kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. szeptember 02. kedd, 17:24


Sziasztok!
Kilóméter visszaállításról érdeklődnék! Még mindig az E60 ill. E90 vásárlás előtt állok és most belebotlottam egy olyan E90-be, aminél a km kicsit furcsa.Most 150körül van benne, de 2012 vagy 2013-ban volt már benne 170is.Megmondták, hogy ez van.Csodálkoztam is.Szóval a kérdésem, hogy meg-e lehet valahogy állapítani a valós km-t?
Köszönöm! Üdv:Roli

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 523i
Évjárat: 1999

státusz alesi01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. május 11. vasárnap, 11:36


sziasztok
kérdésem lenne 1999-es e39 hátsó lápáit szeretnem kicserélni a 2001-es modellre,de kiegészítő doboz nélkül "rearlamp control unit".Azt tudom hogy új csavar helyek kellenek stb. de nem lehet csak a lámpa búrat valahogy át rakni és a régi elektromossággal használni?
köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 05:14


stunter26 írta:
anubisz írta:
feco7939 írta:
stunter26 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


a színeket nem tévesztette el

Tudom nem a legjobb, de majd a következő remélem szebben fog kinézni.


És hova szánod ezt a logo-t?


Gondolom a csomagtartóra,nekem is ilyen van, csak szürke,fekete,fehér kombináció, nem szeretem a rikító variációt.

Egyenlőre csak a szoba dísze ... még nem tudom . lehet hogy a csomagtartóra de nem biztos hogy felteszem.


nem akarlak megbántani (bár múltkor elmagyarázták nekem másik fórumon, amikor ezt írja az ember, akkor tudatalatt pont az a célja, de pedig nálam nem), de én fel nem raknám. ahhoz képest, hogy CNC, suerintem kicsitt hosszabb idő alatt szebben kireszelem. láttam már hasonló CNC-s munkákat, d ehát azért ég és föld. persze biztps lesz majd jobb is, addig szerintem maradjon szoba dísz

stunter26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz stunter26

Újonc

Elismertség: 31% (5 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 22:01


anubisz írta:
feco7939 írta:
stunter26 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


a színeket nem tévesztette el

Tudom nem a legjobb, de majd a következő remélem szebben fog kinézni.


És hova szánod ezt a logo-t?


Gondolom a csomagtartóra,nekem is ilyen van, csak szürke,fekete,fehér kombináció, nem szeretem a rikító variációt.

Egyenlőre csak a szoba dísze ... még nem tudom . lehet hogy a csomagtartóra de nem biztos hogy felteszem.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 20:01


feco7939 írta:
stunter26 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


a színeket nem tévesztette el

Tudom nem a legjobb, de majd a következő remélem szebben fog kinézni.


És hova szánod ezt a logo-t?


Gondolom a csomagtartóra,nekem is ilyen van, csak szürke,fekete,fehér kombináció, nem szeretem a rikító variációt.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 19:10


stunter26 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


a színeket nem tévesztette el

Tudom nem a legjobb, de majd a következő remélem szebben fog kinézni.


És hova szánod ezt a logo-t?


stunter26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz stunter26

Újonc

Elismertség: 31% (5 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 17:50


YELLOW írta:
anubisz írta:
stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


a színeket nem tévesztette el

Tudom nem a legjobb, de majd a következő remélem szebben fog kinézni.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 09:10


anubisz írta:
stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


a színeket nem tévesztette el

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 02:31


stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


stunter26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz stunter26

Újonc

Elismertség: 31% (5 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 19:44


Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 22. péntek, 19:47

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 20:27


laczkogeri írta: Sziasztok! van a kocsimban egy beépített NOKIA blutooth kihangosító,szeretném csatlakoztatni a telómmal,de nem tudom a párosításhoz szükséges kódot. Szervízbe ezért nem akarom bevinni.Tudna valaki segíteni,hol találok ilyen kódot? (könyvben nincs)
Köszönöm!


