Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. december 17. péntek, 00:28


woodstock írta: Sziasztok!

Az a bajom h az ablakmosó spricnik(nem tudtam jobb szót ) nem is jó irányba nyomják a vizet és nem is mind nyomja a vizet konkrétan 4 lyukból csak 1 ami jó a többin nehezen jön vagy nem jó irányba...érdemes ezt valamivel kitisztítani vagy keressek újakat gondoltam h tűvel megpiszkálom talán az irányt is beállítom mert marha idegesítő h nem nyomja rendesen pont az én oldalamon...
Esetleg valami bevált praktika?? tudom h apróság de ifegesítő!


Szerintem tűvel nyugodtan kitisztíthatod, elkoszolódhatott. Azzal be is tudod állítani a pozicíót.



woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 22:49


Sziasztok!

Az a bajom h az ablakmosó spricnik(nem tudtam jobb szót ) nem is jó irányba nyomják a vizet és nem is mind nyomja a vizet konkrétan 4 lyukból csak 1 ami jó a többin nehezen jön vagy nem jó irányba...érdemes ezt valamivel kitisztítani vagy keressek újakat gondoltam h tűvel megpiszkálom talán az irányt is beállítom mert marha idegesítő h nem nyomja rendesen pont az én oldalamon...
Esetleg valami bevált praktika?? tudom h apróság de ifegesítő!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 14:58


seta írta: Ez a szervíz Tata Vérteszőlős felöli végén van egy benzinkút mögött. Én is lehuzásnak érzem, ezért tettem fel itt a kérdést A vezérlésről valami olyasmit mondott h 1 v 2 porlasztócsúcs nem megy megfelelően, meg ilyesmiket. Kicsit halandzsa szaga volt a dolognak, de én nemnagyon értek hozzá szal csak bologattam

Idézet: Mármint 40e ft-ért:
Kicsit sok. Az egr és a szívőcsonk tisztítás megvan 3óra alatt. (megcsinálom én is, mint a sajátomat)
Ha a szelepfedélnél ereszt (320d-nél még nem láttam olyat), akkor csak a tömítést kell cserélni. Előfordulhat, hogy csak a betöltő sapka tömítése rossz.
Mit akar beállítani a vezérművön: nincs változó szelepvezérlés, láncos a motor
Én nem tudok állítási lehetőségről.
Nagyon lehúzásnak érzem.

És Te mennyiért vállalnád?


Tehát a motorvezérlődről beszélt és nem a vezérműről. Tudok olyan emberről akinek ott újították fel a porlasztóit, és azóta füstöl az autója mint egy mtz, pedig 2001-es tdci.
A tisztításnak EGR stb. 3 milka csoki lenne az ára, de csak úgy vállalom ha végig itt vagy az autóddal. A többit pedig megbeszéljük ha érdekel. Az elérhetöségemet meg tudod nézni.

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 13:53


Ez a szervíz Tata Vérteszőlős felöli végén van egy benzinkút mögött. Én is lehuzásnak érzem, ezért tettem fel itt a kérdést A vezérlésről valami olyasmit mondott h 1 v 2 porlasztócsúcs nem megy megfelelően, meg ilyesmiket. Kicsit halandzsa szaga volt a dolognak, de én nemnagyon értek hozzá szal csak bologattam

Idézet: Mármint 40e ft-ért:
Kicsit sok. Az egr és a szívőcsonk tisztítás megvan 3óra alatt. (megcsinálom én is, mint a sajátomat)
Ha a szelepfedélnél ereszt (320d-nél még nem láttam olyat), akkor csak a tömítést kell cserélni. Előfordulhat, hogy csak a betöltő sapka tömítése rossz.
Mit akar beállítani a vezérművön: nincs változó szelepvezérlés, láncos a motor
Én nem tudok állítási lehetőségről.
Nagyon lehúzásnak érzem.

És Te mennyiért vállalnád?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 24. szombat, 13:55

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 11:59


seta írta: Tegnap ellátogattam egy szervízbe hogy megkérdezzem mi a véleményük a motor tetején álló olajról. Úgy vettem észre h a szerelő tényleg ért a bmw-khez (neki is bmw-je van), elég részletes kiselőadást tartott mindenről. Szerinte a motorolaj töltő fedélnél ereszt. Azt mondta vigyem be 1 napra, 40ért megcsinálják, plusz kitisztitja az EGR szelepet (ez nemtom mi) illetve a pillangószelepeket is, és beállítja a vezérművet (vezérműt? vezérművet? mind2 hülyén hangzik). Abba sajnos nem ment bele h én is ott legyek amikor csinálja, merthogy "műhelytitok"...
A kérdésem az lenne kedves márkatársak, hogy szerintetek ez reális ár-e, illetve hogy tényleg szükség lehet-e ezekre a tisztításokra?


