vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 17:38


YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Bianconero írta: Sziasztok!
Utánakérdeztem a dolognak egy szakinál (aki elvileg ért a bömöshöz) és azt mondta,hogy ha meg lenne szakadva a fűtőszál,akkor az ülőlapom sem melegítene. Felhívtam a Wallist,hogy ők mit mondanak...namármost azzal kezdték,hogy vigyem be az autót és kiszedik az ülést, 1-2 nap!!! alatt emgnézik..hát kösz.. Még annyit hozzátett,hogy a fűtőszál elvékonyodhatott...(ilyen van? miaz,hogy elvékonoydik basszus?)
Szóval se előre,se hátra...ezért nem fogom bevinni a wallsiba,hogy 1 napig üljenek rajta,kifizessek 50e ft munkadíjat, majd közöljék,hogy további 250e-ért kicserélik..
Esetleg valami javaslat? vagy hagyjam a ..csába?


hát figyelj azt nem tudom, hogy épül fel a fűtésvezérlés. hogy most árammal szabályoz, vagy az áram állandó és plussz fűtőszálakat kapcsol a fokozatállító?
az, hogy valamennyire melegít, az arról árulkodik, hogy több fűtőszál lehet benne, amiknek más és más a keresztmetszete. tehát lehet, hogy a fűtőszálak egyik része elszakadt, ezért csak részfokozat megy, ami ép.
én erre gyanakszom.
korábban árult Tiba azt hiszem fűtőbetétet, érdemes venni egyet és egy kárpitoshoz elmenni.



yellow bazzzz ne legyél már tufa. megint olyanba szólsz bele, amihez megint semmi közöd. még életedben nem láttál ilyet, akkor minek ütöd bele az orrod?
az áramot változtatod a fokozatszabályzóval, az hogy fűt, csak nem annyira amennyire kéne, az azt jelenti, hogy meg van szakadva valamelyik szál, de az újabb fűtésbetéteken úgy van megoldva, hogy csak a szakadt szál nem fűt, attól még a többi fűt.
a régebbi betéteken (pl e36) pedig ha bárhol szakadás van, akkor nem fűt az egész lap.....
egyébként meg külön fűt az ülőlap és a háttámla, tehát ha az egyikben hiba van, attól a másik még tökéletesen fűt. még jó hogy ért hozzá a szaki.... lassan én is nyitok egy bmw szervizt, mert úgy tűnik, hogy a bmw-hez értés ott kezdődik, hogy látott már bmw-t

a szakadási hibát ki lehet méregetni és ki tudod javítani. azt sajnos nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bevarrt betét, hogy hozzá tudsz-e férni.


hagy legyen már közöm, hagy írjam már le a véleményem!
lényegtelen, ha egy szál nem jó és nem fűt, akkor egy szálat úgysem tud cserélni. szóval ha nem megfelelő úgyis cserélni kell a betétet.
kuttya!


ne írjál véleményt, mert nem a véleményedet kérdezték. itt tényekről beszélgetünk. és, mint írtam, meg tudja javítani a szakad szálat.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 16:43


YELLOW írta:
lényegtelen, ha egy szál nem jó és nem fűt, akkor egy szálat úgysem tud cserélni. szóval ha nem megfelelő úgyis cserélni kell a betétet.
kuttya!



Az egész üléfűtés betét egy fehér szövetbe van belevarrva, ott nem sok esélyed a javítgatásra, hacsak szét nem vágod.

Választási lehetőség annyi van, hogy a hátlap vagy az ülőlap rossz, de onnantól csak az egyben cserére van esély.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 16:37


vsop14 írta:

a szakadási hibát ki lehet méregetni és ki tudod javítani. azt sajnos nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bevarrt betét, hogy hozzá tudsz-e férni.


Gyárilag az ülő és hátlap középső részére van felvarrva a két szélső hosszanti varrással. Azaz az ülésszövetre van varrva.

Ez eddig jó és szép, míg ki nem kell cserélni.

