Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:38


hil írta:
carobi írta: Nagyon hálás vagyok nektek, hogy ezeket leírtátok, már egészen másképpen látom az autót, felhívtam telefonon és azt mondta, hogy szervízben van éppen, mert új futóművet kapott és lengéscsillapítót. Továbbá festik a hátsó lökőst, meg felrakatja a nyári gumikat, péntekre kész. Akkor megnézem és megfigyelem azokat amikre felhívtátok a figyelmemet. Ha törött volt azt hogyan tudom kideríteni ?


Szia! Elsősorban réteg vastagság mérővel. Ha az nincs, akkor a fényezést oldalról, lapos szögből nézve. Így a napfényben kivehetők a hullámok. Elemek illesztései. Azért ne felejtsd el, egy 20 éves autóról beszélünk, abban sérülés mentes már alig található. Szerintem ennyi pénzért mér tudsz venni egy 97-es évjáratú E36-ot, az M pakettet meg szard le nagy ívben.
Miért kapott új futóművet és lengés csillapítót, ha el akarja adni??? Azt a pénzt már senki nem fizeti ki neki. Miért festik a hátulját, talán utólérték?


Húha! El se menj! futómű csere eladás előtt? Ne már...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:35


carobi írta: Nagyon hálás vagyok nektek, hogy ezeket leírtátok, már egészen másképpen látom az autót, felhívtam telefonon és azt mondta, hogy szervízben van éppen, mert új futóművet kapott és lengéscsillapítót. Továbbá festik a hátsó lökőst, meg felrakatja a nyári gumikat, péntekre kész. Akkor megnézem és megfigyelem azokat amikre felhívtátok a figyelmemet. Ha törött volt azt hogyan tudom kideríteni ?


Szia! Elsősorban réteg vastagság mérővel. Ha az nincs, akkor a fényezést oldalról, lapos szögből nézve. Így a napfényben kivehetők a hullámok. Elemek illesztései. Azért ne felejtsd el, egy 20 éves autóról beszélünk, abban sérülés mentes már alig található. Szerintem ennyi pénzért mér tudsz venni egy 97-es évjáratú E36-ot, az M pakettet meg szard le nagy ívben.
Miért kapott új futóművet és lengés csillapítót, ha el akarja adni??? Azt a pénzt már senki nem fizeti ki neki. Miért festik a hátulját, talán utólérték?

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:35


carobi írta:
Helioport írta:
hil írta:
carobi írta:

Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


Szia! A helyedben ezt az autót elkerülném! Túl öreg és ahhoz képest drága! 92-es évjárat, lehet, ebben nem vagyok a vezérlés még nem láncos. Az autó eleje, motorház tető, stb nagyon nem gyári, az mintha az e46-é lenne. Ronda a hátsó lámpa. A leírás nagyon szűkszavú. Persze ez csak az én véleményem, úgy döntesz, ahogy akarsz.


Az elejét németeknél szokták így megcsinálni, bár nekem sem tetszik.


Az eleje morcosítva lett, szerintem nagyon szép és ettől egyedi is. A kora engem is zavar picit, de ha ennyire tuningolja (sokat költ rá), gondolom a kocsi állapotára is igényes, akkor meg nem számít a kora. Amúgy van egy másik jelöltem is, az lehet jobb választás lenne, nézzetek rá erre :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5623672


Ez a másik jobban rendben van, szinte teljesen alapfelszereltség, de amit a másiknál hiányoltam, itt ad némi támpontot:
"Amiket cseréltem 158 000 km-nél: két hátsó lengéscsillapító+az összes szilent a hátsó futóműben, 162 000km-nél: Vízpumpa(SKF), ventillátor visco(SACHS), generátorban csapágyak+fesz. szabályzó, olaj+olajszűrő. Motor, váltó, futómű hibátlan. A kaszni rozsdamentes, korából adódóan pár apró karcolás azért van rajta."
Sokkal jobban tetszik, de míg "megmorcosítod" úgy ahogyan te szeretnéd, az életedet kifizeted rá. De még mindig inkább ez, mert a másiktól pont a kinézete miatt tartanék.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:31


YELLOW írta:
hil írta:
Yellow: úgy tudom, 93 előttig nem láncos volt a vezérlés a 320i-nél sem



