státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 15:08


JanoE46 írta: Sziasztok!Készülök izzítógyertyát venni.Mit ajánlotok melyik fajtát vegyem?Diag szerint 3kuka.Valamint az lenne a kérdésem még,hogy hogy lehet kimérni,hogy egyáltalán rossz-e?Vagy hogy az izzító elektronika rossz.Mert egyébként simán indul az autó,semmi baja,nem is füstöl,alapjáraton viszont elég büdös,de ez mondjuk más 320d-nél is ilyen,amit eddig láttam,hallottam.Ja?Annyi van még,ha ez az izzítógyertya miatt van,hogy hidegen indítás után pár másodpercig picit ingadozik az alapjárat,épp kapkod egyet kettőt,és utána beáll.De mindíg indul simán egyből.Szerintetek?Köszi


A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 25. péntek, 15:09

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 14:34


JanoE46 írta: Sziasztok!Készülök izzítógyertyát venni.Mit ajánlotok melyik fajtát vegyem?Diag szerint 3kuka.Valamint az lenne a kérdésem még,hogy hogy lehet kimérni,hogy egyáltalán rossz-e?Vagy hogy az izzító elektronika rossz.Mert egyébként simán indul az autó,semmi baja,nem is füstöl,alapjáraton viszont elég büdös,de ez mondjuk más 320d-nél is ilyen,amit eddig láttam,hallottam.Ja?Annyi van még,ha ez az izzítógyertya miatt van,hogy hidegen indítás után pár másodpercig picit ingadozik az alapjárat,épp kapkod egyet kettőt,és utána beáll.De mindíg indul simán egyből.Szerintetek?Köszi


Így nyáron persze hogy indul rossz gyertyákkal is!
Ha az elektronika rossz, akkor mind a 4-et szokta hibásnak jelezni.
A gyertyákat egyenként ki lehet mérni, korábban ebben a topikban már le lett írva az előírt áramfelvétel és ellenállás.


JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 25. péntek, 13:35


Sziasztok!Készülök izzítógyertyát venni.Mit ajánlotok melyik fajtát vegyem?Diag szerint 3kuka.Valamint az lenne a kérdésem még,hogy hogy lehet kimérni,hogy egyáltalán rossz-e?Vagy hogy az izzító elektronika rossz.Mert egyébként simán indul az autó,semmi baja,nem is füstöl,alapjáraton viszont elég büdös,de ez mondjuk más 320d-nél is ilyen,amit eddig láttam,hallottam.Ja?Annyi van még,ha ez az izzítógyertya miatt van,hogy hidegen indítás után pár másodpercig picit ingadozik az alapjárat,épp kapkod egyet kettőt,és utána beáll.De mindíg indul simán egyből.Szerintetek?Köszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. február 13. szombat, 23:05


bmw520ds írta: Szia Tano!Neked mûködik, vagy nem?Mert ezen kifogástalanul, csak bele írta a hiba kódot valamiért!Úgy tudom meg lehet mérni a relénél, hogy izzit-e a gyertya!Ha nem jó a relé-nem izzít a rendszer, nem indul az autó.De nekem indul.Te is NGK-raktál bele?Szevasz!


Hi!
Véleményem szerint mûködik valamennyire, mert az izzítás lámpa világít, a relét kapcsolgatja (ezt diaggal megnéztem, a kábelekre is rámértem), és beindulni is beindul. Igaz nagy hidegben kicsit nehezebben, de ezt az akksi számlájára írom, mert már gyengécske, nem is bírtam beindítani 3 hét állás után mikor hazajöttem nemrég külföldrõl, csak egy éjszakai töltés után. Az enyémbe Febi került.
De mégis megvan a hibatárolóban a beírás, ezért gondoltam hogy megnézem majd a relét, mert már minden más lehetõséget kizártam. Lehet hogy az érintkezéssel van gondja így 10,5 évesen :

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz bmw520ds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. február 13. szombat, 21:39


