« előző12következő »

státusz Kukume

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 14:37


A benzinekrõl.

Szerintem itt is van egy jó nagy pórhintés.
Tehát fél európát szinte a lukoil látja el "nyers" üzemanyaggal , amit aztán a különféle társaságok különféle adalékanyaggal "túrbósítják fel" állítják be az oktánszámot stb.
ill. az már hogy ki hogy "vizezi" kúttól (tulajdonosától) függ!

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 14:35


Jahh, AGIP volt a másik társaság amit ajánlott a srác az OMV után.

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 14:34


peetie írta: Én most próbálkozom a bludiesellel az agipnál, egyelõre semmi hatását nem érzem. Igaz, az elsõ tankolásnál csak 40 liter ment rá belõle. Most még teletöltöttem vele még 1x, ha most sem látok javulást, én biza maradok a simánál... A 40 ft-al drágább prémium OMV-t meg se próbálom.


Két szerelõ ismerõsöm mondta (egyik OFF fordnál, másik OFF hondánál dolgozik) egymástól függetlenül, hogy kb két, három tankolás után ürül teljesen a tank (tartalék ugye mindig van), úgyhogy ne ítélj elsõre Nem vagyok OMV beépített ember, de én kereken 100 km-el többet mentem a prémium üzemanyaggal. Akkori árak szerint épp megérte :p
Jahh, s a hondás mondta, hogy OMV azért JÓ, mert jóval kevesebb kén van a prémium üa-ban. ---> belsõ alkatrészek jobban vannak kímélve, egyes alkatrészek 40.000 km-el tovább bírják ezzel a módszerrel (2 prémium, 2 sima), sajnos nem jegyeztem meg, hogy miket említett... de én hiszek neki.
Infó elõtt én JET-nél tankoltam, elképzelhetetlen volt, hogy 900 km-nél többet tegyek meg egy tankolással. Most 1000 fölött járok, 1010 volt a minimum, 1060 a max megtehetõ hatótáv. Negyed alatt tankolok picivel (20-as d motor)

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 13:57


Én most próbálkozom a bludiesellel az agipnál, egyelõre semmi hatását nem érzem. Igaz, az elsõ tankolásnál csak 40 liter ment rá belõle. Most még teletöltöttem vele még 1x, ha most sem látok javulást, én biza maradok a simánál... A 40 ft-al drágább prémium OMV-t meg se próbálom.

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 13:45


birkie46 írta: Szerény véleményem szerint , csak OMW-Premium !!! Talán a második helyre az Agip BLUE DIESELjét tenném.... Ha meg ha csak a hagyományos dieseleket nézzük akkor is OMW .....


Egyetértek, hozzátéve, hogy én 2x tankolok prémiumot, utána 2x 'sima' dízelt, de akkor is OMV! Az eddigi 4 prémiumos tankolás után épp egálra jött ki (pár 10 huf eltéréssel). Tehát PRÉMIUM dízel itthon.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2008. március 24. hétfő, 14:43


Sziasztok!

Németországban élek, így német benzint (95-öset) tankolok. Próbálkoztam én is mindenféle hiper-szuper magas oktánszámú benzinnel, azonban én sem tapasztaltam semmilyen javulást (sem fogyasztásban, sem teljesítményben). Viszont amikor Magyarországon vagyok és muszáj vagyok magyar benzint tankolni, akkor mindig kitérek a hitembõl. Sajnálatos módon elég vacak a magyar benzinek minõsége (különösen a kéntartalom). Legalább 0,6-0,8 literrel többet fogyaszt az autó otthon, mint bármelyik nyugati államban. Én csak azt tudom tanácsolni, hogy aki teheti (fõleg a nyugati határhoz közelebb élõk) inkább osztrák benzint használjon...az oktánszám már mindegy.

Szemy

U.i..: a német nyelvû gyári leírás szerint 91-es oktánszámú benzin is használható az autómhoz!

státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2007. december 14. péntek, 20:10


paci írta: OMV, MOL 95-ös jó, viszont a shell már nem jött be, jobban szívta.
A prémiumüzemanyagokról meg annyit, hogy a BMW gyárilag a 95-öst írja elõ, nem beszélve arról, hogy olvastam már olyanról is, hogy esetleges teljesítménycsökkenéssel is járhat a gyáritól való eltérés, akár pluszban, akár minuszban..


