státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 14:04


S530A KLIMAANLAGE Air conditioning
Ennyit írt összesen a klímáról...
Érdekes hogy ez az oldal mindent tud az autóról
Köszönöm hogy megmutattad !

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 06:42


kbalint írta: Szia.
Pont ezen agyalok most én is
Most lett vásárolva...
Csúnya dolog lesz ha egy ismerősön keresztül ment az
egész és át lettem verve , abban viszont biztos vagyok
hogy megcsináltatom velük digire... Persze költségmentesen!
Ha szétszedem akkor mit kellene figyelnem ??
Már darabjaira volt bontva az egész autó de ehhez egyszerűen hozzá
se tudtunk szagolni sajnos
A tippet előre is köszönöm neked!


Írd be ide az alvázszámod utolsó hét karakterét és kiderül mivel szerelték az autódat.



státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2012. október 06. szombat, 09:28


Találtam egy kis kilógó szenzort a szélvédő tövénél közvetlenül....
kb 4cm széles és 0,5 vastag de alig látszik ki 2-3 mert a szellőzőnél..






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 06. szombat, 10:34

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 22:18


Nem olyan egyszerű átalakítani szerintem.
Azt azért nézd meg, hogy van-e szolárszenzor a műszerfal tetején, mert ha nincs akkor manuál klímás. Az a műszerfal közepén van a légbefújócsatornák közepén egy kis négyszögletes fekete pucuka.

kbalint írta: Szia.
Pont ezen agyalok most én is
Most lett vásárolva...
Csúnya dolog lesz ha egy ismerősön keresztül ment az
egész és át lettem verve , abban viszont biztos vagyok
hogy megcsináltatom velük digire... Persze költségmentesen!
Ha szétszedem akkor mit kellene figyelnem ??
Már darabjaira volt bontva az egész autó de ehhez egyszerűen hozzá
se tudtunk szagolni sajnos
A tippet előre is köszönöm neked!




státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 22:08


Szia.
Pont ezen agyalok most én is
Most lett vásárolva...
Csúnya dolog lesz ha egy ismerősön keresztül ment az
egész és át lettem verve , abban viszont biztos vagyok
hogy megcsináltatom velük digire... Persze költségmentesen!
Ha szétszedem akkor mit kellene figyelnem ??
Már darabjaira volt bontva az egész autó de ehhez egyszerűen hozzá
se tudtunk szagolni sajnos
A tippet előre is köszönöm neked!


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 20:15


Szia!

Most vetted a kocsit? Mert nagyon sokszor a nepperek kicserélik a manuális klímapanelt digitre, hogy eladhatóbb legyen a kocsi és akkor összevissza működik meg nem fúj csak egy helyre.

kbalint írta: Sziasztok.
Remélem jó helyre írok ha nem akkor elnézést érte.
Találkoztatok e már olyan problémával hogy a klímán hiába állítok
fel középre lábra levegőt..... CSAK LÁBRA fújja és sehol máshol nem fúj semmit.
Ha megnyomom valamelyik gombot hallani lehet hogy valamit nyit éppen vagy zár de a levegő
akkor is csak a lábhoz áramlik sehova máshová. Ha kikapcsolom a lábhoz való fújást akkor is oda nyomja... Ötletem sincsen mi lehet....
Olvasgattam itt a dolgokat, de nem tudom mi a helyzet vele.
Esetleg okozhat ilyen problémát az a drága süni ?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 19:42


kbalint írta: Sziasztok.
Remélem jó helyre írok ha nem akkor elnézést érte.
Találkoztatok e már olyan problémával hogy a klímán hiába állítok
fel középre lábra levegőt..... CSAK LÁBRA fújja és sehol máshol nem fúj semmit.
Ha megnyomom valamelyik gombot hallani lehet hogy valamit nyit éppen vagy zár de a levegő
akkor is csak a lábhoz áramlik sehova máshová. Ha kikapcsolom a lábhoz való fújást akkor is oda nyomja... Ötletem sincsen mi lehet....
Olvasgattam itt a dolgokat, de nem tudom mi a helyzet vele.
Esetleg okozhat ilyen problémát az a drága süni ?


ez nem süni szerintem... inkább a flepperek állítómotorja, szétakadt a mechanika... de akkor szerintem bontani kell a műszerfalat...


státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 14:22


Sziasztok.
Remélem jó helyre írok ha nem akkor elnézést érte.
Találkoztatok e már olyan problémával hogy a klímán hiába állítok
fel középre lábra levegőt..... CSAK LÁBRA fújja és sehol máshol nem fúj semmit.
Ha megnyomom valamelyik gombot hallani lehet hogy valamit nyit éppen vagy zár de a levegő
akkor is csak a lábhoz áramlik sehova máshová. Ha kikapcsolom a lábhoz való fújást akkor is oda nyomja... Ötletem sincsen mi lehet....
Olvasgattam itt a dolgokat, de nem tudom mi a helyzet vele.
Esetleg okozhat ilyen problémát az a drága süni ?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 11:44


atus083 írta: Sziasztok!

A problémám az lenne ,hogy a klíma vezérlő egység kijelzőjének a fele nem működik vagyis kristályos lett vagy mi a fene.
Tehát csak a hőfokot mutatja a ventilátor sebességét nem.
Ebben kérném a segítségeteket hogy milyen megoldás van ilyenkor.Csere vagy lehet javítani és ha igen hol csinálnak ilyet?!
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Üdv:Atus


Én a helyedben kivenném és megnézném a kijelző érintkezőpaneljeit és ha már ki van véve, kipucolnám a hőmérsékletérzékelőjét is, mert valószínűleg a kis ventilátor elött tökög van lerakódott porral. Tehát csinálnék rajta egy nagyszervízt

Egyébként darabjaira lehet szedni.



atus083
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2006

státusz atus083

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 10:39


Sziasztok!

A problémám az lenne ,hogy a klíma vezérlő egység kijelzőjének a fele nem működik vagyis kristályos lett vagy mi a fene.
Tehát csak a hőfokot mutatja a ventilátor sebességét nem.
Ebben kérném a segítségeteket hogy milyen megoldás van ilyenkor.Csere vagy lehet javítani és ha igen hol csinálnak ilyet?!
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Üdv:Atus


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 21:06


spree írta:
Na de visszatérve, a klíma levegő befúvó ventillátora nem ugyanaz mint a fűtőmotoré?
Van abból több?
Mert fűtés közben annak a csapágya biztosan nem zúg sosem.
Na majd csak elviszem klímáshoz lassan, remélem, hogy az alacsony töltőgáz nyomás miatt rendetlenkedik, ha 5,5 év után (-1 év állás) behal a klímakompesszor csapágya akkor az valóban csecs lesz.
Az olajfojásokra inkább nem is gondolok, mert öngyi lennék az tuti.


Sajnos a klima kompresszor csapágya kérlelhetetlen. Nem ecsetelném: klimagáz benne a kenőanyag, ami állásában nem jut el a tömszelencéhez, stb, stb. Ha kevés a gáz nyomása, akkor rosszabb esetben el sem indul a kompresszor, de ezt tudod Te is.Ventinél arra gondoltam, ami a bohócfülkébe tolja be a levegőt, más nincs. Annak a csapágya szokott csúnya hangon szólni, de nem mindig és nem minden fordulatszám tartományban. A tömítések cseréje sem nagy dolog, 150K-ból megvan mind, és nem lettem öngyilkos, de nem esett jól.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 24. hétfő, 21:06

spree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz spree

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 20:58


hil írta:
spree írta: Sziasztok!

Előre elnézést mindenkitől ha nem a megfelelő helyre írok, ám nem találtam a problémámhoz hasonlót az előzményekben eddig.
Szóval, ma gondoltam dacára a télnek-hidegnek, cseppet megjáratom a klímámat csak úgy kíváncsiságból illetve mert úgy tudom néha nem árt ilyenkor sem néha megjáratni azt.
22 C'-ra állítottam és automatára a befúvást.
Azt tapasztaltam, hogy oda nem illő, motorfordulattól függő erős zúgás jön valahonnét a műszerfal közepe felől, kb a fűtőmotor környékéről.
Lehet, hogy kintebbről de nekem gyanús, hogy az nem teljesen a motortérből hallatszik, inkább valahol a műszerfal alatt.
Olyan a hang mintha valami szorulna valamin, arra gondoltam, hogy esetleg ez a kompresszor szorulása lehet?!
A kocsi a vásárlása előtt állt majd egy évet egyhelyben, esetleg lehet, hogy a gáz párolgott ki annyira, hogy ez okozza a hangot?
Amúgy a hideget nyomja bár nem merem hosszú ideig járatni nehogy esetleg nagyobb bajt okozzak.
Nyilván van hangja amúgy is a klímának az O.K, de ez szerintem a normálisnál hangosabban zúg.
Ha valaki tud valamit pls. írja meg, hogy mivel kezdjem a hibafeltárást?!
Csak azt ne mondjátok, hogy a BMW klímája ilyen alapból, mert az már kicsit sok lenne az apró, de annál bosszantóbb típushibákból.
Nehéz kormány, nehéz kuplung, recsegő ablakkeret, akadozó váltó, stb..., csak, hogy az előttem szólókat felidézzem.
Ugye ez nem ilyen jelenség lesz ismét amit meg kell szokni mert a BMW ilyen?
Előre is köszi...



