YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. augusztus 19. vasárnap, 22:10


jlaci74 írta:

S54 a motor és valóban nincs benne hidrotőke.
Lapkás a szelephézag állítása.
A hidrotőke már nem működik stabilan olyan fordulaton amire ez a motor képes.



na megnéztem már képen. rugó azé van... a szelepszáron... így már értem. azt hittem az sem van...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1999

státusz MPowerph

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. augusztus 19. vasárnap, 22:07


YELLOW írta:
MPowerph írta: Sziasztok!
E46 M3-as vásárlásában gondolkodok, nem itthon, hanem kint Angliában. Annyira nem vagyok tisztában az M motorok/autók fenntartási költségeivel, igazából ez érdekelne. Fogyasztás nem lényeges, tudom mire számíthatok. Hallottam rémmeséket, hogy a Vanos elég gyenge, hajlamos megadni magát. Na meg a blokkot elég gyakran újra kell csapágyaztatni. Hallottam olyat is, hogy nincs benne hidrotőke, így 20k km-enként e miatt is komolyabban hozzá kell nyúlni.
Mondjuk egy nagy szerviz mennyiből jön ki, mi az amire oda kell figyelni/mit kell cserélni? Olajcsere logikusan 8-10k km-enként kötelező, egyébként többet nem is szeretnék vele menni 1 évben. Futóműalkatrészek áraival tisztában vagyok, elfogadható szinten vannak.


nincs hidrotőke???
nekem ez most új.... milyen motor ez?


Nem rég találtam valahol egy hsz-t, én sem értem, hogy gondolja. A lényege azt hiszem az volt, hogy a szelepeket folyamat állíttatni kell. Nem találom a fórumot, ahol ezt olvastam...
Akkor jól olvastam, köszönöm az információt. Egyébként ez mit takar, mi a hátránya?(előnyét leírtad)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 19. vasárnap, 22:08

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. augusztus 19. vasárnap, 22:06


jlaci74 írta:
YELLOW írta:
MPowerph írta: Sziasztok!
E46 M3-as vásárlásában gondolkodok, nem itthon, hanem kint Angliában. Annyira nem vagyok tisztában az M motorok/autók fenntartási költségeivel, igazából ez érdekelne. Fogyasztás nem lényeges, tudom mire számíthatok. Hallottam rémmeséket, hogy a Vanos elég gyenge, hajlamos megadni magát. Na meg a blokkot elég gyakran újra kell csapágyaztatni. Hallottam olyat is, hogy nincs benne hidrotőke, így 20k km-enként e miatt is komolyabban hozzá kell nyúlni.
Mondjuk egy nagy szerviz mennyiből jön ki, mi az amire oda kell figyelni/mit kell cserélni? Olajcsere logikusan 8-10k km-enként kötelező, egyébként többet nem is szeretnék vele menni 1 évben. Futóműalkatrészek áraival tisztában vagyok, elfogadható szinten vannak.


nincs hidrotőke???
nekem ez most új.... milyen motor ez?


S54 a motor és valóban nincs benne hidrotőke.
Lapkás a szelephézag állítása.
A hidrotőke már nem működik stabilan olyan fordulaton amire ez a motor képes.



hmmm... megen tanultam valamit

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. augusztus 19. vasárnap, 22:03


YELLOW írta:
MPowerph írta: Sziasztok!
E46 M3-as vásárlásában gondolkodok, nem itthon, hanem kint Angliában. Annyira nem vagyok tisztában az M motorok/autók fenntartási költségeivel, igazából ez érdekelne. Fogyasztás nem lényeges, tudom mire számíthatok. Hallottam rémmeséket, hogy a Vanos elég gyenge, hajlamos megadni magát. Na meg a blokkot elég gyakran újra kell csapágyaztatni. Hallottam olyat is, hogy nincs benne hidrotőke, így 20k km-enként e miatt is komolyabban hozzá kell nyúlni.
Mondjuk egy nagy szerviz mennyiből jön ki, mi az amire oda kell figyelni/mit kell cserélni? Olajcsere logikusan 8-10k km-enként kötelező, egyébként többet nem is szeretnék vele menni 1 évben. Futóműalkatrészek áraival tisztában vagyok, elfogadható szinten vannak.


nincs hidrotőke???
nekem ez most új.... milyen motor ez?


