autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1985

státusz KohenE30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 18:00


Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 23:18


anubisz írta: Fehérvárra jársz minden nap?

ez már off, írtam pü-t

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 23:13


K_Gergo írta:
anubisz írta: majd gondolod egyből zsebbe nyúl és fizet,és ingyen szerel.

ismeretségemből tudok rá példát, persze az ellenkezője jellemző. hallottam undorító eljárásról márkaszervizek részéről is. neked így éri meg, nekem nem, mindkettőnek ára van így vagy úgy. kinek-mi, ugye.
bár nem úgy tűnik, hogy kellene, de fuvarban szerintem tudnék segíteni, fehérvár nincs messze érdtől.


Fehérvárra jársz minden nap?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 23:11


Múltkor termosztát cserénél,egy másik szerelő,fogytam 10 kilót. Venti nem jött le,kalapács,csapkodta a kulcsot,mondom lepattan széttöri az olajszűrőházat vagy mást,mindjárt 100 ezer. A hűtő borítást úgy húzta ki a hűtő,és a venti között,hajlottak a venti lapátjai,jó hogy nem törtek el,utána mégis lejött a venti. A csövek húzása,rángatása,tépkedése,basszus,mondom mindjárt szétbasz ott elől mindent

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 23:11


anubisz írta: majd gondolod egyből zsebbe nyúl és fizet,és ingyen szerel.

ismeretségemből tudok rá példát, persze az ellenkezője jellemző. hallottam undorító eljárásról márkaszervizek részéről is. neked így éri meg, nekem nem, mindkettőnek ára van így vagy úgy. kinek-mi, ugye.
bár nem úgy tűnik, hogy kellene, de fuvarban szerintem tudnék segíteni, fehérvár nincs messze érdtől.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 23:03


K_Gergo írta:
anubisz írta: ...
Szóval ezek alapján lehet következtetni,hogy egy sima hibafeltárás, vagy 150 ezer,neki ugranak 5 en,kiszednek mindent, te meg bevizelsz,mikor perkálni kell,az meg nem előnyös így mínuszba összehugyozva hazasétálni.

Azt ha bebizonyítod hány szerelő állt neki,óránként,fejenként 5000 ért benyalok neked,hidd el amit mondanak 1 óra 20 ezer 4 szerelővel,10 órát keresgélnek negyed millió.

hát én max 60-80 ezret tippelnék inkább, de tény, hogy ezek alapján akármennyit kiszámlázhatnak.

szerintem ez egy bizalmi szakma, mindenki maga mérlegel, hogy kihez milyen szempontok alapján viszi. hiába állok bárki mellett, a pressziógyakorláson túl sokat nem érek el vele, csak ugatom a témát... én pl a te márkaszervizesdidet se értem, érveid dacára. kinek-mi...


Csak főalkatrész csere stb viszem Márkaszervizbe,a garancia miatt,mint a szerelésre,mint az alkatrészre,mert ugye másnál csak 3 lépés a gari,Menj vissza egy mezei szerelőhöz,hogy szétment a 180 ezres alkatrész 1 hónap alatt, vihetsz egy ütőt is mindjárt. Nekem annyit megér ha 270 ezerért uj kormányművet cserélek,és gond lesz vele,ne keljen betámadni a szerelőt,hogy mi a fasz van, majd gondolod egyből zsebbe nyúl és fizet,és ingyen szerel.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 22:56


anubisz írta: ...
Szóval ezek alapján lehet következtetni,hogy egy sima hibafeltárás, vagy 150 ezer,neki ugranak 5 en,kiszednek mindent, te meg bevizelsz,mikor perkálni kell,az meg nem előnyös így mínuszba összehugyozva hazasétálni.

Azt ha bebizonyítod hány szerelő állt neki,óránként,fejenként 5000 ért benyalok neked,hidd el amit mondanak 1 óra 20 ezer 4 szerelővel,10 órát keresgélnek negyed millió.

hát én max 60-80 ezret tippelnék inkább, de tény, hogy ezek alapján akármennyit kiszámlázhatnak.

szerintem ez egy bizalmi szakma, mindenki maga mérlegel, hogy kihez milyen szempontok alapján viszi. hiába állok bárki mellett, a pressziógyakorláson túl sokat nem érek el vele, csak ugatom a témát... én pl a te márkaszervizesdidet se értem, érveid dacára. kinek-mi...