én láttam élőben a legelső szériás e36-ot. még VANOS sem volt benne, de ezer%, hogy láncos volt. sőt az uccsó szériás E30-akba is ezeket szerelték már.


hil: M50-esből nem találtam Vanos nélkülit igaz csak poweren néztem, ami elég hiányos, de a srácnak tutti olyan volt E36-ban.
Te erre gondolsz: ezt viszont E36-ba már nem rakták
M20
Soros 6 hengeres SOHC 12V. (kis hatos / baby six)
1977-1992. 117kg 258lbs
Építették: E21 320, E21 320i/6, E28, E30, E34, E21/30 323i, E30 325e E28 528e
Típusai: 2.0i (129bhp), 2.3i (143bhp), 2.5i (170bhp), 2.7e (125bhp)

carobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz carobi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:27


Nagyon hálás vagyok nektek, hogy ezeket leírtátok, már egészen másképpen látom az autót, felhívtam telefonon és azt mondta, hogy szervízben van éppen, mert új futóművet kapott és lengéscsillapítót. Továbbá festik a hátsó lökőst, meg felrakatja a nyári gumikat, péntekre kész. Akkor megnézem és megfigyelem azokat amikre felhívtátok a figyelmemet. Ha törött volt azt hogyan tudom kideríteni ?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5623672

Azért kérlek ezt is nézzétek meg, nagyon jó amiket írtok, megkíméltek egy rossz vásárlástól !!!! Én imádom a BMW-ket ne legyen az első autóm egy szakadék ))





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. április 08. vasárnap, 22:29

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:25


hil írta:
Yellow: úgy tudom, 93 előttig nem láncos volt a vezérlés a 320i-nél sem



én láttam élőben a legelső szériás e36-ot. még VANOS sem volt benne, de ezer%, hogy láncos volt. sőt az uccsó szériás E30-akba is ezeket szerelték már.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:18


carobi írta:
Helioport írta:
hil írta:
carobi írta:

Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


Szia! A helyedben ezt az autót elkerülném! Túl öreg és ahhoz képest drága! 92-es évjárat, lehet, ebben nem vagyok a vezérlés még nem láncos. Az autó eleje, motorház tető, stb nagyon nem gyári, az mintha az e46-é lenne. Ronda a hátsó lámpa. A leírás nagyon szűkszavú. Persze ez csak az én véleményem, úgy döntesz, ahogy akarsz.


Az elejét németeknél szokták így megcsinálni, bár nekem sem tetszik.


Az eleje morcosítva lett, szerintem nagyon szép és ettől egyedi is. A kora engem is zavar picit, de ha ennyire tuningolja (sokat költ rá), gondolom a kocsi állapotára is igényes, akkor meg nem számít a kora. Amúgy van egy másik jelöltem is, az lehet jobb választás lenne, nézzetek rá erre :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5623672


Szia! Szerintem meg szarrá lett törve az eleje ezért lett ez a módosítás, lehet, hogy bontóból ezeket az elemeket olcsóbban tudta megvenni mint az e36-ét. Olvasd el előző hozzászólásomat, szerkesztettem rajta.
Yellow: úgy tudom, 93 előttig nem láncos volt a vezérlés a 320i-nél sem




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:17


carobi írta:

Az eleje morcosítva lett, szerintem nagyon szép és ettől egyedi is. A kora engem is zavar picit, de ha ennyire tuningolja (sokat költ rá), gondolom a kocsi állapotára is igényes, akkor meg nem számít a kora.


nagyon rosszul tudod. mozogtam tuning körben, de inkább azt láttam, hogy minden vacak divat tuning vacakra kiadta a pénzt, ráadásul izléses sem volt, de az olajcserére már nem volt pénz, és szakadt gumikon járt. sok ilyen van. mert ezeknek csak a kinézet számít.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:15


hil írta:
carobi írta:

Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


Szia! A helyedben ezt az autót elkerülném! Túl öreg és ahhoz képest drága! 92-es évjárat, lehet, ebben nem vagyok a vezérlés még nem láncos. Az autó eleje, motorház tető, stb nagyon nem gyári, az mintha az e46-é lenne. Ronda a hátsó lámpa. A leírás nagyon szűkszavú. Persze ez csak az én véleményem, úgy döntesz, ahogy akarsz.


