Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 20:20


negativ0001 írta:
10% tobblet ero es 10-30% kevesebb kakao.


Szerinted ha ez ennyire egyszerű lenne (kevesebb üzemanyagból több teljesítmény) akkor ez nem jutott volna eszébe a gyártóknak?
A közúton kat nélkül használt autókat bezúzatnám... Én legalábbis

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 19:27


Prof írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Az autom 316i 1.9L 1999 E46. Ki szeretnem vagni a p****a a katalizatort. Mi lesz ennek kovetkezmenye? Mennyivel novekedik meg a fust? Euro3-asbol hanyas lesz?? Ja es jobban fog menni az auto?


Amennyiben nincs baja a katalizátornak, nem kellene piszkálni. Az erő többlet szinte elhanyagolható.



A helyzet az, hogy most akarom atalakitani az uzemanyag adagolast oly annyira, hogy katalizator nelkul is at kellene menjen a vizsgan, de meg nem vagyok benne biztos. 10% tobblet ero es 10-30% kevesebb kakao.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 15:39


negativ0001 írta: Sziasztok! Az autom 316i 1.9L 1999 E46. Ki szeretnem vagni a p****a a katalizatort. Mi lesz ennek kovetkezmenye? Mennyivel novekedik meg a fust? Euro3-asbol hanyas lesz?? Ja es jobban fog menni az auto?


Amennyiben nincs baja a katalizátornak, nem kellene piszkálni. Az erő többlet szinte elhanyagolható.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 13:47


Sziasztok! Az autom 316i 1.9L 1999 E46. Ki szeretnem vagni a p****a a katalizatort. Mi lesz ennek kovetkezmenye? Mennyivel novekedik meg a fust? Euro3-asbol hanyas lesz?? Ja es jobban fog menni az auto?

hophop
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hophop

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 12. szombat, 09:41


YELLOW írta:
hophop írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.


Ennek mi a haszna benzineseknél?
Hogy úgymond "ne fáradjon el" a motor?

Mi van azokkal, akik évente 2-3x mennek autópályán, akkor is csak belföldön... szívás?!


jó ha nem lustul el az autó. most nem az autópálya a lényeg. mehetsz sima úton is, csak 90-nél fogod oszt 3.-ban mész egy darabig. a lényeg a magasabb fordulat, hogy átégjen a rendszer tisztuljon.


90-nél én szegénykét 6-osban szoktam egyenletes sebességnél tartani De majd kicsit megpörgetem időnként!
Persze ilyenkor más a cél (nincs hova rohanni, akkor üzemanyag minimalizálás folyik).


Sziasztok!
Meghajtottam mint az állat kihuzattam mind egyes sebességben(6-ig)de ez még mindíg füstöl!
Azt mondják ,hogy vagy a turbó ,vagy a porlasztócsúcsok lehetnek a hibásak. Szerintetek?
Holnap elviszem BMW szervízbe (Schneider Kaposvár). Vélemény esetleg?


az, hogy minden egyes fokozatban kihúzatatd, az még nem meghajtás, de állat...
menj 90-nel 10 km-t 4-ben, esetleg 5dikkben, nem tudom a dízelnél, hogy vannak a fordulati dolgok, de olyan fokozatban kellene, ami 2500 felett legyen, de inkább 3000. kell a hosszabb táv, mert másképp nem ég át a rendszer. nem nyomja ki.

(anno keresztfater motorját vittük szervízbe. ő is dízeles, ezért nyugodt tempóval jár mindennel. valahogy enm úgy ment a moci, ahogy keleltt volna. talán madarasra, vagy kisújszállásra vittük egy sráchoz, mint egy őrült tudós úgy nézett ki kerek szemüveg, hosszú ritka zsíros haj, de kente vágta, biztos aki motorozik tudja kiről van szó és arrafelé lakik. 3-4 percig szinte full gázon egyhelyben húzta neki, ugye néha visszaengedte a gázt, majd újra fel. a kipufból még madártoll is jött ki. utána meg ment mint a kisangyal. mi meg már azt hittük a befecskendetző rendszerrel van valami. mondjuk volt ez már vagy 15 éve is)


elvittem szervízbe és a turbócső el volt repedve (5500ft) szóval megoldódott
azért köszönöm a segítségeteket!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. július 10. csütörtök, 17:46


hophop írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.


Ennek mi a haszna benzineseknél?
Hogy úgymond "ne fáradjon el" a motor?

Mi van azokkal, akik évente 2-3x mennek autópályán, akkor is csak belföldön... szívás?!


jó ha nem lustul el az autó. most nem az autópálya a lényeg. mehetsz sima úton is, csak 90-nél fogod oszt 3.-ban mész egy darabig. a lényeg a magasabb fordulat, hogy átégjen a rendszer tisztuljon.


90-nél én szegénykét 6-osban szoktam egyenletes sebességnél tartani De majd kicsit megpörgetem időnként!
Persze ilyenkor más a cél (nincs hova rohanni, akkor üzemanyag minimalizálás folyik).


Sziasztok!
Meghajtottam mint az állat kihuzattam mind egyes sebességben(6-ig)de ez még mindíg füstöl!
Azt mondják ,hogy vagy a turbó ,vagy a porlasztócsúcsok lehetnek a hibásak. Szerintetek?
Holnap elviszem BMW szervízbe (Schneider Kaposvár). Vélemény esetleg?


az, hogy minden egyes fokozatban kihúzatatd, az még nem meghajtás, de állat...
menj 90-nel 10 km-t 4-ben, esetleg 5dikkben, nem tudom a dízelnél, hogy vannak a fordulati dolgok, de olyan fokozatban kellene, ami 2500 felett legyen, de inkább 3000. kell a hosszabb táv, mert másképp nem ég át a rendszer. nem nyomja ki.

