no én is túl estem a dolgon. olyan két éve állapították meg, hogy a balos el van durranva. a jobb oldali, már repedezett volt. 104ezer km van az autóban. állítólag 100ezer km körül adják meg magukat. nekem szerintem 88ezer km körül mehetett amúgy ki, amikor az egyik trafó megadta magát és 3 hengeressé lett az autó.
igen gyalázat, hogy nem cseréltem ki hamarabb. ennek inkább egy megfelelő szerelő volt az oka, akire valóban rábízhatom, nincs messze. szerencsére a közelben ~10km van rokon. nagyon pofás kis műhelye van. (már csak a szép Z4 miatt megérte elmennem) illetve túlparáztam ezt a motoremelgetés dolgot, macerásabbnak gondoltam, na meg amúgy is para van ha meg kell bontani valamit.
egyébként nem bánom, hogy nem cseréltettem hamarabb, ugyanis nem sok különbséget veszek észre. nekem olyan, mintha ugyanannyit mozdulna a motor indításnál/leállításnál, gázadásra (szemre), de csendesebb lett az indítási leállítási folyamat. talán kevésbbé remeg a kasztni.
annyi volt még a különbség, hogy a régiek kivételénél, majd az újak berakásánál, magasabbra kellett megemelni a motort. ennyi volt, ami még különbség volt.
képek:
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 03. szombat, 18:51