én úgy tudom E36-ba már amit szereltek 2.0 6 hengerest az mind láncos volt.

carobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz carobi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 22:13


Helioport írta:
hil írta:
carobi írta:

Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


Szia! A helyedben ezt az autót elkerülném! Túl öreg és ahhoz képest drága! 92-es évjárat, lehet, ebben nem vagyok a vezérlés még nem láncos. Az autó eleje, motorház tető, stb nagyon nem gyári, az mintha az e46-é lenne. Ronda a hátsó lámpa. A leírás nagyon szűkszavú. Persze ez csak az én véleményem, úgy döntesz, ahogy akarsz.


Az elejét németeknél szokták így megcsinálni, bár nekem sem tetszik.


Az eleje morcosítva lett, szerintem nagyon szép és ettől egyedi is. A kora engem is zavar picit, de ha ennyire tuningolja (sokat költ rá), gondolom a kocsi állapotára is igényes, akkor meg nem számít a kora. Amúgy van egy másik jelöltem is, az lehet jobb választás lenne, nézzetek rá erre :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5623672

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 21:59


hil írta:
carobi írta:

Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


Szia! A helyedben ezt az autót elkerülném! Túl öreg és ahhoz képest drága! 92-es évjárat, lehet, ebben nem vagyok a vezérlés még nem láncos. Az autó eleje, motorház tető, stb nagyon nem gyári, az mintha az e46-é lenne. Ronda a hátsó lámpa. A leírás nagyon szűkszavú. Persze ez csak az én véleményem, úgy döntesz, ahogy akarsz.


Az elejét németeknél szokták így megcsinálni, bár nekem sem tetszik.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 21:57


carobi írta:

Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


Szia! A helyedben ezt az autót elkerülném! Túl öreg és ahhoz képest drága! 92-es évjárat, lehet, ebben nem vagyok a vezérlés még nem láncos. Az autó eleje, motorház tető, stb nagyon nem gyári, az mintha az e46-é lenne. Ronda a hátsó lámpa. A leírás nagyon szűkszavú. Persze ez csak az én véleményem, úgy döntesz, ahogy akarsz.


Ez az autó szerintem és a piacot nézve talán 4-500 000-et ér, itt az M pakett már semmit nem emel az áron. Az egy pozitívum a nagy board, legalábbis annak látszik az ócska minőségű képen. A futóművel sem kerek valami, mert hülyén áll az autó....




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 08. vasárnap, 22:15

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 21:57


carobi írta:
Helioport írta:
carobi írta:
RePTaiL írta:
carobi írta: Sziasztok

Azt szeretném kérdezni, hogy ha egy eladó autó hírdetésében az szerepel, hogy teljes M packet, az milyen elemeket jelent, külső és belsőt egyaránt nézve? és az kb mennyivel növeli egy autó értékét ? Vagyis, ha M packet nélkülit vennék, körülbelül mennyibe kerülne azt M-esíteni ?

A válaszokat előre is nagyon köszönöm !



150ért hirdetnek utángyártott első és hátsó lököst minden tartozékával (fékhűtő az nincs benne), de az utángyártottal az a baj, hogy nem pontosan fog illeszkedni+színre fújni. A bontóban az első héj kb 30tól + rács+ködlámpa (ez még olyan 25 ezer körül van), hátsó lökös diffusorral pedig olyan 50+fújás!
Teljes M-pack: m-es: kormány, váltó, lábpihentető, m-es ülések, első, hátsó lökös, küszöbök, futómű...stb..kicsit meg van sportosítva a gép.
Természetesen az M-es felszereltségű BMW az mindig egy picit drágább (állapottól függően )
Hát fel "M-esíteni" nem ócsó mulatság ha az ember a hozzá értő szemeket is be akarja csapni nyugodtan rá lehet számolni az a 250 ezret és ebben még nincs benne a futómű!


Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


A 18-as felni ha 17es lenne...imádom.
Kicsit hülyegyerekesre van megcsinálva, úgy is árulja, ami engem egy 92-es autónál megijeszt, mert a belső dolgokról (ez az kicserélve, felújított, javított...stb) egy kanyi szó sincs. Nagyon szép.


Melyiket tartod hülyegyerekesnek az M-packet-ot, a 17nél nagyobb felnit, ami króm, esetleg a morcosítás ? vagy mit értsek ez alatt?


