autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 22:57


peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)



Nekem voltrégebben egy off-autóm ugyanezt csinálta . Hidegen,még -10-ben is egy pöccre indult ,de ahogy elérte az üzemi hõm.-et és pl megálltam tankolni,ha tovább álltam öt percnél már nem lehetett elindítani. Meg kellett várni amíg kb 60-70 fokra visszahûl.Nem állítom,hogy a tiednek is ugyan az a baja,de a tünetek hasonlóak! Azt kívánom ne járj úgy mint én!! Nekem csak hengerfej csere után javult meg,pedig elõtte én is mindent megnézettem vagy kicseréltem! Gátrepedéses volt!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 22:29


jrtom írta: szia!
A porlasztókat hogyan nézték meg, csak géppel vagy néztek visszafolyást is? Nem mindegy!!!


Igen, eléggé résolaj-gyanús a dolog.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 22:27


szia!
A porlasztókat hogyan nézték meg, csak géppel vagy néztek visszafolyást is? Nem mindegy!!!

peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 21:08


peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)


Én a porlasztókat újra megnézetném....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 17:31


peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)


A nagynyomású szivattyú. Ez csak tipp.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 17:16


Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 17:39


Hi!

A probléma a köv: hidegen indul tök jól, azonnal. Bemelegszik, leállítom, 2 perc múlva elindítom, megint csak indul tök jól. De ha melegen hagyom állni 10 percet, vagy többet, akkor már csak hosszas indítózás után röffen be. Van hogy elsõre nem is, csak másodikra. Még a gázt is pumpálgatom ilyenkor neki hátha segít. Aztán ha hûl egy kicsit, akkor megint indul rendesen. Porlasztó vagy vmi más is lehet a baja?

Köszi,
p.


státusz tamas11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. március 06. péntek, 11:41


Igen, csak furcsáltam, hogy néha ad jelet néha meg nem, de nagy vagy

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. március 06. péntek, 11:36


tamas11 írta: Megoldódott a rejtély, a vezérmûtengely jeladó szarakodott, kicserélték és minden hibátlan lett.
(Bár én azért ez kicsit elcsodálkoztam rajta hogy 110e-km alatt meghal egy ilyen jeladó.)


....én megmondtam

petike

státusz tamas11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. március 06. péntek, 11:22


Megoldódott a rejtély, a vezérmûtengely jeladó szarakodott, kicserélték és minden hibátlan lett.
(Bár én azért ez kicsit elcsodálkoztam rajta hogy 110e-km alatt meghal egy ilyen jeladó.)

státusz tamas11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. március 04. szerda, 10:47


Hát ez az amitõl én is tartok, nehéz lesz megállapítani, hogy pontosan mi a hiba. Annak örültem volna, ha nem indul be, mert akkor egyszerûbb lenne a hibamegállapítás.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. március 04. szerda, 10:18


az a gond hogy túl sok mindentöl lehet nekem volt már olyan autom amin a benzinpumpa csinálta azt hogy mikor ugy gondolta csak 2000ig engedte forogni a motrot és ott lefulladt mert nem tudott több üzemanyagot szállitani. volt olyan ami ha bemelegedett akkor az injektor zárlatos lett és nem nyitott ki. meg volt gyujtótrafos ami ha ugy gondolta nem indult

státusz tamas11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. március 04. szerda, 10:00


Köszi, akkor elviszem valami szakihoz!
Egyébként ma reggel teljesen normálisan indult, nem volt vele semmi gond.
Ezt nem nagyon értem, hogy hidegen nincs semmi hiba, melegen meg nem akar elindulni!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. március 04. szerda, 09:55


tamas11 írta: Hogy lehet letesztelni, hogy szállít-e elegendõt, vagy mi módon lehetne tesztelni?



Azt csak ugy tudod ha gépre rakják és mérik az üzemanyag rendszer nyomását .

státusz tamas11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2009. március 03. kedd, 16:27


Hogy lehet letesztelni, hogy szállít-e elegendõt, vagy mi módon lehetne tesztelni?