autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2019. szeptember 18. szerda, 11:18


Valakinek esetleg tapasztalata,68mmes felnikupakot hol érdemes venni,meg szelepsapkátami szép,és tartós is?

státusz Bandiahegyrol

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. augusztus 09. péntek, 09:21


Sziasztok,

Nem vagyok márkatag (még), remélem elfér itt a kérdésem, nem találtam ki ismeri vagy hasonló topicot.
Érdekelne egy autó típusa, hátha ismerőse valakinek.
Fekete vagy legalábbis sötét szín, sajnos nem emlékszem a rendszámra, csak arra, hogy N kezdőbetű és van benne 55. Kraft sem hiányzott, annyi biztos, hogy 300ló feletti.
Csobánka felől Pilisvörösvárig ment.

Hátha ismerős valakinek, köszi a választ.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2019. május 08. szerda, 06:58


Gebrosz írta: Sziasztok ne haragudjatok nem találtam az oldallal kapcsolatos hiba bejelentő részt.
Nos a következő a gondom hogy nem tudok képet feltenni a galériában folyamatosan valami szervert ír ki. Hozzá tenném hogy nagyméretű a kép formátum.


Szia!
1024 pixel x... ennél nagyobb képet ne tegyél fel mert nem lesz látható az oldalon.

Gebrosz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Gebrosz

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2019. május 08. szerda, 05:06


Sziasztok ne haragudjatok nem találtam az oldallal kapcsolatos hiba bejelentő részt.
Nos a következő a gondom hogy nem tudok képet feltenni a galériában folyamatosan valami szervert ír ki. Hozzá tenném hogy nagyméretű a kép formátum.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. május 06. hétfő, 20:03


Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.


egyébként én is agyalok erősen rajta. de én egy olyan műveleten, hogy mindenhol PU szilent, elől-hátul. az alu elemek gyöngyszorva, a vas elemek szinterezve.
annyi a baj, hogy ők nem szerelik szét, csak össze, illetve nem tudnák ott tárolni az autót. tehát vinnem kellene el a futóművel. kb 1 hét alatt összerakva visszakapom. Persze az autó alá nekem kellene beépíteni. ez kb mindennel együtt olyan 240ezerből lenne meg.
mondjuk nekem annyira nem csúnya a futómű, így még agyalok egy olcsóbb megoldáson. igaz nem tervezem eladni, de sosem lehet tudni. azt a 240ezret sosem fizeti ki nekem senki, még azt sem, amit érne az autó. szóval lehet egyelőre csak olcsóbb verzió mellett döntök. a szilentek nem tűnnek gatyának.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2019. május 06. hétfő, 16:27


YELLOW írta:
Adamyno írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve
én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.
Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba
kardánkeresztet csak levett állapotban tudod biztosra megmondani, hogy jó-e. egyébként lehet éppen a difi is. néha nekem is csinálja. vagy lehet már csak én nem veszem észre.
2 hónap múlva ha lesz zsém,akkor kicseréltetem a 2 db féltengelyt is.Most néztem webshopokban van már 25 000-ért is féltengely.Úgyhogy ez lesz a következő lépés... A kerékcsapágy sem drága,ahogy néztem utángyártott van 6000 ft körül.Ugye az egyiket ki kell valahogy operálni,mert be van gyógyulva a csavar... A lényeg,hogy ez is meg lesz oldva max 2 hónap múlva!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. május 04. szombat, 16:33


Adamyno írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve


én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.


Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba


kardánkeresztet csak levett állapotban tudod biztosra megmondani, hogy jó-e. egyébként lehet éppen a difi is. néha nekem is csinálja. vagy lehet már csak én nem veszem észre.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. május 04. szombat, 16:28


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve


én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.


Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. május 04. szombat, 16:11


Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve


én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2019. május 04. szombat, 15:18


Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. május 04. szombat, 13:49


Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.


Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2019. április 30. kedd, 07:56


Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2019. április 30. kedd, 08:14

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. április 27. szombat, 20:03


Sziasztok.Csütörtökön a Gyöngyösi Tesco parkolóban egy túlmelegedése volt a venti miatt (E46) egy srácnak de a keresztnevét elfelejtettem ,sikerült megoldani a problémát az óta illetve ha magára ismer írja le hogy sikerült-e megjavítani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 318Ci
Évjárat: 2004

státusz Skdenes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. április 25. csütörtök, 13:45


Sziasztok,

N46B20/INPA camshaft adaptációs problémával képben van valaki ?
Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. április 24. szerda, 07:20


Bitu79 írta:
YELLOW írta: csak úgy jelzem, hogy az utóbbi napokban Fiat Stilo-zok. tudom még viccnek is rossz, de ez az igazság. bár fater Duster-éből is nagyon fura visszaülni az E46-ba. mintha valami igazi férfi vasba ülnék vissza. szinte leszakítja a kormány a kezem. amazokban még a sebességet sem érezni, annyira sterilek. mintha állnék, ha 50-nel megyek. lehet öregszem....


Én az e46-ban nem érzem a sebességet,mert annyira csendes,és fekszi az utat.1991-es öreg Mazdában meg az 50-es tempó is majdnem 100-nak tűnik annyira hangos,és kényelmetlen az e46-hoz képest.Jövő hét elején lesz a szilent csere amiket írtam.De kap új váltó,difi,és fékolajat is a kocsi.


hát ugye az is számít mennyire ülsz közel a talajhoz. mennyire kemény a futómű. ráadásul nekem azért hangosabb is. főleg most, hogy a hátsó dob előtt eltört a cső.
az elmúlt héten szakembereket kajtattam, de szánalmas ez az ország komolyan. mivel kellett az autó, így fel lett drótozva, mert mást én sem tudtam. a gyári cső teljesen jó. a hegesztésnél dobta el magát, ahol találkoznak. nyilván az sem tett jót neki, hogy 2-3 hónapja beletolattam egy földbuckába. pedig pár napja hallottam, hogy hidegen de V8-as hangja van.
no de a kormány is. nekem nagyon tetszik az E46 rásegítése. de most a Stilo vagy a Duster után ha beleülök, majd leszakad a karom. és fura mód két utóbbit is jó vezetni. erre írtam, hogy valószínű öregszem. még a végén automata váltós autóm lesz. mondjuk lassan nem is nagyon kapni már mást. pár év és nem lesznek manuális új autók.