YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 14. csütörtök, 20:00


Csabika136 írta: Urak!
Már egyszer volt róla szó részemről, de nem tudom hogy ebben a topikban-e?

Milyen márkájú motortartó gumibakot kellene rendelni az E46 320D-mhez?
Ruville, vagy LEMFÖRDER?


csakis Lemförder

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2016. január 14. csütörtök, 19:49


Urak!
Már egyszer volt róla szó részemről, de nem tudom hogy ebben a topikban-e?

Milyen márkájú motortartó gumibakot kellene rendelni az E46 320D-mhez?
Ruville, vagy LEMFÖRDER?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 17:59


germina írta:
Hello. Egy gyors kérdés: M47N. Jobb és bal oldali tartó között van fizikai különbség?


Van,ezért van jobbos balos,kézi váltós vagy automata ez is fontos.

germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 17:49


YELLOW írta: no én is túl estem a dolgon. olyan két éve állapították meg, hogy a balos el van durranva. a jobb oldali, már repedezett volt. 104ezer km van az autóban. állítólag 100ezer km körül adják meg magukat. nekem szerintem 88ezer km körül mehetett amúgy ki, amikor az egyik trafó megadta magát és 3 hengeressé lett az autó.
igen gyalázat, hogy nem cseréltem ki hamarabb. ennek inkább egy megfelelő szerelő volt az oka, akire valóban rábízhatom, nincs messze. szerencsére a közelben ~10km van rokon. nagyon pofás kis műhelye van. (már csak a szép Z4 miatt megérte elmennem) illetve túlparáztam ezt a motoremelgetés dolgot, macerásabbnak gondoltam, na meg amúgy is para van ha meg kell bontani valamit.

egyébként nem bánom, hogy nem cseréltettem hamarabb, ugyanis nem sok különbséget veszek észre. nekem olyan, mintha ugyanannyit mozdulna a motor indításnál/leállításnál, gázadásra (szemre), de csendesebb lett az indítási leállítási folyamat. talán kevésbbé remeg a kasztni.
annyi volt még a különbség, hogy a régiek kivételénél, majd az újak berakásánál, magasabbra kellett megemelni a motort. ennyi volt, ami még különbség volt.

képek:







Hello. Egy gyors kérdés: M47N. Jobb és bal oldali tartó között van fizikai különbség?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. október 03. szombat, 18:42


no én is túl estem a dolgon. olyan két éve állapították meg, hogy a balos el van durranva. a jobb oldali, már repedezett volt. 104ezer km van az autóban. állítólag 100ezer km körül adják meg magukat. nekem szerintem 88ezer km körül mehetett amúgy ki, amikor az egyik trafó megadta magát és 3 hengeressé lett az autó.
igen gyalázat, hogy nem cseréltem ki hamarabb. ennek inkább egy megfelelő szerelő volt az oka, akire valóban rábízhatom, nincs messze. szerencsére a közelben ~10km van rokon. nagyon pofás kis műhelye van. (már csak a szép Z4 miatt megérte elmennem) illetve túlparáztam ezt a motoremelgetés dolgot, macerásabbnak gondoltam, na meg amúgy is para van ha meg kell bontani valamit.

egyébként nem bánom, hogy nem cseréltettem hamarabb, ugyanis nem sok különbséget veszek észre. nekem olyan, mintha ugyanannyit mozdulna a motor indításnál/leállításnál, gázadásra (szemre), de csendesebb lett az indítási leállítási folyamat. talán kevésbbé remeg a kasztni.
annyi volt még a különbség, hogy a régiek kivételénél, majd az újak berakásánál, magasabbra kellett megemelni a motort. ennyi volt, ami még különbség volt.

képek:







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 03. szombat, 18:51

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 22:21


YELLOW írta:
kundof1 írta:
YELLOW írta:
kundof1 írta: Ki lett cserélve a bakok, hát nagy a változás, és jó lett az volt a baja, az egyik már ki volt szakadva a helyéről! Most már finomabban is indul, mikor rossz volt berázta a kasznit is. Leállításnál jobb lett már, de azért van még, de ezek ilyenek.


neked, hogy cserélték? alulról, vagy felülről emelték meg a motort?


Alulról lett meg emelve.

Most már ilyen, az uj bakokkal !

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be



részletesebben? kartert valami fa lap az emelőn? vagy a tartófüleknél?


Hát sajnos nem tudom, mert szerelő csinálta, azt tudom, h fel volt emelve a kocsi.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 21:59


kundof1 írta:
YELLOW írta:
kundof1 írta: Ki lett cserélve a bakok, hát nagy a változás, és jó lett az volt a baja, az egyik már ki volt szakadva a helyéről! Most már finomabban is indul, mikor rossz volt berázta a kasznit is. Leállításnál jobb lett már, de azért van még, de ezek ilyenek.


neked, hogy cserélték? alulról, vagy felülről emelték meg a motort?


