anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 13:57


szotakdavid írta:
anubisz írta:
tuzko84 írta: Sziasztok!

Bocsánat hogy ide írom, de nézegettem hogy hová lehetne....de közérdekű
A BMW levetette az online TIS rendszert, állítólag belehet szerezni CD-n. Amit letöltöttem servise manualt az 320 modell felett ír....pedig ebbe a rendszerböl lehetett mindent kinézni a nyomatékoktól elkezdve mindent. A külföldi fórumokon eléggé dühösek Valaki tudna segíteni?

Tényleg, nincs az oldal, na majd a pirate megoldja ingyen!!! kapják be.


Nincs lassan 2 hete


rohadjanak meg, anyjukért is pénzt kérnének már.

Ezek milyenek? melyiket érdemes letölteni?
http://thepiratebay.se/search/BMW%20Tis/0/99/300

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 14. hétfő, 14:26

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 13:54


anubisz írta:
tuzko84 írta: Sziasztok!

Bocsánat hogy ide írom, de nézegettem hogy hová lehetne....de közérdekű
A BMW levetette az online TIS rendszert, állítólag belehet szerezni CD-n. Amit letöltöttem servise manualt az 320 modell felett ír....pedig ebbe a rendszerböl lehetett mindent kinézni a nyomatékoktól elkezdve mindent. A külföldi fórumokon eléggé dühösek Valaki tudna segíteni?

Tényleg, nincs az oldal, na majd a pirate megoldja ingyen!!! kapják be.


Nincs lassan 2 hete

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 13:53


tuzko84 írta: Sziasztok!

Bocsánat hogy ide írom, de nézegettem hogy hová lehetne....de közérdekű
A BMW levetette az online TIS rendszert, állítólag belehet szerezni CD-n. Amit letöltöttem servise manualt az 320 modell felett ír....pedig ebbe a rendszerböl lehetett mindent kinézni a nyomatékoktól elkezdve mindent. A külföldi fórumokon eléggé dühösek Valaki tudna segíteni?

Tényleg, nincs az oldal, na majd a pirate megoldja ingyen!!! kapják be.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 13:52


tuzko84 írta: Sziasztok!

Bocsánat hogy ide írom, de nézegettem hogy hová lehetne....de közérdekű
A BMW levetette az online TIS rendszert, állítólag belehet szerezni CD-n. Amit letöltöttem servise manualt az 320 modell felett ír....pedig ebbe a rendszerböl lehetett mindent kinézni a nyomatékoktól elkezdve mindent. A külföldi fórumokon eléggé dühösek Valaki tudna segíteni?


Szia!

nem tudom,de az enyémben benne van a 320 alatt is 316,318.

Dávid

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2004

státusz tuzko84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 13:47


Sziasztok!

Bocsánat hogy ide írom, de nézegettem hogy hová lehetne....de közérdekű
A BMW levetette az online TIS rendszert, állítólag belehet szerezni CD-n. Amit letöltöttem servise manualt az 320 modell felett ír....pedig ebbe a rendszerböl lehetett mindent kinézni a nyomatékoktól elkezdve mindent. A külföldi fórumokon eléggé dühösek Valaki tudna segíteni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 21:47


YELLOW írta:
tuzko84 írta:
Ferkó énis megvettem az új láncfeszítő patront (N46B20A)

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/50/11

Te is 65 Nm-el húztad meg? Vagy csak érzésből


inkább ne írj bele iylen piramisba, mert elég nehéz utána kibogarászni hova írtál



Soha nem érzésből húzok meg valamit még a kerekeket sem, nem hogy egy láncfeszítő patront.
Igen a patront új tömítéssel és 65 Nm-el kell meghúzni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 12:01


tuzko84 írta:
Ferkó énis megvettem az új láncfeszítő patront (N46B20A)

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/50/11

Te is 65 Nm-el húztad meg? Vagy csak érzésből


inkább ne írj bele iylen piramisba, mert elég nehéz utána kibogarászni hova írtál




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2004

státusz tuzko84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 11:58


Ferko írta:
BarG írta:
Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.




jrtom írta: Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?

