BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. április 06. péntek, 08:54


YELLOW írta:
Hori írta:
BMW_0902 írta: Fanatikusok!

Ezt a kérdést nem mertem máshova leírni, csak ide...

Nemrégen óraállítás volt, de az én BMW-ben még mindig 19:00 van a 20:00 helyett...

Kérdés, hogy melyik gomb hosszú, rövid megnyomásával lehet az órát beállítani, ha egyáltalán a klímapanelon kell, mert ott nyomtam én mindent...

Köszönöm előre is a helpet!

Egy a BMW-jében még a másik időszámítás szerint élő ember



a müszeregységeden kell tekerni az órát, most arra nem emlékszem hogy a napi kilóméter nullázóval vagy a másikkal



NEM a napi számlálót kell (remélem még nem tekerte) a jobb oldalival kell, nem kell fosni erő kell hozzá.

szerk.: jah ha van benne BC, akkor az órára kell léptetni



Köszi srácok!

(És még nem tekertem, majd délután! )

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. április 06. péntek, 07:55


grezo írta: Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem:Olajat szeretnék cserélni a váltóba és a difibe,de nem tudom milyen és hogy mennyi kell bele??? Légyszi segítsetek!!
Köszönöm!


A váltóba a legjobb a gyári MTF-LT1, LT2 vagy 3, és kb 1,4 liter kell belőle.
A diffibe 75W-90-es kell kb 1,1 liter, ennek nem tudom melyik a gyári beszállítója, olyat keress ami BMW jóváhagyással rendelkezik.

grezo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz grezo

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. április 06. péntek, 06:05


Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem:Olajat szeretnék cserélni a váltóba és a difibe,de nem tudom milyen és hogy mennyi kell bele??? Légyszi segítsetek!!
Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. április 06. péntek, 05:08


Hori írta:
BMW_0902 írta: Fanatikusok!

Ezt a kérdést nem mertem máshova leírni, csak ide...

Nemrégen óraállítás volt, de az én BMW-ben még mindig 19:00 van a 20:00 helyett...

Kérdés, hogy melyik gomb hosszú, rövid megnyomásával lehet az órát beállítani, ha egyáltalán a klímapanelon kell, mert ott nyomtam én mindent...

Köszönöm előre is a helpet!

Egy a BMW-jében még a másik időszámítás szerint élő ember



a müszeregységeden kell tekerni az órát, most arra nem emlékszem hogy a napi kilóméter nullázóval vagy a másikkal



NEM a napi számlálót kell (remélem még nem tekerte) a jobb oldalival kell, nem kell fosni erő kell hozzá.

szerk.: jah ha van benne BC, akkor az órára kell léptetni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 06. péntek, 05:27

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2012. április 05. csütörtök, 23:57


BMW_0902 írta: Fanatikusok!

Ezt a kérdést nem mertem máshova leírni, csak ide...

Nemrégen óraállítás volt, de az én BMW-ben még mindig 19:00 van a 20:00 helyett...

Kérdés, hogy melyik gomb hosszú, rövid megnyomásával lehet az órát beállítani, ha egyáltalán a klímapanelon kell, mert ott nyomtam én mindent...

Köszönöm előre is a helpet!

Egy a BMW-jében még a másik időszámítás szerint élő ember



a müszeregységeden kell tekerni az órát, most arra nem emlékszem hogy a napi kilóméter nullázóval vagy a másikkal



BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. április 05. csütörtök, 23:27


Fanatikusok!

Ezt a kérdést nem mertem máshova leírni, csak ide...

Nemrégen óraállítás volt, de az én BMW-ben még mindig 19:00 van a 20:00 helyett...

Kérdés, hogy melyik gomb hosszú, rövid megnyomásával lehet az órát beállítani, ha egyáltalán a klímapanelon kell, mert ott nyomtam én mindent...

Köszönöm előre is a helpet!