Nekem CK7W van, annak 0000 a kódja.


laczkogeri
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laczkogeri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 19:19


Sziasztok! van a kocsimban egy beépített NOKIA blutooth kihangosító,szeretném csatlakoztatni a telómmal,de nem tudom a párosításhoz szükséges kódot. Szervízbe ezért nem akarom bevinni.Tudna valaki segíteni,hol találok ilyen kódot? (könyvben nincs)
Köszönöm!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 13:12


Bela írta: Sziasztok,nekem egy530-as benzines BMW van. Honnan tudom én azt,hogy E39-e vagy esetleg más?Mert nekem nincsen benne a forgalmimba.


Az E39 a gyári kódja a típusnak, a forgalmiban nem ez fog szerepelni. Az évjárat meg a forma megadja hogy a tied E39-es, 2003-tól jött az E60, a macskaszemű.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2001

státusz Bela

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 13:09


Sziasztok,nekem egy530-as benzines BMW van. Honnan tudom én azt,hogy E39-e vagy esetleg más?Mert nekem nincsen benne a forgalmimba.

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 23:45


BarG írta:
Jocc írta:
BarG írta:
Jocc írta:
BarG írta:
kecsurobi írta: üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.


Ne hagyd magad átverni!!!
- a totalcar-on volt róla cikksorozat, hogy lófüttyöt ér a dolog
- van valami hülyeség, amit úgy hívnak, hogy TERMODINAMIKA, annak az egyik fő tétele pont erről a körfolyamatokról szól, hogy nem lehet perpeetuum mobile-t gyártani
- simán lerobban a szívócsöved, ha valami elbaszódik
- ha meg másképp baszódik el, akkor folyadékot szívhat a motorod és így megy tönkre


Nincs szó örökmozgóról, vagy a fizika meghazudtolásáról, HHO cella amely Brown gázt állít elő vízből és benne feloldott kálium hidroxidból elektrolízis útján.
Valóban a modern motoroknál(hatékonyabb) nem szabad tőle csodát várni, azonban régi dízeleknél, illetve kamionoknál egy jól működő cellával lehet eredményeket elérni, de ehhez bonyolultabb elektronika(pl. PWM) és megfelelő biztonsági berendezések szükségesek, mint az említett robbanó szívócsonk ellen védő ún. buborékoztató tartály, illetve visszaégésgátló.
Én elkezdtem építeni egy ilyen berendezést még a Fordomba, de az már nem aktuális.


Hát, aki kicsit mélyebben foglalkozik műszaki dolgokkal, az pontosan tudja, hogy ez az örökmozgó egyik megvalósítási formája. Mert miről is van szó?
- veszed a vizet
- ezt energia befektetéssel felbontod hidrogénre és oxigénre
- ezt a hidrogént és oxigént elégeted a hengerben, ezzel energiát nyersz
- tehát egyszer befektettél egy energia mennyiséget, majd visszakaptad azt
- miből gondolod, hogy több energiát kapsz vissza az égetésnél, mint amit befektettél a vízbontáshoz??? Ha így lenne, megvalósulna az örökmozgó. Tehát pont erről beszélek.

Lehet persze egy másik érvrendszert is előszedni, azok számára, akik hallottak már a termodinamikai fő tételekről. Lehet azt is mondani, hogy az üzemanyagot HATÉKONYABBAN lehet elégetni a durranógáz jelenlétében. Erre már nehezebb cáfoló érveket előszedni, mert ezt csak próba-mérés alapon lehet megerősíteni vagy megcáfolni. Erre mondtam a totalcar-os cikket, akik megvették, beszereltették és semmi eredményét nem tapasztalták.

Egyébként tényleg vannak anyagok, amik égéskatalizátorként működnek, vagyis a hengerben az égéslefutás menetét befolyásolják ezzel az energia leadást növelik. De a durranógáz nem ilyen.


