vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 21:24


[quote="hancurozo"]
YELLOW írta:
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)



és honét tudok szerezni olyan vissza álítót?
rugokat mi tarcsa meg vagy hogy van ez az egész?
légyszíves írd meg.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 21:20


Az állat az stimmel.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: De belehet rakni fordítva 20d-be is, volt rá példa az ismeretségemben. Mondjuk az a 150 lovas volt és asszem itt is az a példány
A szerkezet is lehet bajság ahogy mondtad.



Az egy állat volt, aki berakta fordítva! Nem is kell nézni a "getribe" feliratot, mert ha fordítva van, akkor 1 centi hézag marad a lendkerék és a tárcsa között, meghúzásnál meg simán érzi, hogy nehéz húzni és recseg-ropog valami.

Ja, az enyémen 6 gang van, pont olyan mint a 150 lovason.




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 21:15


jrtom írta: De belehet rakni fordítva 20d-be is, volt rá példa az ismeretségemben. Mondjuk az a 150 lovas volt és asszem itt is az a példány
A szerkezet is lehet bajság ahogy mondtad.



Az egy állat volt, aki berakta fordítva! Nem is kell nézni a "getribe" feliratot, mert ha fordítva van, akkor 1 centi hézag marad a lendkerék és a tárcsa között, meghúzásnál meg simán érzi, hogy nehéz húzni és recseg-ropog valami.

Ja, az enyémen 6 gang van, pont olyan mint a 150 lovason.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 21:08


De belehet rakni fordítva 20d-be is, volt rá példa az ismeretségemben. Mondjuk az a 150 lovas volt és asszem itt is az a példány
A szerkezet is lehet bajság ahogy mondtad.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: 100%, hogy fordítva van betéve a tárcsa. Rávan írva egyébként a tárcsára, hogy melyik a motorfelöli oldal. Gratula a szeralőnek.

vivaladiesel írta:
vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Egy másik bmw fórumon, ugyanígy szendvedett valaki a kuplunggal. Végül kiderült, hogy a fakezű barom szerelője fordítva rakta be a kuplungtárcsát!!




20d-be nem lehet fordítva betenni a tárcsát.

Annyi a baj, hogy nem lett visszaállítva a szerkezet, ahogy hancurozo is írta.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 14. csütörtök, 21:10

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 21:03


jrtom írta: 100%, hogy fordítva van betéve a tárcsa. Rávan írva egyébként a tárcsára, hogy melyik a motorfelöli oldal. Gratula a szeralőnek.

vivaladiesel írta:
vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Egy másik bmw fórumon, ugyanígy szendvedett valaki a kuplunggal. Végül kiderült, hogy a fakezű barom szerelője fordítva rakta be a kuplungtárcsát!!




20d-be nem lehet fordítva betenni a tárcsát.

Annyi a baj, hogy nem lett visszaállítva a szerkezet, ahogy hancurozo is írta.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 20:27


100%, hogy fordítva van betéve a tárcsa. Rávan írva egyébként a tárcsára, hogy melyik a motorfelöli oldal. Gratula a szeralőnek.

vivaladiesel írta:
vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Egy másik bmw fórumon, ugyanígy szendvedett valaki a kuplunggal. Végül kiderült, hogy a fakezű barom szerelője fordítva rakta be a kuplungtárcsát!!




vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 20:00


vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Egy másik bmw fórumon, ugyanígy szendvedett valaki a kuplunggal. Végül kiderült, hogy a fakezű barom szerelője fordítva rakta be a kuplungtárcsát!!


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 17:16


[quote="YELLOW"]
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 14. csütörtök, 17:20

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 17:11


[quote="hancurozo"]
vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 16:59


vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 4 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 14. csütörtök, 17:13

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 22:44


Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 13. szerda, 22:47

státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. december 21. péntek, 22:23


Pontosan peetie problémáját élem én is át. Talán azzal a különbséggel, hogy a mostani karácsonyi dugokban amikor araszolok, engedem fel a kuplungot és megrángatja a kocsit. De reggel meg egy darabig nem csinálja, teljesen normális a dolog. Mi a szar ez az E46-osoknál????
Ahogy olvasom itt a kuplung topicot egyáltalán nem egyedi jelenség. Plussz mindegy mekkora a motor a kocsiban. Nekem különben 318d. És 143 ezer van benne. Nem tudom mi lehet?
(Bocsi nem akartam új topicot nyitni)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2007. november 20. kedd, 17:26


Sziasztok! A nyár végén vettem meg az elsõ bmw-met.318d,2004.A kuplung elég fent fog,ez normális?

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. november 15. csütörtök, 17:46


Nekem mostanság olyat csinál a kuplung, hogy mikor engedem fel remeg rázkódik a lábam alatt (mint mikor az abs löködi vissza a féket). De csak akkor ha kisebb gázzal indulok, pl a lámpánál épp csak elõre kell kúszni. Eddig nem vettem észre, hogy csinálta volna. Baja van/lesz, vagy ez normális és én vagyok béna?

státusz Hiko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2007. november 13. kedd, 04:41


Adi01 írta: OFF:
Nektek mennyi idõ míg bemelegszik a bömi?
Én mostanában azt veszem észre, h elég nehezen. Vagy csak megszoktam a nyarat, h 10-12 perc után már középen állt a víznek a mutatója?!
PL: nekem ennyi idõ este 8-9 óra között: üllöi út - ÁRKÁD. Mire az üllöi rõl eljutotok az árkádig addig melegszik be(ez a víz)! Ez kb. 15-20 perc lehet. :O
Nektek?
E46 323i


Adi01,
szerintem ez (utóbbi inkább) picit sok. Nekem kb. 5-10 perc, mostanában így a hidegebben is, azaz nem érzékelek növekedést. De ha érdekel majd jobban figyelem. Ez is 323i '99
Üdv.Hiko