szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 18:07


lantika írta:
tamas741 írta: sziasztok olyan problémám van BMW x5 2002 es 3D néha betilt a motor nagyobb teljesítménynél pl 140 körül tartósan és gyorsítanék vagy emelkedőnek és nem megy, de nem mindig csinálja van egy 1260 as hibakód lehet a nagynyomású pumpa szarakodik köszi a válaszokat üdv Tomi



Nyugi nem a Common Rail pumpa. Vorförderpumpe nemetül (magyarul passz) Ott van az elsö ülesek magassägäban. Szerintem neked van egy legterelö müanyag burkolat az alväzon. Az alatt az üzemanyagszürö körül van egy henger alaku pumpa. Ez az amiröl beszelek. Egyebkent en lehet elsönek üzemanyagszüröt cserelnek. A Te problemäd,hogy az auto nem kap elegendö gäzolajat,ez miatt veszüzemmodba kapcsol.


Mielőtt kicserélitek a fél autót..csináltass egy Gyári Diagot!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 09:58


tamas741 írta: sziasztok olyan problémám van BMW x5 2002 es 3D néha betilt a motor nagyobb teljesítménynél pl 140 körül tartósan és gyorsítanék vagy emelkedőnek és nem megy, de nem mindig csinálja van egy 1260 as hibakód lehet a nagynyomású pumpa szarakodik köszi a válaszokat üdv Tomi



Nyugi nem a Common Rail pumpa. Vorförderpumpe nemetül (magyarul passz) Ott van az elsö ülesek magassägäban. Szerintem neked van egy legterelö müanyag burkolat az alväzon. Az alatt az üzemanyagszürö körül van egy henger alaku pumpa. Ez az amiröl beszelek. Egyebkent en lehet elsönek üzemanyagszüröt cserelnek. A Te problemäd,hogy az auto nem kap elegendö gäzolajat,ez miatt veszüzemmodba kapcsol.

autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2002

státusz tamas741

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 00:28


sziasztok olyan problémám van BMW x5 2002 es 3D néha betilt a motor nagyobb teljesítménynél pl 140 körül tartósan és gyorsítanék vagy emelkedőnek és nem megy, de nem mindig csinálja van egy 1260 as hibakód lehet a nagynyomású pumpa szarakodik köszi a válaszokat üdv Tomi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 02. hétfő, 00:31

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tomesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 09:23


bmw320d4 írta:
Tomesz írta: Üdvözlet!

Van egy E46 150LE dízel motorom nem indul. Használt cr pumpát vettem bele, indítózáskor 60bar a rail nyomás ez kevés? Esetleg meg tudná valaki mondani mekkora a minimális nyomás amikor feléled a vezérlés?


250 bar alatt a motorvezérlő meg sem kezdi a befecskendezést. Nézni kellene résolajat, előnyomást elsőnek.


Köszi, a kisnyomású rész előremenőjére ráraktam az órát 9 bar-t mutatott,a szivattyún levő szelepet néztem adtam rá 12v-ot elzárt, ennek ellenére a visszatérő vezetéken szinte akadály nélkül megy vissza a gázolaj, a tápszivattyú kb 1 percig megy közben hallom a tankba hogy bugyog vissza az üzemanyag.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. október 23. péntek, 19:20


Tomesz írta: Üdvözlet!

Van egy E46 150LE dízel motorom nem indul. Használt cr pumpát vettem bele, indítózáskor 60bar a rail nyomás ez kevés? Esetleg meg tudná valaki mondani mekkora a minimális nyomás amikor feléled a vezérlés?


250 bar alatt a motorvezérlő meg sem kezdi a befecskendezést. Nézni kellene résolajat, előnyomást elsőnek.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tomesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. október 23. péntek, 17:35


Üdvözlet!

Van egy E46 150LE dízel motorom nem indul. Használt cr pumpát vettem bele, indítózáskor 60bar a rail nyomás ez kevés? Esetleg meg tudná valaki mondani mekkora a minimális nyomás amikor feléled a vezérlés?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. február 22. vasárnap, 13:02


germina írta:
ember84 írta: Hozzátenném tanulságképp,a 25-bõl 40 lett második beszélgetésre,de szerencsémre Bosch alkatrészértékesítõtõl sikerült beszerezni 3000 forintért a tömítés készletet.Hát inkább zsebbe maradjon a különbözet


Hello.
Neked hol eresztett a szivattyúd?
Nekem van egy gyanúm, hogy az enyém a karterbe eregeti kicsit.
Szerinted létezhet?


igen


germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. február 22. vasárnap, 10:14


ember84 írta: Hozzátenném tanulságképp,a 25-bõl 40 lett második beszélgetésre,de szerencsémre Bosch alkatrészértékesítõtõl sikerült beszerezni 3000 forintért a tömítés készletet.Hát inkább zsebbe maradjon a különbözet


Hello.
Neked hol eresztett a szivattyúd?
Nekem van egy gyanúm, hogy az enyém a karterbe eregeti kicsit.
Szerinted létezhet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 16:47


Hozzátenném tanulságképp,a 25-bõl 40 lett második beszélgetésre,de szerencsémre Bosch alkatrészértékesítõtõl sikerült beszerezni 3000 forintért a tömítés készletet.Hát inkább zsebbe maradjon a különbözet

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. december 06. vasárnap, 00:19


Olyan problémám lenne,hogy ereszt a szivattyúm,Bosch javítómûhelybe 25-öt mondanak tömítetlenségi javításra.Esetleg még van más megoldás?