Aztán ha szét kell szedni, akkor szétvághatod a varrás mentén hogy kiszedd az ülésfűtés betétet. De ha eszt teszed szétválik az ülésszöveted is.
Tehát ezt nem teheted kapásból.

Türelmesen, tötymörgősen levághatod a szövetről a varrás mellett, nem a varrásnál. Ha lejött akkor kézzel visszavarhatod a szövetre az új betétet, ha egyáltalán lehet kapni.
Ha viszont azt akarod felhasználni, amit éppen kivágtál, akkor keskenyebb lesz az ülésfűtés betét és azt már csak kis trükkel varrhatod vissza egy másik üléshuzatra/szövetre.

Minderre az ismeretre úgy tettem szert, hogy már szedtem szét E46 szövetet és abból ki kellett bányászni a ülésfűtés betétet. Mivel akkor és ott az ülésfűtés betét volt a lényeg én a cérnánál vágtam szét, így szépen szét is esett a gyári üléshuzat szövete, ami akkor, abban az esetben nem számított.

Még jó hogy nem magamnak csináltam. Idegbajt kaptam volna.

Viszont azt nem tudom 100%, hogy külön ülésfűtés betét kapható e és annak mi a cikkszáma.

Viszont alapból ha rendelsz gyári üléshuzatot a kárpitkód szerint, abban sem lesz benne az ülésfűtés betét, de holnap ennek utánajárok pontosan.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 29. hétfő, 16:40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 16:35


vsop14 írta:
YELLOW írta:
Bianconero írta: Sziasztok!
Utánakérdeztem a dolognak egy szakinál (aki elvileg ért a bömöshöz) és azt mondta,hogy ha meg lenne szakadva a fűtőszál,akkor az ülőlapom sem melegítene. Felhívtam a Wallist,hogy ők mit mondanak...namármost azzal kezdték,hogy vigyem be az autót és kiszedik az ülést, 1-2 nap!!! alatt emgnézik..hát kösz.. Még annyit hozzátett,hogy a fűtőszál elvékonyodhatott...(ilyen van? miaz,hogy elvékonoydik basszus?)
Szóval se előre,se hátra...ezért nem fogom bevinni a wallsiba,hogy 1 napig üljenek rajta,kifizessek 50e ft munkadíjat, majd közöljék,hogy további 250e-ért kicserélik..
Esetleg valami javaslat? vagy hagyjam a ..csába?


hát figyelj azt nem tudom, hogy épül fel a fűtésvezérlés. hogy most árammal szabályoz, vagy az áram állandó és plussz fűtőszálakat kapcsol a fokozatállító?
az, hogy valamennyire melegít, az arról árulkodik, hogy több fűtőszál lehet benne, amiknek más és más a keresztmetszete. tehát lehet, hogy a fűtőszálak egyik része elszakadt, ezért csak részfokozat megy, ami ép.
én erre gyanakszom.
korábban árult Tiba azt hiszem fűtőbetétet, érdemes venni egyet és egy kárpitoshoz elmenni.



yellow bazzzz ne legyél már tufa. megint olyanba szólsz bele, amihez megint semmi közöd. még életedben nem láttál ilyet, akkor minek ütöd bele az orrod?
az áramot változtatod a fokozatszabályzóval, az hogy fűt, csak nem annyira amennyire kéne, az azt jelenti, hogy meg van szakadva valamelyik szál, de az újabb fűtésbetéteken úgy van megoldva, hogy csak a szakadt szál nem fűt, attól még a többi fűt.
a régebbi betéteken (pl e36) pedig ha bárhol szakadás van, akkor nem fűt az egész lap.....
egyébként meg külön fűt az ülőlap és a háttámla, tehát ha az egyikben hiba van, attól a másik még tökéletesen fűt. még jó hogy ért hozzá a szaki.... lassan én is nyitok egy bmw szervizt, mert úgy tűnik, hogy a bmw-hez értés ott kezdődik, hogy látott már bmw-t

a szakadási hibát ki lehet méregetni és ki tudod javítani. azt sajnos nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bevarrt betét, hogy hozzá tudsz-e férni.


hagy legyen már közöm, hagy írjam már le a véleményem!
lényegtelen, ha egy szál nem jó és nem fűt, akkor egy szálat úgysem tud cserélni. szóval ha nem megfelelő úgyis cserélni kell a betétet.
kuttya!



