Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 19:46


Bero írta: Üdv! Én most vettem M-packet-et bimmer.hu-n. Úgy látom itt mindenkinek facelift-es bömöse van és azon van rajta a packet! Az facelift előttire is simán rámegy vagy kicsit más a módja? Ezt a féklevegő hűtőt,ha kihagyom az nagyon gáz? Nekem mennyivel más lesz felpakolni a packet-et? A csávó mondta,hogy előtte próbáljuk fel,mert ha nemjó akkor visszavásárolja (tiszta jó arc :fetreng Köszi a válaszokat!


A kuszob es a hatso lokos minden tovabbi nelkul felmegy. A facelift utaninak az elso lokos szelso felfogatasanal van nemi elteres, ez egy muanyag tartoelem cserejevel orvosolhato. De a facelift elottihez is volt packett, ha ugy rendelted akkor stimmelnie kellene.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 18:22


Üdv! Én most vettem M-packet-et bimmer.hu-n. Úgy látom itt mindenkinek facelift-es bömöse van és azon van rajta a packet! Az facelift előttire is simán rámegy vagy kicsit más a módja? Ezt a féklevegő hűtőt,ha kihagyom az nagyon gáz? Nekem mennyivel más lesz felpakolni a packet-et? A csávó mondta,hogy előtte próbáljuk fel,mert ha nemjó akkor visszavásárolja (tiszta jó arc :fetreng Köszi a válaszokat!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 19. péntek, 19:50


csatis1 írta: Kerestem lököst az e-bay-en (kutya incidens miatt ), és az M-es első lökösre azt írták, hogy limóhoz jó, de touringhoz nem. Nekem ez kicsit kanyaros! Szerintem ami jó a limóhoz, az jó kellene hogy legyen a touringhoz is nem?







limo-touring ugyan az

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. november 19. péntek, 19:40


Kerestem lököst az e-bay-en (kutya incidens miatt ), és az M-es első lökösre azt írták, hogy limóhoz jó, de touringhoz nem. Nekem ez kicsit kanyaros! Szerintem ami jó a limóhoz, az jó kellene hogy legyen a touringhoz is nem?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. november 19. péntek, 19:41

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 08. csütörtök, 21:30


YELLOW írta: nem emiatt akartam, hogy benézz, hanem kinagyítottam melyik tartóról beszéltem, amit le kellett műteni pluszba és valahogy senki nem említette, ott van sárgával nyilazva az egyik képen



jaaaa . ááá az nekem is kiment a fejemből, de most is rá kellett néznem vagy 3szor mire beugrott hogy mit is csináltunk vele



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2010. április 08. csütörtök, 21:01


nem emiatt akartam, hogy benézz, hanem kinagyítottam melyik tartóról beszéltem, amit le kellett műteni pluszba és valahogy senki nem említette, ott van sárgával nyilazva az egyik képen

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 08. csütörtök, 20:54


YELLOW írta: és akkor a képek












jól van, fasza lett, sokat dob rajta.




wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. április 07. szerda, 16:32


YELLOW írta: erről a tartóról beszéltem...








Ja persze az m-tech lököshöz nem kell az a sin szerű cucc és a fém lemez anyát át kell rakni hogyne persze .
Már annyira rég vót ,hogy totál elfelejtettem

sorry

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2010. április 07. szerda, 16:03


erről a tartóról beszéltem...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. április 07. szerda, 16:04

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2010. április 07. szerda, 15:48


és akkor a képek









YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2010. április 07. szerda, 09:40


wagusty írta:
A gyári M-es pont ilyen mint a képen. Nem igazán értem hogyha valamit utángyártanak akkor miért kell valami eltérő megoldást használni a gyáritól hiszen akkor azzal erősen szívatva van az "User".
Remélem megérte az után nyomott lökös a bajlódást.
A gyárinál leveszed a "régi" gyári sima lököst lecsavarozod a jobb illetve bal oldalon a 2db tartót veszel M-es tartókat azokat felcsavarozod 2-3000ft nem tom pontosan veszel féklevegő hűtöket azt már valaki irta mennyi én nem tom és felszereled az M-es lököst semmit nem kell farigcsálni szivni tökéletesen passzol mintha azt vetted volna le.


hát nekem megvolt a tartó, és le vettem a régi fekete tartókat, de mint írtam, volt két másik tartó, ami az első sárvédő lemezre volt felfogatva, azon volt két fül, amibe bepattant a régi lökös oldala, azon volt két mélyedés (csík), majd a képeken megmutatom, melyik tartóról beszélek. ehhez a tartóhoz csavarozódott a dobbetét szélső csavarja, így hogy kivettük, hozzá lehetett fogatni a lököshöz, csak azt a fém cuccot át kellett rakni amibe megkapaszkodik a csavar...



wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. április 07. szerda, 09:26


YELLOW írta:
Hori írta:
huha ez akkor nem volt 1xÜ, nekünk nem volt ekkora szopás sőt nem is szívtunk vele ennyit, lehet az utángyártott kicsit más kiképzésü



ha lenne a tiétekről belső kép, ami a lökös belsejét mutatja, akkor megtudnám mutatni, mert én nem fotóztam az enyém, de ha neten találok akkor linkelek... ami furcsa, hogy ABS-nek árulják mindenhol, de közben az anyaga >PP<, ez majdnem olyan mint a gyári...

találtam képet nekem ilyen ez a része, és a sín melletti rész miatt nem fért attól a tartótól








