b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. augusztus 17. szerda, 17:39


Kankary írta:
b_imi írta:
Kankary írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Kankary írta: Sziasztok. Nemrégiben elvittem a kocsit szerelőhöz szívósor dugózás kapcsán. Mikor érte mentem azt mondta hogy két nagyobb probléma is van a kocsival. Az egyik a váltókar lengése ami a kisebbik baj mivel csak egy rugót vagy stiftet vagy mit kell cserélni a másik pedig a kuplung. Mert teljes benyomáskor fel kéne valamennyire keményednie de az enyémnel nincs ilyen. Furcsa volt egyébként nekem a váltó de nem gondoltam volna, hogy ennyire gáz legalább is az elmondása szerint. Emiatt lenének olyan kérdéseseim, hogy mennyire sürgős ennek a kuplungszettnek a cseréje illetve káros e más alkatrészekre ha nem cserélem ki pl a kettős tömegűre. Egy 2007 es 163 lovas 320d ről lenne szó egyébként. Előre köszönet a segítségért.


Egy kuplung akkor jó, ha finoman működik. Nem értem miért kéne felkeményednie? Ez nem a fék. Szerintem a szerelő gondolt egyet, hátha bejön egy kuplung csere...
Ha jól működik a kuplung, kiemel rendesen és nem csúszik meg, akkor örülj neki, hogy könnyű a pedál.


amit ki sem cserél

Pedig nagyon ajánlották ezt a szerelőt. A siftnek a javitatáse drága?csináltatta már valaki? Ha mégis igaza van és szar a kuplung árt pl a kettőstömegünek?


Először ülj bele egy hasonló autóba, hogy legyen viszonyítási alap. Aztán eldöntöd, jó vagy nem.
Itt megnézheted az alkatrész árakat
Talán a gumiperselyek lehetnek elkopva...
A rossz kuplung nyilván károsíthatja a lendkereket, de tényleg rossz? Először légteleníteni kéne a kuplung munkahengert, aztán tovább vizsgálódni.


Kipróbálta egyik ismerősöm akinek szinten BMW-je van és azt mondta tényleg fent fog de annyira még nem vészes. Viszont ha cserélem a kuplung szettet akkor kettős tömegűt is kell.....ez minden esetben így van?


Célszerű mindent kicserélni és legalább egy szerelési költség a zsebedben marad.

Ja, és ha Te veszed meg az alkatrészeket, lehet olcsóbban is meg tudod szerezni.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. augusztus 17. szerda, 17:41

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Kankary

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. augusztus 17. szerda, 15:37


b_imi írta:
Kankary írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Kankary írta: Sziasztok. Nemrégiben elvittem a kocsit szerelőhöz szívósor dugózás kapcsán. Mikor érte mentem azt mondta hogy két nagyobb probléma is van a kocsival. Az egyik a váltókar lengése ami a kisebbik baj mivel csak egy rugót vagy stiftet vagy mit kell cserélni a másik pedig a kuplung. Mert teljes benyomáskor fel kéne valamennyire keményednie de az enyémnel nincs ilyen. Furcsa volt egyébként nekem a váltó de nem gondoltam volna, hogy ennyire gáz legalább is az elmondása szerint. Emiatt lenének olyan kérdéseseim, hogy mennyire sürgős ennek a kuplungszettnek a cseréje illetve káros e más alkatrészekre ha nem cserélem ki pl a kettős tömegűre. Egy 2007 es 163 lovas 320d ről lenne szó egyébként. Előre köszönet a segítségért.


Egy kuplung akkor jó, ha finoman működik. Nem értem miért kéne felkeményednie? Ez nem a fék. Szerintem a szerelő gondolt egyet, hátha bejön egy kuplung csere...
Ha jól működik a kuplung, kiemel rendesen és nem csúszik meg, akkor örülj neki, hogy könnyű a pedál.


amit ki sem cserél

Pedig nagyon ajánlották ezt a szerelőt. A siftnek a javitatáse drága?csináltatta már valaki? Ha mégis igaza van és szar a kuplung árt pl a kettőstömegünek?