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 15:54


YELLOW írta:
Bianconero írta: Sziasztok!
Utánakérdeztem a dolognak egy szakinál (aki elvileg ért a bömöshöz) és azt mondta,hogy ha meg lenne szakadva a fűtőszál,akkor az ülőlapom sem melegítene. Felhívtam a Wallist,hogy ők mit mondanak...namármost azzal kezdték,hogy vigyem be az autót és kiszedik az ülést, 1-2 nap!!! alatt emgnézik..hát kösz.. Még annyit hozzátett,hogy a fűtőszál elvékonyodhatott...(ilyen van? miaz,hogy elvékonoydik basszus?)
Szóval se előre,se hátra...ezért nem fogom bevinni a wallsiba,hogy 1 napig üljenek rajta,kifizessek 50e ft munkadíjat, majd közöljék,hogy további 250e-ért kicserélik..
Esetleg valami javaslat? vagy hagyjam a ..csába?


hát figyelj azt nem tudom, hogy épül fel a fűtésvezérlés. hogy most árammal szabályoz, vagy az áram állandó és plussz fűtőszálakat kapcsol a fokozatállító?
az, hogy valamennyire melegít, az arról árulkodik, hogy több fűtőszál lehet benne, amiknek más és más a keresztmetszete. tehát lehet, hogy a fűtőszálak egyik része elszakadt, ezért csak részfokozat megy, ami ép.
én erre gyanakszom.
korábban árult Tiba azt hiszem fűtőbetétet, érdemes venni egyet és egy kárpitoshoz elmenni.



yellow bazzzz ne legyél már tufa. megint olyanba szólsz bele, amihez megint semmi közöd. még életedben nem láttál ilyet, akkor minek ütöd bele az orrod?
az áramot változtatod a fokozatszabályzóval, az hogy fűt, csak nem annyira amennyire kéne, az azt jelenti, hogy meg van szakadva valamelyik szál, de az újabb fűtésbetéteken úgy van megoldva, hogy csak a szakadt szál nem fűt, attól még a többi fűt.
a régebbi betéteken (pl e36) pedig ha bárhol szakadás van, akkor nem fűt az egész lap.....
egyébként meg külön fűt az ülőlap és a háttámla, tehát ha az egyikben hiba van, attól a másik még tökéletesen fűt. még jó hogy ért hozzá a szaki.... lassan én is nyitok egy bmw szervizt, mert úgy tűnik, hogy a bmw-hez értés ott kezdődik, hogy látott már bmw-t

a szakadási hibát ki lehet méregetni és ki tudod javítani. azt sajnos nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bevarrt betét, hogy hozzá tudsz-e férni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 12:45


Bianconero írta: Sziasztok!
Utánakérdeztem a dolognak egy szakinál (aki elvileg ért a bömöshöz) és azt mondta,hogy ha meg lenne szakadva a fűtőszál,akkor az ülőlapom sem melegítene. Felhívtam a Wallist,hogy ők mit mondanak...namármost azzal kezdték,hogy vigyem be az autót és kiszedik az ülést, 1-2 nap!!! alatt emgnézik..hát kösz.. Még annyit hozzátett,hogy a fűtőszál elvékonyodhatott...(ilyen van? miaz,hogy elvékonoydik basszus?)
Szóval se előre,se hátra...ezért nem fogom bevinni a wallsiba,hogy 1 napig üljenek rajta,kifizessek 50e ft munkadíjat, majd közöljék,hogy további 250e-ért kicserélik..
Esetleg valami javaslat? vagy hagyjam a ..csába?


