státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2007. november 13. kedd, 04:12


OFF:
Nektek mennyi idõ míg bemelegszik a bömi?
Én mostanában azt veszem észre, h elég nehezen. Vagy csak megszoktam a nyarat, h 10-12 perc után már középen állt a víznek a mutatója?!
PL: nekem ennyi idõ este 8-9 óra között: üllöi út - ÁRKÁD. Mire az üllöi rõl eljutotok az árkádig addig melegszik be(ez a víz)! Ez kb. 15-20 perc lehet. :O
Nektek?
E46 323i

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. november 12. hétfő, 11:59


Szervós a kulpung? Nem csak simán hidraulikás?

c1711
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz c1711

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2007. november 12. hétfő, 11:24


Berti írta: hello

Nálam is van ilyen 318d hidegben, vagy elsõ indulásnál kicsit rángat. A kupplung kinyomószerkezet olajos mûködtetésû, ha az olaj régi nem csinálhatja?

Berti



...én azt hittem, hogy a kuplung szevó a hibás, pedig nem az....így maradt egy teljesen hibátlan kuplung hidraulikám kompletten.

baráti áron megválok tõle....
akinek kell, jelentkezzen!

citizenq@freemail.hu

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. november 11. vasárnap, 21:46


Ugyanez a rángatás nálam is megvan. Pont úgy ahogy leírod.Azt mondta szerelõ hogy a szerkezet cseréjével meg lehetne oldani. 90%ban az a hiba. De ha neked új korától meg van a kocsi, és ezt produkálja, akkor ez érdekes. Vezettem már pár bömbit, de ezt a fajta rángatást nem éreztem még, csak ezen az e46on. Lehetséges hogy ez valami tervezési hiba? Kétlem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. november 11. vasárnap, 17:38


Nekem 316-os E46-om van.
Nyikorgó hang:
Nekem is meg van a hang új korától kezdve.
Leállított motornál is hallod ha kinyitod az ajtót.
Nem foglalkoztam vele, lehet, hogy kupplung szerkezet rugója adja a hangot.
Rángatás:
A rángatás is meg van új korától kezdve.
Akkor csinálja ha mondjuk alapjáratról engedem fel a kupplungot enyhe emelkedõn vagy ha nem üres az autó.
Ilyenkor egy pici fordulatszám emelés és megszûnik.
330-asok nem nevetni !!! )))

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. október 29. hétfő, 18:31


Nekem régi autómnál azért rángatott finoman az autó, mert a váltóban a csapágyak tönkrementek éselõre hátra tudott járni az összes tengely. Ez kb 7-8 csapágy volt amit 150 000.- forintért csaináltak meg baráti áron. Csak a csapágy olaj...stb volt78 000.-

Berti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz Berti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2007. október 14. vasárnap, 18:01


hello

Nálam is van ilyen 318d hidegben, vagy elsõ indulásnál kicsit rángat. A kupplung kinyomószerkezet olajos mûködtetésû, ha az olaj régi nem csinálhatja?

Berti


státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. július 03. kedd, 22:37


Többnyire be van kapcsolva. De igazából ha nem figyelek rá oda nincs vele semmi gond. Remélem így is marad

státusz Hiko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2007. július 03. kedd, 20:18


Loti írta: Én se a kuplung hibájának gondolom mostmár. Mivel az mindig érezhetõ. Igazából lehet, hogy csak ügyetlen vagyok. Köszi


Helló!
Mint új e46 tulaj írok. Ilyenkor a klíma be van kapcsolva? Ha igen, akkor ez állítólag normális. Nekem is csinálja, de kikapcsolt klímánál nem. (323i)

státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. június 28. csütörtök, 16:11


Én se a kuplung hibájának gondolom mostmár. Mivel az mindig érezhetõ. Igazából lehet, hogy csak ügyetlen vagyok. Köszi

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. június 28. csütörtök, 15:42


Loti írta: Sziasztok!

Egy olyan dologgal találkoztam reggelente abszolut hideg motornál, hogy a kuplung felengedésekor van némi dadogós rángatás, (nem vészes egyébként) de ahogy melegszik a motor abszolut megszûnik mindez. Igazából lehet, hogy csak vezetéstechnikai a probléma mert nagyobb gázadáskor nem csinálja. A kocsiban 132 ezer van. Ja és 318d. Köszi


"némi" rángatás - azaz alig érezhetõ, olyan mintha kicsit görönygös lenne az út. az enyém is ilyen (330i) de szerinem nem a kuplung miatt, mert nekem az elõzõ kuplungommal is ilyen volt. én az üzemanyagellátásban keresném a hibát, de a saját hibámat sem tudtam még megoldani....

státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. június 28. csütörtök, 09:46


Sziasztok!

Egy olyan dologgal találkoztam reggelente abszolut hideg motornál, hogy a kuplung felengedésekor van némi dadogós rángatás, (nem vészes egyébként) de ahogy melegszik a motor abszolut megszûnik mindez. Igazából lehet, hogy csak vezetéstechnikai a probléma mert nagyobb gázadáskor nem csinálja. A kocsiban 132 ezer van. Ja és 318d. Köszi

státusz Tib

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2007. június 18. hétfő, 13:01


Sziasztok!

Létezik, hogyha a kuplungtárcsa el van kopva, akkor egyesbõl kettesbe történõ váltáskor a kuplung kinyomását követõen kotyogó hang hallható?
Megjegyzem csak síri csendben. 316i 2003.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. június 16. szombat, 16:29


paci írta: Nálam ez már egy fix alapzaj. (2001 320i) Szerintem idõvel kijön. A kuplung rudazat, és az azon lévõ motor felõli tömítõgyûrû kiszárad. Valaki egy topicban írta, hogy valahogy sikerült megzsíroznia, de nekem még nem jött össze, kinyomásra továbbra is nyekereg..


az egész kuplungsztoriban kizárólag a 3-as és 5-ös tud nyikorogni, de azt még ma sem értem, hogy ezt hogy lehetne megolajozni. (Anélkül, hogy levennénk a kulisszát - hiszen azon csak két egy 1 cm-res lyuk van.
Én arra gondoltam egyébként, hogy ha nyikorogni kezd akkor az annyit jelent, hogy a kinyomócsapágy csereérett lett, de ez nyilván nem törvényszerû............
Nekem pl azért adott hangot, mert a kinyomóvas elkezdett valamiért bele-beleérni a kuplungszerkezetbe, nagyon kicsit és éppen hogy csak , de mégis. (lassabban kellene járni........ )
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/s/f/14.png

....a linket másold be a böngészõ címsorba mert nem lehet más módon hotlinkelni.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. június 16. szombat, 13:14


Nálam ez már egy fix alapzaj. (2001 320i) Szerintem idõvel kijön. A kuplung rudazat, és az azon lévõ motor felõli tömítõgyûrû kiszárad. Valaki egy topicban írta, hogy valahogy sikerült megzsíroznia, de nekem még nem jött össze, kinyomásra továbbra is nyekereg..