Először ülj bele egy hasonló autóba, hogy legyen viszonyítási alap. Aztán eldöntöd, jó vagy nem.
Itt megnézheted az alkatrész árakat
Talán a gumiperselyek lehetnek elkopva...
A rossz kuplung nyilván károsíthatja a lendkereket, de tényleg rossz? Először légteleníteni kéne a kuplung munkahengert, aztán tovább vizsgálódni.


Kipróbálta egyik ismerősöm akinek szinten BMW-je van és azt mondta tényleg fent fog de annyira még nem vészes. Viszont ha cserélem a kuplung szettet akkor kettős tömegűt is kell.....ez minden esetben így van?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. augusztus 14. vasárnap, 13:25


Kankary írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Kankary írta: Sziasztok. Nemrégiben elvittem a kocsit szerelőhöz szívósor dugózás kapcsán. Mikor érte mentem azt mondta hogy két nagyobb probléma is van a kocsival. Az egyik a váltókar lengése ami a kisebbik baj mivel csak egy rugót vagy stiftet vagy mit kell cserélni a másik pedig a kuplung. Mert teljes benyomáskor fel kéne valamennyire keményednie de az enyémnel nincs ilyen. Furcsa volt egyébként nekem a váltó de nem gondoltam volna, hogy ennyire gáz legalább is az elmondása szerint. Emiatt lenének olyan kérdéseseim, hogy mennyire sürgős ennek a kuplungszettnek a cseréje illetve káros e más alkatrészekre ha nem cserélem ki pl a kettős tömegűre. Egy 2007 es 163 lovas 320d ről lenne szó egyébként. Előre köszönet a segítségért.


Egy kuplung akkor jó, ha finoman működik. Nem értem miért kéne felkeményednie? Ez nem a fék. Szerintem a szerelő gondolt egyet, hátha bejön egy kuplung csere...
Ha jól működik a kuplung, kiemel rendesen és nem csúszik meg, akkor örülj neki, hogy könnyű a pedál.


amit ki sem cserél

Pedig nagyon ajánlották ezt a szerelőt. A siftnek a javitatáse drága?csináltatta már valaki? Ha mégis igaza van és szar a kuplung árt pl a kettőstömegünek?


Először ülj bele egy hasonló autóba, hogy legyen viszonyítási alap. Aztán eldöntöd, jó vagy nem.
Itt megnézheted az alkatrész árakat
Talán a gumiperselyek lehetnek elkopva...
A rossz kuplung nyilván károsíthatja a lendkereket, de tényleg rossz? Először légteleníteni kéne a kuplung munkahengert, aztán tovább vizsgálódni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Kankary

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. augusztus 14. vasárnap, 13:06


YELLOW írta:
b_imi írta:
Kankary írta: Sziasztok. Nemrégiben elvittem a kocsit szerelőhöz szívósor dugózás kapcsán. Mikor érte mentem azt mondta hogy két nagyobb probléma is van a kocsival. Az egyik a váltókar lengése ami a kisebbik baj mivel csak egy rugót vagy stiftet vagy mit kell cserélni a másik pedig a kuplung. Mert teljes benyomáskor fel kéne valamennyire keményednie de az enyémnel nincs ilyen. Furcsa volt egyébként nekem a váltó de nem gondoltam volna, hogy ennyire gáz legalább is az elmondása szerint. Emiatt lenének olyan kérdéseseim, hogy mennyire sürgős ennek a kuplungszettnek a cseréje illetve káros e más alkatrészekre ha nem cserélem ki pl a kettős tömegűre. Egy 2007 es 163 lovas 320d ről lenne szó egyébként. Előre köszönet a segítségért.


Egy kuplung akkor jó, ha finoman működik. Nem értem miért kéne felkeményednie? Ez nem a fék. Szerintem a szerelő gondolt egyet, hátha bejön egy kuplung csere...
Ha jól működik a kuplung, kiemel rendesen és nem csúszik meg, akkor örülj neki, hogy könnyű a pedál.


