YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 17:32


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be


Az enyémhez találtam csapágyast és a nélkülit is, igaz a neve mindegyiknek Toronycsapágy:

http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=4026



amit hoz csapágyast, az első tengelyre hozza


Igen tudom, ennek ellenére így hívják a hátsót is.


igen ezt tudjuk, de nem ez volt a téma

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 17:03


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be


Az enyémhez találtam csapágyast és a nélkülit is, igaz a neve mindegyiknek Toronycsapágy:

http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=4026



amit hoz csapágyast, az első tengelyre hozza


Igen tudom, ennek ellenére így hívják a hátsót is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 16:01


Pocses írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be


Az enyémhez találtam csapágyast és a nélkülit is, igaz a neve mindegyiknek Toronycsapágy:

http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=4026



amit hoz csapágyast, az első tengelyre hozza

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 14:55


YELLOW írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be


Az enyémhez találtam csapágyast és a nélkülit is, igaz a neve mindegyiknek Toronycsapágy:

http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=4026



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 30. vasárnap, 14:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 11:45


Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 30. vasárnap, 11:51

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 11:33


[quote="YELLOW"]
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba [/quot
Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. március 29. szombat, 09:08


[quote="Robin68"]
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba [/quot
Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. március 29. szombat, 00:01


[quote="laci320d"]
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba [/quot
Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 13:57


[quote="pomzi"]
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba [/quot
Előtte nem kopogott?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 13:36


laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 13:11


Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 05:11


anubisz írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Úgy látszik,sok minden lehet! Drift? 2 napot maradt meg ezen a télen a hó,kicsit játszadoztam vele pár órácskát,de szerintem nem ettől lett baja. Inkább akkor vettem észre mióta feltettem a nyári kerekeket,mert a télivel nem volt ez a hang! Köszi a hozzászólásokat!


havas csúszkálás nem vágja tönkre.
ezért mondom a kerékcsavaros témát. de annak amúgy is lennie kéne hangjának, nem csak lassulva.


Na igen... Várom már a csütörtököt,akkor majd megírom mit mond a gép meg a szerelő!

Benne lenne egy nagy kavics a gumivágatba szorulva


de ennek gyorsításkor is kellene, hogy hangja legyen, vagy olyan nagy a kipuff hang, hogy nem hallja?
igen kavicsokkal, felszedett csavarokkal szívtam már eleget...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 11. kedd, 23:01


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Úgy látszik,sok minden lehet! Drift? 2 napot maradt meg ezen a télen a hó,kicsit játszadoztam vele pár órácskát,de szerintem nem ettől lett baja. Inkább akkor vettem észre mióta feltettem a nyári kerekeket,mert a télivel nem volt ez a hang! Köszi a hozzászólásokat!


havas csúszkálás nem vágja tönkre.
ezért mondom a kerékcsavaros témát. de annak amúgy is lennie kéne hangjának, nem csak lassulva.


Na igen... Várom már a csütörtököt,akkor majd megírom mit mond a gép meg a szerelő!

Benne lenne egy nagy kavics a gumivágatba szorulva


Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. március 11. kedd, 22:10


YELLOW írta:
Bero írta: Úgy látszik,sok minden lehet! Drift? 2 napot maradt meg ezen a télen a hó,kicsit játszadoztam vele pár órácskát,de szerintem nem ettől lett baja. Inkább akkor vettem észre mióta feltettem a nyári kerekeket,mert a télivel nem volt ez a hang! Köszi a hozzászólásokat!


havas csúszkálás nem vágja tönkre.
ezért mondom a kerékcsavaros témát. de annak amúgy is lennie kéne hangjának, nem csak lassulva.


Na igen... Várom már a csütörtököt,akkor majd megírom mit mond a gép meg a szerelő!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. március 11. kedd, 21:56


Bero írta: Úgy látszik,sok minden lehet! Drift? 2 napot maradt meg ezen a télen a hó,kicsit játszadoztam vele pár órácskát,de szerintem nem ettől lett baja. Inkább akkor vettem észre mióta feltettem a nyári kerekeket,mert a télivel nem volt ez a hang! Köszi a hozzászólásokat!


havas csúszkálás nem vágja tönkre.
ezért mondom a kerékcsavaros témát. de annak amúgy is lennie kéne hangjának, nem csak lassulva.