
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 19:15
Hoppá, beleszaladtam



Én régebbieket néztem meg.
Ezért IS jó a fórum. Több szem többet lát.
Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 19:15
Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 18:49
Tano írta: Skacok. A dízeleinkben NINCS lambdaszonda, szóva ez nem zavarna be. A régebbi 136 lovas verziónál minden további nélkül ki lehet iktatni az EGR-t, vagy a vákumcsõ végébe rakott csavarral, vagy pedig az EGR-be a kipufftól érkezõ csõ lezárásával.
A 150 lovas verziónál már az a gond, hogy ha lezárod, akkor világítani fog a mûszerfalon a sárga motorhiba lámpa. Ezeknél maximum szûkíteni lehet a keresztmetszeten, hogy kevesebb kipuff jusson a beömlõbe.
Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 18:15
Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 15:44
Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 14:04
Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 11:12
Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 08:59
Elküldve: 2008. augusztus 21. csütörtök, 16:42
Elküldve: 2008. augusztus 21. csütörtök, 15:52
Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 20:38
Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 19:04
dentallabor írta: Robinson!
Ha jól látom a tied nem a 150 LE-s változat,azoknál nincs állítólag ilyen probléma.
Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 18:04
Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 17:49
Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 17:44
Robinson írta: ez 20d probléma? akkor engem is érdekelne, hogyan lehet megelõzni a bajt.
Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 16:47