szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. június 20. szombat, 11:43


lantika írta:
daflava írta: Rákerestem a kód alatti számsorra a neten, mindegyik kód alatt ugyanaz a számsor van.

0445110149

És a találatok alapján ez az autómba való tehát nem más autó porlasztóját rakták be.
Ha ez így van akkor már ötletünk sincs mi lehet a baj...

https://alkatreszek.hu/injekto...5110149_la


Ha a kodoläs utän sem jo,akkor talän lambdaszonda,viszont ha a szerelö nem tudja kodolni,akkor az nem szerelö,hanem barkäcsolo. Akkor inkäbb vidd be a BMW szervizbe,vagy egy BOSCH szervizbe.


1. Normális diag GYÁRI GÉPPEL!

2. Mivel az általad leírt hibák porlasztóra utalnak..szedjétek ki a porlasztókat és el kell küldeni bevizsgáltatni BOSCH műhelybe!

3. Nem is fogja tudni felkódolni Autocommal az e46 20d-t soha!!!!



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 19. péntek, 14:30


daflava írta: Rákerestem a kód alatti számsorra a neten, mindegyik kód alatt ugyanaz a számsor van.

0445110149

És a találatok alapján ez az autómba való tehát nem más autó porlasztóját rakták be.
Ha ez így van akkor már ötletünk sincs mi lehet a baj...

https://alkatreszek.hu/injekto...5110149_la


Ha a kodoläs utän sem jo,akkor talän lambdaszonda,viszont ha a szerelö nem tudja kodolni,akkor az nem szerelö,hanem barkäcsolo. Akkor inkäbb vidd be a BMW szervizbe,vagy egy BOSCH szervizbe.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2015. június 19. péntek, 14:12


Rákerestem a kód alatti számsorra a neten, mindegyik kód alatt ugyanaz a számsor van.

0445110149

És a találatok alapján ez az autómba való tehát nem más autó porlasztóját rakták be.
Ha ez így van akkor már ötletünk sincs mi lehet a baj...

https://alkatreszek.hu/injekto...5110149_la

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 19. péntek, 14:12

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2015. június 19. péntek, 12:53


Nos, a szerelő utánaérdeklődött másnál is mi lehet a baj és valószínűleg az lehet hogy más típusba valló porlasztó került az én autómba mint ami oda való. Viszont biztosan nem tudjuk.

Van esetleg ötletetek hogy honnan tudom meg a kódok alapján hogy melyik BMW-be való porlasztó?

A Kódok:
1. AHSGCN MO
2. 78IEFS MO
3. 8883FW MO
4. ARHX5W MO

Ezek lennének, ki kéne deríteni, hogy milyen autóba valók ezek, ha nem ebbe akkor megvan a megoldás, ha meg ebbe akkor filózunk tovább.

Az eddigi segítségeket köszönöm, hasznosak voltak, továbbra is számítok rátok

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 05:45


lantika írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

Nem vettük ki. Még az értékeket sem tudjuk így megmérni.

de ahoz ki kel venni nem hogy megnézd a porlasztott hogy milyen?



Én nem tudom, azt írom le amit megértettem meg láttam a szerelőnél. Levette a motortér burkolatot, és onnan valahonnan olvasta le a kódokat. Meg is van mind a 4. És akkor láttuk hogy a gépbe teljesen más kód van írva, már amelyiknél megmutatta.
Azt mondta hogy nem teljesen biztos(bár valószínű) hogy bármelyik porlasztónak baja van, mert így a számítógép teljesen más adatokat kap mint a valóság, és ez is okozhatja a problémát. Az autó kb 1 éve van meg és már megvételkor ilyen volt.



nekem is jól fogyaztott de amikor oda léptem neki füstölt egy kicsit.egy hete tropára ment az adagolóm 250 ezer.mondom a szerelönek nézze meg a porlasztokat is azt mondja 160 báron nyit megvan kopva egy kicsit 13500db -ja mind a 4 porlasztó csucsot kicseréltetem holnap megtudom milyen lesz a kocsi kiprobálom.


Én 1 éve így megyek amikor először elmondtam a tüneteket a szerelőnek ő is adagolót mondott(hát mondom remek), aztán másnak odavittem az autót és akkor már azt mondta, hogy ez nem az lesz hanem valószínűleg porlasztó, mert ez már egy újabb típusú motor, elvileg sokkal megbízhatóbb mint a régebbi 2000-esek. Csak ugye nem tudjuk megnézni a porlasztó értékeit.



Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.




Igen ezt mondta a szerelő is, és a tünetek is ezt igazolják: néha ingadozó alapjárat, kicsit jobban ráz az autó a kelleténél, meg ugye a füstölés. Megpróbáljuk egy másik szerelőnél is ráprogramozni, elvileg neki több programja van. Remélem kiderülnek az értékek és megtudjuk hogy fel kell-e újítani őket vagy nem. Talán egy sikeres kódolástól elmúlhatnak a problémák. Köszönöm a válaszokat, jelentkezek majd a fejleményekről.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 21:25




Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.


[/quote]
de adagolósra ez nem vonatkozik



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!