YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 09:33


dankoj írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:
Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!


és mennyire fogyott a hűtővized?


elég rendesen kellett öntögetni! pontos értéket nem tudok neked mondani de szépen kérte a vizet!


először is megkérnélek ne írj már bele az idézetbe. az utolsó "quote" rész után kezd el írni a mondókád....
hát csak meg tudod mondani, kb hány km-ként öntöttél hozzá és kb mennyit. látványos volt-e a víz fogyasztás.
néha nekem is kell utána tölteni, 1-2 decit, de nekem még szerintem mindig levegős aztán ahogy fogy ki belőle... illetve minimális vízfogyasztás van, főleg ha pörgetik a motort, valahol elengedi a nyomást.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 08:59


YELLOW írta:
dankoj írta:
Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!


és mennyire fogyott a hűtővized?

elég rendesen kellett öntögetni! pontos értéket nem tudok neked mondani de szépen kérte a vizet!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 08:11


dankoj írta:
Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!


és mennyire fogyott a hűtővized?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 08:07


YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?


Azt nemtom, de megnézzük... miért? Abból mi derül ki?

Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!



ha a kipuff gáz szináből nem látszik, akkor nem kell motorgenerál.
ha a hűtővíz habos, zavaros olajos, akkor hengerfejes az autó. jobb esetben csak tömítés csere, ha nem, akkor blokk, hengerfej, stb csere.




enrique80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz enrique80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. november 29. csütörtök, 20:41


Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?


Azt nemtom, de megnézzük... miért? Abból mi derül ki?



ha a kipuff gáz szináből nem látszik, akkor nem kell motorgenerál.
ha a hűtővíz habos, zavaros olajos, akkor hengerfejes az autó. jobb esetben csak tömítés csere, ha nem, akkor blokk, hengerfej, stb csere.


Ok, köszi, akkor megnézzük!


Ha kopott lenne és azért enné az olajat, akkor kéken füstölne,nem kicsit. Nekem is ugyanilyen van kb 190E km-el 316Ti 2003évj., de egyáltalán nem füstöl, kéken meg főleg nem. Nekem vszínű a hátsó szimmeringnél folyik az olaj, mert látszik alul a váltón is, de még nem volt időm alámászni kicserélni. szerintem nálad szelepszár lesz, vagy gyűrűtörés esetleg és megeszi az olajadat, de annak hallanád a hangját és nem menne valami jól, és a fogyasztás is megnőne szerintem, de 200ezernél nem kellene még a motorgenerálon gondolkodni. Nézd meg a vizet, meg a füstöt, hogy milyen, illetve van-e. viszont ha a vízben van az olaj akkor melegedni kéne neki, ha jól gondolom, de lehet, hogy tévedek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Motyka1148

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. november 29. csütörtök, 18:04


negativ0001 írta: Az enyem 5000km utan 1L olajat eszik,de csupa olaj alul a muanyagpajzs. Omlik az olaj az olajszurohazbol. Azt is neztetek, habar az elegge szembetuno.
Kapcsoloszekreny es motor kozott?? Szimering?


A jövő héten megyek vissza, akkor megnézzük megint, sajna én nem nagyon értek hozzá...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 29. csütörtök, 17:24


Az enyem 5000km utan 1L olajat eszik,de csupa olaj alul a muanyagpajzs. Omlik az olaj az olajszurohazbol. Azt is neztetek, habar az elegge szembetuno.
Kapcsoloszekreny es motor kozott?? Szimering?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Motyka1148

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 23:18


YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?


Azt nemtom, de megnézzük... miért? Abból mi derül ki?



ha a kipuff gáz szináből nem látszik, akkor nem kell motorgenerál.
ha a hűtővíz habos, zavaros olajos, akkor hengerfejes az autó. jobb esetben csak tömítés csere, ha nem, akkor blokk, hengerfej, stb csere.


Ok, köszi, akkor megnézzük!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 22:55


Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?


Azt nemtom, de megnézzük... miért? Abból mi derül ki?



ha a kipuff gáz szináből nem látszik, akkor nem kell motorgenerál.
ha a hűtővíz habos, zavaros olajos, akkor hengerfejes az autó. jobb esetben csak tömítés csere, ha nem, akkor blokk, hengerfej, stb csere.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Motyka1148

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 22:50


YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?


Azt nemtom, de megnézzük... miért? Abból mi derül ki?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Motyka1148

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 22:49


minimal írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


Nem szivárog el valahol? olajos az alja, esetleg ahol parkolsz nem szokott olajos lenni a talaj?



Eddig nem láttam h olajos lett volna a talaj, az alját meg még nem néztem.. viszont volt egy olajmosás, ahol látszik egy helyen h szivárog, de ott cseréltünk tömítést, de szte nem ez az igazi baj... (a kipufogó gáz színéből is látszik állítólag)

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 21:57


Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


Nem szivárog el valahol? olajos az alja, esetleg ahol parkolsz nem szokott olajos lenni a talaj?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 21:50


Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 28. szerda, 21:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Motyka1148

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 21:43


Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 22. csütörtök, 10:01


anubisz írta:
negativ0001 írta: Ma ujbol meres volt. 12.4-12.6bar az egesz.Meleg motorral, uj meromuszerrel, uj aksival, mert az elozo mar szarozott, egy nap allas utan mar csak 4 voltot tartott. Igy mar tetszik, holnap hidegen is lemerjuk


Mondtam, hogy szar a műszer, te meg már motorgenerált akartál, nekem is ennyi az érték. Még hidegen is mérjetek rá.


Hat igen, mar el voltam keseredve...
Ma reggel ujbol ramertunk de a regi aksival, mert a masik csak kolcson volt es kis amperu, de egesz ejjel toltes alatt volt es igy 12.90-13.40bar. Delutanig hagyom toltes alatt az aksit es lemerem csak azt az egy hengert amelyikben 12.9et mertem.