anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 22. csütörtök, 01:11


negativ0001 írta: Ma ujbol meres volt. 12.4-12.6bar az egesz.Meleg motorral, uj meromuszerrel, uj aksival, mert az elozo mar szarozott, egy nap allas utan mar csak 4 voltot tartott. Igy mar tetszik, holnap hidegen is lemerjuk


Mondtam, hogy szar a műszer, te meg már motorgenerált akartál, nekem is ennyi az érték. Még hidegen is mérjetek rá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 21:53


Ma ujbol meres volt. 12.4-12.6bar az egesz.Meleg motorral, uj meromuszerrel, uj aksival, mert az elozo mar szarozott, egy nap allas utan mar csak 4 voltot tartott. Igy mar tetszik, holnap hidegen is lemerjuk

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 20:33


negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Egy kisse elterek a tematol, de nem tudtam, hogy hova irjam. Nem reg vettem egy 316i 1.9L 99es E46-os autot es probabol lemertuk a nyomast a hengerekben, s nem tetszik, mert a 31 eves E21 318iben (450.000km) jobb az eredmeny,pedig nem volt motorgeneral. Mind a 4 hengerben 10.5-10.6bar es az E46ban 9.50-10bar. Gyonyoruen megy a motor, meg egy pohar vizet is felmernek rakni a motor tetejere, de szerintem tul keves a nyomas.
Esetleg valaki tudja, hogy mennyi kellene legyen az M43B19nek a nyomasa?


10 felett az egészséges még, de egy kis eltérés még belefér, főleg ha egyforma mindegyikbe, az nem jó inkább, ha mondjuk 3 hengerbe van 12, 1 be meg 8,5 szerintem ha nem zabálja az olajat, hagyd a francba, és jó a menet dinamika, és nincs semmi gond vele, mert drága mulatság, sokan inkább beraknak egy újabb bontott motort. Már ha nincs a családba egy profi szerelő, aki baráti áron felújítja.

Compression pressures
Minimum
10 - 11 bar
(142 - 156 psi)
Maximum
difference between
cylinders
0.5 bar (7 psi)

Töltsd le ezt ebbe benne van a generál.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

113-4 oldal.


Koszi a gyors valaszokat es a linket.
Holnap ujbol lemeretem mashol, mert ez a nyomasmero furcsan mukodott, mert miutan leallitottam az oninditozast, kellett varni 10-15 masodpercet amig a nyomasmero mutatoja beallt.



Rendes műszert használjatok, akkor szart se ér, ha nem pontos az érték, enyémbe 12 felett van mind, de 6 hengeres és automata. 350 ezer körül van benne. 10 még jó, + - valamennyi, még nem gond, pont akkor kérdeztem mikor mérték.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 20:30


anubisz írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Egy kisse elterek a tematol, de nem tudtam, hogy hova irjam. Nem reg vettem egy 316i 1.9L 99es E46-os autot es probabol lemertuk a nyomast a hengerekben, s nem tetszik, mert a 31 eves E21 318iben (450.000km) jobb az eredmeny,pedig nem volt motorgeneral. Mind a 4 hengerben 10.5-10.6bar es az E46ban 9.50-10bar. Gyonyoruen megy a motor, meg egy pohar vizet is felmernek rakni a motor tetejere, de szerintem tul keves a nyomas.
Esetleg valaki tudja, hogy mennyi kellene legyen az M43B19nek a nyomasa?


10 felett az egészséges még, de egy kis eltérés még belefér, főleg ha egyforma mindegyikbe, az nem jó inkább, ha mondjuk 3 hengerbe van 12, 1 be meg 8,5 szerintem ha nem zabálja az olajat, hagyd a francba, és jó a menet dinamika, és nincs semmi gond vele, mert drága mulatság, sokan inkább beraknak egy újabb bontott motort. Már ha nincs a családba egy profi szerelő, aki baráti áron felújítja.

Compression pressures
Minimum
10 - 11 bar
(142 - 156 psi)
Maximum
difference between
cylinders
0.5 bar (7 psi)

Töltsd le ezt ebbe benne van a generál.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

113-4 oldal.


