SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. február 22. hétfő, 10:12


Davech márkatárs turbós hozzászólása és az arra kapott egyik válasz szülte a következőt:







Mivel engem is zavart, hogy a turbó elé bevezetett kartergáz bevezető jelentős mennyiségű olajat ereszt a turbó elé és így gyakorlatilag végig olajos innentől a szívó oldal, úgy döntöttem, hogy kap a vas egy kartergáz olaj lecsapatót.

Most jelenleg a gyári kartergáz szűrő szivacsos és egy éve (kb 10ekm) lett betéve, de már azt is azért kapta a moci, mert csipegette az olajat a membrános lecsapatóval.

Mivel ez a megoldás tüneti kezelésnek tűnik, holnap megy a vas kompresszió mérésre, hogy kiderüljön, a kopás okozza e a megnövekedett olaj mennyiséget a kartergáz visszavezetésnél. Ha nem, akkor szarul lett berakva a szűrős betét és elég drága módon lett kiderítve a hiba

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. január 19. kedd, 20:16


Hali!
320i-be mennyi kilométerenként érdemes kartergázszűrőt cserélni, vagy tisztítani?!
Ill. az összes csővel együtt kell cserélni vagy esetleg elég a szűrőt?!
Előre is köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2015. március 01. vasárnap, 10:36


Ahogy latom a tomites miatt kell vennem betetet/lecsapato'szuro/bele.ilyenek ezek a nem gyari kartellek

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2015. február 27. péntek, 14:43


1éve vettem kompletten.Vaico van ráírva,utángyártott,nem?Most megint a tömítése miatt vegyek kompletten?Alig mentem vele azóta,tud valaki tömítéseket hozzá külön?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 27. péntek, 10:55


kecsurobi írta:
SP_323i írta:
ember84 írta: Sziasztok!Jart mar valaki ugy,hogy a kartergazszuro fedel alatt kicsit kiereszt?ar lehet a tömítese?Amugy ha nem betetes a szuro,hanem a muanyag lecsapatos,azt minek cserelgwtni mindig?


Tudtommal pont az elöregedő tömítés miatt, mert elöregszik és kienged, mint nálad


Meg van benne egy membran az is elöregszik


Én úgy szoktam,hogy cserélek egyszer egész házastól aztán meg 2-3x csak betétet aztán köv olajcserénél megint házastól.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. február 27. péntek, 10:39


SP_323i írta:
ember84 írta: Sziasztok!Jart mar valaki ugy,hogy a kartergazszuro fedel alatt kicsit kiereszt?ar lehet a tömítese?Amugy ha nem betetes a szuro,hanem a muanyag lecsapatos,azt minek cserelgwtni mindig?


Tudtommal pont az elöregedő tömítés miatt, mert elöregszik és kienged, mint nálad


Meg van benne egy membran az is elöregszik

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. február 27. péntek, 08:14


ember84 írta: Sziasztok!Jart mar valaki ugy,hogy a kartergazszuro fedel alatt kicsit kiereszt?ar lehet a tömítese?Amugy ha nem betetes a szuro,hanem a muanyag lecsapatos,azt minek cserelgwtni mindig?


Tudtommal pont az elöregedő tömítés miatt, mert elöregszik és kienged, mint nálad



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2015. február 27. péntek, 07:43


Sziasztok!Jart mar valaki ugy,hogy a kartergazszuro fedel alatt kicsit kiereszt?ar lehet a tömítese?Amugy ha nem betetes a szuro,hanem a muanyag lecsapatos,azt minek cserelgwtni mindig?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 12:04


zsozseszka írta: Sziasztok!
Milyen időközönként cseréltessem a kartergázszűrőt?

Köszönöm!


Szia,

Ha pl kicsit görgettél volna a scrollon akkor látnád

Egyébként én azt mondom, hogy minden 3. olajcserénél cserélj.

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 12:02


Sziasztok!
Milyen időközönként cseréltessem a kartergázszűrőt?

Köszönöm!

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 11:31


lela írta: Ezzel a kartelgáz szűrővel kapcsolatban tehát akkor amelyikben ilyen rugós membrán van azt nem kell cserélgetni?Ez tuti?Elég csak kitisztítani?Vagy esetleg érdemes 40-60 ezer km-ként cserélni?
Mert amit cserélni kell az ez, de ez érthető is mert ez a szivacs eltömődik olajsárral, de sok valakinek már nem ilyen van.



Én 3. olajcserénként cserélek kibirom azt a plusz 18e ftot évente 1x de van cerélhető is valóban.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 11:46


Ezzel a kartelgáz szűrővel kapcsolatban tehát akkor amelyikben ilyen rugós membrán van azt nem kell cserélgetni?Ez tuti?Elég csak kitisztítani?Vagy esetleg érdemes 40-60 ezer km-ként cserélni?
Mert amit cserélni kell az ez, de ez érthető is mert ez a szivacs eltömődik olajsárral, de sok valakinek már nem ilyen van.



lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 11:43


bmw320d4 írta:
Kristen76 írta: Én beletettem a FEBI-t és azóta nincs alapjárat a kocsin, rángat,erőtlen.Visszatettem a régit aminek hiányzik a belsejéből egy darab müanyag és semmi baj nincs vele.Ez is érdekes..


Adaptációtörlés nélkül nem lesz jó a gyári új sem.



Mi ez a hülyeség hogy egy szűrő cseréhez adaptációtörlés kell?

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. szeptember 23. kedd, 10:33


jlaci74 írta:
flenfer írta: Üdv.!
Miért kell cserélni a kartergáz szűrő házat is időnként? Elkoszolódik, berakódik? Ki lehet takarítani?


... mert a benne lévő gumimembrán is elfárad ill. átszakad.


Aha! Köszi!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. szeptember 23. kedd, 09:46


flenfer írta: Üdv.!
Miért kell cserélni a kartergáz szűrő házat is időnként? Elkoszolódik, berakódik? Ki lehet takarítani?


... mert a benne lévő gumimembrán is elfárad ill. átszakad.