Egy a BMW-jében még a másik időszámítás szerint élő ember

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 21:10


SAS írta: Ez azért jól hangzik, Prof!
Bár kérdés, hogy jól értem-e az 1/5 év, 90000 km-t: egy ötöd év, azaz két és fél hónap alatt??? Akkor alvás helyett is vezettél... Ugye nem???
És nulláról indultál, vagy már volt belepakolva rendesen kilcsi?
Amúgy én, amikor megvettem a gépet, a biztonság kedvéért olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, légszűrőt, kartergázszűrőt, izzítógyertyákat cseréltettem, és most azt várom el az autótól, hogy hálálja meg, és szolgáljon rendesen.


Prof írta:
SAS írta: Kár, hogy a szomszéd megyében lakom: egy ilyen szerelő aranyat ér!

hancurozo írta:
SAS írta: Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)




Mivel szerelő vagyok, nem esek kétségbe, és a diagot is használom. A bmw-nél sokan azért fizetnek sokat, mert a hibát sem találja a szerelő (nem egyszerű a hiba megállapítása a dieseleknél) kell a diag, és a szerelőnek is tudnia kell mi milyen hibát/hibajelenséget produkál. A legtöbb szerelő cseréltet mindent (sokszor feleslegesen) és vagy jó lessz, vagy nem


90000 Km mentem 1/5 év alatt, izzítógyertyán kívül mást nem kellett cserélni. Most megdöglött a kiegészítő fűtés modul, és motor tartó bakokat kell cserélni.







másfél éve 90000 km most van benne kb 250.000 Km és gyári eredeti turbó van rajta.



státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 18:24


Ez azért jól hangzik, Prof!
Bár kérdés, hogy jól értem-e az 1/5 év, 90000 km-t: egy ötöd év, azaz két és fél hónap alatt??? Akkor alvás helyett is vezettél... Ugye nem???
És nulláról indultál, vagy már volt belepakolva rendesen kilcsi?
Amúgy én, amikor megvettem a gépet, a biztonság kedvéért olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, légszűrőt, kartergázszűrőt, izzítógyertyákat cseréltettem, és most azt várom el az autótól, hogy hálálja meg, és szolgáljon rendesen.


Prof írta:
SAS írta: Kár, hogy a szomszéd megyében lakom: egy ilyen szerelő aranyat ér!

hancurozo írta:
SAS írta: Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)




Mivel szerelő vagyok, nem esek kétségbe, és a diagot is használom. A bmw-nél sokan azért fizetnek sokat, mert a hibát sem találja a szerelő (nem egyszerű a hiba megállapítása a dieseleknél) kell a diag, és a szerelőnek is tudnia kell mi milyen hibát/hibajelenséget produkál. A legtöbb szerelő cseréltet mindent (sokszor feleslegesen) és vagy jó lessz, vagy nem


90000 Km mentem 1/5 év alatt, izzítógyertyán kívül mást nem kellett cserélni. Most megdöglött a kiegészítő fűtés modul, és motor tartó bakokat kell cserélni.








Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 18:03


SAS írta: Kár, hogy a szomszéd megyében lakom: egy ilyen szerelő aranyat ér!

hancurozo írta:
SAS írta: Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)




Mivel szerelő vagyok, nem esek kétségbe, és a diagot is használom. A bmw-nél sokan azért fizetnek sokat, mert a hibát sem találja a szerelő (nem egyszerű a hiba megállapítása a dieseleknél) kell a diag, és a szerelőnek is tudnia kell mi milyen hibát/hibajelenséget produkál. A legtöbb szerelő cseréltet mindent (sokszor feleslegesen) és vagy jó lessz, vagy nem


90000 Km mentem 1/5 év alatt, izzítógyertyán kívül mást nem kellett cserélni. Most megdöglött a kiegészítő fűtés modul, és motor tartó bakokat kell cserélni.






státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 17:49


Kár, hogy a szomszéd megyében lakom: egy ilyen szerelő aranyat ér!

hancurozo írta:
SAS írta: Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)




Mivel szerelő vagyok, nem esek kétségbe, és a diagot is használom. A bmw-nél sokan azért fizetnek sokat, mert a hibát sem találja a szerelő (nem egyszerű a hiba megállapítása a dieseleknél) kell a diag, és a szerelőnek is tudnia kell mi milyen hibát/hibajelenséget produkál. A legtöbb szerelő cseréltet mindent (sokszor feleslegesen) és vagy jó lessz, vagy nem




