státusz Estoril

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2008. február 18. hétfő, 18:07


kory írta: üdv estroil a te autod mikori évjárat és mióta vezeted nem tudom mennyi km ert mentél vele gondolom elégedett vagy az autóval én kb 2004 évjáratút szeretnék


Sajnos a te szempontodból nem mérvadó.
2005 októberi gyártás.
26-27 ekm lehet benne,
ennek felét (amikor benn ül az asszony) egész kultúráltan hajtottam bele.

Mivel újonnan vettem, így kevésbé tudok tanácsod adni.
Annak idején én is 1-2 éves autóban gondolkodtam,
de mindenki óvott egy használt M3-as beszerzésétõl.
Ezzel így utólag nem feltétlenül értek egyet,
szerintem nem egyszerû széthajtani.

Azért kerüld a kiritikus évjáratokat (2001-2003 ???)
(fõtengelycsapágy vagy micsoda)

Ha használtban gondolkodsz,
akkor próbálj meg tulajdonostól vásárolni.

Szerintem mióta piacon van az új M3-as
jóval nagyobb a választék,
így talán te is egyszerûbb helyzetben leszel, mint én annak idején.
(Az autóval elégedett leszel, ebben biztos vagyok)
Üdv. E

státusz kory

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 20:11


üdv estroil a te autod mikori évjárat és mióta vezeted nem tudom mennyi km ert mentél vele gondolom elégedett vagy az autóval én kb 2004 évjáratút szeretnék

státusz kory

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 20:05


köszi az infókat barátkozom a gondolattal egyenlõre sima m3 kint szeretném megvenni a németeknél a kintiek jobb állapotban vannak az ithoniak elég lestapáltak tisztelet a kivételnek és ami a lényeg max 30000 eurót tudnék rászánni igaz ehhez elõbb meg kell váljak mostani autómtól ez 1 mini cooper s és 2003 as

státusz Estoril

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2008. február 13. szerda, 20:44


kory írta: sziasztok szeretném a mostani autómat e46 M3 ra cserélni a mostanit kinõttem tanácsot kérnék SMG vel vagy anélkül érdemes megvenni igazából még nem tudtam dönteni remélem valakinek van némi tapasztalata


Kizárólag SMG!

Én utáltam az automatákat, az elsõ próbakör alapján lesújtó véleménnyel voltam az SMG-rõl, de végül hagytam magam rábeszélni.
Eltart egy darabig, mire hozzászoksz
(mikor melyik programot használd a 5+6 alapprogram közül)

Én gyakran menet közben is váltok programot.
Szekvenciális módban a negyediket használom (ez még viszonylag kultúráltan kapcsol felfelé),
de ha elõzgetni kell akkor az ötödik jobb, mert gyorsabban kapcsol vissza.

A kapcsolási idõtartamok egyébként nem csak a programtól függnek, hanem az elváltási fordulattól is. Alacsony fordulaton jóval lassabban kapcsol, mint magas fordulaton.

Ha már megtanultad használni utána óriási élmény, szvsz legalább akkora mint a váltóbotot rángatni és a kuplungot rugdalni.
Ha akarod gyorsan vált, hatalmasakat rángat az autón,
ha nem egész finom tud lenni.
Visszakapcsolás gázfröccsel, rajtautomatika.

Bár nagyon ritkán használom,
de az automata programja se olyan csapnivaló mind mondják,
csak ezt még tovább tart meg tanulni használni.

Ha tudsz angolul itt találsz egy rakás információt.
http://www.m3forum.net/m3forum...ay.php?f=9

Vedd meg a CSL-t, ha minden rendben van vele,
annak még durvább a váltóprogramja.
Üdv, Estoril

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. február 13. szerda, 09:14


M3 CSL hirdetés:

http://www.hasznaltauto.hu/1839286_bmw_m3_2004

Mi ez a hülyeség: "...Háromszor gyorsabb a széria M3-nál..."

státusz kory

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. január 30. szerda, 10:57


sziasztok szeretném a mostani autómat e46 M3 ra cserélni a mostanit kinõttem tanácsot kérnék SMG vel vagy anélkül érdemes megvenni igazából még nem tudtam dönteni remélem valakinek van némi tapasztalata

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. január 25. péntek, 08:28


Tano írta: Köszönjük szépen Lehet nyelvet váltani valahol az oldalon? Nem találok ilyesmit, és németbõl nem vagyok otthon


Hátööö.... és sem találtam névváltási lehetõséget :- )

Lehet, hogz nem hamburgi irányítószámmal kellett volna regisztrálnom?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. január 25. péntek, 07:40


Köszönjük szépen Lehet nyelvet váltani valahol az oldalon? Nem találok ilyesmit, és németbõl nem vagyok otthon

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. január 25. péntek, 07:21


Sziasztok,

A BMW készített M tulajoknak egy spéci oldalt www.m-power.com ahová alvázszámmal lehet beregisztrálni.

