BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 22:41


Jocc írta:
BarG írta:
Jocc írta:
BarG írta:
kecsurobi írta: üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.


Ne hagyd magad átverni!!!
- a totalcar-on volt róla cikksorozat, hogy lófüttyöt ér a dolog
- van valami hülyeség, amit úgy hívnak, hogy TERMODINAMIKA, annak az egyik fő tétele pont erről a körfolyamatokról szól, hogy nem lehet perpeetuum mobile-t gyártani
- simán lerobban a szívócsöved, ha valami elbaszódik
- ha meg másképp baszódik el, akkor folyadékot szívhat a motorod és így megy tönkre


Nincs szó örökmozgóról, vagy a fizika meghazudtolásáról, HHO cella amely Brown gázt állít elő vízből és benne feloldott kálium hidroxidból elektrolízis útján.
Valóban a modern motoroknál(hatékonyabb) nem szabad tőle csodát várni, azonban régi dízeleknél, illetve kamionoknál egy jól működő cellával lehet eredményeket elérni, de ehhez bonyolultabb elektronika(pl. PWM) és megfelelő biztonsági berendezések szükségesek, mint az említett robbanó szívócsonk ellen védő ún. buborékoztató tartály, illetve visszaégésgátló.
Én elkezdtem építeni egy ilyen berendezést még a Fordomba, de az már nem aktuális.


Hát, aki kicsit mélyebben foglalkozik műszaki dolgokkal, az pontosan tudja, hogy ez az örökmozgó egyik megvalósítási formája. Mert miről is van szó?
- veszed a vizet
- ezt energia befektetéssel felbontod hidrogénre és oxigénre
- ezt a hidrogént és oxigént elégeted a hengerben, ezzel energiát nyersz
- tehát egyszer befektettél egy energia mennyiséget, majd visszakaptad azt
- miből gondolod, hogy több energiát kapsz vissza az égetésnél, mint amit befektettél a vízbontáshoz??? Ha így lenne, megvalósulna az örökmozgó. Tehát pont erről beszélek.

Lehet persze egy másik érvrendszert is előszedni, azok számára, akik hallottak már a termodinamikai fő tételekről. Lehet azt is mondani, hogy az üzemanyagot HATÉKONYABBAN lehet elégetni a durranógáz jelenlétében. Erre már nehezebb cáfoló érveket előszedni, mert ezt csak próba-mérés alapon lehet megerősíteni vagy megcáfolni. Erre mondtam a totalcar-os cikket, akik megvették, beszereltették és semmi eredményét nem tapasztalták.

Egyébként tényleg vannak anyagok, amik égéskatalizátorként működnek, vagyis a hengerben az égéslefutás menetét befolyásolják ezzel az energia leadást növelik. De a durranógáz nem ilyen.


A víz bontásához villamos energiát használunk, melyet a generátor állít elő, a lényeg -véleményem szerint- pont ebben a pontban van, megtalálni az optimális villamos energia felhasználást, a "kapott" teljesítmény függvényében, ez nem egyszerű feladat...minden motor/autó egyedi beállítást igényelne. Arról nem is beszélve, hogy -tudtommal- nincs olyan egyezményes számítás mód, hogy egy adott HHO cella milyen frekvencián, áramerősségen, milyen koncentrációjú elektrolittal , stb.. működne a legoptimálisabban.
Nagyra becsülöm a totalcar-t én is olvastam az említett cikket, de szerintem nem járták körül a témát teljes körűen( nem is szakterületük ez inkább már fizika), pont annyira amennyire az átlag ember tudná.
Sok a kókler ebben a szakmában (is), miattuk jutnak az újítások erre a sorsra.
Egyébként én sem tervezem a cellám beépítését az autómba a fent említett indokok miatt...meg mert én is csak kókler vagyok


A generátor pedig a motorból kapja az energiát, amit a hengerben lezajló égésből nyerünk. És mindenütt ott van a veszteség, legfőképpen surlódás formájában, meg a hengerfalon átmenő hő formájában, ami elvész. A generátoron optimális villany felhasználást találni meg blődség, áltudományos ködösítés. 3 egység égéshőből lesz kb 1 egység mozgási energia, 1 egység mozgási energiából jó esetben 0,9 egység vilany fog keletkezni, tehát megint előjött ez a fránya veszteség, ami az egész HHO elméletet a szemétdombra teszi.