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 22:54


K_Gergo írta:
anubisz írta: Persze úgy nézek ki mint egy milliomos? Pont az a gáz hogy Érden van,hogy jövök haza Győrbe? ja és írják az oldalon,nem szeretik,nem is engedik hogy ott legyél mikor csinálják a kocsit,na köszi,megmasszírozzák 50 ezerért, a semmire, de lehet hogy 100,vagy 200 ezerért.Aztán szopjam ki az ujjamból mit vizsgáltak rajta.

azon összegek alapján, amiket eddig itt elejtettél: igen.
meg tudom érteni az ő szempontjukat is...ha annyira érdekel, kikérdezed őket a javítás után. ők így dolgoznak, legalább nyíltan vállalják, és hírükből fakadóan valószínűleg meg is tehetik.


Persze megértem,de ne gondold ha megtalálják 10 perc alatt a hibát,nem 5,6 órát fognak bemondani. Max ha nem a Bibliát morzsolják egész nap,és ugye Isten bünteti a hazug embert aszem csak végső esetben viszem oda,lehet akkor is kandi kamerát szerelek előtte a kocsiba,vagy rejtett mikrofont,ki tudja mit látna,hallana az ember.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 22:49


anubisz írta: Persze úgy nézek ki mint egy milliomos? Pont az a gáz hogy Érden van,hogy jövök haza Győrbe? ja és írják az oldalon,nem szeretik,nem is engedik hogy ott legyél mikor csinálják a kocsit,na köszi,megmasszírozzák 50 ezerért, a semmire, de lehet hogy 100,vagy 200 ezerért.Aztán szopjam ki az ujjamból mit vizsgáltak rajta.

azon összegek alapján, amiket eddig itt elejtettél: igen.
meg tudom érteni az ő szempontjukat is...ha annyira érdekel, kikérdezed őket a javítás után. ők így dolgoznak, legalább nyíltan vállalják, és hírükből fakadóan valószínűleg meg is tehetik.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 22:45


Felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy - mint ahogy máshol is leírtuk - a diagnosztikai feladatok 90-95 százalékában nincs lehetőség arra, hogy ügyfeleink a vizsgálatot megvárják. Ennek elsősorban baleset-megelőzési szempontból van jelentősége, de előfordul, hogy - a sok esetben erős összpontosítást igénylő - feladataink végzése közben a műhelyben beszélgető, telefonáló ügyfeleink hátráltatják a munkánkat. A telefonos időpont-egyeztetés alkalmával megpróbáljuk a vizsgálat időszükségletét megbecsülni, így segítve ügyfeleinket abban, hogy a gépkocsi eljuttatását és átvételének időpontját meg tudják tervezni.


A befecskendező rendszerek, motormenedzsment rendszerek egyre bonyolultabbak, nemritkán több, egymástól független hiba a panaszolt rendellenes működés okozója, nem is beszélve az időszakos hibákról.
EMIATT A HIBÁK FELTÁRÁSA, AZOK JAVÍTÁSA GYAKRAN JELENTŐSEN MEGHALADJA AZT AZ IDŐALAPOT, AMIT A NORMATÉTELEINK KIALAKÍTÁSÁNÁL FIGYELEMBE VETTÜNK. ILYEN ESETEKBEN KÉNYTELENEK VAGYUNK AZ IDŐALAP TÚLLÉPÉST IS FELSZÁMÍTANI ÜGYFELEINK FELÉ. Ebben az esetben a túllépés idejét kedvezményes díjjal (4,500 Ft/óra/szerelő) számítjuk fel.

K-Jetronic befecskendező rendszer műszeres vizsgálata, hibafeltárás:
17,940 Ft - 3,0 óráig


K-Lambda, KE-Jetronic / KE-Motronic befecskendező rendszer műszeres vizsgálata, hibafeltárás:
29,900 Ft - 5,0 óráig


Elektronikus benzinbefecskendező rendszer (pl. korai L-Jetronic stb.) műszeres vizsgálata, hibafeltárás:
14,950 Ft - 2,5óráig


Integrált benzines motormenedzsment rendszer (pl. Motronic, Sagem, Marelli, Simos) műszeres vizsgálata, hibafeltárás:
17,940 Ft - 3,0 óráig


Korszerű dízel rendszerek (pl. Common Rail) műszeres vizsgálata, hibafeltárása, beleértve a turbó vizsgálatát is:
29,900 Ft - 5 óráig


Hibakód olvasás:
5,000 Ft


Kompresszió mérés hengerenként:
1,000 Ft

Veszteség mérés hengerenként:
1,500 Ft


Kiszerelt befecskendező szelep vizsgálata: 1,500 Ft/db
Kiszerelt befecskendező szelep vizsgálata és sikeres tisztítása: 3,000 Ft/db
Befecskendező rendszer tisztítása a szelepek kiszerelése nélkül: 10,000 Ft


Speciális, egyedi indításgátó beépítése, 1 db. kulccsal: 50,000 Ft
Ugyanez 2 db. kulccsal: 55,000 Ft


Normatételeken kívüli munkáknál óránként, szerelőnként:
5,980 Ft


Mint látható, a K-Lambda, KE Jetronic - KE Motronic díjtétele jóval magasabb, mint a többié. Ennek az az oka, hogy a mára kiöregedett, elektronikával megspékelt mechanikus rendszer mind a mechanikus, mind az elektronikus hibák kedvenc gyűjtőhelye. A beárazott 5 óra is gyakran kevésnek bizonyul.

