anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 22:44


No akkor meglátogatok én is egy váltóst,amíg nem késő, nézze meg, hátha érez majd valami hibát, mert olajat is cserélni kéne,mert szerintem sose volt, nálam biztos nem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 22:41


Hát ahogy olvasom a neten ebbe GM van, itt is van valami leírás.

The 325xi and 330xi started off from the beginning with the A5S390R, GM transmission from the beginning and that lasted until the end of production in 2005.

http://bmwgm5.com/E46_Auto.htm

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 06. csütörtök, 22:42

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 22:36


anubisz írta:
Nem GM ? nem tudom. Mindjárt megnézem az etk ban.
Hát meg nem mondom, ezt írja 2 féle van,mert változott 2001 től
A5S 390R - VX
vagy ez
A5S 390R - XC
ezt már csak úgy tudom meg,ha megnézem mi van ráírva?


Szerintem a A5S 390R az GM...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 22:24


jrtom írta: Anubisz neked úgyemlékszem benzinesed van amibe ZF váltó van és azok jók nemigen van baj velük. Sajnos a diesel 46-osokat GM automatákkal szerelték és azokkal elég sok a baj. Elég gyakran van, hogy a 150 ezeret se érik meg.


Nem GM ? nem tudom. Mindjárt megnézem az etk ban.
Hát meg nem mondom, ezt írja 2 féle van,mert változott 2001 től
A5S 390R - VX
vagy ez
A5S 390R - XC
ezt már csak úgy tudom meg,ha megnézem mi van ráírva?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 06. csütörtök, 22:29

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 22:08


Amúgy persze zsebbe nyúlós az automata váltó felújítása, de egy sima kuplungozás is megvan egy százas (2003-as Corollámon 5 éve 120e-nél 120e Ft-ért akarták elvégezni mert szorult a kinyomócsapágy; a 2006-os 307-esemen 150e km-nél a diffi csapágya kezdte feladni és az 90e Ft volt barátilag mert az 1.6 16V-hez pl. nincs bontott váltó mert mind szétesik; egy váltószinkron-csere a Galantomon 11 éve 50e Ft volt), kettőstömegű lendkerékről ne is beszéljünk...

Szóval mindent egybevetve 200-250e km környékén a kézis és az automata váltójára nagyjából ugyanannyit lehet elkölteni. Kis szerencsével egyikre sem, némi pech beesésével ki lehet bármelyiket maxolni.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 21:56


Anubisz neked úgyemlékszem benzinesed van amibe ZF váltó van és azok jók nemigen van baj velük. Sajnos a diesel 46-osokat GM automatákkal szerelték és azokkal elég sok a baj. Elég gyakran van, hogy a 150 ezeret se érik meg.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 20:52


oxigen írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
duend írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek


Mit jelent ez a Wandler probléma gyakorlatilag?


sok pénzt itt találsz infót
http://www.automatavalto.eoldal.hu/

https://www.google.hu/search?q...p;dpr=1.25


pont én is ezt az oldalt nézegetem....remélem lesz a kedves márkatársak között valaki aki egyszer leírja a tapasztalatait részletesen azt a helyet ahol csinálták+ilyesmi mennyiért,hogy sikerült a "műtét"...köszönöm hogy ezt leírhattam a fórumon.Mert szerintem az automata váltós kollégáknak rendkívül sokat segítene,mert ez egy nagyon kényes téma amiről senki sem szeret nagyon beszélni...




Sziasztok,

Több helyről is kértem árat, 350e-től 580e-ig kaptam árajánlatokat. Az autó egyelőre még szervízben van, péntek délután fogom megkapni, de mivel fél év vagy 10e km garanciát vállalt rá az arc, nem hiszem, hogy gond lesz vele.

Nagyon sokat tudnék írni a problémáról, ezért csak röviden ami eszembe jut, a többit később. A váltós szerint NEM szabad GM váltós BMW-t venni, mert tönkremegy akár 80e km alatt. Tapasztalata szerint 80e-200e km közötti futást bírnak ki normális használat mellett is. Persze a legjellemzőbb, hogy azért 150-200e-t elmegy. Az én gépemnél az volt a baj, hogy a lock-up teljesen megszűnt, ezért gyakorlatilag a váltó folyamatosan lock-up nélkül ment. Olvassatok utána az automata működésének, és érteni fogjátok, hogy mit jelent. (veszkoo85 kolléga linkelte) Ennek következtében a wandler (nyomaték átadó turbina) megkopott, fel kellett újítani, cserélték még a lamellákat, perselyeket, nyílván olajat, stb...részletes lista később.

Amit még megtudtam, hogy szeleptömböt akkor kell nagy valószínűséggel cserélni, ha csinált olyat a váltó, hogy kidobta D-ből N-be a sebességet, vagy hülyén váltott (tehát pl visszadobta egyenletes sebességen 5-ből 4-be vagy ilyenek). Ellenkező esetben ez nem szükséges, ami azért fontos, mert ez +110e Ft (bontott). Ebből jó a bontott is, mert nagyon ritkán romlik el, és kicsi az esélye, hogy a bontott pont rossz lesz.

