státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 21:29


jons írta:
kempelen írta:
Ójee! pár éve én is túl estem ezen:


Koszosságban és tapasztalatban is megelőzöl


Komplett is erdő jött belőle össze



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 21:18


kempelen írta:
Ójee! pár éve én is túl estem ezen:


Koszosságban és tapasztalatban is megelőzöl

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 21:05


jons írta: Nem régiben volt téma a klíma gyengélkedése. Én most rászántam magam és kitisztítottam a klíma radiátor(hőcserélőt ha úgy tetszik a vízhűtő előtt). Alublokkhoz való agresszív motormosó és slag segítségével... Hát igen. Ami onnan kijött... De a lényeg, hogy mintha újra lenne töltve a klíma vagy nem is tudom hogy fogalmazzam meg. Sokkal jobb!


Ójee! pár éve én is túl estem ezen:





jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 18:34


Nem régiben volt téma a klíma gyengélkedése. Én most rászántam magam és kitisztítottam a klíma radiátor(hőcserélőt ha úgy tetszik a vízhűtő előtt). Alublokkhoz való agresszív motormosó és slag segítségével... Hát igen. Ami onnan kijött... De a lényeg, hogy mintha újra lenne töltve a klíma vagy nem is tudom hogy fogalmazzam meg. Sokkal jobb!

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 20:57


csbalu írta:
Szabi46 írta: Nekem most már inkább langyosat vagy hidegecskét fúj, de pár hete még a sofőr oldal az jég hideg volt az utas oldal pedig csak hidegecske, és ha lekapcsoltam a fújást a sofőr oldalon akkor ugye átment minden levegő a jobb oldalra akkor ott is hideg jött, nekem már eleve ez is fura, hogy mért volt hidegebb a sofőr oldal, de szerintem még ki is fogyott és fel kellene töltetni a tartályt, mert már az én oldalam se hideg.


Nem fúj jéghideget csak ha 16C-re állítod. Először vidd el kitisztíttatni aztán ha akkor sem jó valamennyi töltés, de ne töltsd túl mert akkor az ilyen melegekben annyira kitágul a gáz a tartályban hogy le fogja kapcsolni a nyomáskapcsoló és egyátalán nem fog menni a klímád (3perce beszéltem egy klímaszerelővel)


Most voltam feltöltetni, hát alig volt benne gáz 15 helyett csak 12 bar volt benne és 16C-fokos levegőt nyomott a mostani 3-4C helyett... Mire "bemelegszik" a klíma kb 20mp-enként leállítja a kompresszort, mert valami fagyás elleni védő mechanizmus
Most már mondhatni jéghideg lett

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 16:30


csbalu írta:
Tegnap balatonon árnyékbe 40.5C-t mutatott a külső hőmérőm, bakpcsoltam a kílmát AUTO 18fok-ra, 4 személy ült a kocsiba és megfelelő hőmérsékletet biztosított az utazáshoz, nem fáztunk és nem is volt melegünk, pont jó.


Ebben a melegben egyébként is más az ember hőérzete... meg a kocsi hőérzete is. Nekem az alapjáratom van kissé meghülyülve a 40 fokban.
Szóval mire a felforrósodott elemeket lehűti ami az utastérig az útjában van az is idő. És nyiláván hőveszteség. Napon állva kell neki vagy 10-15km mire érzékelhető lesz a hűs utastér.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 13:55


BalaBMW írta: Srácok lenne hozzátok egy kérdésem, de csak elég balf@szul tudom megfogalmazni...

Ebbe a 35 fokban mikor a kocsiban van vagy 60 fok, akkor a klímátok ha bekapcsoljátok mennyire fúj hideget? Inkább csak hideget vagy annyira, hogy lefagytok? Én beállítom 16 fokra és hagyom, hogy maxon nyomja, de nem vagyok vele megelégedve. Apám Peugeotja sokkal jobban hűt. Beszéltem egy két BMW-s ismerőssel és ők is azt mondják, hogy nekik is olyan inkább csak hideget fúj. Jövő héten megy szervízbe a kocsi, és azért kérdezem, hogy ránézessek-e vagy sajnos ez ennyit tud?


Nekem sem fúj jéghideget, és nem is fog, nincs semmi baja. Ha túltölteted, hűteni sem fog ld előző hsz-em. Örülj hogy nem fázol meg.
Tegnap balatonon árnyékbe 40.5C-t mutatott a külső hőmérőm, bakpcsoltam a kílmát AUTO 18fok-ra, 4 személy ült a kocsiba és megfelelő hőmérsékletet biztosított az utazáshoz, nem fáztunk és nem is volt melegünk, pont jó.