Az autó. Feketére sötétített hátsóüveg, nagyzene, mint hivatkozási alap, kocsiról meg mit tudunk? 18-as felni mögött mit kapott a futómű? Új futóművet, lengőkarokat, kutyacsontot, egyebet cserélte? Semmi info, ami számít. Szerintem 18as kerék mögött óhatatlanul kell lennie gikszernek. Meg kell nézni, hogy az embernek volt e pénze ezekre is? Mert autót állapotra kell venni (ezért mondtam, hogy képen nagyon szép) de az állapothoz hozzátartozik a belső, ami KOMOLY költségekbe verhet, ha a szép külső harcos motort, futóművet, kasztnit egyebet takar. És te írtad, hogy a milla sok. Ha beleszaladsz, drága lehet. Ne felejtsd el, hogy 20 éves autó. Csak ennyit írtam.



carobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz carobi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 21:32


Helioport írta:
carobi írta:
RePTaiL írta:
carobi írta: Sziasztok

Azt szeretném kérdezni, hogy ha egy eladó autó hírdetésében az szerepel, hogy teljes M packet, az milyen elemeket jelent, külső és belsőt egyaránt nézve? és az kb mennyivel növeli egy autó értékét ? Vagyis, ha M packet nélkülit vennék, körülbelül mennyibe kerülne azt M-esíteni ?

A válaszokat előre is nagyon köszönöm !



150ért hirdetnek utángyártott első és hátsó lököst minden tartozékával (fékhűtő az nincs benne), de az utángyártottal az a baj, hogy nem pontosan fog illeszkedni+színre fújni. A bontóban az első héj kb 30tól + rács+ködlámpa (ez még olyan 25 ezer körül van), hátsó lökös diffusorral pedig olyan 50+fújás!
Teljes M-pack: m-es: kormány, váltó, lábpihentető, m-es ülések, első, hátsó lökös, küszöbök, futómű...stb..kicsit meg van sportosítva a gép.
Természetesen az M-es felszereltségű BMW az mindig egy picit drágább (állapottól függően )
Hát fel "M-esíteni" nem ócsó mulatság ha az ember a hozzá értő szemeket is be akarja csapni nyugodtan rá lehet számolni az a 250 ezret és ebben még nincs benne a futómű!


Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


A 18-as felni ha 17es lenne...imádom.
Kicsit hülyegyerekesre van megcsinálva, úgy is árulja, ami engem egy 92-es autónál megijeszt, mert a belső dolgokról (ez az kicserélve, felújított, javított...stb) egy kanyi szó sincs. Nagyon szép.


Melyiket tartod hülyegyerekesnek az M-packet-ot, a 17nél nagyobb felnit, ami króm, esetleg a morcosítás ? vagy mit értsek ez alatt?

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. április 08. vasárnap, 19:35


carobi írta:
RePTaiL írta:
carobi írta: Sziasztok

Azt szeretném kérdezni, hogy ha egy eladó autó hírdetésében az szerepel, hogy teljes M packet, az milyen elemeket jelent, külső és belsőt egyaránt nézve? és az kb mennyivel növeli egy autó értékét ? Vagyis, ha M packet nélkülit vennék, körülbelül mennyibe kerülne azt M-esíteni ?

A válaszokat előre is nagyon köszönöm !



150ért hirdetnek utángyártott első és hátsó lököst minden tartozékával (fékhűtő az nincs benne), de az utángyártottal az a baj, hogy nem pontosan fog illeszkedni+színre fújni. A bontóban az első héj kb 30tól + rács+ködlámpa (ez még olyan 25 ezer körül van), hátsó lökös diffusorral pedig olyan 50+fújás!
Teljes M-pack: m-es: kormány, váltó, lábpihentető, m-es ülések, első, hátsó lökös, küszöbök, futómű...stb..kicsit meg van sportosítva a gép.
Természetesen az M-es felszereltségű BMW az mindig egy picit drágább (állapottól függően )
Hát fel "M-esíteni" nem ócsó mulatság ha az ember a hozzá értő szemeket is be akarja csapni nyugodtan rá lehet számolni az a 250 ezret és ebben még nincs benne a futómű!


Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


A 18-as felni ha 17es lenne...imádom.
Kicsit hülyegyerekesre van megcsinálva, úgy is árulja, ami engem egy 92-es autónál megijeszt, mert a belső dolgokról (ez az kicserélve, felújított, javított...stb) egy kanyi szó sincs. Nagyon szép.