Ez egy érdekes dolog, mert nem egybevágó véleményeket hallottam, vagy csak a szóhasználatot kellene egységesíteni:
- a szerelőnél azt mondták, hogy van benne láncfeszítő, ami önmagában kevés, ha nincs benne átugrás gátló
- hozzá értő fórumos kollégák viszont azt mondták, hogy ebben a típusban alapból nincs láncfeszítő
Zoleenak köszönöm a tippeket, köztük találtam egy motort elfogadható áron!
jrtom írta:
Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?
Ferko írta:
Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.
Lacza írta:
Sziasztok,
nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.
A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?
Bármilyen infot szívesen látok!
köszi
Lacza