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 13:52


Szabi46 írta: Nekem most már inkább langyosat vagy hidegecskét fúj, de pár hete még a sofőr oldal az jég hideg volt az utas oldal pedig csak hidegecske, és ha lekapcsoltam a fújást a sofőr oldalon akkor ugye átment minden levegő a jobb oldalra akkor ott is hideg jött, nekem már eleve ez is fura, hogy mért volt hidegebb a sofőr oldal, de szerintem még ki is fogyott és fel kellene töltetni a tartályt, mert már az én oldalam se hideg.


Nem fúj jéghideget csak ha 16C-re állítod. Először vidd el kitisztíttatni aztán ha akkor sem jó valamennyi töltés, de ne töltsd túl mert akkor az ilyen melegekben annyira kitágul a gáz a tartályban hogy le fogja kapcsolni a nyomáskapcsoló és egyátalán nem fog menni a klímád (3perce beszéltem egy klímaszerelővel)

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2012. július 01. vasárnap, 22:52


Nekem most már inkább langyosat vagy hidegecskét fúj, de pár hete még a sofőr oldal az jég hideg volt az utas oldal pedig csak hidegecske, és ha lekapcsoltam a fújást a sofőr oldalon akkor ugye átment minden levegő a jobb oldalra akkor ott is hideg jött, nekem már eleve ez is fura, hogy mért volt hidegebb a sofőr oldal, de szerintem még ki is fogyott és fel kellene töltetni a tartályt, mert már az én oldalam se hideg.

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. július 01. vasárnap, 22:45


Srácok lenne hozzátok egy kérdésem, de csak elég balf@szul tudom megfogalmazni...

Ebbe a 35 fokban mikor a kocsiban van vagy 60 fok, akkor a klímátok ha bekapcsoljátok mennyire fúj hideget? Inkább csak hideget vagy annyira, hogy lefagytok? Én beállítom 16 fokra és hagyom, hogy maxon nyomja, de nem vagyok vele megelégedve. Apám Peugeotja sokkal jobban hűt. Beszéltem egy két BMW-s ismerőssel és ők is azt mondják, hogy nekik is olyan inkább csak hideget fúj. Jövő héten megy szervízbe a kocsi, és azért kérdezem, hogy ránézessek-e vagy sajnos ez ennyit tud?

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 26. kedd, 13:02


lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta:

Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Szia! Örülök, hogy végül megoldódott a klíma problémád. Vigasztaljon, hogy egy olyan meseszép helyen mint a Vir sziget javították az autódat.


Így van! Remélem szervízelés közben megittad a Karlovacko-készletüket!

nos, a javítás előtt még a Karlovacko készlet csökkentése folyt, azután már inkább a "PÁLINKO" készlet megcsapolására volt szükség....


lbalog, marhára nem ide tartozik, de Te véletlenül nem béksécsabai vagy, és nem volt egy fehér facelift előtti E46-od is?

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. június 26. kedd, 10:14


Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta:

Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Szia! Örülök, hogy végül megoldódott a klíma problémád. Vigasztaljon, hogy egy olyan meseszép helyen mint a Vir sziget javították az autódat.


Így van! Remélem szervízelés közben megittad a Karlovacko-készletüket!

nos, a javítás előtt még a Karlovacko készlet csökkentése folyt, azután már inkább a "PÁLINKO" készlet megcsapolására volt szükség....


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 09:08


vivaladiesel írta:
lbalog írta:

Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Szia! Örülök, hogy végül megoldódott a klíma problémád. Vigasztaljon, hogy egy olyan meseszép helyen mint a Vir sziget javították az autódat.


Így van! Remélem szervízelés közben megittad a Karlovacko-készletüket!


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 25. hétfő, 08:01


lbalog írta:

Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Szia! Örülök, hogy végül megoldódott a klíma problémád. Vigasztaljon, hogy egy olyan meseszép helyen mint a Vir sziget javították az autódat.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. június 24. vasárnap, 09:27


Iegn, elég változékony a hanghatás.
Az enyém bírni fogja egy darabig, mivel az erősített van már fent

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Én a helyedben nem indúlnék el horvátba úgy hogy már hallod a tárcsa hangját, mert tuti, hogy akkor szakad szét amikor a legkevésbé számítasz rá. Egyébként meg nem búgó hangja szokott lenni hanem inkább csattogó kalapáló, és elég változó. Van hogy a klímára elhallgat, lehet, hogy erősödik, lehet hogy csak kicsit emeltfordulaton szól.Meg volt olyan is, hogy egyszer csak leszakadt minden előjel nélkül.


Nyikorogni is szokott mint egy szekér

A héten 4 db-ot cseréltünk... szíjtárcsa és klímaszezon van.