A gyári M-es pont ilyen mint a képen. Nem igazán értem hogyha valamit utángyártanak akkor miért kell valami eltérő megoldást használni a gyáritól hiszen akkor azzal erősen szívatva van az "User".
Remélem megérte az után nyomott lökös a bajlódást.
A gyárinál leveszed a "régi" gyári sima lököst lecsavarozod a jobb illetve bal oldalon a 2db tartót veszel M-es tartókat azokat felcsavarozod 2-3000ft nem tom pontosan veszel féklevegő hűtöket azt már valaki irta mennyi én nem tom és felszereled az M-es lököst semmit nem kell farigcsálni szivni tökéletesen passzol mintha azt vetted volna le.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 23:30


Hori írta:
huha ez akkor nem volt 1xÜ, nekünk nem volt ekkora szopás sőt nem is szívtunk vele ennyit, lehet az utángyártott kicsit más kiképzésü



ha lenne a tiétekről belső kép, ami a lökös belsejét mutatja, akkor megtudnám mutatni, mert én nem fotóztam az enyém, de ha neten találok akkor linkelek... ami furcsa, hogy ABS-nek árulják mindenhol, de közben az anyaga >PP<, ez majdnem olyan mint a gyári...

találtam képet nekem ilyen ez a része, és a sín melletti rész miatt nem fért attól a tartótól








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. április 07. szerda, 08:54

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 23:23


YELLOW írta: én nem tudom ki, hogy rakta fel a lökös, de nem gyengén szopóka volt... a levétellel nem volt gond... a tartó keret rögzítése az új lököshöz, sem volt egyszerú, a bolhák alig akartak bepasszolni, a csapocska rész teljesen bele se ment, a keret rács sem stimmel teljesen, nem minden fül (főleg fent) pattant be a helyére, hála az "igen pontos" másolási technikának.
azt senki nem írta, hogy lesz mindkét oldalon, egy +tartó, amibe bepattan (nem csúszik) a lökös, ez az első sárvédő elejére van fogatva... na most ez oda nem kell, mert akkor nem megy fel az M-tech-es. de ennek a levétele nem egyszerű, mert ebbe is bolha van, de arra ráfogni nem tudtam, nem volt feje, így egy hegesztő pálca drótjával felfelé kiütöttük a stiftet, majd kijött a bolha, ehhez persze index ki. de ettől még nem jött le ez a tartó, mert a sárvédő egyik fogatója ott van amit ki kell tekerni, fogy ki lehessen húzni, majd azt a tartót kivenni, az egyiket sikeresen szét kellett pákával vágni, mert másképp nem jött ki. a sárvédő ívvel is szenvedtünk egy picit.
végülis 14 órától 21:30-ig csináltuk és a ködlámpa még nincs benne...pfff
ráadásul eltörtem az M-tech lökös tartóját, ami a lökösön van és oda van forrasztva, de sikeresen visszaragasztottuk, mondjuk ez ennak köszönhető, hogy mivel sehol nem hallottam róla, hogy a korábban leírt tartót is le kell venni, és azon agyaltunk akkor hogy mehet fel, és a feszítést nem bírta...

képek nincsennek, mert otthagytam a gépet a haver garázsába, de holnapra lesz valami.

hát egyenlőre minden izmom, izületem fáj, senkinek nem kívánom.

jah ráadásul az első gumimba benne volt egy lemezcsavar, olyan 10mm-es de kivettük hála Istennek nem ereszt...




huha ez akkor nem volt 1xÜ, nekünk nem volt ekkora szopás sőt nem is szívtunk vele ennyit, lehet az utángyártott kicsit más kiképzésü



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 23:02


én nem tudom ki, hogy rakta fel a lökös, de nem gyengén szopóka volt... a levétellel nem volt gond... a tartó keret rögzítése az új lököshöz, sem volt egyszerú, a bolhák alig akartak bepasszolni, a csapocska rész teljesen bele se ment, a keret rács sem stimmel teljesen, nem minden fül (főleg fent) pattant be a helyére, hála az "igen pontos" másolási technikának.
azt senki nem írta, hogy lesz mindkét oldalon, egy +tartó, amibe bepattan (nem csúszik) a lökös, ez az első sárvédő elejére van fogatva... na most ez oda nem kell, mert akkor nem megy fel az M-tech-es. de ennek a levétele nem egyszerű, mert ebbe is bolha van, de arra ráfogni nem tudtam, nem volt feje, így egy hegesztő pálca drótjával felfelé kiütöttük a stiftet, majd kijött a bolha, ehhez persze index ki. de ettől még nem jött le ez a tartó, mert a sárvédő egyik fogatója ott van amit ki kell tekerni, fogy ki lehessen húzni, majd azt a tartót kivenni, az egyiket sikeresen szét kellett pákával vágni, mert másképp nem jött ki. a sárvédő ívvel is szenvedtünk egy picit.
végülis 14 órától 21:30-ig csináltuk és a ködlámpa még nincs benne...pfff
ráadásul eltörtem az M-tech lökös tartóját, ami a lökösön van és oda van forrasztva, de sikeresen visszaragasztottuk, mondjuk ez ennak köszönhető, hogy mivel sehol nem hallottam róla, hogy a korábban leírt tartót is le kell venni, és azon agyaltunk akkor hogy mehet fel, és a feszítést nem bírta...

képek nincsennek, mert otthagytam a gépet a haver garázsába, de holnapra lesz valami.

hát egyenlőre minden izmom, izületem fáj, senkinek nem kívánom.

jah ráadásul az első gumimba benne volt egy lemezcsavar, olyan 10mm-es de kivettük hála Istennek nem ereszt...