A dízel rendszerek vizsgálata hasonlóképpen problematikus. Nem tudjuk előzetesen megmondani, hogy egy-egy nehezen megfogható hiba okának / okainak felderítésére elegendő lesz-e a feltüntetett időalap. Sok esetben már több szerviz is eredménytelenül próbálkozott a hiba felderítésével, számos alkatrészt próbaképp kicserélve, és a hiba változatlanul fennáll. Ilyen esetekben nemegyszer előfordul, hogy akár két műszak is rámegy, mire eredményt tudunk elérni. Ennek pedig -nyilvánvalóan- jelentős költségvonzata van.

Szóval ezek alapján lehet következtetni,hogy egy sima hibafeltárás, vagy 150 ezer,neki ugranak 5 en,kiszednek mindent, te meg bevizelsz,mikor perkálni kell,az meg nem előnyös így mínuszba összehugyozva hazasétálni.

Azt ha bebizonyítod hány szerelő állt neki,óránként,fejenként 5000 ért benyalok neked,hidd el amit mondanak 1 óra 20 ezer 4 szerelővel,10 órát keresgélnek negyed millió.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 21. hétfő, 22:49

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 22:39


K_Gergo írta:
Robinson írta: És az itt ajánlott emberkékről miért nincs értékelés?

részemről majd akkor készül, ha valós tapasztalatom lesz róla. az alább említett helyes diagnózis nagyjából a fülre megállapított repedt leömlő volt, meg néhány, később beváltnak tűnő ötlet. tudom kicsit ködös a megfogalmazás, de még nem értem a dolog végére...

anubisz írta: Na ezt meglátogatom,ha kideríti a kocsimon a gondot

a neten is sokan ajánlják fórumokban az injektor.hu-t, épp a diagnosztikai képességeik miatt. tudtommal nem olcsó, és relatíve sokat kell várni, míg bekerülsz, de neked egyik se lehet probléma.
(remélem tudod, hogy csak ugratlak!)


Persze úgy nézek ki mint egy milliomos? Pont az a gáz hogy Érden van,hogy jövök haza Győrbe? ja és írják az oldalon,nem szeretik,nem is engedik hogy ott legyél mikor csinálják a kocsit,na köszi,megmasszírozzák 50 ezerért, a semmire, de lehet hogy 100,vagy 200 ezerért.Aztán szopjam ki az ujjamból mit vizsgáltak rajta.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 22:31


Robinson írta: És az itt ajánlott emberkékről miért nincs értékelés?

részemről majd akkor készül, ha valós tapasztalatom lesz róla. az alább említett helyes diagnózis nagyjából a fülre megállapított repedt leömlő volt, meg néhány, később beváltnak tűnő ötlet. tudom kicsit ködös a megfogalmazás, de még nem értem a dolog végére...

anubisz írta: Na ezt meglátogatom,ha kideríti a kocsimon a gondot

a neten is sokan ajánlják fórumokban az injektor.hu-t, épp a diagnosztikai képességeik miatt. tudtommal nem olcsó, és relatíve sokat kell várni, míg bekerülsz, de neked egyik se lehet probléma.
(remélem tudod, hogy csak ugratlak!)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 21. hétfő, 22:35

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 22:11


K_Gergo írta:
fokabel írta: Győrben és környékén keresek hozzáértő BMW szerelőt

Torsten Cox
német csóka, kicsit töri a magyart, de nem vészes. egyszer voltam nála, javítást nem csinált, csak (helyes) diagnózist, de jókat hallottam róla, velem korrekt volt, még viszem hozzá.


Na ezt meglátogatom,ha kideríti a kocsimon a gondot,majd letesztelem,mert ugye egy szűrőt mindenki tud cserélni,de ha hibát kel feltárni,kíváncsi leszek rá Mert az enyém csak 3 percig szarakodik,azt is csak hidegen,indítva.
Már csak azért,mert itt van a szomszédban,és még nem hallatom róla.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 21. hétfő, 22:17

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 22:00


És az itt ajánlott emberkékről miért nincs értékelés?

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 21:57


fokabel írta: Győrben és környékén keresek hozzáértő BMW szerelőt

Torsten Cox
német csóka, kicsit töri a magyart, de nem vészes. egyszer voltam nála, javítást nem csinált, csak (helyes) diagnózist, de jókat hallottam róla, velem korrekt volt, még viszem hozzá.