hát figyelj azt nem tudom, hogy épül fel a fűtésvezérlés. hogy most árammal szabályoz, vagy az áram állandó és plussz fűtőszálakat kapcsol a fokozatállító?
az, hogy valamennyire melegít, az arról árulkodik, hogy több fűtőszál lehet benne, amiknek más és más a keresztmetszete. tehát lehet, hogy a fűtőszálak egyik része elszakadt, ezért csak részfokozat megy, ami ép.
én erre gyanakszom.
korábban árult Tiba azt hiszem fűtőbetétet, érdemes venni egyet és egy kárpitoshoz elmenni.



Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 12:32


Sziasztok!

Utánakérdeztem a dolognak egy szakinál (aki elvileg ért a bömöshöz) és azt mondta,hogy ha meg lenne szakadva a fűtőszál,akkor az ülőlapom sem melegítene. Felhívtam a Wallist,hogy ők mit mondanak...namármost azzal kezdték,hogy vigyem be az autót és kiszedik az ülést, 1-2 nap!!! alatt emgnézik..hát kösz.. Még annyit hozzátett,hogy a fűtőszál elvékonyodhatott...(ilyen van? miaz,hogy elvékonoydik basszus?)
Szóval se előre,se hátra...ezért nem fogom bevinni a wallsiba,hogy 1 napig üljenek rajta,kifizessek 50e ft munkadíjat, majd közöljék,hogy további 250e-ért kicserélik..
Esetleg valami javaslat? vagy hagyjam a ..csába?


Bianconero írta: Hát ha csak bőrrel együtt cserélhető,akkor az igencsak felejtős..gondolom a gatyám rámenne

jrtom írta: A bőrrel az a baj, hogy abba bele van varva a fűtés és asszem csak bűrrel együtt lehet cserélni. Kimérni úgy, hogy veszel egy multimétert és az ülés alján megkeresed a támlafűtés vezetékét és megméred, hogy szakadt-e.

Bianconero írta: Bőr kárpitos. Hogy érted,hogy kimérni?

jrtom írta: Szia!

Velószínű, hogy megszakadt a fűtőszál, de azt ki is tudod mérni.
Bőr vagy szövet kárpitos?

Bianconero írta: Sziasztok!

Az mitől lehet,hogy a gyári ülésfűtésem a vezető oldalon nem igazán melegíti a háttámlát?
Inkább csak olyan langyosnak mondanám,vagy még annak sem...
5let esetleg valaki,akinek van/volt hasonló problémája? Lehet ezt szervizelni?

Köszi!













Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2010. november 23. kedd, 22:31


Hát ha csak bőrrel együtt cserélhető,akkor az igencsak felejtős..gondolom a gatyám rámenne

jrtom írta: A bőrrel az a baj, hogy abba bele van varva a fűtés és asszem csak bűrrel együtt lehet cserélni. Kimérni úgy, hogy veszel egy multimétert és az ülés alján megkeresed a támlafűtés vezetékét és megméred, hogy szakadt-e.

Bianconero írta: Bőr kárpitos. Hogy érted,hogy kimérni?

jrtom írta: Szia!

Velószínű, hogy megszakadt a fűtőszál, de azt ki is tudod mérni.
Bőr vagy szövet kárpitos?

Bianconero írta: Sziasztok!

Az mitől lehet,hogy a gyári ülésfűtésem a vezető oldalon nem igazán melegíti a háttámlát?
Inkább csak olyan langyosnak mondanám,vagy még annak sem...
5let esetleg valaki,akinek van/volt hasonló problémája? Lehet ezt szervizelni?

Köszi!










jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 23. kedd, 22:05


A bőrrel az a baj, hogy abba bele van varva a fűtés és asszem csak bűrrel együtt lehet cserélni. Kimérni úgy, hogy veszel egy multimétert és az ülés alján megkeresed a támlafűtés vezetékét és megméred, hogy szakadt-e.