A totalcar-osok pedig mindent a legjobban csináltak - beszereltették, majd használták a kütyüt és összehasonlították az eredményeket a kütyü nélkül mért fogyasztásokkal. És SEMMI fogyasztás csökkenést nem tapasztaltak. Átlagautósnak pont ez számít. Ha meg belekalkuláljuk a beépített kisipari szerkezet által megnövekedett kockázatokat, akkor az eredmény kifejezetten negatív. Ha jól emlékszem, a totalcar-osok az első negatív eredmények birtokában mentek reklamálni és akkor a beszerelő elvégezte azokat a bizonyos finomhangolásokat, amiket első körben alibiként fel szoktak hozni, ha valami nem működik. Csakhogy a finomhangolások után sem működött a dolog. Szépen el is halt ez a HHO dolog, ma már szinte sehol nem jön elő, pedig volt egy idő, amikor az összes google hirdetés ezzel volt tele. Szóval kipukkadt ez a lufi.

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 21:16


BarG írta:
Jocc írta:
BarG írta:
kecsurobi írta: üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.


Ne hagyd magad átverni!!!
- a totalcar-on volt róla cikksorozat, hogy lófüttyöt ér a dolog
- van valami hülyeség, amit úgy hívnak, hogy TERMODINAMIKA, annak az egyik fő tétele pont erről a körfolyamatokról szól, hogy nem lehet perpeetuum mobile-t gyártani
- simán lerobban a szívócsöved, ha valami elbaszódik
- ha meg másképp baszódik el, akkor folyadékot szívhat a motorod és így megy tönkre


Nincs szó örökmozgóról, vagy a fizika meghazudtolásáról, HHO cella amely Brown gázt állít elő vízből és benne feloldott kálium hidroxidból elektrolízis útján.
Valóban a modern motoroknál(hatékonyabb) nem szabad tőle csodát várni, azonban régi dízeleknél, illetve kamionoknál egy jól működő cellával lehet eredményeket elérni, de ehhez bonyolultabb elektronika(pl. PWM) és megfelelő biztonsági berendezések szükségesek, mint az említett robbanó szívócsonk ellen védő ún. buborékoztató tartály, illetve visszaégésgátló.
Én elkezdtem építeni egy ilyen berendezést még a Fordomba, de az már nem aktuális.


Hát, aki kicsit mélyebben foglalkozik műszaki dolgokkal, az pontosan tudja, hogy ez az örökmozgó egyik megvalósítási formája. Mert miről is van szó?
- veszed a vizet
- ezt energia befektetéssel felbontod hidrogénre és oxigénre
- ezt a hidrogént és oxigént elégeted a hengerben, ezzel energiát nyersz
- tehát egyszer befektettél egy energia mennyiséget, majd visszakaptad azt
- miből gondolod, hogy több energiát kapsz vissza az égetésnél, mint amit befektettél a vízbontáshoz??? Ha így lenne, megvalósulna az örökmozgó. Tehát pont erről beszélek.

Lehet persze egy másik érvrendszert is előszedni, azok számára, akik hallottak már a termodinamikai fő tételekről. Lehet azt is mondani, hogy az üzemanyagot HATÉKONYABBAN lehet elégetni a durranógáz jelenlétében. Erre már nehezebb cáfoló érveket előszedni, mert ezt csak próba-mérés alapon lehet megerősíteni vagy megcáfolni. Erre mondtam a totalcar-os cikket, akik megvették, beszereltették és semmi eredményét nem tapasztalták.

Egyébként tényleg vannak anyagok, amik égéskatalizátorként működnek, vagyis a hengerben az égéslefutás menetét befolyásolják ezzel az energia leadást növelik. De a durranógáz nem ilyen.


A víz bontásához villamos energiát használunk, melyet a generátor állít elő, a lényeg -véleményem szerint- pont ebben a pontban van, megtalálni az optimális villamos energia felhasználást, a "kapott" teljesítmény függvényében, ez nem egyszerű feladat...minden motor/autó egyedi beállítást igényelne. Arról nem is beszélve, hogy -tudtommal- nincs olyan egyezményes számítás mód, hogy egy adott HHO cella milyen frekvencián, áramerősségen, milyen koncentrációjú elektrolittal , stb.. működne a legoptimálisabban.
Nagyra becsülöm a totalcar-t én is olvastam az említett cikket, de szerintem nem járták körül a témát teljes körűen( nem is szakterületük ez inkább már fizika), pont annyira amennyire az átlag ember tudná.
Sok a kókler ebben a szakmában (is), miattuk jutnak az újítások erre a sorsra.
Egyébként én sem tervezem a cellám beépítését az autómba a fent említett indokok miatt...meg mert én is csak kókler vagyok

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 10. szombat, 12:19


Jocc írta:
BarG írta:
kecsurobi írta: üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.