A víz bontásához villamos energiát használunk, melyet a generátor állít elő, a lényeg -véleményem szerint- pont ebben a pontban van, megtalálni az optimális villamos energia felhasználást, a "kapott" teljesítmény függvényében, ez nem egyszerű feladat...minden motor/autó egyedi beállítást igényelne. Arról nem is beszélve, hogy -tudtommal- nincs olyan egyezményes számítás mód, hogy egy adott HHO cella milyen frekvencián, áramerősségen, milyen koncentrációjú elektrolittal , stb.. működne a legoptimálisabban.
Nagyra becsülöm a totalcar-t én is olvastam az említett cikket, de szerintem nem járták körül a témát teljes körűen( nem is szakterületük ez inkább már fizika), pont annyira amennyire az átlag ember tudná.
Sok a kókler ebben a szakmában (is), miattuk jutnak az újítások erre a sorsra.
Egyébként én sem tervezem a cellám beépítését az autómba a fent említett indokok miatt...meg mert én is csak kókler vagyok


A generátor pedig a motorból kapja az energiát, amit a hengerben lezajló égésből nyerünk. És mindenütt ott van a veszteség, legfőképpen surlódás formájában, meg a hengerfalon átmenő hő formájában, ami elvész. A generátoron optimális villany felhasználást találni meg blődség, áltudományos ködösítés. 3 egység égéshőből lesz kb 1 egység mozgási energia, 1 egység mozgási energiából jó esetben 0,9 egység vilany fog keletkezni, tehát megint előjött ez a fránya veszteség, ami az egész HHO elméletet a szemétdombra teszi.

A totalcar-osok pedig mindent a legjobban csináltak - beszereltették, majd használták a kütyüt és összehasonlították az eredményeket a kütyü nélkül mért fogyasztásokkal. És SEMMI fogyasztás csökkenést nem tapasztaltak. Átlagautósnak pont ez számít. Ha meg belekalkuláljuk a beépített kisipari szerkezet által megnövekedett kockázatokat, akkor az eredmény kifejezetten negatív. Ha jól emlékszem, a totalcar-osok az első negatív eredmények birtokában mentek reklamálni és akkor a beszerelő elvégezte azokat a bizonyos finomhangolásokat, amiket első körben alibiként fel szoktak hozni, ha valami nem működik. Csakhogy a finomhangolások után sem működött a dolog. Szépen el is halt ez a HHO dolog, ma már szinte sehol nem jön elő, pedig volt egy idő, amikor az összes google hirdetés ezzel volt tele. Szóval kipukkadt ez a lufi.


Továbbgondolva amit írtál:
4 egység üzemanyagból "3 egység égéshőből lesz kb 1 egység mozgási energia, 1 egység mozgási energiából jó esetben 0,9 egység villany fog keletkezni"
Csak elméletben (10% hatékonyság növekedéssel számolva):
4 egység üzemanyagból + (HHO) 3,3 egység égéshőből lesz kb 1,1 egység mozgási energia, 1,1 egység mozgási energiából jó esetben 0,99 egység villany fog keletkezni.

Van 0,09 egységed a cella meghajtására, a cél az hogy ez az egység villamos energia elegendő legyen a 10% hatékonyságot növelő gázmennyiség előállítására, itt jön amit mondtam, a cella és meghajtó elektronika,elektrolit(nem csak víz!) összeállítás, itt bukik meg a legtöbb esetben a gyakorlat...egyenlőre.

Rosszul számolok? Megittam néhány sört már.

szerk: Persze ezt így számolni nem lehet, csak próbáltam a példádon keresztül levezetni, hiszen itt nem feltétlen arról van szó, hogy nőjön a mozgási energia és ezáltal a villany, elvileg a cél az üzemanyag csökkentése a hatásfok növelésével.

Asszem kezd túllépni ez a vita -habár élveztem és köszönöm- a határaimon, de lehet elő kell vennem a házi HHO projektet újra.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 11. vasárnap, 00:08