jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 13:12


IronG írta: Sziasztok!
IronG


Helyileg hol vagy? Sokunknak van diagja és rá tudnánk nézni.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz IronG

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 12:54


Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ami elméletileg tipushiba ennél a szériánál. A következő hiba üzenetet írja ki: "Restraint System Faulty" németül pedig így hangzik: "Rückhaltesysteme: funktion der airbags, gurtstraffer und gurtkraftbegrenzer gestört. Gurte trotzdem anlegen."

A helyzet az, hogy most nem nyilnának ki a légzsákok ha esetleg ütközésre kerülne sor és a légzsák + a biztonsági öv lámpa a műszerfalon folyamatosan világít. Idáig azt sikerült netről összegyűjtenem hogy ilyenkor az anyósülés alatti foglaltság jelző szenzor eltört vagy megrepedt. De ha valaki rajta ül az anyósülésen és megy az autó úgy hogy az illető nincsen bekötve elkezd sípolni ergo mégis csak érzékeli hogy valaki rajta ül.

Állitólag átlehet vágni a rendszert valami Bypass Unit szerűséggel amiről foggalmam sincsen hogy micsoda de azt váltja ki hogy lényegében mindig rajta ül valaki az anyósülésen.

Ebben kérném a segítségeteket, és sürgősen megkéne csináltatni!

Előre is köszönöm a válaszaitokat!

IronG

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 04. szombat, 18:18


Tano írta:
YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!


Köszönöm mindenkinek aki válaszolt.
Azt hiszem ellátogatok egy villamosság szerelőhöz, és meglátjuk képes lesz-e ennek a problémánk a kezelésére. Ez a diódás módszer van annyira elterjedt, hogy eg átlag szaki is meg tudja csinálni? A hibát pedig töröltetem.
Egyébként érdemes lenne egy új csokipapírt betetetni az ülésbe, vagy az sem bírná sokáig? Milyen költségre lehetne számítani?
Köszi!!!


kb 3-4 db alkatrész kell az egészhez.


Skacok! diaggal kapcsoltassátok ki az ülésfoglaltság érzékelőt, és akkor nem kell diódával szórakozni.


Annál is inkább, mert mindenki (!!!) rosszul köti be azt az 1 db diódát és 1db ellenállást. Az érzékelők 99%-a hibátlan...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. február 04. szombat, 17:43


YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!


Köszönöm mindenkinek aki válaszolt.
Azt hiszem ellátogatok egy villamosság szerelőhöz, és meglátjuk képes lesz-e ennek a problémánk a kezelésére. Ez a diódás módszer van annyira elterjedt, hogy eg átlag szaki is meg tudja csinálni? A hibát pedig töröltetem.
Egyébként érdemes lenne egy új csokipapírt betetetni az ülésbe, vagy az sem bírná sokáig? Milyen költségre lehetne számítani?
Köszi!!!


kb 3-4 db alkatrész kell az egészhez.


Skacok! diaggal kapcsoltassátok ki az ülésfoglaltság érzékelőt, és akkor nem kell diódával szórakozni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. február 04. szombat, 11:20


bigiboj írta: Sziasztok!


Köszönöm mindenkinek aki válaszolt.
Azt hiszem ellátogatok egy villamosság szerelőhöz, és meglátjuk képes lesz-e ennek a problémánk a kezelésére. Ez a diódás módszer van annyira elterjedt, hogy eg átlag szaki is meg tudja csinálni? A hibát pedig töröltetem.
Egyébként érdemes lenne egy új csokipapírt betetetni az ülésbe, vagy az sem bírná sokáig? Milyen költségre lehetne számítani?
Köszi!!!


kb 3-4 db alkatrész kell az egészhez.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz bigiboj

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. február 04. szombat, 11:15


Sziasztok!


Köszönöm mindenkinek aki válaszolt.
Azt hiszem ellátogatok egy villamosság szerelőhöz, és meglátjuk képes lesz-e ennek a problémánk a kezelésére. Ez a diódás módszer van annyira elterjedt, hogy eg átlag szaki is meg tudja csinálni? A hibát pedig töröltetem.
Egyébként érdemes lenne egy új csokipapírt betetetni az ülésbe, vagy az sem bírná sokáig? Milyen költségre lehetne számítani?
Köszi!!!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 23:24


jons írta:
Tano írta:
jons írta:
Tano írta: Még egyszerűbb, ha diaggal kikapcsoltatjátok, és lecsatlakoztatják. Nem kell semmit kötögetni.


Csak egy papír készüljön, hogy ki, miért, milyen megfontolásból kapcsolta ki a légyzsákot.
Csak úgy a bizti kedvéért. Tudom paranoid vagyok, de akkor is.
Vagy félreértettem valamit.


Én nem a légzsákot mondtam, hogy kapcsolják ki, hanem az ülésfoglaltság érzékelőt, ami elszakadt.


Mondtam én, hogy félreértettem. Csodálkoztam is volna, mert te nem szoktál ilyeneket javasolni.