Ne hagyd magad átverni!!!
- a totalcar-on volt róla cikksorozat, hogy lófüttyöt ér a dolog
- van valami hülyeség, amit úgy hívnak, hogy TERMODINAMIKA, annak az egyik fő tétele pont erről a körfolyamatokról szól, hogy nem lehet perpeetuum mobile-t gyártani
- simán lerobban a szívócsöved, ha valami elbaszódik
- ha meg másképp baszódik el, akkor folyadékot szívhat a motorod és így megy tönkre


Nincs szó örökmozgóról, vagy a fizika meghazudtolásáról, HHO cella amely Brown gázt állít elő vízből és benne feloldott kálium hidroxidból elektrolízis útján.
Valóban a modern motoroknál(hatékonyabb) nem szabad tőle csodát várni, azonban régi dízeleknél, illetve kamionoknál egy jól működő cellával lehet eredményeket elérni, de ehhez bonyolultabb elektronika(pl. PWM) és megfelelő biztonsági berendezések szükségesek, mint az említett robbanó szívócsonk ellen védő ún. buborékoztató tartály, illetve visszaégésgátló.
Én elkezdtem építeni egy ilyen berendezést még a Fordomba, de az már nem aktuális.


Hát, aki kicsit mélyebben foglalkozik műszaki dolgokkal, az pontosan tudja, hogy ez az örökmozgó egyik megvalósítási formája. Mert miről is van szó?
- veszed a vizet
- ezt energia befektetéssel felbontod hidrogénre és oxigénre
- ezt a hidrogént és oxigént elégeted a hengerben, ezzel energiát nyersz
- tehát egyszer befektettél egy energia mennyiséget, majd visszakaptad azt
- miből gondolod, hogy több energiát kapsz vissza az égetésnél, mint amit befektettél a vízbontáshoz??? Ha így lenne, megvalósulna az örökmozgó. Tehát pont erről beszélek.

Lehet persze egy másik érvrendszert is előszedni, azok számára, akik hallottak már a termodinamikai fő tételekről. Lehet azt is mondani, hogy az üzemanyagot HATÉKONYABBAN lehet elégetni a durranógáz jelenlétében. Erre már nehezebb cáfoló érveket előszedni, mert ezt csak próba-mérés alapon lehet megerősíteni vagy megcáfolni. Erre mondtam a totalcar-os cikket, akik megvették, beszereltették és semmi eredményét nem tapasztalták.

Egyébként tényleg vannak anyagok, amik égéskatalizátorként működnek, vagyis a hengerben az égéslefutás menetét befolyásolják ezzel az energia leadást növelik. De a durranógáz nem ilyen.


Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. augusztus 09. péntek, 21:22


BarG írta:
kecsurobi írta: üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.


Ne hagyd magad átverni!!!
- a totalcar-on volt róla cikksorozat, hogy lófüttyöt ér a dolog
- van valami hülyeség, amit úgy hívnak, hogy TERMODINAMIKA, annak az egyik fő tétele pont erről a körfolyamatokról szól, hogy nem lehet perpeetuum mobile-t gyártani
- simán lerobban a szívócsöved, ha valami elbaszódik
- ha meg másképp baszódik el, akkor folyadékot szívhat a motorod és így megy tönkre


Nincs szó örökmozgóról, vagy a fizika meghazudtolásáról, HHO cella amely Brown gázt állít elő vízből és benne feloldott kálium hidroxidból elektrolízis útján.
Valóban a modern motoroknál(hatékonyabb) nem szabad tőle csodát várni, azonban régi dízeleknél, illetve kamionoknál egy jól működő cellával lehet eredményeket elérni, de ehhez bonyolultabb elektronika(pl. PWM) és megfelelő biztonsági berendezések szükségesek, mint az említett robbanó szívócsonk ellen védő ún. buborékoztató tartály, illetve visszaégésgátló.
Én elkezdtem építeni egy ilyen berendezést még a Fordomba, de az már nem aktuális.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 09. péntek, 20:21


kecsurobi írta: üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.