Alulról lett meg emelve.

Most már ilyen, az uj bakokkal !

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be



részletesebben? kartert valami fa lap az emelőn? vagy a tartófüleknél?


kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 21:44


YELLOW írta:
kundof1 írta: Ki lett cserélve a bakok, hát nagy a változás, és jó lett az volt a baja, az egyik már ki volt szakadva a helyéről! Most már finomabban is indul, mikor rossz volt berázta a kasznit is. Leállításnál jobb lett már, de azért van még, de ezek ilyenek.


neked, hogy cserélték? alulról, vagy felülről emelték meg a motort?


Alulról lett meg emelve.

Most már ilyen, az uj bakokkal !

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 19:14


kundof1 írta: Ki lett cserélve a bakok, hát nagy a változás, és jó lett az volt a baja, az egyik már ki volt szakadva a helyéről! Most már finomabban is indul, mikor rossz volt berázta a kasznit is. Leállításnál jobb lett már, de azért van még, de ezek ilyenek.


neked, hogy cserélték? alulról, vagy felülről emelték meg a motort?

breekachu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz breekachu

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 17:16


kundof1 írta: Ki lett cserélve a bakok, hát nagy a változás, és jó lett az volt a baja, az egyik már ki volt szakadva a helyéről! Most már finomabban is indul, mikor rossz volt berázta a kasznit is. Leállításnál jobb lett már, de azért van még, de ezek ilyenek.



Köszi a helyzetjelentést, nálam is pont így van.

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 16:31


Ki lett cserélve a bakok, hát nagy a változás, és jó lett az volt a baja, az egyik már ki volt szakadva a helyéről! Most már finomabban is indul, mikor rossz volt berázta a kasznit is. Leállításnál jobb lett már, de azért van még, de ezek ilyenek.


kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. március 19. csütörtök, 22:06


breekachu írta:
YELLOW írta:
breekachu írta:
YELLOW írta:
a febi elvileg egy csomagolócég, mint a meyle. nem minden termék rossz ugye, csak nem mindig tudni, hogy amit csomagol, azt melyik cég gyártja nekik.
ugye van egy bérgyártó cég, ami több márkának is gyárthat. lehet ugyanaz a termék is, csak más márkának (mint megrendelő) van kiszállítva. itt lehet olyan is, hogy a termékek minőségre tök egyformák, esetleg pl egy beütő szerszámot cserélnek ki, vagy öntőforma, vagy más a cikkszám, d a termék fizikálisan ugyanaz. avgy esetleg a nem elsőosztályú termékek, pl sorjás termék, amiben nem éri meg kínlódni, azt egy kisebb cég olcsóbban átveszi és saját márkásként árulja. azt nem tudom, hogy a motortartóbak miylen, de pl a febi csomagol bilstein termékeket is.


A bakokról le van reszelve egy rész, ahová pont kiférne, hogy bmw. Lehet akkor, hogy nekik gyártották, csak nem ment át a qc-n, így inkább eladták nekem.


csak lehet épp nem azt a követelményt teljesíti, amit a BMW elvár. megfelel, csak nem a BMW követelményének. a gyártó nem neked adta el, hanem mondjuk a febi-nek, vagy mondjuk más gyárnak, vagyis márkának. pl már írtam korábban, persze én hivatalos forrásból tudom, csapágy gyár ismerős ott dolgozott. ugyanazon soron ugynaaz a termék, ugyanazon összetevőkből. termékváltás, vagyis másik megrendelőnek való gyártás. kicserélték a beütő, vagy gravírozó szerkezet a megrendelő általi márkanévre, cikkszámra. ugyanaz a termék, elég jó kis árréssel a webáruházban. most nem tudom, hogy az SKF vagy a FAG volt, de a gagyibb márka jelzésű, valami olasz, ami kb fele anyniba került. sok ilyen példát tudok, festékeknél is, ahol dolgoztam. mostani dolgokról nem beszélek.


Ezek után nagyon kíváncsian várom Kundof beszámolóját.


Hétfő délután már mondom is, h jobb lett-e ! De szerintem jobb lesz, mert ki van szegényke, nagyon ki mozog a motor... Remélem nem teszek vele rosszat, megyek vele, muszáj felmenni szombaton a Carstylingra


breekachu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz breekachu

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. március 19. csütörtök, 20:57


YELLOW írta:
breekachu írta:
YELLOW írta:
a febi elvileg egy csomagolócég, mint a meyle. nem minden termék rossz ugye, csak nem mindig tudni, hogy amit csomagol, azt melyik cég gyártja nekik.
ugye van egy bérgyártó cég, ami több márkának is gyárthat. lehet ugyanaz a termék is, csak más márkának (mint megrendelő) van kiszállítva. itt lehet olyan is, hogy a termékek minőségre tök egyformák, esetleg pl egy beütő szerszámot cserélnek ki, vagy öntőforma, vagy más a cikkszám, d a termék fizikálisan ugyanaz. avgy esetleg a nem elsőosztályú termékek, pl sorjás termék, amiben nem éri meg kínlódni, azt egy kisebb cég olcsóbban átveszi és saját márkásként árulja. azt nem tudom, hogy a motortartóbak miylen, de pl a febi csomagol bilstein termékeket is.


