státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 09:40


Köszi...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 09:36


Hali!

Attól hogy alapjáraton nem csinálja, még lehet motortartó bak, mert leállításkor jobban bemozdul az egész motor. Valamint szerintem nézd meg a kipuffogó rendszert is, lehet hogy ott van eltörve/repedve valami (Pl a rezgéscsillapító). Az is adhat csattanó hangot.

Az úgy normális hogy ha kiég a helyzetjelzõ, akkor az indexet kapcsolja be helyette halványabban. Mivel neked hol világít, hol nem, szerintem kontakthiba lehet. Nézd meg a csatlakozókat, húzd le, nincs-e oxidálódva. Mozgasd meg a vezetékeket is, akkor mit reagál.
Kezdetnek ennyi.

Üdv!

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 09:09


Sziasztok,

1 hete hozattam N.o.-ból egy 2004.10. havi 320d-t.
Alapvetõen mûszakilag jónak tûnik.
2 problémám van, ha tudtok kérlek segítsetek.
Az 1ik, hogy ha leállítom a kocsit, olyan hangot ad, mintha a motor beleütközne valamibe, valami csattanás szerû hang. Motortartó bakra tippelnék, de alapjáraton semmi rezonancia nincs.

A másik, hogy ha bekapcsolom a helyzetjelzõt, a visszajelzõ mutatja, hogy kiégett a jobb elsõ. Kiszállok megnézem... és valóban nem világít, viszont helyette halványan a jobb elsõ index világít. Pár másodperc múlva pedig kikapcsol. És már csak a bal oldali helyzetjelzõ világít. De az is elõfordult, hogy kb 1 perc múlva észheztér és tökéletesen világítanak a helyzetjelzõk...

Köszi
Csaba