Nem, a BMW nem ilyen, lehet,hogy a sok állás okozta ezeket, de, hogy nem ilyen, az biztos. Lehet, hogy mellényúltál a vásárlással.....A zúgást hallani kéne, de vagy a klíma kompresszor, vagy a befúvó venti csapágya okozza. Készülj még arra, hogy a motor összes tömítését és a váltó szimeringeket is cserélned kell, nálam legalábbis így volt. Csak biztatásként: az én autóm is legalább egy évet állt, aztán pár hónap után a motorból mindenhol dőlt az olaj.



Na, szép remények az "új" autóhoz.
A vásárlással talán nem nyúltam mellé, az autó esztétikai állapota tükrözné ha tróger, senkiházi műszaki analfabéta tulaja lett volna előttem, és itt most én nem a demagóg "szép a kormány meg a pedálok meg a váltógomb" dumával jövök hanem ez valóban egy jó autó egyébként.Egyben van, festés és balesetmentes, valós kilométerrel amit le-chekkoltam közben és még tetszetős is, azért is vettem, na meg persze a nem gyenge motor miatt mert sokat megyek és számít a gazdaságos de haladós autózás.
Első és egyetlen tulajdonosa egy német volt, aki szervízbe hordta mindvégig, amíg valami okos honfitársunk a nagy kasza reményében behozatta 2008.08-ban.
Onnét számítva 1 és 1/2 évig bírta fizetni a törlesztőket, majd idővel elvitte a bank a kocsit.
2010 Novemberig állt egy telepen, így tisztában voltam vele, hogy pl. féktárcsák eldobósak a vastag rozsda miatt, minden szűrő és olaj rögtön cserés, minden futóműalkatrész fullra átnézve, amit kellett kicseréltünk.Tehát nem volt ez rossz vétel, főleg ha az árát is figyelembe vesszük.
Ezek pluszban nyilván bele voltak számolva részemről.
Most a kocsi teljesen zsír, ámde sok ilyen kis szarság jön elő amit jómagam eddig nem szoktam meg az eddigi autóimon.(volt jó pár)
Na de visszatérve, a klíma levegő befúvó ventillátora nem ugyanaz mint a fűtőmotoré?
Van abból több?
Mert fűtés közben annak a csapágya biztosan nem zúg sosem.
Na majd csak elviszem klímáshoz lassan, remélem, hogy az alacsony töltőgáz nyomás miatt rendetlenkedik, ha 5,5 év után (-1 év állás) behal a klímakompesszor csapágya akkor az valóban csecs lesz.
Az olajfojásokra inkább nem is gondolok, mert öngyi lennék az tuti.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 19:19


spree írta: Sziasztok!

Előre elnézést mindenkitől ha nem a megfelelő helyre írok, ám nem találtam a problémámhoz hasonlót az előzményekben eddig.
Szóval, ma gondoltam dacára a télnek-hidegnek, cseppet megjáratom a klímámat csak úgy kíváncsiságból illetve mert úgy tudom néha nem árt ilyenkor sem néha megjáratni azt.
22 C'-ra állítottam és automatára a befúvást.
Azt tapasztaltam, hogy oda nem illő, motorfordulattól függő erős zúgás jön valahonnét a műszerfal közepe felől, kb a fűtőmotor környékéről.
Lehet, hogy kintebbről de nekem gyanús, hogy az nem teljesen a motortérből hallatszik, inkább valahol a műszerfal alatt.
Olyan a hang mintha valami szorulna valamin, arra gondoltam, hogy esetleg ez a kompresszor szorulása lehet?!
A kocsi a vásárlása előtt állt majd egy évet egyhelyben, esetleg lehet, hogy a gáz párolgott ki annyira, hogy ez okozza a hangot?
Amúgy a hideget nyomja bár nem merem hosszú ideig járatni nehogy esetleg nagyobb bajt okozzak.
Nyilván van hangja amúgy is a klímának az O.K, de ez szerintem a normálisnál hangosabban zúg.
Ha valaki tud valamit pls. írja meg, hogy mivel kezdjem a hibafeltárást?!
Csak azt ne mondjátok, hogy a BMW klímája ilyen alapból, mert az már kicsit sok lenne az apró, de annál bosszantóbb típushibákból.
Nehéz kormány, nehéz kuplung, recsegő ablakkeret, akadozó váltó, stb..., csak, hogy az előttem szólókat felidézzem.
Ugye ez nem ilyen jelenség lesz ismét amit meg kell szokni mert a BMW ilyen?
Előre is köszi...