amit ki sem cserél

Pedig nagyon ajánlották ezt a szerelőt. A siftnek a javitatáse drága?csináltatta már valaki? Ha mégis igaza van és szar a kuplung árt pl a kettőstömegünek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2016. augusztus 14. vasárnap, 11:07


b_imi írta:
Kankary írta: Sziasztok. Nemrégiben elvittem a kocsit szerelőhöz szívósor dugózás kapcsán. Mikor érte mentem azt mondta hogy két nagyobb probléma is van a kocsival. Az egyik a váltókar lengése ami a kisebbik baj mivel csak egy rugót vagy stiftet vagy mit kell cserélni a másik pedig a kuplung. Mert teljes benyomáskor fel kéne valamennyire keményednie de az enyémnel nincs ilyen. Furcsa volt egyébként nekem a váltó de nem gondoltam volna, hogy ennyire gáz legalább is az elmondása szerint. Emiatt lenének olyan kérdéseseim, hogy mennyire sürgős ennek a kuplungszettnek a cseréje illetve káros e más alkatrészekre ha nem cserélem ki pl a kettős tömegűre. Egy 2007 es 163 lovas 320d ről lenne szó egyébként. Előre köszönet a segítségért.


Egy kuplung akkor jó, ha finoman működik. Nem értem miért kéne felkeményednie? Ez nem a fék. Szerintem a szerelő gondolt egyet, hátha bejön egy kuplung csere...
Ha jól működik a kuplung, kiemel rendesen és nem csúszik meg, akkor örülj neki, hogy könnyű a pedál.


amit ki sem cserél

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. augusztus 14. vasárnap, 10:25


Kankary írta: Sziasztok. Nemrégiben elvittem a kocsit szerelőhöz szívósor dugózás kapcsán. Mikor érte mentem azt mondta hogy két nagyobb probléma is van a kocsival. Az egyik a váltókar lengése ami a kisebbik baj mivel csak egy rugót vagy stiftet vagy mit kell cserélni a másik pedig a kuplung. Mert teljes benyomáskor fel kéne valamennyire keményednie de az enyémnel nincs ilyen. Furcsa volt egyébként nekem a váltó de nem gondoltam volna, hogy ennyire gáz legalább is az elmondása szerint. Emiatt lenének olyan kérdéseseim, hogy mennyire sürgős ennek a kuplungszettnek a cseréje illetve káros e más alkatrészekre ha nem cserélem ki pl a kettős tömegűre. Egy 2007 es 163 lovas 320d ről lenne szó egyébként. Előre köszönet a segítségért.


Egy kuplung akkor jó, ha finoman működik. Nem értem miért kéne felkeményednie? Ez nem a fék. Szerintem a szerelő gondolt egyet, hátha bejön egy kuplung csere...
Ha jól működik a kuplung, kiemel rendesen és nem csúszik meg, akkor örülj neki, hogy könnyű a pedál.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Kankary

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. augusztus 14. vasárnap, 09:45


Sziasztok. Nemrégiben elvittem a kocsit szerelőhöz szívósor dugózás kapcsán. Mikor érte mentem azt mondta hogy két nagyobb probléma is van a kocsival. Az egyik a váltókar lengése ami a kisebbik baj mivel csak egy rugót vagy stiftet vagy mit kell cserélni a másik pedig a kuplung. Mert teljes benyomáskor fel kéne valamennyire keményednie de az enyémnel nincs ilyen. Furcsa volt egyébként nekem a váltó de nem gondoltam volna, hogy ennyire gáz legalább is az elmondása szerint. Emiatt lenének olyan kérdéseseim, hogy mennyire sürgős ennek a kuplungszettnek a cseréje illetve káros e más alkatrészekre ha nem cserélem ki pl a kettős tömegűre. Egy 2007 es 163 lovas 320d ről lenne szó egyébként. Előre köszönet a segítségért.


tommy23
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1994

státusz tommy23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 23:51


Helotok lenne,egy kerdesem feletek.ki akartam levegoztetni a kuplungot alul a munkahengernel es nem jott belole semmi csont szaraz.mi van vele?Egy jelenseg van hogy hoszabb allas utan nehezebben veszi az egyest,amugy nem akad,siman szedi a sebessegeket.

