Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2009. február 04. szerda, 17:47


Hát ennyi volt... Én sajnálom

http://www.origo.hu/auto/20090...-bmwt.html

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 16:20


Törött szépen, de az utastér sérülésmentesnek tûnik, nem mint alább...

http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2888.shtml

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 16:19


ute107 írta: http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2899.shtml

Remélem nincs nagy baj a sofõrrel, márkatárssal!?


és itt van még két kollégája is

http://www.langlovagok.hu/html...36_1.shtml
(a gumija tökéletesen megfelelt az útviszonyoknak)

http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2886.shtml

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 16:12


ute107 írta: http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2899.shtml

Remélem nincs nagy baj a sofõrrel, márkatárssal!?


Húúú...
Azt hiszem ez a ripityáratörés tipikus esete...

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 16:08


http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2899.shtml

Remélem nincs nagy baj a sofõrrel, márkatárssal!?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 21:00


Burns írta: Egyelõre tesztüzem van, mert úgy akartam megcsinálni, hogy késõbb visszaállítható legyen a gyári állapot.
A tartály 10.000, csövek 1000 és még egy pár alkatrész kell hozzá.

A gyárban azért nem raktak bele ilyet, mert ezt rendszeresen üríteni kell


Én elürítgetem szívesen,sztem egy elõjegyzés kérek ,majd mûtünk megint

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 16:50


Egyelõre tesztüzem van, mert úgy akartam megcsinálni, hogy késõbb visszaállítható legyen a gyári állapot.
A tartály 10.000, csövek 1000 és még egy pár alkatrész kell hozzá.

A gyárban azért nem raktak bele ilyet, mert ezt rendszeresen üríteni kell


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 16:49


Ez tényleg egy hasznos cucc lehet. Jó lenne látni egyet berakva a miénkben is hogy a beépítése miképp kivitelezhetõ.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 16:10


Tiba írta: És a gyárban a tervezõk nem gondolnak ilyenre, hogy oda kéne egy szûrõ?


Van is benne gyárilag kartergázszûrõ, de gondolom ennek csak jobb a hatásfoka. Engem is érdekelnének a részletek, hogy mennyibõl és hogyan hozható össze?

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 14:14


Petike!
skype?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 14:10


És a gyárban a tervezõk nem gondolnak ilyenre, hogy oda kéne egy szûrõ?

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 12:17


Nem tûnik hülyeségnek! Mennyibe került és mennyi idõt vesz igénybe a beépítése? Esetleg mik kellenek hozzá? Bizonyos idõnként ki kell üríteni kb, hány km megtétele után? Köszi

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 11:12


bmw320 írta: Üdv! Mi is az a bödön pontosan és mire jó?????

http://annazsofi.hu/olajlevalaszto/elmelet.html

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 10:22


Üdv! Mi is az a bödön pontosan és mire jó?????



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 26. hétfő, 18:27


Ma kitakarítottam az intercoolert, a hozzá tartozó csöveket és az EGR(AGR) szelepet. A rendszerben volt olaj, bár nem sok. A hûtött oldalon lévõ tömítés már nem volt jó, mert szivárgott az olaj. A hõmérséklet érzékelõn csak egy alu tömítés volt, ami nem zárt tökéletesen. A tisztítás után kicseréltem a tömítéseket és az érzékelõt teflon szalaggal tömítettem. Az IC, a klíma és a vízhûtõ között rengeteg kosz (levél, madártoll, stb) volt, ami a hûtést akadályozta.
Most nincs fütyülõ hang, és jobban húz a motor. A „bödön” beépítésével megszûnt a beáramló kartergáz olaj és víz tartalma, ami a turbóba kerül, így vélhetõen száraz marad a hûtõrendszer is, feltéve ha a turbó nem engedi az olajat.
Burns írta: http://kepfeltoltes.hu/view/09...es.hu_.jpg