Ferkó énis megvettem az új láncfeszítő patront (N46B20A)

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/50/11

Te is 65 Nm-el húztad meg? Vagy csak érzésből


jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza












Ferko,
Bocs, tényleg elnéztem, eggyel előtted írta a Lacza nevű juzer a törést.



Semmi baj. Nagyon nehéz nekem is néha kibogarászni ki mit írt, mert hol alulra hol felülre írunk.





anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 13. csütörtök, 21:00


Ferko írta:
BarG írta:
Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.




jrtom írta: Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza












Ferko,
Bocs, tényleg elnéztem, eggyel előtted írta a Lacza nevű juzer a törést.



Semmi baj. Nagyon nehéz nekem is néha kibogarászni ki mit írt, mert hol alulra hol felülre írunk.



Engem sokkolt a látvány az enyém se ragad, de ez nem semmi. Sima gravitáció így lehúzza a maradék olajat. Aztán még nem láttam az enyémet belűről. Nem nagyon volt bontva nálam. Talán egyszer szelepfedél tömítés miatt.
Kellemes látvány, megnéztem egy párszor. ( már a képedet )

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 13. csütörtök, 20:54


Ferko írta:
YELLOW írta:
Ferko írta:
Dewd46 írta:
YELLOW írta: figyelem durva képek:

Jézusom! Kemény...



Yellow, neked hány valós km van a kocsidban ?



92ezer körül


Hát akkor nem tudom, hogy a tiéd miért így néz ki. Én semmi külit semmi tisztítást nem csináltam. Mivel nagyon keveset megyek vele, így az olaj csere általában a 2 év miatt van és nem a km miatt. Egyszer volt olyan olajcsere amibe mindössze 7000 km volt 2 év alatt. Enyémbe biztos, hogy csak 63000 km van, mert újonnan vettem. Talán ezért néz ilyen gyönyörűen ki.



én 61ezerrel vettem, és ugye mikro megvettem cseréltem benne olajat, és azóta 2 évente. nekem is kb 7-8 max 12 ezret megy a két év alatt.
mondjuk a mostani jó minőségű olajakban is van "oldószer", de úgy látszik mindent azért nem old le... mindegy én elhiszem, de durván tiszta. már majdnem vettem motormosó cuccot, de azt írták, amíg nincs olajnyomás probléma, addig felesleges.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2012. december 13. csütörtök, 20:50


BarG írta:
Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.




jrtom írta: Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza












Ferko,
Bocs, tényleg elnéztem, eggyel előtted írta a Lacza nevű juzer a törést.



Semmi baj. Nagyon nehéz nekem is néha kibogarászni ki mit írt, mert hol alulra hol felülre írunk.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2012. december 13. csütörtök, 20:49


YELLOW írta:
Ferko írta:
Dewd46 írta:
YELLOW írta: figyelem durva képek:

Jézusom! Kemény...



Yellow, neked hány valós km van a kocsidban ?



92ezer körül


Hát akkor nem tudom, hogy a tiéd miért így néz ki. Én semmi külit semmi tisztítást nem csináltam. Mivel nagyon keveset megyek vele, így az olaj csere általában a 2 év miatt van és nem a km miatt. Egyszer volt olyan olajcsere amibe mindössze 7000 km volt 2 év alatt. Enyémbe biztos, hogy csak 63000 km van, mert újonnan vettem. Talán ezért néz ilyen gyönyörűen ki.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 21:13


Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.




jrtom írta: Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza












Ferko,
Bocs, tényleg elnéztem, eggyel előtted írta a Lacza nevű juzer a törést.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 19:14


ute107 írta:
jons írta:

Vagy hengerfejes Úgyis kérdezted, hogy mitől jön fehér füst hideg időben a kipufiból.


Aki 92.000 km-es, hengerfejes motort szeretne látni, hívja Yellow-t!





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 13:16


ute107 írta:
jons írta:

Vagy hengerfejes Úgyis kérdezted, hogy mitől jön fehér füst hideg időben a kipufiból.


Aki 92.000 km-es, hengerfejes motort szeretne látni, hívja Yellow-t!



inkább írjon utálok telefonálni
így is parázok ettől.... kösszmá amúgy