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2012. június 15. péntek, 21:55


[quote="valter320d"]
vidarene1991 írta:
valter320d írta:
vidarene1991 írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
vidarene1991 írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)



és honét tudok szerezni olyan vissza álítót?
rugokat mi tarcsa meg vagy hogy van ez az egész?
légyszíves írd meg.

http://www.pumatools.hu/conten...januar.pdf
Az 5/5 oldal balról a 4. asszem az!


http://fermoszerszam.hu/index....p;Itemid=1

ez az


és akkor ezzel a használt kinyomo tárcsát simán visza tudom huzni???


Szerintem igen csak annyi külömbség van itt hogy nem látok hozzá olyan karikát amit a csávó feltesz elöször!

hogy is van ez akkor hogy a rugokat kell vissza húzni?
ilyet nemtudom honan szedek...



Kérdezd hancurozot privátba! Ö már biztos csinált ilyet!


jó lett a kuplungom köszönök mindent!!!nagyon rendesek vagytok!!!


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 22:07


[quote="vidarene1991"]
valter320d írta:
vidarene1991 írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
vidarene1991 írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)



és honét tudok szerezni olyan vissza álítót?
rugokat mi tarcsa meg vagy hogy van ez az egész?
légyszíves írd meg.

http://www.pumatools.hu/conten...januar.pdf
Az 5/5 oldal balról a 4. asszem az!


http://fermoszerszam.hu/index....p;Itemid=1

ez az


és akkor ezzel a használt kinyomo tárcsát simán visza tudom huzni???


Szerintem igen csak annyi külömbség van itt hogy nem látok hozzá olyan karikát amit a csávó feltesz elöször!

hogy is van ez akkor hogy a rugokat kell vissza húzni?
ilyet nemtudom honan szedek...



Kérdezd hancurozot privátba! Ö már biztos csinált ilyet!

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 22:03


[quote="valter320d"]
vidarene1991 írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
vidarene1991 írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)



és honét tudok szerezni olyan vissza álítót?
rugokat mi tarcsa meg vagy hogy van ez az egész?
légyszíves írd meg.

http://www.pumatools.hu/conten...januar.pdf
Az 5/5 oldal balról a 4. asszem az!


http://fermoszerszam.hu/index....p;Itemid=1

ez az


és akkor ezzel a használt kinyomo tárcsát simán visza tudom huzni???


Szerintem igen csak annyi külömbség van itt hogy nem látok hozzá olyan karikát amit a csávó feltesz elöször!

hogy is van ez akkor hogy a rugokat kell vissza húzni?
ilyet nemtudom honan szedek...



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 22:00


[quote="vidarene1991"]
valter320d írta:
valter320d írta:
vidarene1991 írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)



és honét tudok szerezni olyan vissza álítót?
rugokat mi tarcsa meg vagy hogy van ez az egész?
légyszíves írd meg.

http://www.pumatools.hu/conten...januar.pdf
Az 5/5 oldal balról a 4. asszem az!


http://fermoszerszam.hu/index....p;Itemid=1

ez az


és akkor ezzel a használt kinyomo tárcsát simán visza tudom huzni???


Szerintem igen csak annyi külömbség van itt hogy nem látok hozzá olyan karikát amit a csávó feltesz elöször!

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 21:57


[quote="valter320d"]
valter320d írta:
vidarene1991 írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)



és honét tudok szerezni olyan vissza álítót?
rugokat mi tarcsa meg vagy hogy van ez az egész?
légyszíves írd meg.

http://www.pumatools.hu/conten...januar.pdf
Az 5/5 oldal balról a 4. asszem az!


http://fermoszerszam.hu/index....p;Itemid=1

ez az


és akkor ezzel a használt kinyomo tárcsát simán visza tudom huzni???

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 21:46


[quote="valter320d"]
vidarene1991 írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)



és honét tudok szerezni olyan vissza álítót?
rugokat mi tarcsa meg vagy hogy van ez az egész?
légyszíves írd meg.

http://www.pumatools.hu/conten...januar.pdf
Az 5/5 oldal balról a 4. asszem az!


http://fermoszerszam.hu/index....p;Itemid=1

ez az

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 21:35


[quote="vidarene1991"]
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)



és honét tudok szerezni olyan vissza álítót?
rugokat mi tarcsa meg vagy hogy van ez az egész?
légyszíves írd meg.

http://www.pumatools.hu/conten...januar.pdf
Az 5/5 oldal balról a 4. asszem az!