A végső összeg 400e Ft szeleptömb csere nélkül. A váltósom szerint 50e km-t biztos elmegy hibátlanul, de lehet hogy további 200-at. De mivel GM, nem tud és akar további találgatásokba menni.

Konkrétan az ember elérhetőségeit egyelőre nem adnám meg, de van még egy másik, aki nagyon szimpatikus volt és ismerem is, de mivel már nem ott lakom, messze lett volna. Ő a Fóris Autómataváltós Szolnok-Szandaszőlősön. Őket merem ajánlani. Közöm egyébként nincs hozzájuk, mielőtt valaki tovább gondolja a fenti "marketing fogás" ötletét

Szóval ez van, 2 héttel a vásárlás után +400e Ft egy teljes váltófelújításra, de legalább ez már nem lesz gond a közeljövőben. A turbót még megnézetem, a befecskendezéssel nincs probléma, szóval végre lehet, hogy lesz egy jó autóm


Ezzel én nem értek egyet, az E46 váltó nagyon megbízható,Automata. Rengeteg véleményt szerviz tesztet olvastam erről.Kimondottan megbízhatónak írják, persze van kivétel, mondjuk a kismillió tömlő közül valaminél elszivárog az olaj (pL a váltó olaj hűtő gumicső vezetéke hajlamos az öregedésre, és bizony elengedi az olajat ) Ugye senki nem nézi a váltóban az olajat, szarnak rá, örök olaj, minek, aztán úgy gyilkolják, hogy háromnegyed, vagy fél mennyiség olaj van már csak benne, biztos tönkremegy.
Meg ugye az automata nem arra van,hogy rallyzzunk vele, meg pörögjünk a hóba, mert egyből tartalékba vágja magát. Átlagban 250 et simán kibírnak. Persze mindent meg lehet ölni. Enyémbe már vagy 400 van és simán vált, néha van benne kis érezhetőbb rúgás a váltásnál, de már nem mai darab.
Amúgy simán ellenőrizni lehet, mert D be rakod, nyomod a féket, meg a gázt közben, a fordulat nem mehet 2000 felé,akkor általában jó a nyomaték váltó.
Pont hogy ezek az egyszerűbb váltók a megbízhatóbbak, mint a robotizált változatok, a CVT ről ne is beszéljünk, az egy kupac szar, és 1 milla a javítás, ha beszarik, és nem is mindenki javítja. Sokat kamuznak a szerelők, nem kel mindent megenni, volt már itt akinek 450 000 ért hajítottak fel turbót, egy zsír új meg 250 ezer.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 18:38


anubisz írta:
oxigen írta:
oxigen írta: Sziasztok! Végig olvastam ezt a topicot (és több másikat is), de egyelőre nem találtam megoldást a problémámra, ezért leírom, hátha Ti már találkoztatok vele.

Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. Van, hogy pár másodperc múlva elmúlik, majd visszajön. Van, hogy ismétlődve 1mp-ig búg, 1-ig nem, aztán újra... Ha lassítok vagy gyorsítok, akkor egyből elmúlik.

Szinte pont olyan érzés, mintha az autópályán rámennél a záróvonalra. Tehát nem túl szenzitív vagyok, hanem tényleg hangos és zavaró rázás.

Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan. Illetve 80 felett gázelvétel után kb 1mp-el egy nagyon rövid ideig újra bezúg, majd elhalkul.

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Ha igen, lett rá megoldás? Ötlet?


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. Ha esetleg másnak is fennáll a probléma, akkor érdemes mielőbb elvinni felújíttatni, különben kinyírja az egész váltót, ahogy nekem is. Az én váltóm 1000 km megtétele után iszonyatosan elkezdett csúszni a rezgés mellett, teljesen idióta fordulatoknál váltott el (4-esben 5000nél), ezen kívül R-be csak 1-2 mp gondolkodás után tette be a váltót.

Plusz ha a váltó néha N-be vált, fékezéskor rug egyet visszaváltásnál, vagy hasonló fura dolgokat csinál, akkor szeleptömb meghibásodás (is) valószínű, ez +100e Ft környékén mozog (bontott).

Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

Még egy jó tanács: vásárláskor menjetek legalább 30-40km-t az autóval lehetőleg autópályán, ahol egyenletes sebességnél ki tudjátok próbálni, különben belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült. A márkaszervíz a váltóhibát NEM szűri ki. Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Hol csinálták? ment vele és egyből megmondta mi a gond, vagy szétszedte utána? Néha már nekem is rugdos a váltóm, de még jól vált, de nem tökéletes, van már vagy 400 ezer benne. Rendbe kell hozatnom lassan.