Ne hagyd magad átverni!!!
- a totalcar-on volt róla cikksorozat, hogy lófüttyöt ér a dolog
- van valami hülyeség, amit úgy hívnak, hogy TERMODINAMIKA, annak az egyik fő tétele pont erről a körfolyamatokról szól, hogy nem lehet perpeetuum mobile-t gyártani
- simán lerobban a szívócsöved, ha valami elbaszódik
- ha meg másképp baszódik el, akkor folyadékot szívhat a motorod és így megy tönkre


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 09. péntek, 20:14


szelepsapkak írta: Sziasztok!

BMW lopásgátlós szelepsapka készlet, ingyenes országos kiszállítással. Könnyű megrendelés, a szállítást (ha van készleten) rövid határidővel vállalom.

Minden érdeklődőt szívesen várok a honlapon. Igazi jó ötlet ajándékba BMW tulajdonosoknak, vagy saját autóra optikai tuningnak. Minden BMW fannak kötelező darab!

www.szelepsapka.hu


A 19 ratyituningtipp mellé ez a 20-dik!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 09. péntek, 20:11


szelepsapkak írta: Sziasztok!

BMW lopásgátlós szelepsapka készlet, ingyenes országos kiszállítással. Könnyű megrendelés, a szállítást (ha van készleten) rövid határidővel vállalom.

Minden érdeklődőt szívesen várok a honlapon. Igazi jó ötlet ajándékba BMW tulajdonosoknak, vagy saját autóra optikai tuningnak. Minden BMW fannak kötelező darab!

www.szelepsapka.hu


én kiraknálak innen már a sunyiba! hírdessél az apróban, ne a topic-okban...
úgysem kell senkinek.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 20:27


Szereld ki az üvegből az aluöntvényt amibe a tengely van. A tengelynél van egy kis zéger amit akkor látsz meg ha kicsit megpucolod vagy megkapargatod egy hegyes csavarhúzúval és az alatt meg egy gumigyűrű. Utánna fújd be csavarlazítóval, várj 10 percet és gumikalapáccsal vagy tegyél rá fát akkor sima kalapáccsal kilehet ütni a hüvelyből. utánna polírpapírral megcsiszolod adsz neki egy kis zsírt és örökös.

Melch06 írta: Képzeljétek berohadt a hátsó ablaktörlőm,a Turingomba remélem a motornak nincs baja.
Azt halottam, hogy tegyem be az öntvényt colába az majd fellazítja. Szerintetek ???




Melch06
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Melch06

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 17:42


Képzeljétek berohadt a hátsó ablaktörlőm,a Turingomba remélem a motornak nincs baja.
Azt halottam, hogy tegyem be az öntvényt colába az majd fellazítja. Szerintetek ???

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. október 09. kedd, 20:27


üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. október 03. szerda, 21:58


tomiho-ho írta:
scenic írta:
YELLOW írta:
scenic írta:

Ok, de basszus mi a fenéért nem mindegy miért akarom kiszedni a saját autómból a saját megkeresett pénzemből beletankolt gázolajat?

Egyébként köszi a megértést, tényleg nem rajongok értük, de kurva nehéz eladni egy autót manapság és a beszámolás pedig tudjátok, hogy az uzsorakamat pofátlanságával vetekszik és még tele is tankolom én fasz!?



mondom így érthető, sőt... csak én kereskedőnél nem a csere szót használnám, hanem beszámítást. mondjuk isten mentsen a kereskedőktől....
amúgy a szűrőnél az autó alatt vedd le a csövet és add rá a gyújtást, elvileg a pumpa kinyomja...
bár egy utolsó nagy kirándulás cak jobb....


Igen, én is azt hiszem, a Horvát tengerpartot szinte oda-vissza megjárjuk!

a hátso űlést kiveszed a jobb oldalon találod az ac pumpát ami a tankba van rögzitve egy fém gyűrűvel,eszt kitekered és kiveszed a pumpát akkor hozzá jutsz a tankod teljes tartalmához,jo munkát


és ennek mi értelme, azon kívül, hogy gázolaj szag lesz az utastérbe, és még szerezzen valamit, amivel kiszívja...
ha alul veszi le a csövet legalább a pumpa kinyomja....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz tomiho-ho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. október 03. szerda, 19:26


scenic írta:
YELLOW írta:
scenic írta:

Ok, de basszus mi a fenéért nem mindegy miért akarom kiszedni a saját autómból a saját megkeresett pénzemből beletankolt gázolajat?