A bakokról le van reszelve egy rész, ahová pont kiférne, hogy bmw. Lehet akkor, hogy nekik gyártották, csak nem ment át a qc-n, így inkább eladták nekem.


csak lehet épp nem azt a követelményt teljesíti, amit a BMW elvár. megfelel, csak nem a BMW követelményének. a gyártó nem neked adta el, hanem mondjuk a febi-nek, vagy mondjuk más gyárnak, vagyis márkának. pl már írtam korábban, persze én hivatalos forrásból tudom, csapágy gyár ismerős ott dolgozott. ugyanazon soron ugynaaz a termék, ugyanazon összetevőkből. termékváltás, vagyis másik megrendelőnek való gyártás. kicserélték a beütő, vagy gravírozó szerkezet a megrendelő általi márkanévre, cikkszámra. ugyanaz a termék, elég jó kis árréssel a webáruházban. most nem tudom, hogy az SKF vagy a FAG volt, de a gagyibb márka jelzésű, valami olasz, ami kb fele anyniba került. sok ilyen példát tudok, festékeknél is, ahol dolgoztam. mostani dolgokról nem beszélek.


Ezek után nagyon kíváncsian várom Kundof beszámolóját.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. március 19. csütörtök, 20:39


breekachu írta:
YELLOW írta:
a febi elvileg egy csomagolócég, mint a meyle. nem minden termék rossz ugye, csak nem mindig tudni, hogy amit csomagol, azt melyik cég gyártja nekik.
ugye van egy bérgyártó cég, ami több márkának is gyárthat. lehet ugyanaz a termék is, csak más márkának (mint megrendelő) van kiszállítva. itt lehet olyan is, hogy a termékek minőségre tök egyformák, esetleg pl egy beütő szerszámot cserélnek ki, vagy öntőforma, vagy más a cikkszám, d a termék fizikálisan ugyanaz. avgy esetleg a nem elsőosztályú termékek, pl sorjás termék, amiben nem éri meg kínlódni, azt egy kisebb cég olcsóbban átveszi és saját márkásként árulja. azt nem tudom, hogy a motortartóbak miylen, de pl a febi csomagol bilstein termékeket is.


A bakokról le van reszelve egy rész, ahová pont kiférne, hogy bmw. Lehet akkor, hogy nekik gyártották, csak nem ment át a qc-n, így inkább eladták nekem.


csak lehet épp nem azt a követelményt teljesíti, amit a BMW elvár. megfelel, csak nem a BMW követelményének. a gyártó nem neked adta el, hanem mondjuk a febi-nek, vagy mondjuk más gyárnak, vagyis márkának. pl már írtam korábban, persze én hivatalos forrásból tudom, csapágy gyár ismerős ott dolgozott. ugyanazon soron ugynaaz a termék, ugyanazon összetevőkből. termékváltás, vagyis másik megrendelőnek való gyártás. kicserélték a beütő, vagy gravírozó szerkezet a megrendelő általi márkanévre, cikkszámra. ugyanaz a termék, elég jó kis árréssel a webáruházban. most nem tudom, hogy az SKF vagy a FAG volt, de a gagyibb márka jelzésű, valami olasz, ami kb fele anyniba került. sok ilyen példát tudok, festékeknél is, ahol dolgoztam. mostani dolgokról nem beszélek.

breekachu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz breekachu

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. március 19. csütörtök, 20:15


YELLOW írta:
a febi elvileg egy csomagolócég, mint a meyle. nem minden termék rossz ugye, csak nem mindig tudni, hogy amit csomagol, azt melyik cég gyártja nekik.
ugye van egy bérgyártó cég, ami több márkának is gyárthat. lehet ugyanaz a termék is, csak más márkának (mint megrendelő) van kiszállítva. itt lehet olyan is, hogy a termékek minőségre tök egyformák, esetleg pl egy beütő szerszámot cserélnek ki, vagy öntőforma, vagy más a cikkszám, d a termék fizikálisan ugyanaz. avgy esetleg a nem elsőosztályú termékek, pl sorjás termék, amiben nem éri meg kínlódni, azt egy kisebb cég olcsóbban átveszi és saját márkásként árulja. azt nem tudom, hogy a motortartóbak miylen, de pl a febi csomagol bilstein termékeket is.


A bakokról le van reszelve egy rész, ahová pont kiférne, hogy bmw. Lehet akkor, hogy nekik gyártották, csak nem ment át a qc-n, így inkább eladták nekem.