Mielőbb vidd el szervízbe, mert a javítási költségek exponenciálisan növekednek. És érdemes kímélni is addig, amíg nem jutsz el odáig.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. március 06. csütörtök, 18:37


veszkoo85 írta:
anubisz írta:
duend írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek


Mit jelent ez a Wandler probléma gyakorlatilag?


sok pénzt itt találsz infót
http://www.automatavalto.eoldal.hu/

https://www.google.hu/search?q...p;dpr=1.25


pont én is ezt az oldalt nézegetem....remélem lesz a kedves márkatársak között valaki aki egyszer leírja a tapasztalatait részletesen azt a helyet ahol csinálták+ilyesmi mennyiért,hogy sikerült a "műtét"...köszönöm hogy ezt leírhattam a fórumon.Mert szerintem az automata váltós kollégáknak rendkívül sokat segítene,mert ez egy nagyon kényes téma amiről senki sem szeret nagyon beszélni...




Sziasztok,

Több helyről is kértem árat, 350e-től 580e-ig kaptam árajánlatokat. Az autó egyelőre még szervízben van, péntek délután fogom megkapni, de mivel fél év vagy 10e km garanciát vállalt rá az arc, nem hiszem, hogy gond lesz vele.

Nagyon sokat tudnék írni a problémáról, ezért csak röviden ami eszembe jut, a többit később. A váltós szerint NEM szabad GM váltós BMW-t venni, mert tönkremegy akár 80e km alatt. Tapasztalata szerint 80e-200e km közötti futást bírnak ki normális használat mellett is. Persze a legjellemzőbb, hogy azért 150-200e-t elmegy. Az én gépemnél az volt a baj, hogy a lock-up teljesen megszűnt, ezért gyakorlatilag a váltó folyamatosan lock-up nélkül ment. Olvassatok utána az automata működésének, és érteni fogjátok, hogy mit jelent. (veszkoo85 kolléga linkelte) Ennek következtében a wandler (nyomaték átadó turbina) megkopott, fel kellett újítani, cserélték még a lamellákat, perselyeket, nyílván olajat, stb...részletes lista később.

Amit még megtudtam, hogy szeleptömböt akkor kell nagy valószínűséggel cserélni, ha csinált olyat a váltó, hogy kidobta D-ből N-be a sebességet, vagy hülyén váltott (tehát pl visszadobta egyenletes sebességen 5-ből 4-be vagy ilyenek). Ellenkező esetben ez nem szükséges, ami azért fontos, mert ez +110e Ft (bontott). Ebből jó a bontott is, mert nagyon ritkán romlik el, és kicsi az esélye, hogy a bontott pont rossz lesz.

A végső összeg 400e Ft szeleptömb csere nélkül. A váltósom szerint 50e km-t biztos elmegy hibátlanul, de lehet hogy további 200-at. De mivel GM, nem tud és akar további találgatásokba menni.

Konkrétan az ember elérhetőségeit egyelőre nem adnám meg, de van még egy másik, aki nagyon szimpatikus volt és ismerem is, de mivel már nem ott lakom, messze lett volna. Ő a Fóris Autómataváltós Szolnok-Szandaszőlősön. Őket merem ajánlani. Közöm egyébként nincs hozzájuk, mielőtt valaki tovább gondolja a fenti "marketing fogás" ötletét

Szóval ez van, 2 héttel a vásárlás után +400e Ft egy teljes váltófelújításra, de legalább ez már nem lesz gond a közeljövőben. A turbót még megnézetem, a befecskendezéssel nincs probléma, szóval végre lehet, hogy lesz egy jó autóm

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 21:25


anubisz írta:
duend írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek


Mit jelent ez a Wandler probléma gyakorlatilag?


sok pénzt itt találsz infót
http://www.automatavalto.eoldal.hu/

https://www.google.hu/search?q...p;dpr=1.25


pont én is ezt az oldalt nézegetem....remélem lesz a kedves márkatársak között valaki aki egyszer leírja a tapasztalatait részletesen azt a helyet ahol csinálták+ilyesmi mennyiért,hogy sikerült a "műtét"...köszönöm hogy ezt leírhattam a fórumon.Mert szerintem az automata váltós kollégáknak rendkívül sokat segítene,mert ez egy nagyon kényes téma amiről senki sem szeret nagyon beszélni...




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 20:54


duend írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek


Mit jelent ez a Wandler probléma gyakorlatilag?


sok pénzt itt találsz infót
http://www.automatavalto.eoldal.hu/

https://www.google.hu/search?q...p;dpr=1.25





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 04. kedd, 20:58

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 20:53


veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek


Nekem is x es, most repedt ki a jobb első féltengely gumiharang, szétbaszta mindenfele a zsírt,az egész kerék olyan belülről. fél éve a bal ment szét. Nálad nem repedt még el?

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 20:51


veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek


Mit jelent ez a Wandler probléma gyakorlatilag?

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 20:46


anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 20:41


veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is