« előző123következő »
Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. december 07. csütörtök, 17:14


Phonixboy írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Hát ez így most fogós kérdés most nem tudom meg nézni a márkát

Disa szelepet nem tudtam ki szedni mert útban van az abs vezérlő egység, elég redvásan néz ki. Abs vezérlő egységet 1db 10es csavar fogja hiába tekertem ki nem tudom ki szedni. Hogyan tudnám ki szedni a disa szelepet. Légtömegmérőt le húztam mentem vele 1 kört és alapjáraton piros lámpánál vissza esett a fordulat 500 körülire


Sikerült ki szedni a disa szelepet ki takarítottam KB fél milliméteres kotyogása van. Légtömegmérő bosh márkájú. Kíváncsiságból szét szedett állapotban rá adtam a gyújtást és azt vettem észre hogy nem zár be kábelt vissza dugtam. El indítani így nem mertem nehogy valami bajt csináljak.

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 11% (130 pont) | Hozzászólások: 1157

Elküldve: 2017. december 06. szerda, 20:34


glaci9 írta: Sziasztok!

Most vettem egy 318i 1895ccm 2000-es évjáratú autót.
Vásárlás előtt átvizsgáltattam, hibakódot is olvastak és rendben volt az autó. Az első út a kútra történt, mert világított a lámpája. 58 litert el is nyelt.
Hazaúton tökéletesen ment a járgány, de bekapcsolt a motorhiba narancssárga lámpája.
Elvittem egy független szerelőhöz és megnézte.
A hiba pillanatnyi üzemanyag ellátás volt. Ezt törölte, majd külön, gépről bekapcsolta a benzin pumpát ami tökéletesen működött.
A hiba nem jött vissza.
Elhoztam az autót, de kb. 40km után ismét megjelent a hibalámpa.
Sajnos ötletem sincs mi okozhatja, mert az autó hibátlanul megy. Nem vettem észre semmi változást a hibalámpa jelzése után sem.
Az autó is elég jól egyben van. Csak egy hátsó kipufogó dob cserére szorul, de máskülönben remek.
Viszont most kicsit kétségbe vagyok esve, mert nem tudom mi lehet a hiba és feleslegesnek tartok még egy olyan hibaolvasást 5000-ért ami után ismét visszajön a hiba...

Láttam, hogy itt már mások is jártak így, ezért kérnélek titeket, hogy bárkinek bármi ötlete van, ossza meg velem.

Köszönöm előre is.


Szevasz!

Ezeknél a motoroknál nagyon nem szokott más hiba lenni mint a levegő mennyiségmérő.
Nekem is sokáig dobta be a kicsi "sárga tengeralattjárót" szerelőm látta is hibakiolvasásakor, hogy szerény a keverék de pontosan nem tudta megmondani mi okozhatja használjuk azt majd kiforrja magát. Így is lett mikor már annyira nem ment hidegen míg ki nem mozdult a kék sávból a hőfokmérő mutató addig semmi ereje nem volt. Ezután már ment rendesen, ekkor olvasta ki újra a hibát és meglett a ludas. Ugye ennek lehet az ellenkezője mikor jóval több áthaladó levegőt mér és így meg dús lesz a keverék ekkor jelentkezik a jóval több fogyasztás. Használd járj vele a fogyasztását figyeld mindenképp, azt majd ha valamelyik tünet jelentkezik akkor lehet továbblépni.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 161

Elküldve: 2017. december 05. kedd, 12:27


glaci9 írta: Sziasztok!

Most vettem egy 318i 1895ccm 2000-es évjáratú autót.
Vásárlás előtt átvizsgáltattam, hibakódot is olvastak és rendben volt az autó. Az első út a kútra történt, mert világított a lámpája. 58 litert el is nyelt.
Hazaúton tökéletesen ment a járgány, de bekapcsolt a motorhiba narancssárga lámpája.
Elvittem egy független szerelőhöz és megnézte.
A hiba pillanatnyi üzemanyag ellátás volt. Ezt törölte, majd külön, gépről bekapcsolta a benzin pumpát ami tökéletesen működött.
A hiba nem jött vissza.
Elhoztam az autót, de kb. 40km után ismét megjelent a hibalámpa.
Sajnos ötletem sincs mi okozhatja, mert az autó hibátlanul megy. Nem vettem észre semmi változást a hibalámpa jelzése után sem.
Az autó is elég jól egyben van. Csak egy hátsó kipufogó dob cserére szorul, de máskülönben remek.
Viszont most kicsit kétségbe vagyok esve, mert nem tudom mi lehet a hiba és feleslegesnek tartok még egy olyan hibaolvasást 5000-ért ami után ismét visszajön a hiba...

Láttam, hogy itt már mások is jártak így, ezért kérnélek titeket, hogy bárkinek bármi ötlete van, ossza meg velem.

Köszönöm előre is.


Kérdés mivel olvasták ki a hibát. Ugyanis üzemanyag ellátási hibát nem hoz az e46 emlékeim szerint, csak hengersorra vagy hengerre lebontva. Tehát látni kellene, hogy pl a 2es sor 1-es hengerében van üzemanyag probléma. Egyébként ha nem tapasztalsz menet közben változást én légtömegmérő és levegőrendszer, illetve injektor oldalról vizsgálnám a dolgot. Nekem pl csak alapjáraton volt üzemanyag ellátási hibám, ha adtam minimális gázt már elmúlt. Injektor tisztítás óta nincs baja.

Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. december 05. kedd, 08:53


Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Hát ez így most fogós kérdés most nem tudom meg nézni a márkát

Disa szelepet nem tudtam ki szedni mert útban van az abs vezérlő egység, elég redvásan néz ki. Abs vezérlő egységet 1db 10es csavar fogja hiába tekertem ki nem tudom ki szedni. Hogyan tudnám ki szedni a disa szelepet. Légtömegmérőt le húztam mentem vele 1 kört és alapjáraton piros lámpánál vissza esett a fordulat 500 körülire


Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. december 01. péntek, 18:39


Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Hát ez így most fogós kérdés most nem tudom meg nézni a márkát

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (40 pont) | Hozzászólások: 623

Elküldve: 2017. december 01. péntek, 18:33


Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. december 01. péntek, 18:27


Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.

Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.

Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?



Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (40 pont) | Hozzászólások: 623

Elküldve: 2017. december 01. péntek, 18:23


Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.

Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.

Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. december 01. péntek, 18:19


Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.


Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (40 pont) | Hozzászólások: 623

Elküldve: 2017. december 01. péntek, 17:54


Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.

Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2017. december 01. péntek, 18:14

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (40 pont) | Hozzászólások: 623

Elküldve: 2017. december 01. péntek, 17:51


Phonixboy írta: Üdvözlet most vettem 2 hete a kocsit minden rendben van vele egyszer csak ki gyulladt a sárga hiba jelző scannerre rá dugtuk 171 hiba kódot írt Check fuel supply system ki töröltük nagy boldogság ki aludt a hibajelző. Ma mentem tankolni és KB 5km után megint ki gyulladt ugyan ezzel a hibával. Nem rángat nem dadog semmi tünet hogy gond lenne. Kérdésem mit kell ellenőrizni ilyenkor kezdjem benzin szűrő cserével, olyat is mondtak hogy tanksapka mehetett tönkre, mennyire megy tönkre ha nem találjuk meg a hiba okát?Köszönöm
Disa szelepet,vagy a légtömegmérőt cseréld ki szerintem.

Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. december 01. péntek, 17:10


Üdvözlet most vettem 2 hete a kocsit minden rendben van vele egyszer csak ki gyulladt a sárga hiba jelző scannerre rá dugtuk 171 hiba kódot írt Check fuel supply system ki töröltük nagy boldogság ki aludt a hibajelző. Ma mentem tankolni és KB 5km után megint ki gyulladt ugyan ezzel a hibával. Nem rángat nem dadog semmi tünet hogy gond lenne. Kérdésem mit kell ellenőrizni ilyenkor kezdjem benzin szűrő cserével, olyat is mondtak hogy tanksapka mehetett tönkre, mennyire megy tönkre ha nem találjuk meg a hiba okát?
Köszönöm

Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. április 10. péntek, 14:02


glaci9 írta: Van még más ami miatt ez a hiba fennállhat?
A benzinszűrő nem hibás egy szerelő szerint. Bár a hiba okára nem tudott választ adni, de a benzinszűrő hibáját elvetette.

Az lehetséges. hogy a lambdaszonda okozza. Volt aki azt mondta nekem, hogy lehet a lambdaszonda koszos, mert állt az autó néhány hetet biztos. Azt ajánlották, hogy használjam, hátha kitisztul (kikormolódi). Bár ez elég hihetetlen számomra.

De ha van bármilyen ötlet szívesen fogadom.

Valamint ha valaki meg tudja erősíteni vagy cáfolni ezt a lambdaszonda témát akkor az is jó lenne.


Helló. Ha megadnád az adataid között,hogy élsz akkor könnyebben tudnánk segíteni. Ha szolnoki vagy én szívesen megnézem neked géppel mi a baja és nem kérek érte pénzt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz glaci9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. április 10. péntek, 13:12


Van még más ami miatt ez a hiba fennállhat?
A benzinszűrő nem hibás egy szerelő szerint. Bár a hiba okára nem tudott választ adni, de a benzinszűrő hibáját elvetette.

Az lehetséges. hogy a lambdaszonda okozza. Volt aki azt mondta nekem, hogy lehet a lambdaszonda koszos, mert állt az autó néhány hetet biztos. Azt ajánlották, hogy használjam, hátha kitisztul (kikormolódi). Bár ez elég hihetetlen számomra.

De ha van bármilyen ötlet szívesen fogadom.

Valamint ha valaki meg tudja erősíteni vagy cáfolni ezt a lambdaszonda témát akkor az is jó lenne.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. április 09. csütörtök, 11:29


glaci9 írta: Sziasztok!

Most vettem egy 318i 1895ccm 2000-es évjáratú autót.
Vásárlás előtt átvizsgáltattam, hibakódot is olvastak és rendben volt az autó. Az első út a kútra történt, mert világított a lámpája. 58 litert el is nyelt.
Hazaúton tökéletesen ment a járgány, de bekapcsolt a motorhiba narancssárga lámpája.
Elvittem egy független szerelőhöz és megnézte.
A hiba pillanatnyi üzemanyag ellátás volt. Ezt törölte, majd külön, gépről bekapcsolta a benzin pumpát ami tökéletesen működött.
A hiba nem jött vissza.
Elhoztam az autót, de kb. 40km után ismét megjelent a hibalámpa.
Sajnos ötletem sincs mi okozhatja, mert az autó hibátlanul megy. Nem vettem észre semmi változást a hibalámpa jelzése után sem.
Az autó is elég jól egyben van. Csak egy hátsó kipufogó dob cserére szorul, de máskülönben remek.
Viszont most kicsit kétségbe vagyok esve, mert nem tudom mi lehet a hiba és feleslegesnek tartok még egy olyan hibaolvasást 5000-ért ami után ismét visszajön a hiba...

Láttam, hogy itt már mások is jártak így, ezért kérnélek titeket, hogy bárkinek bármi ötlete van, ossza meg velem.

Köszönöm előre is.


Csak tipp de üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Esetleg dugulás az AC előtti szűrőben ami a tankban van.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 09. csütörtök, 11:31

« előző123következő »