Bero
az is egy műsor volt



Igen,humoros műsor


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 22:29


Tano írta:
jons írta:
Tano írta: Még egyszerűbb, ha diaggal kikapcsoltatjátok, és lecsatlakoztatják. Nem kell semmit kötögetni.


Csak egy papír készüljön, hogy ki, miért, milyen megfontolásból kapcsolta ki a légyzsákot.
Csak úgy a bizti kedvéért. Tudom paranoid vagyok, de akkor is.
Vagy félreértettem valamit.


Én nem a légzsákot mondtam, hogy kapcsolják ki, hanem az ülésfoglaltság érzékelőt, ami elszakadt.


Mondtam én, hogy félreértettem. Csodálkoztam is volna, mert te nem szoktál ilyeneket javasolni.

Bero
az is egy műsor volt



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 22:21


jons írta:
Tano írta: Még egyszerűbb, ha diaggal kikapcsoltatjátok, és lecsatlakoztatják. Nem kell semmit kötögetni.


Csak egy papír készüljön, hogy ki, miért, milyen megfontolásból kapcsolta ki a légyzsákot.
Csak úgy a bizti kedvéért. Tudom paranoid vagyok, de akkor is.
Vagy félreértettem valamit.


Én nem a légzsákot mondtam, hogy kapcsolják ki, hanem az ülésfoglaltság érzékelőt, ami elszakadt.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 21:32


jons írta:
Tano írta: Még egyszerűbb, ha diaggal kikapcsoltatjátok, és lecsatlakoztatják. Nem kell semmit kötögetni.


Csak egy papír készüljön, hogy ki, miért, milyen megfontolásból kapcsolta ki a légyzsákot.
Csak úgy a bizti kedvéért. Tudom paranoid vagyok, de akkor is.
Vagy félreértettem valamit.



Én becsaptam az ülés alá a diódát,azóta nem világít Mondjuk ki kellett ütni,Jons komámmal

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 21:11


Tano írta: Még egyszerűbb, ha diaggal kikapcsoltatjátok, és lecsatlakoztatják. Nem kell semmit kötögetni.


Csak egy papír készüljön, hogy ki, miért, milyen megfontolásból kapcsolta ki a légyzsákot.
Csak úgy a bizti kedvéért. Tudom paranoid vagyok, de akkor is.
Vagy félreértettem valamit.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 20:53


Még egyszerűbb, ha diaggal kikapcsoltatjátok, és lecsatlakoztatják. Nem kell semmit kötögetni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 20:09


bigiboj írta: Sziasztok!

A légzsák lámpám jelzésére való tekintettel szervizbe vittem az autóm, és ki is írta, hogy ülésfoglaltság szakadás áll fenn. A kérdésem az lenne hozzátok, hogy milyen javítási alternatívák léteznek (milyen árban kell gondolkozni) ezen probléma elhárítására.
Ha valaki tudna ajánlani szerelőt főleg Komárom megyében vagy a közelben aki korrekten dolgozik azt nagyon megköszönném.

Előre is köszi!!!
Üdv!!!


Szia!

Nekem tanácsolták, hogy iktassam ki az érzékelőt, azaz legyen direktben, úgy költséghatékony, de még nem mertem neki állni, de bármelyik villamosságis gond nélkül megcsinálja szerintem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz bigiboj

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 18:40


Sziasztok!

A légzsák lámpám jelzésére való tekintettel szervizbe vittem az autóm, és ki is írta, hogy ülésfoglaltság szakadás áll fenn. A kérdésem az lenne hozzátok, hogy milyen javítási alternatívák léteznek (milyen árban kell gondolkozni) ezen probléma elhárítására.
Ha valaki tudna ajánlani szerelőt főleg Komárom megyében vagy a közelben aki korrekten dolgozik azt nagyon megköszönném.

Előre is köszi!!!
Üdv!!!

535d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz 535d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 14:20


[img]
anubisz írta:
bigiboj írta:
nickname írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki, hogy ki lehet e kapcsolni e46 sedan-ban az utas oldali légzsákot? Gyerekülést kéne néha előre rakni.

Köszi4


nem lehet kikapcsolni, a műszerfal oldalán, ott is van a piktogram hogy gyerek ülést berakni tilos. "szervizbe ki tudják elvileg egyébként kapcsolni"


Nem lenne állandóan ott ezért nem iktatom ki. Köszönöm a választ!


Nagyon meglepne amúgy,ha Márkaszervizben kikötnék. Mert ugye,ha valaki az miatt meghal utána,akkor nagy szívás van. Azt normális helyen nem vállalják be.


Sziasztok! Csak 1 biztos info! A Wallisnál is és minden BMW márkaszervizben kérésre kikapcsolják az utas légzsákot ! De ! Aláíratnak veled 1 papírt (2 nyelvű magyar-német)4 példányban, hogy saját kérésre kapcsolták ki. Ezt a papírt elküldik 1 pld. a gyárba is. Valamint, ha van szervizkönyved, abba is bele írják és még a légzsák vissza jelző is villog vörösen 2 percig indítás után.