« előző12345678910következő »

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 20:14


ute107 írta: Jövő héten Motortartókat cserélek... valaki csinálta már otthon.

Gyors, pontos leírás két sorban segítene, hogy nem balf..kodjak és gondolkodjak 1 órát feleslegesen...

1+1 sörre a barátom a válaszoló


1. sor: Legjobb ha aknában csinálod. Így alá tudsz menni állva is, de közben a motorra is rá tudsz emelni egy kicsit, hogy kiférjen alóla a gumibak. A turbo felőlit, azaz a jobbost könnyedén meg tudod lazítani. Alsó és felső csavar kiszed, majd motort icipicit megemel, míg befér a kezed és ki tudod fordítani a bakot és visszatenni az újat.

2. sor: Le kell venned majd a motorvédő burkolatot és utána az alu kartervédőt is. Egyszerre csak egy oldalt csinálj úgy szerintem egyszerűbb. A bal oldali bak meglazításához kicsit nőgyógyászati ügyesség kell, de nem nagy ördöngösség.

Nem tudom mit mondhatnék még, elfogytak a sorok, ennyi fért bele két sorba.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 16. vasárnap, 19:16


Jövő héten Motortartókat cserélek... valaki csinálta már otthon.

Gyors, pontos leírás két sorban segítene, hogy nem balf..kodjak és gondolkodjak 1 órát feleslegesen...

1+1 sörre a barátom a válaszoló

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. szeptember 08. szombat, 16:02


zoliika írta:
Alesi írta:
jrtom írta: 80 ezrenként???
Az enyémben 250 ezer van és gyári a bak, most is jó.
Nem szart kéne bele venni és akkor bírja, vagy valami más baj van.
Mondjuk a 20d-ben biztos elöbb tönkre megy, de a 80 ezer az hülyeség.

MatNob írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Érdeklődnék hogy egy 320d motornál 200.000 km fölött mennyire valószínű a gumibakok elöregedése? A motor hidegen eléggé rángatja a kasznit, ha felmelegszik akkor egész jó. Azt mondják a szerelők, hogy nem "lógnak". Ettől függetlenül érdemes cserélni?


Szervizben 80ezrenként cserélik, ha 200 alatt nem volt cserélve, akkor már elég ramaty lehet.
Ha indításnál vagy leállításnál ránt egyet a kasznin, akkor cserés.





Nem hulyeseg, nekem 90 ezernel mar durvan rezgett az egesz auto a gyari bakokkal, csere utan hatarozottan jobb lett.

Lenne kerdesem is, hatha itt tud valaki ra valaszt: a valtotartobakok mennyiben befolyasolhatjak az auto alapjarati rezgeset? A valtokar ugyanis eleg rendesen rezeg, ha kinyomom valamelyik oldalra (vagy fel centi kilengessel), es talan mintha kezd megint erosebb lenni a rezonancia az egesz belterben.
Igazabol dizel, igy nehezen mondom meg, hogy mennyire normalis ez, ezert kerdezem masnal ez hogy van, es ha cserelt valtotartot, akkor mi valtozott...?


A régi "szarrakásomnál" ami egy A4-es volt pumpe düse 1,9 tdi.Így kezdte,hogy a váltó elkezdett rezegni és a rezonancia az utastérben megnőtt aztán jött az 1-ből elindulok szaggatás.....majd koppanások leállításkor.Végeredmény:kettőstömegű lendkerék csereNem tudom a bömbinél mi a helyzet,de nekem ez volt és nem a frászt akarom rád hozni.


Neked lesz igazad, mert az 1-bol elindulaskor szaggatas is megvan Nem baj, ha nem adom el az autot jovore, akkor is megvarom mig teljesen szetmegy a kuplung (vagyis csuszik), ettol nagyobb baja nem lesz. Koppanas meg nincs leallitaskor.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. szeptember 07. péntek, 23:57


zoliika írta:
Alesi írta:
jrtom írta: 80 ezrenként???
Az enyémben 250 ezer van és gyári a bak, most is jó.
Nem szart kéne bele venni és akkor bírja, vagy valami más baj van.
Mondjuk a 20d-ben biztos elöbb tönkre megy, de a 80 ezer az hülyeség.