Mármint 40e ft-ért:
Kicsit sok. Az egr és a szívőcsonk tisztítás megvan 3óra alatt. (megcsinálom én is, mint a sajátomat)
Ha a szelepfedélnél ereszt (320d-nél még nem láttam olyat), akkor csak a tömítést kell cserélni. Előfordulhat, hogy csak a betöltő sapka tömítése rossz.
Mit akar beállítani a vezérművön: nincs változó szelepvezérlés, láncos a motor
Én nem tudok állítási lehetőségről.
Nagyon lehúzásnak érzem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 24. szombat, 12:00

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 11:55


seta írta: Tegnap ellátogattam egy szervízbe hogy megkérdezzem mi a véleményük a motor tetején álló olajról. Úgy vettem észre h a szerelő tényleg ért a bmw-khez (neki is bmw-je van), elég részletes kiselőadást tartott mindenről. Szerinte a motorolaj töltő fedélnél ereszt. Azt mondta vigyem be 1 napra, 40ért megcsinálják, plusz kitisztitja az EGR szelepet (ez nemtom mi) illetve a pillangószelepeket is, és beállítja a vezérművet (vezérműt? vezérművet? mind2 hülyén hangzik). Abba sajnos nem ment bele h én is ott legyek amikor csinálja, merthogy "műhelytitok"...
A kérdésem az lenne kedves márkatársak, hogy szerintetek ez reális ár-e, illetve hogy tényleg szükség lehet-e ezekre a tisztításokra?


Nem tudom hol voltál, de többet oda ne vidd. Ezen nincs semmi műhelytitok, meg amúgy is. Le akartak rántani...

Légyszives írd már meg melyik szerviz volt ez. Akár priviben is!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 24. szombat, 11:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 11:23


seta írta: Tegnap ellátogattam egy szervízbe hogy megkérdezzem mi a véleményük a motor tetején álló olajról. Úgy vettem észre h a szerelő tényleg ért a bmw-khez (neki is bmw-je van), elég részletes kiselőadást tartott mindenről. Szerinte a motorolaj töltő fedélnél ereszt. Azt mondta vigyem be 1 napra, 40ért megcsinálják, plusz kitisztitja az EGR szelepet (ez nemtom mi) illetve a pillangószelepeket is, és beállítja a vezérművet (vezérműt? vezérművet? mind2 hülyén hangzik). Abba sajnos nem ment bele h én is ott legyek amikor csinálja, merthogy "műhelytitok"...
A kérdésem az lenne kedves márkatársak, hogy szerintetek ez reális ár-e, illetve hogy tényleg szükség lehet-e ezekre a tisztításokra?


szerintem iylen szeleptisztítást itt pár kolléga is megcsinálná... és valószínú csak rá lenne fogva, hogy ki van tisztítva, aztán hozzá se lenne nyúlva... ez az általános szervíz felfogás.




seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 09:38


Tegnap ellátogattam egy szervízbe hogy megkérdezzem mi a véleményük a motor tetején álló olajról. Úgy vettem észre h a szerelő tényleg ért a bmw-khez (neki is bmw-je van), elég részletes kiselőadást tartott mindenről. Szerinte a motorolaj töltő fedélnél ereszt. Azt mondta vigyem be 1 napra, 40ért megcsinálják, plusz kitisztitja az EGR szelepet (ez nemtom mi) illetve a pillangószelepeket is, és beállítja a vezérművet (vezérműt? vezérművet? mind2 hülyén hangzik). Abba sajnos nem ment bele h én is ott legyek amikor csinálja, merthogy "műhelytitok"...
A kérdésem az lenne kedves márkatársak, hogy szerintetek ez reális ár-e, illetve hogy tényleg szükség lehet-e ezekre a tisztításokra?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 17:16


seta írta: Ma sikerült akna fölé állnom és (számomra) érdekes dolgokkal találkoztam. Eddig csak egy 206os peugeotot láttam alulról, ezért meglepett h ennek az alja mennyivel "látványdúsabb"
A lényeg h van jópár törött műanyag elem, hiányzó bolha/lemezcsavar, illetve az autóval szerintem párszor "megfeneklettek". Képeket töltöttem fel a galériámba ha valaki kiváncsi (igazából nagyon boldog lennék ha pár szakértő szem is látná, hátha felfedez valami rendellenességet).
Ami viszont számomra is feltűnt, az az hogy amikor levettem az olajleeresztő csavar elöl a "kisajtót" akkor olajfolyást vettem észre (vagy legalábbis valami olajszerű fekete lé.).
Erről is van kép a galériában!!
1
2
3
Ez valszeg nem motorolaj mert ahogy nézegettem, a légszűrő alól folyik valahonnan. Ha valakinek van esetleg ezzel kapcsolatban ötlete, kérem ne tartsa magában