S54 a motor és valóban nincs benne hidrotőke.
Lapkás a szelephézag állítása.
A hidrotőke már nem működik stabilan olyan fordulaton amire ez a motor képes.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. augusztus 19. vasárnap, 21:58


MPowerph írta: Sziasztok!
E46 M3-as vásárlásában gondolkodok, nem itthon, hanem kint Angliában. Annyira nem vagyok tisztában az M motorok/autók fenntartási költségeivel, igazából ez érdekelne. Fogyasztás nem lényeges, tudom mire számíthatok. Hallottam rémmeséket, hogy a Vanos elég gyenge, hajlamos megadni magát. Na meg a blokkot elég gyakran újra kell csapágyaztatni. Hallottam olyat is, hogy nincs benne hidrotőke, így 20k km-enként e miatt is komolyabban hozzá kell nyúlni.
Mondjuk egy nagy szerviz mennyiből jön ki, mi az amire oda kell figyelni/mit kell cserélni? Olajcsere logikusan 8-10k km-enként kötelező, egyébként többet nem is szeretnék vele menni 1 évben. Futóműalkatrészek áraival tisztában vagyok, elfogadható szinten vannak.


nincs hidrotőke???
nekem ez most új.... milyen motor ez?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1999

státusz MPowerph

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. augusztus 19. vasárnap, 21:54


Sziasztok!
E46 M3-as vásárlásában gondolkodok, nem itthon, hanem kint Angliában. Annyira nem vagyok tisztában az M motorok/autók fenntartási költségeivel, igazából ez érdekelne. Fogyasztás nem lényeges, tudom mire számíthatok. Hallottam rémmeséket, hogy a Vanos elég gyenge, hajlamos megadni magát. Na meg a blokkot elég gyakran újra kell csapágyaztatni. Hallottam olyat is, hogy nincs benne hidrotőke, így 20k km-enként e miatt is komolyabban hozzá kell nyúlni.
Mondjuk egy nagy szerviz mennyiből jön ki, mi az amire oda kell figyelni/mit kell cserélni? Olajcsere logikusan 8-10k km-enként kötelező, egyébként többet nem is szeretnék vele menni 1 évben. Futóműalkatrészek áraival tisztában vagyok, elfogadható szinten vannak.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 13:18


InsectKiller írta: Nem tudjátok véletlen, hogy hova lettek használtautóról az E46 M3-ak? Van össz-vissz 2?!
Ráadásul az egyik az, amit már jól kitárgyaltunk...


meg kellett vennem őket. sorry!

lehet meggondolták magukat, vagy egyszerűen azt gondolják nem éri meg eladni, mert csak bagóért kellene.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 11:38


Nem tudjátok véletlen, hogy hova lettek használtautóról az E46 M3-ak? Van össz-vissz 2?!
Ráadásul az egyik az, amit már jól kitárgyaltunk...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2001

státusz tunyog

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 11:30


Qucsy írta:
Hori írta: látom van hülyeség bőven

nem tudom miért kell azt lenézni aki a csonticarnal vesz autót magának, a szövegük az érdekes az bizt, és az autók zöme hitelből visszavett bankos autó, de nem hinném hogy mindegyik szar lenne, az áraikkal rengeteg vásárlót szereznek ha nézitek a hírdetéseiket akkor elég gyorsan cserélődik a géppark tehát valamit mégis csak jól csinálnak!

aki meg azon agyal hogy 1,2mft-ért szép, hibátlan, jó állapotú M3 at kap az meg is érdemli hogy szopjon vele


ebben is van igazság amit mondasz, de nem mindenki hiszi el hogy olcsón jót is lehet venni..másik részről aki már 1szer befürdött 1 rossz vételtől az mindentől retteg..vagy mindennel szembe bizonytalan..


Én dolgoztam anno egy banki visszavett autó telepen és ismerem a csonti-cart. A főnök viszonylag jó fej, egy kicsit nagy az arca, de van pénze és kevés az aki ezek után is normális tud maradni. A melósait jól megfizeti, viszont minden szart megvesz. És nagyon kis árréssel adja tovább az autókat általában és ezért ad el olyan sokat. Más kereskedők nem is értik, hogy éri meg neki ennyiért eladni egy kocsit. Mások szerint pénzmosásról van szó, nem tudom...

