ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 13:09


jons írta:

Vagy hengerfejes Úgyis kérdezted, hogy mitől jön fehér füst hideg időben a kipufiból.


Aki 92.000 km-es, hengerfejes motort szeretne látni, hívja Yellow-t!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 08:07


jons írta:
YELLOW írta: meglepődve tapasztaltam, hogy némi hab van az olajbetöltő sapkán. mondjuk hozzá teszem tegnap előtt mentem az autóval egy kb 7km-t és kész.


Meg is magyaráztad, hogy miért volt ott a hab. Rövid távon nem párolog el a kondenzvíz és hab lesz belőle.

Vagy hengerfejes Úgyis kérdezted, hogy mitől jön fehér füst hideg időben a kipufiból.

Egyébként amit látunk a képen az szép sötét arany sárga felület. Vagy látni kellene még mást is?


igazából ezt sikerült fotózni. már majdnem rendeltem motoröblítő adalékot olajcseréhez. de elvileg az új szintetikus olajok tartalmazzák a megfeleő arányú detergenseket, amik feloldják a kellő dolgokat, ezért is lehet rövidebb idő alatt sötét a friss olaj is.
csak Ferkó képén úgy elámultam, hogy... pedig én is minőségi olajakt teszek bele és max 12ezret megy, de átlagban 10-et egy periódus. pedig ellene vagyok a motoröblítésnek, de majdnem belementem mejdnem megbotlottam
hidegben nem fehár, mármint nem olyan füst, csak a kipufból jön a kondenzvíz. ha sokat megyek leállítás után sem jön belőle semmi gőzjel. ugye amíg nem párolog ki belőle, addig leállítás után jöhet. már én is tudom. persze nem drasztikusan kell elképzelni. amúgy ah gyári dobom lenne még ennyit sem látnák, meg a másé is nyomja a hidegben a gőzt vagyis a meleg levegő miatti kicsapódásos témát.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 08:02


Ferko írta:
Dewd46 írta:
YELLOW írta: figyelem durva képek:

Jézusom! Kemény...



Yellow, neked hány valós km van a kocsidban ?



92ezer körül

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 21:39


YELLOW írta: meglepődve tapasztaltam, hogy némi hab van az olajbetöltő sapkán. mondjuk hozzá teszem tegnap előtt mentem az autóval egy kb 7km-t és kész.


Meg is magyaráztad, hogy miért volt ott a hab. Rövid távon nem párolog el a kondenzvíz és hab lesz belőle.

Vagy hengerfejes Úgyis kérdezted, hogy mitől jön fehér füst hideg időben a kipufiból.

Egyébként amit látunk a képen az szép sötét arany sárga felület. Vagy látni kellene még mást is?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 21:02


Dewd46 írta:
YELLOW írta: figyelem durva képek:

Jézusom! Kemény...



Yellow, neked hány valós km van a kocsidban ?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 11:17


na csináltam már gyorsan képet. meglepődve tapasztaltam, hogy némi hab van az olajbetöltő sapkán. jelzem múltkor és eddig nem láttam semmit. lehet az az oka, hogy múltkor menet közben letekertem a kupakot, megnézni, hogy változik-e a motor járása? gondolom nem csináltam vele kárt. mondjuk hozzá teszem tegnap előtt mentem az autóval egy kb 7km-t és kész.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 11. kedd, 11:18

Dewd46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dewd46

Újonc

Elismertség: 12% (3 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 11:08


YELLOW írta: figyelem durva képek:

Jézusom! Kemény...




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 10:44


Ferko írta:


na azé kicsit nem csak egyedül furcsállottuk ezt a nagy tisztaságot. ez tutti valami motoröblítővel át lett mosva. nézegettem a neten képeket, és ami nem valami hiba miatt lett szétbontva, N46-os motorok, amik fiatalabbak, azok sem néztek ki így. kb mind olyan volt, mint Robesz által linkelt képen.

egy nagyon durvát láttam, ahol le is írja, hogy a hosszú intervallum és a nem megfeleő olaj miatt alakul ki, és javasolja a fele távnál végzett cserét.
figyelem durva képek:

http://www.tunetech.co.za/2011...ne-sludge/



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2012. december 10. hétfő, 21:55


BarG írta:
anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.



Miután gépmunka volt a motoron - ha jól emlékszem, logikus a tisztaság, hiszen nem járt
azóta.


BarG. Milyen gépmunkáról beszélsz a motoromon? Mire emlékszel ? Szerintem összekeversz valakivel, de nagyon. Ennek a motornak ez volt élete első megbontása. Ha már egy szelepfedél leszerelés annak minősül, azt is én csináltam.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 20:12


Robesz írta: Az enyém ilyen volt kb. 1 éve:


YELLOW írta: azé a narancssárga vezetőn látszik a barnás olaj. az kb nekem is olyan ha belenézek. majd lehet csinálok egy makro felvételt




nah ez N42-es moci. nincs még róla kép így megbontva?
mondjuk ez azé koszoskának tűnik. a másik vagy tisztítva lett vagy ez nagyon kokszos.

státusz Robesz

Újonc

Elismertség: 11% (4 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 20:10


Az enyém ilyen volt kb. 1 éve:


YELLOW írta: azé a narancssárga vezetőn látszik a barnás olaj. az kb nekem is olyan ha belenézek. majd lehet csinálok egy makro felvételt




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 19:30


YELLOW írta: azé a narancssárga vezetőn látszik a barnás olaj. az kb nekem is olyan ha belenézek. majd lehet csinálok egy makro felvételt


Nagyon durva, tényleg a vágatnál, és már barna, nem is aranysárga, és nem látszik a fémen sehol

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 19:26


azé a narancssárga vezetőn látszik a barnás olaj. az kb nekem is olyan ha belenézek. majd lehet csinálok egy makro felvételt

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 19:19


BarG írta:
anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.


De ez brutális, fém tiszta, mintha most rakták volna össze, semmi olajfolt, vagy aranysárgás olaj, üledék, semmi, mintha át lett volna mosva valami tisztítóval.
Miután gépmunka volt a motoron - ha jól emlékszem, logikus a tisztaság, hiszen nem járt azóta.




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 19:08


anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.



Miután gépmunka volt a motoron - ha jól emlékszem, logikus a tisztaság, hiszen nem járt azóta.