Egyébként köszi a megértést, tényleg nem rajongok értük, de kurva nehéz eladni egy autót manapság és a beszámolás pedig tudjátok, hogy az uzsorakamat pofátlanságával vetekszik és még tele is tankolom én fasz!?



mondom így érthető, sőt... csak én kereskedőnél nem a csere szót használnám, hanem beszámítást. mondjuk isten mentsen a kereskedőktől....
amúgy a szűrőnél az autó alatt vedd le a csövet és add rá a gyújtást, elvileg a pumpa kinyomja...
bár egy utolsó nagy kirándulás cak jobb....


Igen, én is azt hiszem, a Horvát tengerpartot szinte oda-vissza megjárjuk!

a hátso űlést kiveszed a jobb oldalon találod az ac pumpát ami a tankba van rögzitve egy fém gyűrűvel,eszt kitekered és kiveszed a pumpát akkor hozzá jutsz a tankod teljes tartalmához,jo munkát


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. október 03. szerda, 00:26


Én megértelek.
Aknára állj rá, és engedd csak le!
Kirándulni én nem mennék vele, mert az mégtöbb pénzben lessz...
Főleg, ha valami besz@rik az autón, mert általában ekkor szokott
mindig valami hülyeség előjönni, vagy fogsz egy fácánt vagy rosszabb!
Engedd csak le inkább. Egyébként tényleg a kereskedő fogja belőle kijárni
én számoltattam be autót az enyémbe, kapásból azzal szaladgáltak, nézni
is rossz volt.

státusz bd93

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. október 02. kedd, 22:08


BMW_0902 írta:
YELLOW írta:
BMW_0902 írta:
YELLOW írta:
scenic írta: Sziasztok!
Autót cserélek és a 2003-as E46-osomba igen sok gázolaj van - amikor tankoltam még nem tudtam, hogy csere lesz - miként tudok megmenteni belőle? Reggel próbálkoztam leszívni a tankbeömlőn keresztül, de olyan volt mint ha beleért volna egy ponton a gázolajba a cső vége aztán végül mégse jött ki belőle semmi! :/
Tudtok segíteni valami trükkel, ötlettel?


hát ez azért.... már ne is haragudj.... 20ezer forinton....?
apám 80-ért adta el a kadettot, két szett gumival/felnivel, amiből 4 gumi szinte új volt, félig volt a tank.... számold ki
ez amit írtál a szarrágásnak a közelében van


XD XD XD XD XD
Bázz, ezt most ugye viccnek szántad? :O


most tőlem kérded? vagy mi?


Nem Yellow kolléga, csak a helyzeten mosolygok. Amúgy a nepper tényleg más, de azért inkább autóznék egy jót minthogy leengedjem. . .


Hát szerintem mérj ki 10-10 cm a tank szélétől és szúrj bele egy kést bocsi de muszáj volt én ilyet még nem halottam h valaki eladás előtt kiszívja az üzemanyagot de ha ennyire sajnálod akkor padlózd le 1-2 kanyarba márha az 1.8d ki tudja dobni a seggét és ha autót veszel 2000 alatt SZERINTEM ne

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. október 02. kedd, 21:46


YELLOW írta:
BMW_0902 írta:
YELLOW írta:
scenic írta: Sziasztok!
Autót cserélek és a 2003-as E46-osomba igen sok gázolaj van - amikor tankoltam még nem tudtam, hogy csere lesz - miként tudok megmenteni belőle? Reggel próbálkoztam leszívni a tankbeömlőn keresztül, de olyan volt mint ha beleért volna egy ponton a gázolajba a cső vége aztán végül mégse jött ki belőle semmi! :/
Tudtok segíteni valami trükkel, ötlettel?


hát ez azért.... már ne is haragudj.... 20ezer forinton....?
apám 80-ért adta el a kadettot, két szett gumival/felnivel, amiből 4 gumi szinte új volt, félig volt a tank.... számold ki
ez amit írtál a szarrágásnak a közelében van


XD XD XD XD XD
Bázz, ezt most ugye viccnek szántad? :O


most tőlem kérded? vagy mi?


Nem Yellow kolléga, csak a helyzeten mosolygok. Amúgy a nepper tényleg más, de azért inkább autóznék egy jót minthogy leengedjem. . .