megoldásokat, akkor semmi értelme nem lenne az ilyen oldalaknak. így is sokan vannak már, akik annyira "nagyok" lettek, hogy megfeledkeznek arról, honnan kezdték.


Én ha tudtam mindig segítettem mindenkinek,de ha bajom van....
Szóval a megoldás: Ki kell venni az injektort és ott lefér a 6-os műanyagcső. az izzítógyertya helyét bedugni,dugattyú alsó holtponton legyen és porszívóval szívni,majd vékony mágnessel is kell próbálkozni. Én vettem egy endoszkóp kamerát is megnézni mi a helyzet odabent. Olcsóbb mint levenni a hengerfejet. A végén sok-sok türelem..... és egyszer kijött....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 03. szombat, 22:14


Jani69 írta: Sziasztok! Kösz a semmit,már megoldottam a problémát és nem vettem le a hengerfejet!!!


ja panaszkodsz, de azért te sem írod le a megoldást, hátha jár így más is.
mert azt el sem tudod képzelni, hogy esetleg ezen idő alatt senki olyan nem járt az oldalon, aki így járt volna. azért ez nem hétköznapi dolog.
szóval segítséget vársz, viszont inkább panaszkodsz, ahelyett, hogy megosztanád a hogyan oldottad meg a dolgot.

egy csomó kérdésre, vagy ha nekem van gondom, nem kapok egy kanyi választ sem. nekem sem tetszik, a sok segítség után, amit esetleg másoknak adtam, persze én is tettem már szóvá.
sajnos ez van. de ha mindenki megtartaná magának a megoldásokat, akkor semmi értelme nem lenne az ilyen oldalaknak. így is sokan vannak már, akik annyira "nagyok" lettek, hogy megfeledkeznek arról, honnan kezdték.


Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. június 03. szombat, 21:52


Sziasztok! Kösz a semmit,már megoldottam a problémát és nem vettem le a hengerfejet!!!

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. május 28. vasárnap, 21:40


Sziasztok! Sajnos nagyon megszívtam,mert egy izzítógyertyám beszakadt. Sehogyan sem akar kijönni és ráadásul odáig jutottam,hogy a hegye beleesett a motorba. Gondolom más is járt már így sajnos. Van ötletetek,hogy ki lehet-e szedni valahogyan,hogy ne kelljen levenni a hengerfejet???? Vákum,mágnes stb.... Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz nzs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. február 26. vasárnap, 20:23


Padre323i írta:
nzs írta: Sziasztok. Hatalmas problémám van, E46 318D 2003-as évjárat. Az izzítóelektronikámat már hármat cseréltem, minden esetben a diagnosztika azt a hibát adta, hogy a 4 izzítógyertyám nem működik. Az izzítóelektronika cserélést követően izzítógyertya kiszerelt állapotban működő képes, kb egy hét elteltével ismét diagnosztikára tettem, mert azt észleltem, hogy az izzításom nem működik. A diagnosztika ugyanazt a hibát mutatta, az izzítógyertya rossz. Ismét kiszedtem az izzítógyertyát, az izzítógyertyák jók, de izzításom ismételten nincs. Ellenőriztem a kompresszió viszonyt, ami teljesen tökéletes, és a porlasztó is tökéletes. Az izzítóelektronika kábelei sincsenek összeégve, izzítóelektronikát minden esetben újat vásároltam, Beru utángyártottat. Akinek esetleg van tapasztalata vagy találkozott ilyen hibával kérném segítségét.


Az izzítógyertyák mikor voltak cserélve és milyen gyártmányra?


Az izzítógyertyát Denzo-t cseréltem, 5,5V-os, amikor az izzítóelektronikát. Az izzítógyertyák le voltak tesztelve és tökéletesen működnek.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2017. február 26. vasárnap, 19:17


nzs írta: Sziasztok. Hatalmas problémám van, E46 318D 2003-as évjárat. Az izzítóelektronikámat már hármat cseréltem, minden esetben a diagnosztika azt a hibát adta, hogy a 4 izzítógyertyám nem működik. Az izzítóelektronika cserélést követően izzítógyertya kiszerelt állapotban működő képes, kb egy hét elteltével ismét diagnosztikára tettem, mert azt észleltem, hogy az izzításom nem működik. A diagnosztika ugyanazt a hibát mutatta, az izzítógyertya rossz. Ismét kiszedtem az izzítógyertyát, az izzítógyertyák jók, de izzításom ismételten nincs. Ellenőriztem a kompresszió viszonyt, ami teljesen tökéletes, és a porlasztó is tökéletes. Az izzítóelektronika kábelei sincsenek összeégve, izzítóelektronikát minden esetben újat vásároltam, Beru utángyártottat. Akinek esetleg van tapasztalata vagy találkozott ilyen hibával kérném segítségét.


Az izzítógyertyák mikor voltak cserélve és milyen gyártmányra?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz nzs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. február 25. szombat, 11:00


Sziasztok. Hatalmas problémám van, E46 318D 2003-as évjárat. Az izzítóelektronikámat már hármat cseréltem, minden esetben a diagnosztika azt a hibát adta, hogy a 4 izzítógyertyám nem működik. Az izzítóelektronika cserélést követően izzítógyertya kiszerelt állapotban működő képes, kb egy hét elteltével ismét diagnosztikára tettem, mert azt észleltem, hogy az izzításom nem működik. A diagnosztika ugyanazt a hibát mutatta, az izzítógyertya rossz. Ismét kiszedtem az izzítógyertyát, az izzítógyertyák jók, de izzításom ismételten nincs. Ellenőriztem a kompresszió viszonyt, ami teljesen tökéletes, és a porlasztó is tökéletes. Az izzítóelektronika kábelei sincsenek összeégve, izzítóelektronikát minden esetben újat vásároltam, Beru utángyártottat. Akinek esetleg van tapasztalata vagy találkozott ilyen hibával kérném segítségét.