MatNob írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Érdeklődnék hogy egy 320d motornál 200.000 km fölött mennyire valószínű a gumibakok elöregedése? A motor hidegen eléggé rángatja a kasznit, ha felmelegszik akkor egész jó. Azt mondják a szerelők, hogy nem "lógnak". Ettől függetlenül érdemes cserélni?


Szervizben 80ezrenként cserélik, ha 200 alatt nem volt cserélve, akkor már elég ramaty lehet.
Ha indításnál vagy leállításnál ránt egyet a kasznin, akkor cserés.





Nem hulyeseg, nekem 90 ezernel mar durvan rezgett az egesz auto a gyari bakokkal, csere utan hatarozottan jobb lett.

Lenne kerdesem is, hatha itt tud valaki ra valaszt: a valtotartobakok mennyiben befolyasolhatjak az auto alapjarati rezgeset? A valtokar ugyanis eleg rendesen rezeg, ha kinyomom valamelyik oldalra (vagy fel centi kilengessel), es talan mintha kezd megint erosebb lenni a rezonancia az egesz belterben.
Igazabol dizel, igy nehezen mondom meg, hogy mennyire normalis ez, ezert kerdezem masnal ez hogy van, es ha cserelt valtotartot, akkor mi valtozott...?


A régi "szarrakásomnál" ami egy A4-es volt pumpe düse 1,9 tdi.Így kezdte,hogy a váltó elkezdett rezegni és a rezonancia az utastérben megnőtt aztán jött az 1-ből elindulok szaggatás.....majd koppanások leállításkor.Végeredmény:kettőstömegű lendkerék csereNem tudom a bömbinél mi a helyzet,de nekem ez volt és nem a frászt akarom rád hozni.


Az, hogy a motortartó bak gumija nincs még megszakadva, az nem azt jelenti, hogy jó. Amikor először cseréltem, előtte azt láttam, hogy a motor egyre nagyobbakat lendül ki. Többször megnézettem, de nem kezdett még szétmenni. Aztán egyszer azt mondtam, egye fene, csere. Utána a motor feljebb ment vagy 1-2 centit és megszűnt - vagy meg éppen nem szűnt, de csökkent a motor bólintás. Vagyis megereszkedett a motortartó bak. A váltó botom meg nekem is rezeg, 0 km-es kora óta.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. szeptember 07. péntek, 23:14


Alesi írta:
jrtom írta: 80 ezrenként???
Az enyémben 250 ezer van és gyári a bak, most is jó.
Nem szart kéne bele venni és akkor bírja, vagy valami más baj van.
Mondjuk a 20d-ben biztos elöbb tönkre megy, de a 80 ezer az hülyeség.

MatNob írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Érdeklődnék hogy egy 320d motornál 200.000 km fölött mennyire valószínű a gumibakok elöregedése? A motor hidegen eléggé rángatja a kasznit, ha felmelegszik akkor egész jó. Azt mondják a szerelők, hogy nem "lógnak". Ettől függetlenül érdemes cserélni?


Szervizben 80ezrenként cserélik, ha 200 alatt nem volt cserélve, akkor már elég ramaty lehet.
Ha indításnál vagy leállításnál ránt egyet a kasznin, akkor cserés.





Nem hulyeseg, nekem 90 ezernel mar durvan rezgett az egesz auto a gyari bakokkal, csere utan hatarozottan jobb lett.

Lenne kerdesem is, hatha itt tud valaki ra valaszt: a valtotartobakok mennyiben befolyasolhatjak az auto alapjarati rezgeset? A valtokar ugyanis eleg rendesen rezeg, ha kinyomom valamelyik oldalra (vagy fel centi kilengessel), es talan mintha kezd megint erosebb lenni a rezonancia az egesz belterben.
Igazabol dizel, igy nehezen mondom meg, hogy mennyire normalis ez, ezert kerdezem masnal ez hogy van, es ha cserelt valtotartot, akkor mi valtozott...?