Koszi a gyors valaszokat es a linket.
Holnap ujbol lemeretem mashol, mert ez a nyomasmero furcsan mukodott, mert miutan leallitottam az oninditozast, kellett varni 10-15 masodpercet amig a nyomasmero mutatoja beallt.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 20:22


negativ0001 írta: Sziasztok! Egy kisse elterek a tematol, de nem tudtam, hogy hova irjam. Nem reg vettem egy 316i 1.9L 99es E46-os autot es probabol lemertuk a nyomast a hengerekben, s nem tetszik, mert a 31 eves E21 318iben (450.000km) jobb az eredmeny,pedig nem volt motorgeneral. Mind a 4 hengerben 10.5-10.6bar es az E46ban 9.50-10bar. Gyonyoruen megy a motor, meg egy pohar vizet is felmernek rakni a motor tetejere, de szerintem tul keves a nyomas.
Esetleg valaki tudja, hogy mennyi kellene legyen az M43B19nek a nyomasa?


10 felett az egészséges még, de egy kis eltérés még belefér, főleg ha egyforma mindegyikbe, az nem jó inkább, ha mondjuk 3 hengerbe van 12, 1 be meg 8,5 szerintem ha nem zabálja az olajat, hagyd a francba, és jó a menet dinamika, és nincs semmi gond vele, mert drága mulatság, sokan inkább beraknak egy újabb bontott motort. Már ha nincs a családba egy profi szerelő, aki baráti áron felújítja.

Compression pressures
Minimum
10 - 11 bar
(142 - 156 psi)
Maximum
difference between
cylinders
0.5 bar (7 psi)

Töltsd le ezt ebbe benne van a generál.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

113-4 oldal.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. november 20. kedd, 20:27

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 20:19


negativ0001 írta: Sziasztok! Egy kisse elterek a tematol, de nem tudtam, hogy hova irjam. Nem reg vettem egy 316i 1.9L 99es E46-os autot es probabol lemertuk a nyomast a hengerekben, s nem tetszik, mert a 31 eves E21 318iben (450.000km) jobb az eredmeny,pedig nem volt motorgeneral. Mind a 4 hengerben 10.5-10.6bar es az E46ban 9.50-10bar. Gyonyoruen megy a motor, meg egy pohar vizet is felmernek rakni a motor tetejere, de szerintem tul keves a nyomas.
Esetleg valaki tudja, hogy mennyi kellene legyen az M43B19nek a nyomasa?


Szia!
Szerintem amit mértetek, korrekt, gyári értékek, de valaki aki jobban tudja, kijavít ha rosszul tudom. Az M43 nem kihegyezett motor, szinte elnyűhetetlen




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 20:10


Sziasztok! Egy kisse elterek a tematol, de nem tudtam, hogy hova irjam. Nem reg vettem egy 316i 1.9L 99es E46-os autot es probabol lemertuk a nyomast a hengerekben, s nem tetszik, mert a 31 eves E21 318iben (450.000km) jobb az eredmeny,pedig nem volt motorgeneral. Mind a 4 hengerben 10.5-10.6bar es az E46ban 9.50-10bar. Gyonyoruen megy a motor, meg egy pohar vizet is felmernek rakni a motor tetejere, de szerintem tul keves a nyomas.
Esetleg valaki tudja, hogy mennyi kellene legyen az M43B19nek a nyomasa?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 21:19


Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza










autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 21:11


Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza








m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 11:54


Lacza írta: Ez egy érdekes dolog, mert nem egybevágó véleményeket hallottam, vagy csak a szóhasználatot kellene egységesíteni:
- a szerelőnél azt mondták, hogy van benne láncfeszítő, ami önmagában kevés, ha nincs benne átugrás gátló
- hozzá értő fórumos kollégák viszont azt mondták, hogy ebben a típusban alapból nincs láncfeszítő
Zoleenak köszönöm a tippeket, köztük találtam egy motort elfogadható áron!

jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.


Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza








Lán feszítő van, átugrásgátló nincs, szettben lehet rendelni , úgy éri meg!

státusz Lacza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 11:19


Ez egy érdekes dolog, mert nem egybevágó véleményeket hallottam, vagy csak a szóhasználatot kellene egységesíteni:
- a szerelőnél azt mondták, hogy van benne láncfeszítő, ami önmagában kevés, ha nincs benne átugrás gátló
- hozzá értő fórumos kollégák viszont azt mondták, hogy ebben a típusban alapból nincs láncfeszítő
Zoleenak köszönöm a tippeket, köztük találtam egy motort elfogadható áron!

jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza








státusz Lacza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 11:14


Helló, az enyémben 218.000 van. Már amennyiben valós volt a 138000, mikor vettem 7 évesen...

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza






jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. november 10. szombat, 20:15


Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2012. november 10. szombat, 18:56


Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza




Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 17:54


minimal írta:
Egy 1999-2000 körül 318i E46-ba is az N40 van?

Abban M43 van