Csináltam egy közös felhasználót:

user: bmwe46
pw: bmwe46

Lehet csemegézni!

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. január 16. szerda, 15:48


Ez sem rossz, de ez a szín

státusz kory

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. január 16. szerda, 15:25

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. január 14. hétfő, 08:15


Estoril írta: Valaki kérdezte néhány hete
az M3 kormány áttételét.
(de jóóóóóót autóztam, végre kezdenek száradni az utak......)
Szóval egyenesbõl bal végállásig 1 5/8 fordulat.
Már idefenn jutott eszembe, hogy nem biztos, hogy jobbra is ugyanennyi, de ezt majd legközelebb.




Fenti érték a széria M3-ra igaz (a tesztelt példány cabrio)
A CSL-nek és a competition package felszereltségû coupé-nek
15.4:1 helyett direktebb, 14.5:1 a korányáttétele.

(Ahány helyen nézem egyébként, annyifélét írnak: 3,2 vagy 3 fordulat végállástól végállásig)

A competition package-ot egyszerû felismerni,
az alcanatra borítású kormányán összesen 1 db gomb van
(M track mode),
Ezeknek egyébként az elsõ fékjük is nagyobb
az M3 forum.net szerint 12,8 hüvelyk helyett 13,6 hüvelykes.
(lehet, hogy ez csak az USA modellekre vonatkozik?)
Van egy adatlapom a német piacra gyártott modellrõl, a szerint 18 hüvelykesek a Competition packet fékek.
(Azt már nem értem, hogyan fér el egy 19"-es kerékben 18"-as fék.

Azt is megnéztem, az USA modellek elsõ fékje tényleg nem lyuggatott.

"Competition Package, with 19-inch M light-alloywheels,
18-inch brakes, ultra-direct steering, M Track Mode, -
Alcantara steering wheel binding, Aluminium Tech interior trim"
"The models illustrated in this brochure show the specifications
for the German market."

Egy USA verziós adatlap:
http://www.roadandtrack.com/re...bmw_m3.pdf

Üdv, Estoril


Köszönöm, én kéredztem a kormányáttételt!

Bizonyos szempontból szerencsés helyzetben vagyok: 2 fõnixsárga M3-at is hirdetnek itt Gyõrben (egy cabrio-t, és egy CSL csomagtatrtófedeles coupe-t). Már csak egy lottó 5-ös kellene :- )))

státusz Estoril

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2008. január 13. vasárnap, 17:37


Valaki kérdezte néhány hete
az M3 kormány áttételét.
(de jóóóóóót autóztam, végre kezdenek száradni az utak......)
Szóval egyenesbõl bal végállásig 1 5/8 fordulat.
Már idefenn jutott eszembe, hogy nem biztos, hogy jobbra is ugyanennyi, de ezt majd legközelebb.




Fenti érték a széria M3-ra igaz (a tesztelt példány cabrio)
A CSL-nek és a competition package felszereltségû coupé-nek
15.4:1 helyett direktebb, 14.5:1 a korányáttétele.

(Ahány helyen nézem egyébként, annyifélét írnak: 3,2 vagy 3 fordulat végállástól végállásig)

A competition package-ot egyszerû felismerni,
az alcanatra borítású kormányán összesen 1 db gomb van
(M track mode),
Ezeknek egyébként az elsõ fékjük is nagyobb
az M3 forum.net szerint 12,8 hüvelyk helyett 13,6 hüvelykes.
(lehet, hogy ez csak az USA modellekre vonatkozik?)
Van egy adatlapom a német piacra gyártott modellrõl, a szerint 18 hüvelykesek a Competition packet fékek.
(Azt már nem értem, hogyan fér el egy 19"-es kerékben 18"-as fék.

Azt is megnéztem, az USA modellek elsõ fékje tényleg nem lyuggatott.

"Competition Package, with 19-inch M light-alloywheels,
18-inch brakes, ultra-direct steering, M Track Mode, -
Alcantara steering wheel binding, Aluminium Tech interior trim"
"The models illustrated in this brochure show the specifications
for the German market."

Egy USA verziós adatlap:
http://www.roadandtrack.com/re...bmw_m3.pdf

Üdv, Estoril

státusz Estoril

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2008. január 11. péntek, 21:20


Tiba írta: Meg kéne venni igen ...Álmok nélkül lehet élni, de minek ...ugyebár. De azon gondolkodok, hogy ha lenne 15 millám, lehet más autót vennék ... (természetesen bmw-t)


M5/M6?
Szerintem az M3 brutálisabb gép.
Én csak Motorsport GmbH gyártmányban tudok gondolkodni.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. január 11. péntek, 20:10


Oké köszi isten vagy