(anno keresztfater motorját vittük szervízbe. ő is dízeles, ezért nyugodt tempóval jár mindennel. valahogy enm úgy ment a moci, ahogy keleltt volna. talán madarasra, vagy kisújszállásra vittük egy sráchoz, mint egy őrült tudós úgy nézett ki kerek szemüveg, hosszú ritka zsíros haj, de kente vágta, biztos aki motorozik tudja kiről van szó és arrafelé lakik. 3-4 percig szinte full gázon egyhelyben húzta neki, ugye néha visszaengedte a gázt, majd újra fel. a kipufból még madártoll is jött ki. utána meg ment mint a kisangyal. mi meg már azt hittük a befecskendetző rendszerrel van valami. mondjuk volt ez már vagy 15 éve is)

Zoli200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Zoli200

Törzsvendég

Elismertség: 6% (7 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. július 10. csütörtök, 16:28


hophop írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.


Ennek mi a haszna benzineseknél?
Hogy úgymond "ne fáradjon el" a motor?

Mi van azokkal, akik évente 2-3x mennek autópályán, akkor is csak belföldön... szívás?!


jó ha nem lustul el az autó. most nem az autópálya a lényeg. mehetsz sima úton is, csak 90-nél fogod oszt 3.-ban mész egy darabig. a lényeg a magasabb fordulat, hogy átégjen a rendszer tisztuljon.


90-nél én szegénykét 6-osban szoktam egyenletes sebességnél tartani De majd kicsit megpörgetem időnként!
Persze ilyenkor más a cél (nincs hova rohanni, akkor üzemanyag minimalizálás folyik).


Sziasztok!
Meghajtottam mint az állat kihuzattam mind egyes sebességben(6-ig)de ez még mindíg füstöl!
Azt mondják ,hogy vagy a turbó ,vagy a porlasztócsúcsok lehetnek a hibásak. Szerintetek?
Holnap elviszem BMW szervízbe (Schneider Kaposvár). Vélemény esetleg?


Szorítok hogy bagatell hiba legyen..


hophop
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hophop

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 10. csütörtök, 11:48


elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.


Ennek mi a haszna benzineseknél?
Hogy úgymond "ne fáradjon el" a motor?

Mi van azokkal, akik évente 2-3x mennek autópályán, akkor is csak belföldön... szívás?!


jó ha nem lustul el az autó. most nem az autópálya a lényeg. mehetsz sima úton is, csak 90-nél fogod oszt 3.-ban mész egy darabig. a lényeg a magasabb fordulat, hogy átégjen a rendszer tisztuljon.


90-nél én szegénykét 6-osban szoktam egyenletes sebességnél tartani De majd kicsit megpörgetem időnként!
Persze ilyenkor más a cél (nincs hova rohanni, akkor üzemanyag minimalizálás folyik).


Sziasztok!
Meghajtottam mint az állat kihuzattam mind egyes sebességben(6-ig)de ez még mindíg füstöl!
Azt mondják ,hogy vagy a turbó ,vagy a porlasztócsúcsok lehetnek a hibásak. Szerintetek?
Holnap elviszem BMW szervízbe (Schneider Kaposvár). Vélemény esetleg?

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. július 02. szerda, 17:43


YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.


Ennek mi a haszna benzineseknél?
Hogy úgymond "ne fáradjon el" a motor?

Mi van azokkal, akik évente 2-3x mennek autópályán, akkor is csak belföldön... szívás?!


jó ha nem lustul el az autó. most nem az autópálya a lényeg. mehetsz sima úton is, csak 90-nél fogod oszt 3.-ban mész egy darabig. a lényeg a magasabb fordulat, hogy átégjen a rendszer tisztuljon.


90-nél én szegénykét 6-osban szoktam egyenletes sebességnél tartani De majd kicsit megpörgetem időnként!
Persze ilyenkor más a cél (nincs hova rohanni, akkor üzemanyag minimalizálás folyik).

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. július 02. szerda, 16:53


elgeri írta:
YELLOW írta:
hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.


Ennek mi a haszna benzineseknél?
Hogy úgymond "ne fáradjon el" a motor?

Mi van azokkal, akik évente 2-3x mennek autópályán, akkor is csak belföldön... szívás?!


jó ha nem lustul el az autó. most nem az autópálya a lényeg. mehetsz sima úton is, csak 90-nél fogod oszt 3.-ban mész egy darabig. a lényeg a magasabb fordulat, hogy átégjen a rendszer tisztuljon.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. július 02. szerda, 16:35


YELLOW írta:
hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.


Ennek mi a haszna benzineseknél?
Hogy úgymond "ne fáradjon el" a motor?

Mi van azokkal, akik évente 2-3x mennek autópályán, akkor is csak belföldön... szívás?!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. július 02. szerda, 15:43


hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.

hophop
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hophop

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 02. szerda, 15:30


sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 20:45


Tano írta:
Puli írta: Meg van a hiba: EGR hőcserélőm ereszt belül!
Hol érdemes utána járni? Te merre veted?
Ez a cikkszám: 11712247880



Én m_attilánál vettem újat, de ha körbenézel bontókban szerintem találsz használtat is.


Köszi, már írtam is neki a topikjában!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 20:30


Puli írta: Meg van a hiba: EGR hőcserélőm ereszt belül!
Hol érdemes utána járni? Te merre veted?
Ez a cikkszám: 11712247880



Én m_attilánál vettem újat, de ha körbenézel bontókban szerintem találsz használtat is.