státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2008. június 17. kedd, 17:02


A feszültségszabályzó halt meg, az már ki is lett cserélve, viszont az akksinál meg melegszik a kábel. Gondolom ez nem normális. A szerelõ szerint ez nyírhatta ki a feszszabályozót.
Találkozott már valaki ilyen melegedõ kábellel?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 17:35


De a titkos menüben is meg tudod nézni, hogy mennyi éppen a feszütség.
Sokszor hasznos ez a menü. Háa a BMW-nek érte

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 12:58


herpa írta: Kösz, sejthettem volna, hogy valahol a generátor közelében kell keresni, csak nem tudtam hogyan van angolul.
A feszültségre rájöttem, mert az akksis honlapokon fent van, hogy 12V. És az rendben is van, megmértem. Ennyi az egész? És ebbõl az következik, hogy a generátor rendben?


járó motornál 14V körül kell mérned,

státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 12:29


Kösz, sejthettem volna, hogy valahol a generátor közelében kell keresni, csak nem tudtam hogyan van angolul.
A feszültségre rájöttem, mert az akksis honlapokon fent van, hogy 12V. És az rendben is van, megmértem. Ennyi az egész? És ebbõl az következik, hogy a generátor rendben?

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 12:24


Az akksin mit kell mérni, hogy lehessen következtetni bármire belõle?[/quote]

Az aksi feszültsége 12V környékén szokott lenni...jobb esetben
Járó motornál kellene megnézni, jól mûködõ rendszerben valamivel 14V felett kellene lennie...

Többett akkor lehetne tudni ha oszcilosszkóppal néznéd meg a generátor jelét...abból meglehetne tudni hogy mi betegeskedik...

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 12:20


herpa írta: Nekem ma kezdett el hasonlókat csinálni. Menet közben néha felvillan. Gondolom a feszültségszabályozó és a generátor között van egy kis árbeli különbség.
Az alkatrészoldalról belinkelné valaki, aki tudja, melyik-melyik?


http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=22

2-es a feszszabalyzó

státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 11:55


Nekem ma kezdett el hasonlókat csinálni. Menet közben néha felvillan. Gondolom a feszültségszabályozó és a generátor között van egy kis árbeli különbség.
Az alkatrészoldalról belinkelné valaki, aki tudja, melyik-melyik?

Az akksin mit kell mérni, hogy lehessen következtetni bármire belõle?


státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2008. március 03. hétfő, 19:44


21.000 HUF volt a fesszabályzó, magam cseréltem( 2 üveg sör)

státusz Car-less

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2008. március 03. hétfő, 11:20


ahogy a szerelõnek elmondtam látatlanban õ is megerõsítette, holnap kiderül, ha a lábán eljutok még hozzá, remélem kibírja az utat.
Mennyi kiadásra lehet kb. számítani ?

státusz Falat320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2008. március 03. hétfő, 11:17


nekem ugyan ez volt és generátor problem volt

státusz Car-less

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2008. március 03. hétfő, 11:05


Kösz szépen a tanácsot, találtam v.mi ismerõs szerelõt, lerakom nála a kocsit, azt mondta intéz mindent.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2008. március 02. vasárnap, 20:54


Valószínû a feszültségszabályzód ment tönkre. Mielõtt rendelsz tudd meg, hogy Bosch vagy Valeo márkájú a generátorod.

státusz Car-less

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2008. március 02. vasárnap, 19:46


Sziasztok!
Pár napja be-bevillant teljesen rendszertelenül a töltés lámpa, de semmi rendellenességet nem vettem észre, jól indult, stb.
Ma már nem aludt el, estére meg is adta magát ( Leállítottam, nem indult többet
Generátor ment tönkre ? Egyéb tipp a betegségre ?
Generátoros javítós ismerõs v.kinek, zugló környékérõl ?
KÖsz
CL