Pontosítanék, a kezelési útmutatóban 318i-hez ajánlja a 95-öst, a 320i felettiekhez a 98-ast.
Én már próbáltam mindenfélét, de nem vettem észre semmi különbséget, eleinte csak 98-ast tankoltam, aztán áttértem 95-re, ugyanolyan, sõt a 99-es MOL és az OMV 100-as sem tûnt jobbnak. Biztos hoszzú távon kell kísérletezni.


státusz sempre

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2007. december 14. péntek, 10:58


Tano írta: Szerintem elég pontos, de csak akkor ha nem rakod tele teljesen, mert ahogy észrevettem maximum 57 literig mutat. A baltankban 24 literig, a jobban 33 literig mér, tizedes pontossággal. Én nem maxig szoktam töltni, így tudom követni a változást.


Ezt jó tudni, köszi! Eddig azért tankoltam mindig tele (pisztoly elsõ kiütéséig), mert így mértem a valós fogyasztást.
Kipróbálom majd a t.menü alapján is.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. december 14. péntek, 07:14


Szerintem elég pontos, de csak akkor ha nem rakod tele teljesen, mert ahogy észrevettem maximum 57 literig mutat. A baltankban 24 literig, a jobban 33 literig mér, tizedes pontossággal. Én nem maxig szoktam töltni, így tudom követni a változást.

státusz sempre

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 23:33


Tano írta: Én mostanában a BC titkos menüjében nézem meg tankolás elõtt és után is a naftamennyiséget, és hasonlítgatom össze a kút mérõje szerinti mennyiséggel. 40 lityónál olyan 2-3 liter eltérés szokott lenni. Ez 5-8 % lenyúlás! És ez általános, habár amikor lehet akkor OMV-t tankolok.


Titkos menü alapján egyszer ellenõriztem csak. Akkor a tankolt 58 liter helyett 57-et mutatott és a tankban is lennie kellett még valamennyinek..
Akkor arra jutottam, hogy a titkos menü pontatlan, vagy ez nem lehetséges ?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 22:47


Én mostanában a BC titkos menüjében nézem meg tankolás elõtt és után is a naftamennyiséget, és hasonlítgatom össze a kút mérõje szerinti mennyiséggel. 40 lityónál olyan 2-3 liter eltérés szokott lenni. Ez 5-8 % lenyúlás! És ez általános, habár amikor lehet akkor OMV-t tankolok.

státusz sempre

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 20:02


Az OMV-ben én se bízom. Mostánabán általában 0-ról tankolom tele a gépet amikor kb 80-90 km van hátra. Ilyen esetekben ment bele általában 58,5 liter ugyanazon a kúton, ugyanannál a pisztolynál tankolva.
Múlt héten 41 km volt még hátra és egy Mol kúthoz estem be ahol így is csak 56,5 ment bele. Úgy néz ki, hogy azon a kúton csalnak. Most a Molt tesztelem !

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 17:32


paci írta: OMV, MOL 95-ös jó, viszont a shell már nem jött be, jobban szívta.
A prémiumüzemanyagokról meg annyit, hogy a BMW gyárilag a 95-öst írja elõ, nem beszélve arról, hogy olvastam már olyanról is, hogy esetleges teljesítménycsökkenéssel is járhat a gyáritól való eltérés, akár pluszban, akár minuszban..

Én OMV-t nem mernék tankolni!Anno 2000-ben még mikor benzinkutas karieremet egyengettem,fura dolgokat láttam egy Omv kúton.Éppen éjszakás mûszakomat töltöttem egy vele szemközti kúton(Esso),kb.01:00 óra lehetett mikor megjelent egy Omv-s tartájautó,ezzel nem is volt probléma,de miután ez végzett megjelent egy rendszám nélküli Ifa tartájautó is. Az is engedett valamit a tartájokba.Mi lehetett az :
Én Mol-nál szoktam tankolni,onnan tudok olcsón

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 17:11


OMV, MOL 95-ös jó, viszont a shell már nem jött be, jobban szívta.
A prémiumüzemanyagokról meg annyit, hogy a BMW gyárilag a 95-öst írja elõ, nem beszélve arról, hogy olvastam már olyanról is, hogy esetleges teljesítménycsökkenéssel is járhat a gyáritól való eltérés, akár pluszban, akár minuszban..

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 17:01


birkie46 írta: Szerény véleményem szerint , csak OMW-Premium !!! Talán a második helyre az Agip BLUE DIESELjét tenném.... Ha meg ha csak a hagyományos dieseleket nézzük akkor is OMW .....


Igen, én is mindig ha lehet OMV-zek, bár a prémiumokat még nem igazán próbáltam

Tiba: A Shell-rõl nagyon rosszakat hallottam, állítólag ott vizezik legjobban az üzemanyagot, mert a központi tulajdonlás miatt az összes alkalmazott a lopásra játszik (Ezt egy kutas mondta, és nem azér, hogy elcsábítson a konkurenciától )

« előző12következő »