A régi "szarrakásomnál" ami egy A4-es volt pumpe düse 1,9 tdi.Így kezdte,hogy a váltó elkezdett rezegni és a rezonancia az utastérben megnőtt aztán jött az 1-ből elindulok szaggatás.....majd koppanások leállításkor.Végeredmény:kettőstömegű lendkerék csereNem tudom a bömbinél mi a helyzet,de nekem ez volt és nem a frászt akarom rád hozni.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. szeptember 07. péntek, 23:04


jrtom írta: 80 ezrenként???
Az enyémben 250 ezer van és gyári a bak, most is jó.
Nem szart kéne bele venni és akkor bírja, vagy valami más baj van.
Mondjuk a 20d-ben biztos elöbb tönkre megy, de a 80 ezer az hülyeség.

MatNob írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Érdeklődnék hogy egy 320d motornál 200.000 km fölött mennyire valószínű a gumibakok elöregedése? A motor hidegen eléggé rángatja a kasznit, ha felmelegszik akkor egész jó. Azt mondják a szerelők, hogy nem "lógnak". Ettől függetlenül érdemes cserélni?


Szervizben 80ezrenként cserélik, ha 200 alatt nem volt cserélve, akkor már elég ramaty lehet.
Ha indításnál vagy leállításnál ránt egyet a kasznin, akkor cserés.





Nem hulyeseg, nekem 90 ezernel mar durvan rezgett az egesz auto a gyari bakokkal, csere utan hatarozottan jobb lett.

Lenne kerdesem is, hatha itt tud valaki ra valaszt: a valtotartobakok mennyiben befolyasolhatjak az auto alapjarati rezgeset? A valtokar ugyanis eleg rendesen rezeg, ha kinyomom valamelyik oldalra (vagy fel centi kilengessel), es talan mintha kezd megint erosebb lenni a rezonancia az egesz belterben.
Igazabol dizel, igy nehezen mondom meg, hogy mennyire normalis ez, ezert kerdezem masnal ez hogy van, es ha cserelt valtotartot, akkor mi valtozott...?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 07. péntek, 23:05

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. szeptember 07. péntek, 21:52


80 ezrenként???
Az enyémben 250 ezer van és gyári a bak, most is jó.
Nem szart kéne bele venni és akkor bírja, vagy valami más baj van.
Mondjuk a 20d-ben biztos elöbb tönkre megy, de a 80 ezer az hülyeség.

MatNob írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Érdeklődnék hogy egy 320d motornál 200.000 km fölött mennyire valószínű a gumibakok elöregedése? A motor hidegen eléggé rángatja a kasznit, ha felmelegszik akkor egész jó. Azt mondják a szerelők, hogy nem "lógnak". Ettől függetlenül érdemes cserélni?


Szervizben 80ezrenként cserélik, ha 200 alatt nem volt cserélve, akkor már elég ramaty lehet.
Ha indításnál vagy leállításnál ránt egyet a kasznin, akkor cserés.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 07. péntek, 21:54


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MatNob

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. szeptember 07. péntek, 18:47


Pistamann írta: Sziasztok!

Érdeklődnék hogy egy 320d motornál 200.000 km fölött mennyire valószínű a gumibakok elöregedése? A motor hidegen eléggé rángatja a kasznit, ha felmelegszik akkor egész jó. Azt mondják a szerelők, hogy nem "lógnak". Ettől függetlenül érdemes cserélni?


Szervizben 80ezrenként cserélik, ha 200 alatt nem volt cserélve, akkor már elég ramaty lehet.
Ha indításnál vagy leállításnál ránt egyet a kasznin, akkor cserés.

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2012. szeptember 07. péntek, 00:14


Sziasztok!

Érdeklődnék hogy egy 320d motornál 200.000 km fölött mennyire valószínű a gumibakok elöregedése? A motor hidegen eléggé rángatja a kasznit, ha felmelegszik akkor egész jó. Azt mondják a szerelők, hogy nem "lógnak". Ettől függetlenül érdemes cserélni?

« előző12345678910következő »