autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. február 19. péntek, 05:36


még 1dolog tud valaki e46-ba olcsón fényszóró mosót csak a teleszkópos rész kellene!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. február 19. péntek, 05:34


sziasztok!
a kérdésem az lenne, hogy az e36-os m-es felni 16"-os jó e az én e46-osomra?

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 20:52


jencispy írta:
bmw320d4 írta:
Nekem nincs kapcsoló, én diaggal inicializálom ha kell....


Milyen diag cuccod van?
Érdekelne engem is ilyesmi...

Köszi az újabb infót! Engem is érdekelne h milyen diaggal lehet nyugtázni. Inkább arra ruháznék be, mint egy 'felesleges' kapcsolóra!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 17:55


bmw320d4 írta:
Nekem nincs kapcsoló, én diaggal inicializálom ha kell....


Milyen diag cuccod van?
Érdekelne engem is ilyesmi...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 13:13


Zolee írta:
jencispy írta:
bmw320d4 írta:

A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...


A DSC-s verziót miért nem rakják bele gyárilag, amelyikben nincs RDC(rádiós)?

Jogos a kérdés, a leírtak alapján érthetetlen miért nincs benne gyárilag!
De utánagondoltam, amit bmw320d4 írt. Sztem a felprogramozás kivételével könnyen meg lehet valósítani schaltzentrum nélkül is! Amennyiben az RPA (RDC) gomb 1 sima egyállású kapcsoló, aminek mindössze annyi a feladata h a valószínûleg a DSC-hez csatlakozó 1 szál vezetéken keresztül 'resetelje' v nyugtázza a mûszerfalon, az adott esetben megjelenõ keréknyomásvisszajelzõ lámpát!?
Jól gondolom? bmw320d4?


Ugyanazért nem tették bele, amiért a BC-t is, pedig ennek is csak egy kapcsoló kell és kódolás.
Vagy ott van a gong funkció, ami a pdc-s autókban se müködik, pedig ezt is be lehet aktiválni és nem a piezó fog visitani, hanem gongolni fog.
Van még egy halom funkció, amit szimpla kódolással be lehet aktiválni pl: Tud az E46 is pittyegni a központi zár zárásakor és nyitásakor, riasztáskor tudja villogtatni a tompítottat is, stb...
Az RDC inicializáláshoz nem csak egy egyszerû egysarkú kapcsoló kell, sajnos meg kell venni a gyárit.
Nekem nincs kapcsoló, én diaggal inicializálom ha kell....

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 11:15


jencispy írta:
bmw320d4 írta:

A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...


A DSC-s verziót miért nem rakják bele gyárilag, amelyikben nincs RDC(rádiós)?

Jogos a kérdés, a leírtak alapján érthetetlen miért nincs benne gyárilag!
De utánagondoltam, amit bmw320d4 írt. Sztem a felprogramozás kivételével könnyen meg lehet valósítani schaltzentrum nélkül is! Amennyiben az RPA (RDC) gomb 1 sima egyállású kapcsoló, aminek mindössze annyi a feladata h a valószínûleg a DSC-hez csatlakozó 1 szál vezetéken keresztül 'resetelje' v nyugtázza a mûszerfalon, az adott esetben megjelenõ keréknyomásvisszajelzõ lámpát!?
Jól gondolom? bmw320d4?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 09:53


bmw320d4 írta:

A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...


A DSC-s verziót miért nem rakják bele gyárilag, amelyikben nincs RDC(rádiós)?


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. július 24. péntek, 22:50


bmw320d4 írta:
Zolee írta:
bmw320d4 írta:
Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.

Köszi bmw320d4!
A DSC-s verzió nem hangzik rosszúl! Az RPA alatt mit kell pontosan érteni? Jól gondolom h ez 1 modul, ami adott idõ alatt a kerekeken mért fordulatból és a megtett utból a DSC segítségével képez vmilyen viszonyszámot?! Esetleg beszerzési helyet és/vagy nagyságrendi árat tudsz mondani?
Elõre is kössz!


A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...

Köszönöm!!!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. július 24. péntek, 22:41


Zolee írta:
bmw320d4 írta:
Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.

Köszi bmw320d4!
A DSC-s verzió nem hangzik rosszúl! Az RPA alatt mit kell pontosan érteni? Jól gondolom h ez 1 modul, ami adott idõ alatt a kerekeken mért fordulatból és a megtett utból a DSC segítségével képez vmilyen viszonyszámot?! Esetleg beszerzési helyet és/vagy nagyságrendi árat tudsz mondani?
Elõre is kössz!


A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. július 24. péntek, 22:32


bmw320d4 írta:
Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.

Köszi bmw320d4!
A DSC-s verzió nem hangzik rosszúl! Az RPA alatt mit kell pontosan érteni? Jól gondolom h ez 1 modul, ami adott idõ alatt a kerekeken mért fordulatból és a megtett utból a DSC segítségével képez vmilyen viszonyszámot?! Esetleg beszerzési helyet és/vagy nagyságrendi árat tudsz mondani?
Elõre is kössz!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. július 24. péntek, 21:39


Zolee írta: Sziasztok!
Ugyan korábban már feltettem a kérdést egy másik topicban, de nem érkezett rá válasz -
Be lehet-e építeni az autóba utólagosan keréknyomásellenõrzõ rendszert?
Ha igen, mi kell hozzá, és kb. mennyibe fáj a dolog?
Elõre is köszi!


Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. július 24. péntek, 18:07


Sziasztok!
Ugyan korábban már feltettem a kérdést egy másik topicban, de nem érkezett rá válasz -
Be lehet-e építeni az autóba utólagosan keréknyomásellenõrzõ rendszert?
Ha igen, mi kell hozzá, és kb. mennyibe fáj a dolog?
Elõre is köszi!

státusz gabesz82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. június 17. szerda, 15:39


SoundkeY írta:
gabesz82 írta: Sziasztok!

Még így a hozzászólás elején leszögezném, hogy még csak leendõ tulaj vagyok. A kiszemeltem egy 2002-es évjáratú 320D Touring. Érdeklõdnék, hogy vásárláskor mire figyeljek oda, esetleg milyen típushibái lehetnek az autónak? Köszönöm mindenkinek a válaszokat!


http://www.bmw3er.hu/modules.p...highlight=

Ezt a topikot olvasd el 2x es mindent fogsz tudni !


Köszöntem, átolvasom!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. június 17. szerda, 15:36


gabesz82 írta: Sziasztok!

Még így a hozzászólás elején leszögezném, hogy még csak leendõ tulaj vagyok. A kiszemeltem egy 2002-es évjáratú 320D Touring. Érdeklõdnék, hogy vásárláskor mire figyeljek oda, esetleg milyen típushibái lehetnek az autónak? Köszönöm mindenkinek a válaszokat!


http://www.bmw3er.hu/modules.p...highlight=

Ezt a topikot olvasd el 2x es mindent fogsz tudni !
( alvazsszam alapjan ( kulccsal) bemesz barmelyik wallisba es kerd le az utolso 5 szervizlatogatas idejet, kmet,javitasat stb stb......ezzel kezd ! )




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2009. június 17. szerda, 15:40

státusz gabesz82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. június 17. szerda, 15:31


Sziasztok!

Még így a hozzászólás elején leszögezném, hogy még csak leendõ tulaj vagyok. A kiszemeltem egy 2002-es évjáratú 320D Touring. Érdeklõdnék, hogy vásárláskor mire figyeljek oda, esetleg milyen típushibái lehetnek az autónak? Köszönöm mindenkinek a válaszokat!