Tano írta:
bmw520ds írta: Sziasztok!Végigolvastam a topic-ot, én is gazdagítom kicsit.Egy hónapja kapott az autó izzító gyertyákat NGK négy újat.Múlt hétvégén voltam szervizben, ki lett olvasva a hibatároló, benne olyan hogy vagy nem jók az izzító gyertyák, vagy relé probléma.A helyzet azonban az, hogy pöccre indul reggel is.Akkor miért van hiba kód?A régiekrõl annyit tudok leírni 180000km lett belerakva itt Magyarországon az elsõ 200000 pedig Németben.Hogy mikor volt cserélve?Nem tudom, de nálunk biztos hogy nem volt és a négybõl egy nem volt jó!Beru volt benne, most NGK.Gépre is azután került elõször, hogy a gyertya csere megtörtént.Az adagolómra is van hiba kód.Állítólag kicsi a nyomás.Viszont hidegen-melegen tökéletesen indul, jól megy.A Bosch adagolósok kiröhögtek, ha indul ne törõdjek semmivel, nincs baja a VP-nek!Hát ez jó hír, de akkor a hibakód miért van?Nem lehet kitörölni.Találkoztatok ilyennel?E-39 520d


Nekem is a 136 lovas van, és ez az izzítórendszeres hibajel nekem is megvan. A gyertyacsere nekem is megvolt már, én a relét akarnám majd szétkapni és megnézni, csak idõm még nem volt rá. Ennél a mocinál nincs más az izzítórendszerben, úgyhogy ha a kábelek jók, akkor csak a relé lehet a ludas.
Szia Tano!Neked mûködik, vagy nem?Mert ezen kifogástalanul, csak bele írta a hiba kódot valamiért!Úgy tudom meg lehet mérni a relénél, hogy izzit-e a gyertya!Ha nem jó a relé-nem izzít a rendszer, nem indul az autó.De nekem indul.Te is NGK-raktál bele?Szevasz!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. február 13. szombat, 19:47


bmw520ds írta: Sziasztok!Végigolvastam a topic-ot, én is gazdagítom kicsit.Egy hónapja kapott az autó izzító gyertyákat NGK négy újat.Múlt hétvégén voltam szervizben, ki lett olvasva a hibatároló, benne olyan hogy vagy nem jók az izzító gyertyák, vagy relé probléma.A helyzet azonban az, hogy pöccre indul reggel is.Akkor miért van hiba kód?A régiekrõl annyit tudok leírni 180000km lett belerakva itt Magyarországon az elsõ 200000 pedig Németben.Hogy mikor volt cserélve?Nem tudom, de nálunk biztos hogy nem volt és a négybõl egy nem volt jó!Beru volt benne, most NGK.Gépre is azután került elõször, hogy a gyertya csere megtörtént.Az adagolómra is van hiba kód.Állítólag kicsi a nyomás.Viszont hidegen-melegen tökéletesen indul, jól megy.A Bosch adagolósok kiröhögtek, ha indul ne törõdjek semmivel, nincs baja a VP-nek!Hát ez jó hír, de akkor a hibakód miért van?Nem lehet kitörölni.Találkoztatok ilyennel?E-39 520d


Nekem is a 136 lovas van, és ez az izzítórendszeres hibajel nekem is megvan. A gyertyacsere nekem is megvolt már, én a relét akarnám majd szétkapni és megnézni, csak idõm még nem volt rá. Ennél a mocinál nincs más az izzítórendszerben, úgyhogy ha a kábelek jók, akkor csak a relé lehet a ludas.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz bmw520ds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. február 13. szombat, 15:38


Sziasztok!Végigolvastam a topic-ot, én is gazdagítom kicsit.Egy hónapja kapott az autó izzító gyertyákat NGK négy újat.Múlt hétvégén voltam szervizben, ki lett olvasva a hibatároló, benne olyan hogy vagy nem jók az izzító gyertyák, vagy relé probléma.A helyzet azonban az, hogy pöccre indul reggel is.Akkor miért van hiba kód?A régiekrõl annyit tudok leírni 180000km lett belerakva itt Magyarországon az elsõ 200000 pedig Németben.Hogy mikor volt cserélve?Nem tudom, de nálunk biztos hogy nem volt és a négybõl egy nem volt jó!Beru volt benne, most NGK.Gépre is azután került elõször, hogy a gyertya csere megtörtént.Az adagolómra is van hiba kód.Állítólag kicsi a nyomás.Viszont hidegen-melegen tökéletesen indul, jól megy.A Bosch adagolósok kiröhögtek, ha indul ne törõdjek semmivel, nincs baja a VP-nek!Hát ez jó hír, de akkor a hibakód miért van?Nem lehet kitörölni.Találkoztatok ilyennel?E-39 520d