Nem, a BMW nem ilyen, lehet,hogy a sok állás okozta ezeket, de, hogy nem ilyen, az biztos. Lehet, hogy mellényúltál a vásárlással.....A zúgást hallani kéne, de vagy a klíma kompresszor, vagy a befúvó venti csapágya okozza. Készülj még arra, hogy a motor összes tömítését és a váltó szimeringeket is cserélned kell, nálam legalábbis így volt. Csak biztatásként: az én autóm is legalább egy évet állt, aztán pár hónap után a motorból mindenhol dőlt az olaj.

spree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz spree

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 18:55


Sziasztok!

Előre elnézést mindenkitől ha nem a megfelelő helyre írok, ám nem találtam a problémámhoz hasonlót az előzményekben eddig.
Szóval, ma gondoltam dacára a télnek-hidegnek, cseppet megjáratom a klímámat csak úgy kíváncsiságból illetve mert úgy tudom néha nem árt ilyenkor sem néha megjáratni azt.
22 C'-ra állítottam és automatára a befúvást.
Azt tapasztaltam, hogy oda nem illő, motorfordulattól függő erős zúgás jön valahonnét a műszerfal közepe felől, kb a fűtőmotor környékéről.
Lehet, hogy kintebbről de nekem gyanús, hogy az nem teljesen a motortérből hallatszik, inkább valahol a műszerfal alatt.
Olyan a hang mintha valami szorulna valamin, arra gondoltam, hogy esetleg ez a kompresszor szorulása lehet?!
A kocsi a vásárlása előtt állt majd egy évet egyhelyben, esetleg lehet, hogy a gáz párolgott ki annyira, hogy ez okozza a hangot?
Amúgy a hideget nyomja bár nem merem hosszú ideig járatni nehogy esetleg nagyobb bajt okozzak.
Nyilván van hangja amúgy is a klímának az O.K, de ez szerintem a normálisnál hangosabban zúg.
Ha valaki tud valamit pls. írja meg, hogy mivel kezdjem a hibafeltárást?!
Csak azt ne mondjátok, hogy a BMW klímája ilyen alapból, mert az már kicsit sok lenne az apró, de annál bosszantóbb típushibákból.
Nehéz kormány, nehéz kuplung, recsegő ablakkeret, akadozó váltó, stb..., csak, hogy az előttem szólókat felidézzem.
Ugye ez nem ilyen jelenség lesz ismét amit meg kell szokni mert a BMW ilyen?
Előre is köszi...



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 19:24


YELLOW írta:
blasekati írta: Sziasztok
Mai nap újabb meglepetése,elment a levegőbefúvásom, minden előjel nélkül. Gyenge akksi miatt nem tilthatja le vajon? Vagy biztositék, melyik? Vagy egyéb? Csak sajna sürgős lenne, nem akarok inegetve (rongyal a kezemben) közlekedni.


nem tiltja le, főleg ha tudsz indítani, akkor az akksi sem gyenge. mert ha nem tudsz indítani, a venti még gyújtáson akkor is megy.
de ha jól értem neked járó motornál sem megy.
mivel hírtelen halt el a technika, előbb a biztosítákot nézd meg! ha a süni lenne rossz, akkor azért a legtöbb esetben még megy, csak fordulatot nem szabályoz.



Az sünike,nekem meg állt, nem ment egyáltalán, rá dugtam az ujjat, ment mint a szél.De gondolom már meg oldottad mert tuti megfagytál akkor ebbe a hidegbe.Cumis egy hiba.Pufajkába vezettem