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2016. november 27. vasárnap, 13:51


Üdv!

Kis segítséget szeretnék kérni tőletek!Kb 2 hete egy hidegebb reggelen nagyon nehezen indult be az autóm.Jó sok tekertetés után kapta el nagy nehezen és akkor is mint ha csak hengerenként indult volna be az autó.Két napra rá ugyan ezt el eljátszotta.Meleg motornál vagy a napközbeni indításoknál és a mostani melegebb időben semmi probléma nem volt.Ma reggel megint sokat kellett tekertetnem hogy beinduljon.A szerelő szerint az adagolóban valami nyomástartó szelep döglött meg és ezért van hogy ha 2 napot áll az autó,akkor nem indul.Mérgemben vettem is egy diagnosztikai kábelt és INPA szerint izzítógyertya és izzítórelé hiba van jelen.

"8 glow device
Error frequency : 52
Glow plugs also glow relay defect
Error currently available"

100-as biztosíték rendben van.Melyik relé tartozik az izzításhoz?A kék?Valahogyan ki lehet mérni a gyertyákat hogy jók e kiszerelés nélkül?Sajnos nem ismerem még ezt az INPA programot,de ahogy itt olvasgattam,több tulajdonosnak kiírta hogy melyik gyertya a rossz.Lehet a fl előttinél ezt nem tudja még...?Előre is köszönöm az ötleteket és segítséget.

M47 136LE 320d



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 27. vasárnap, 13:52

mnorbert87
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz mnorbert87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. február 18. csütörtök, 11:24


lantika írta:
Csabika136 írta:
mnorbert87 írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
mnorbert87 írta:
YELLOW írta:
mnorbert87 írta: Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D


gyújtógyertya topic-ba kár kérdezned mert dízeled van! és több helyen is.
én azt mondanám rá, hogy üzemanyagpumpa. vagy az üzemanyag rendszer. szűrője, másik pumpája.
persze érdemes az izzítógyertyát megnézni, vagy izzítórelé.
önindítót kizárnám, mivel forgat.


Fogyasztáson eszre kellene vennem ha üzemanyag?



nem. inkább járáskultúrán, alapjáraton, nehezen indulás. ugyanis a gond a kevesebb üzemanyaggal van, kevesebbet kap. de ha ezt most kezdte a hideg időben, akkor simán izzítógyertya, iylenkor jobban kijön a baja. de lehet üzemanyag is, mostanában voltak gondok a vizes üzemanyaggal, aztán lehet megdermedt egy picit és nehezebben szívja a pumpa. ha ez lenne, akkor célszerű minél több anyagot tartani a tankba, nehezebben dermed meg.


Illetve ezekben a hidegekben prémium üzemanyag, esetleg valamilyen dermedésgátló. Bár mostanában azért olyan hideg nem volt, hogy a sima nyál dermedjen.
Negyed tank alá ürülni pedig amúgy sem ildomos hagyni egy dízel autót.


Mindig félig volt vagy több, valószínű gyertya lesz mert furán indul mintha nem egyszerre kapná el a hengereket. Hétvégén kiderül.



Srácok! Ezt a mondatot valaki magyarázza el nekem légyszi! Nem igazán értem.:
"Negyed tank alá ürülni pedig amúgy sem ildomos hagyni egy dízel autót."
De miért?


Ilyen gäzolaj är mellett nem illik. Viccet felre teve nem ertem en sem a mondatot. Rendszeresen tankolok a 62 literes tankba 61,7 litert .


Meg lett a probléma, porlasztó lett sajnos a hiba oka. 2db-ot cserélnem kell, a kettest meg a 4-est, sajnos ez van.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 22. hétfő, 10:38

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 20:45


Tano írta:
Kabi írta: sziasztok,
korábban már kérdeztem, hogy melyik típusú izzásvezérlő jó a kocsimba,választ is kaptam,de csak nem vergődök zöld ágra a különböző oldalakon olvasottakkal.
kaptam némi kupont, amit amazonon tudok levásárolni, így ott keresgéltem és megtaláltam a következőket:
izzítógyertya - ezzel nincs is gond, az oldal is mutatja, hogy jó a kocsimhoz.
izzítás vezérlő - itt már probléma van, ugyanis a leírás szerint nem jó az autómhoz (163Le M47). Írtam az eladónak, ő nem tudta megerősíteni, hogy jó-e ez nekem. De más oldalakon láttam ehhez a szériaszámhoz (igaz E91nél volt feltüntetve ez a motorkód), hogy jó az M47 motorhoz.
Kérdésem az lenne, megvehetem-e ezt a vezérlőt szerintetek?


Izzításvezérlő tekintetében 2005/08 hótól kezdve a 12217801200 cikkszémú vezérlő van, ez való az M47N és M47N2 motorokba is, E46 és E9x esetén is. Az ETK szerint az újabb kerül a régebbi motorba is, ezek szerint kompatibilis kell hogy legyen.
Tehát amit vennél az nagyon régi gyártású lenne ezek szerint, mert az oldalon 2004/09 hó előttire írja?
Inkább a gyertya gyanús, azt 5V-osnak írja.


ugyan ezeket megtalálva csomagban ebay link, fel vannak sorolva a fenti OE és OEM számok, ami alapján, ha jól értelmezem, pont ugyan az. De lehet az lesz inkább, kérdezősködök műhelyeknél, az amazonos kuponjaim meg elköltöm másra...
köszönöm a választ azért