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 17:41


SAS írta: Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)




Mivel szerelő vagyok, nem esek kétségbe, és a diagot is használom. A bmw-nél sokan azért fizetnek sokat, mert a hibát sem találja a szerelő (nem egyszerű a hiba megállapítása a dieseleknél) kell a diag, és a szerelőnek is tudnia kell mi milyen hibát/hibajelenséget produkál. A legtöbb szerelő cseréltet mindent (sokszor feleslegesen) és vagy jó lessz, vagy nem

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 17:30


Értem. Ebből én most abba a mondatodba kapaszkodnék, hogy "BMW nek van a legjobb dizel motorja"...
Részemről meg az a helyzet, hogy azért feszegetem ezt a kérdést, mert korábban én is éppen így hallottam. Azt mondták, 'óóó, a Bömbi dízelje, az 500 ezer kilométert gond nélkül elpöfög'... Meg azt is mondták, hogy 'a 318d (ami nekem van) turbója a kétezres motorhoz kevésbé van kihegyezve, szóval, ha beérem kisebb teljesítménnyel, hosszabb élettartamot kaphatok cserébe'...
Aztán meg elkezdtem itt olvasni és fórumozni, és amellett, hogy rengeteg jófej márkatárssal "találkoztam", rengeteg hasznos infót kaptam, bazi sok problémáról is értesültem. Szóval kicsit berottyantottam.
Magamban vigasztalásként egyébként arra jutottam, hogy itt nyilván koncentráltan jelennek meg a problémák, hiszen ha baj van, ide fordulnak segítségért a klubtagok. (Ami teljesen ésszerű, és ahogy látom, sokan, sok sikerrel!)
Amúgy az enyém egy igen megkímélt példánynak tűnik: a szerelő is azt mondta az előzetes átvizsgálás után; úgyhogy reménykedem!

anubisz írta:
SAS írta: Köszi a "biztatást", Anubisz!
Nekem az elmúlt évtizedben általában új (német) autóim voltak, amiket azért mégiscsak HIBAMENTESEN használtam. Szervizbe a kötelező inspekciókra jártam, oszt jónapot.
Feltételeztem, hogy egy dízel BMW, ha jól tartják , hiába 7 éves, hiába van benne 150 ezer km, csak produkál valami hasonlót.
Ezért kérdeztem, amit kérdeztem. De hát, ezek szerint nem. :
Hm. Egy kollégám 170 ezer kilométerrel vette a dízel Audiját, azóta 50 ezret tett bele, és defekten, ablaktörlőcserén kívül más gondja nem volt.


anubisz írta:
SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.




ezzel csak azt akartam mondani,hogy soha nem tudni az előző tulaj,tulajok hogy használták.BMW nek van a legjobb dizel motorja,bár szerintem itt is érvényes az,hogy minél nagyobb a motor,annál tartósabb. nem is nagyon lehet venni 5-6 évtől felfelé olyat amibe 200 000 nél kevesebb van.




státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 17:16


Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 15:26


SAS írta: Köszi a "biztatást", Anubisz!
Nekem az elmúlt évtizedben általában új (német) autóim voltak, amiket azért mégiscsak HIBAMENTESEN használtam. Szervizbe a kötelező inspekciókra jártam, oszt jónapot.
Feltételeztem, hogy egy dízel BMW, ha jól tartják , hiába 7 éves, hiába van benne 150 ezer km, csak produkál valami hasonlót.
Ezért kérdeztem, amit kérdeztem. De hát, ezek szerint nem. :
Hm. Egy kollégám 170 ezer kilométerrel vette a dízel Audiját, azóta 50 ezret tett bele, és defekten, ablaktörlőcserén kívül más gondja nem volt.


anubisz írta:
SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.




ezzel csak azt akartam mondani,hogy soha nem tudni az előző tulaj,tulajok hogy használták.BMW nek van a legjobb dizel motorja,bár szerintem itt is érvényes az,hogy minél nagyobb a motor,annál tartósabb. nem is nagyon lehet venni 5-6 évtől felfelé olyat amibe 200 000 nél kevesebb van.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 15:07


150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)