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 09. csütörtök, 17:06


Hori írta: látom van hülyeség bőven

nem tudom miért kell azt lenézni aki a csonticarnal vesz autót magának, a szövegük az érdekes az bizt, és az autók zöme hitelből visszavett bankos autó, de nem hinném hogy mindegyik szar lenne, az áraikkal rengeteg vásárlót szereznek ha nézitek a hírdetéseiket akkor elég gyorsan cserélődik a géppark tehát valamit mégis csak jól csinálnak!

aki meg azon agyal hogy 1,2mft-ért szép, hibátlan, jó állapotú M3 at kap az meg is érdemli hogy szopjon vele


ebben is van igazság amit mondasz, de nem mindenki hiszi el hogy olcsón jót is lehet venni..másik részről aki már 1szer befürdött 1 rossz vételtől az mindentől retteg..vagy mindennel szembe bizonytalan..

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 09. csütörtök, 17:02


Hori írta: látom van hülyeség bőven

nem tudom miért kell azt lenézni aki a csonticarnal vesz autót magának, a szövegük az érdekes az bizt, és az autók zöme hitelből visszavett bankos autó, de nem hinném hogy mindegyik szar lenne, az áraikkal rengeteg vásárlót szereznek ha nézitek a hírdetéseiket akkor elég gyorsan cserélődik a géppark tehát valamit mégis csak jól csinálnak!

aki meg azon agyal hogy 1,2mft-ért szép, hibátlan, jó állapotú M3 at kap az meg is érdemli hogy szopjon vele





Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. december 09. csütörtök, 15:55


látom van hülyeség bőven

nem tudom miért kell azt lenézni aki a csonticarnal vesz autót magának, a szövegük az érdekes az bizt, és az autók zöme hitelből visszavett bankos autó, de nem hinném hogy mindegyik szar lenne, az áraikkal rengeteg vásárlót szereznek ha nézitek a hírdetéseiket akkor elég gyorsan cserélődik a géppark tehát valamit mégis csak jól csinálnak!

aki meg azon agyal hogy 1,2mft-ért szép, hibátlan, jó állapotú M3 at kap az meg is érdemli hogy szopjon vele

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 09. csütörtök, 14:07


"én elmentem a csonticarhoz megnéztük egy ismerőssel az M3-ast siralmasan nézett ki mint kívülről mint belüről sajnos rögtön megkérdezték mennyit adnék érte mondom max 5 kilót ér mire természetesen kiröhögtek ( kaszni úgy ahogy van péppé volt zúzva lóg füle farka, motorból dől az olaj teljes motor generál) így csak a papírja ér valamit 1.200.000-re volt feltéve ,másnap érdekes mód megjelent a hirdetés 500.000ft ért hirdették az M3-ast szólt az egyik ismerős nézd meg gyorsan a hirdetést - megnéztem gyors tényleg csonticar oldalán 500.000ft gyorsan felhívtam őket láttam a hirdetésüket 500.000ft M3-ast mire a srác szól az kizárt dolog 1.2 az ára míg beszéltünk telefonon gyorsan átírták a hirdetést és felrakták a régi 1.2M árral mert a hirdetés új volt ott volt a jel is!!

szóval ennyit róluk! és a korrektségükről!"

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz stgoofy

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2010. december 07. kedd, 09:28


1,5 2 éve volt eladó,de közben eszembe jutotthogy 160ezer körül volt a km....

ha megnézed a motor teret ezt a motort kell látnod ez az amerika

NemethZoltan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz NemethZoltan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2010. december 07. kedd, 04:46


balesz írta:
stgoofy írta:
NemethZoltan írta:
stgoofy írta: a bmwpower.hu e36 topikba van egy srác akinek amerikai m3 asa van kérdezd,meg őt milyen, biztos több infóval tudd szolgálni érdemes-e amerikait venni..

De amit nézel autót az gyárilag teljesen más belősevel jött ki a gyárból mint a mi benne van azt hiszem vagy bézs vagy szürke volt benne,mert régeben a maga a tulaj hirdette akkor láttam élőben.kb 1,5 éve..

de ha elkéred a csonti-car-tól az alvásszám utolsó 7 számjegyét megtudom neked mondani,hogy jött ki a gyárból, milyen színü belsővel felnivel stb....







Korrekt vélemény volt, köszönöm!





Szia!

Azt lehet tudni, hogy ez mikor volt?
Fontos lenne...
Amúgy meg megszerezem az alvázszámot, és biztosan jelentkezem segítségért.

KÖSZI szépen a segítséget!!!!


Ui. ha eszedbe jut egyéb infó az autóról, típusról, azt megköszönném!


ennél többet nem tudok róla...



igy nézet ki mikor én néztem,azért nem vettem meg mert amerikai volt...


itt még egész jól nézett ki