Szia. mivel ez a turbód alatt található én ott keresgélnék. Ha leveszed (légszűrőcserénél) a motorburkolatot, fentről többet fogsz látni. Lehet, hogy valamelyik bekötése a kartercsövednek nincs a helyén (álltalában a felső szokott lecsúszni), vagy a a légsűrőtől a tubóhoz vezető cső.(ha kopott a turbód ott veszíthet olajat).lehet a turbónak az olajcsöve (vagy a felső, vagy az alsó ami visszavezeti az olajat a teknőbe)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 07:56


seta írta: A motorolaj leeresztő csavart egyik képen sem lehet látni, azzal nincs semmi baj, teljesen tiszta. Csak azt írtam h az olajleeresztő kisablakot levéve láttam ezt meg, de nem az olajteknő alján, hanem attól jobbra (menetirányba állva).


igen én is erre gondoltam... nekem azon a részen űtővíz leeresztpő csavar van, igaz, az oldalába, talán kicsit ferdén van betekerve. a korábbit a fekete szín miatt írtam, hogy pl azokban a szelepekben szokott ilyen kokszolódás lenni.



seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 07:45


A motorolaj leeresztő csavart egyik képen sem lehet látni, azzal nincs semmi baj, teljesen tiszta. Csak azt írtam h az olajleeresztő kisablakot levéve láttam ezt meg, de nem az olajteknő alján, hanem attól jobbra (menetirányba állva).

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 07:29


seta írta: Ma sikerült akna fölé állnom és (számomra) érdekes dolgokkal találkoztam. Eddig csak egy 206os peugeotot láttam alulról, ezért meglepett h ennek az alja mennyivel "látványdúsabb"
A lényeg h van jópár törött műanyag elem, hiányzó bolha/lemezcsavar, illetve az autóval szerintem párszor "megfeneklettek". Képeket töltöttem fel a galériámba ha valaki kiváncsi (igazából nagyon boldog lennék ha pár szakértő szem is látná, hátha felfedez valami rendellenességet).
Ami viszont számomra is feltűnt, az az hogy amikor levettem az olajleeresztő csavar elöl a "kisajtót" akkor olajfolyást vettem észre (vagy legalábbis valami olajszerű fekete lé.).
Erről is van kép a galériában!!
1
2
3
Ez valszeg nem motorolaj mert ahogy nézegettem, a légszűrő alól folyik valahonnan. Ha valakinek van esetleg ezzel kapcsolatban ötlete, kérem ne tartsa magában


ez tutti a motorolaj leeresztő csavar? mintha az olajteknő alja lentebb lenne. bár a dízelé lehet másabb. nem lehet hogy valami szelepről, agr, egr vagy kartel-ről megy oda ez a trutyi? csak tipp.



státusz bmw3

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 01:40


seta írta: Ma sikerült akna fölé állnom és (számomra) érdekes dolgokkal találkoztam. Eddig csak egy 206os peugeotot láttam alulról, ezért meglepett h ennek az alja mennyivel "látványdúsabb"
A lényeg h van jópár törött műanyag elem, hiányzó bolha/lemezcsavar, illetve az autóval szerintem párszor "megfeneklettek". Képeket töltöttem fel a galériámba ha valaki kiváncsi (igazából nagyon boldog lennék ha pár szakértő szem is látná, hátha felfedez valami rendellenességet).
Ami viszont számomra is feltűnt, az az hogy amikor levettem az olajleeresztő csavar elöl a "kisajtót" akkor olajfolyást vettem észre (vagy legalábbis valami olajszerű fekete lé.).
Erről is van kép a galériában!!
1
2
3
Ez valszeg nem motorolaj mert ahogy nézegettem, a légszűrő alól folyik valahonnan. Ha valakinek van esetleg ezzel kapcsolatban ötlete, kérem ne tartsa magában


Szerintem motorolaj folyik.


seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 00:22


Ma sikerült akna fölé állnom és (számomra) érdekes dolgokkal találkoztam. Eddig csak egy 206os peugeotot láttam alulról, ezért meglepett h ennek az alja mennyivel "látványdúsabb"
A lényeg h van jópár törött műanyag elem, hiányzó bolha/lemezcsavar, illetve az autóval szerintem párszor "megfeneklettek". Képeket töltöttem fel a galériámba ha valaki kiváncsi (igazából nagyon boldog lennék ha pár szakértő szem is látná, hátha felfedez valami rendellenességet).
Ami viszont számomra is feltűnt, az az hogy amikor levettem az olajleeresztő csavar elöl a "kisajtót" akkor olajfolyást vettem észre (vagy legalábbis valami olajszerű fekete lé.).
Erről is van kép a galériában!!
1
2
3
Ez valszeg nem motorolaj mert ahogy nézegettem, a légszűrő alól folyik valahonnan. Ha valakinek van esetleg ezzel kapcsolatban ötlete, kérem ne tartsa magában

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2010. július 10. szombat, 22:20


Igazad van, bocsánat!
Mostantól csak 1 helyre fogok írogatni.