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 21:34


bmw320d4 írta:
laci320d írta: De a vezérlõhöz honnan könnyebb hozzáférni, fenntrõl vagy alulról?Valaki tud nekem ebben segíteni?


Az alsó motorburkolatot kell leszerelni, onnan viszonylag könnyen hozzáférsz.


Köszönöm

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 21:30


laci320d írta: De a vezérlõhöz honnan könnyebb hozzáférni, fenntrõl vagy alulról?Valaki tud nekem ebben segíteni?


Az alsó motorburkolatot kell leszerelni, onnan viszonylag könnyen hozzáférsz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 21:26


bmw320d4 írta:
laci320d írta: Üdv!

Valaki megtudja mondani nekem,hogy az izzítás vezérlõ hol található a 20d-n? 150 lovas a gép.Az izzító gyertyákat lepróbáltam akksiról azok mind izzitanak, de a kocsi marha betegen indul reggel. Köszi


Nem valami egészséges akksiról próbálgatni a gyertyákat, ezek már nem 12V-al müködnek. 3-4mp-es 12V és lehet is cserélni.


De a vezérlõhöz honnan könnyebb hozzáférni, fenntrõl vagy alulról?Valaki tud nekem ebben segíteni?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 18:27


laci320d írta: Üdv!

Valaki megtudja mondani nekem,hogy az izzítás vezérlõ hol található a 20d-n? 150 lovas a gép.Az izzító gyertyákat lepróbáltam akksiról azok mind izzitanak, de a kocsi marha betegen indul reggel. Köszi


Nem valami egészséges akksiról próbálgatni a gyertyákat, ezek már nem 12V-al müködnek. 3-4mp-es 12V és lehet is cserélni.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 18:12


laci320d írta: Üdv!

Valaki megtudja mondani nekem,hogy az izzítás vezérlõ hol található a 20d-n? 150 lovas a gép.Az izzító gyertyákat lepróbáltam akksiról azok mind izzitanak, de a kocsi marha betegen indul reggel. Köszi


Nekem már cserélték, ugyanezért. Alulról minden burkolat lebont, (vhol a motor oldalán van) a vezérlõ,de nálam csere útán is -7fok alatt elsõ indítás útán pár másodpercig egyenletlenûl jár a motor!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 15:45


Üdv!

Valaki megtudja mondani nekem,hogy az izzítás vezérlõ hol található a 20d-n? 150 lovas a gép.Az izzító gyertyákat lepróbáltam akksiról azok mind izzitanak, de a kocsi marha betegen indul reggel. Köszi

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 03. vasárnap, 11:44


[quote="piluka"]szaisztok!

Olyan 2 hete kicserélték az izzítógyertyákat a kocsiban. Pár napja megint észre vettem, hogy a reggeli elsõ indításkor megint kilök egy "fehér" füstöt ami elég büdös is. De csak a napi elsõ indításnál. Ez volt gyertya csere elõtt is.

Mi lehet a baj??? Talán a vezérlõt is cserélnem kellet volna???


Üdv.: piluka[/quot

enyém is úgyan úgy füstõl pedig nálam a vezérlõ is ki let cserélve!!!
de én már nem foglalkozom vele!!!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz piluka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2010. január 03. vasárnap, 11:31


szaisztok!

Olyan 2 hete kicserélték az izzítógyertyákat a kocsiban. Pár napja megint észre vettem, hogy a reggeli elsõ indításkor megint kilök egy "fehér" füstöt ami elég büdös is. De csak a napi elsõ indításnál. Ez volt gyertya csere elõtt is.

Mi lehet a baj??? Talán a vezérlõt is cserélnem kellet volna???


Üdv.: piluka