Bianconero írta: Bőr kárpitos. Hogy érted,hogy kimérni?

jrtom írta: Szia!

Velószínű, hogy megszakadt a fűtőszál, de azt ki is tudod mérni.
Bőr vagy szövet kárpitos?

Bianconero írta: Sziasztok!

Az mitől lehet,hogy a gyári ülésfűtésem a vezető oldalon nem igazán melegíti a háttámlát?
Inkább csak olyan langyosnak mondanám,vagy még annak sem...
5let esetleg valaki,akinek van/volt hasonló problémája? Lehet ezt szervizelni?

Köszi!








Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2010. november 23. kedd, 21:28


Bőr kárpitos. Hogy érted,hogy kimérni?

jrtom írta: Szia!

Velószínű, hogy megszakadt a fűtőszál, de azt ki is tudod mérni.
Bőr vagy szövet kárpitos?

Bianconero írta: Sziasztok!

Az mitől lehet,hogy a gyári ülésfűtésem a vezető oldalon nem igazán melegíti a háttámlát?
Inkább csak olyan langyosnak mondanám,vagy még annak sem...
5let esetleg valaki,akinek van/volt hasonló problémája? Lehet ezt szervizelni?

Köszi!






jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 23. kedd, 21:22


Szia!

Velószínű, hogy megszakadt a fűtőszál, de azt ki is tudod mérni.
Bőr vagy szövet kárpitos?

Bianconero írta: Sziasztok!

Az mitől lehet,hogy a gyári ülésfűtésem a vezető oldalon nem igazán melegíti a háttámlát?
Inkább csak olyan langyosnak mondanám,vagy még annak sem...
5let esetleg valaki,akinek van/volt hasonló problémája? Lehet ezt szervizelni?

Köszi!




Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2010. november 23. kedd, 21:06


Sziasztok!

Az mitől lehet,hogy a gyári ülésfűtésem a vezető oldalon nem igazán melegíti a háttámlát?
Inkább csak olyan langyosnak mondanám,vagy még annak sem...
5let esetleg valaki,akinek van/volt hasonló problémája? Lehet ezt szervizelni?

Köszi!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 17:32


Tom22 írta: Sziasztok! Én most szeretném bekötni az ülés fűtésem,gyári ülések,nem volt börös az autóm de mostmár az! megvan a kapcsoló is a vezetékek minden! Ha esetleg valaki már kötött be gyári ülés fűtést.Legyen szíves ossza meg velem tapasztalatait!!

Egyszeru, mint a szog. Ami kabelt kaptal hozza, szepen az egyik ulestol kezdve vegigfuzod, ules-kormany-kozepkonzol-biztositektabla-ules. En vmi egy orat szenvedtem, mire bevarazsoltam a biztositektablaba, hozzaerto kez 5 perc alatt rakott be egy masikat a telefonkihangositonak, mert mondtam en nem szenvedek megint egy orat. a tobbi igazabol csak bujocska, szepen a szonyeg mogott. Akksit vedd le addig, akkor biztos nem lesz gond azzal, h lehuzod az ovfeszito patront meg az ulesfoglaltsagjelzot.


Tom22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 15:39


Sziasztok! Én most szeretném bekötni az ülés fűtésem,gyári ülések,nem volt börös az autóm de mostmár az! megvan a kapcsoló is a vezetékek minden! Ha esetleg valaki már kötött be gyári ülés fűtést.Legyen szíves ossza meg velem tapasztalatait!!

köszi

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 15. szerda, 15:31


ute107 írta:
bmw320d4 írta:
ute107 írta: Hi!

Olyan kérdésem lenne, ha van otthon 2 ülésfűtésbetétem (BMW) - ami még sosem volt beszerelve - és azon van egy csatlakozó - annak csak egy pozitív és egy negatív pólusú vezeték kell és már fűt is?!

Off autóba akarom bebarkácsolni, de nem akarok felesleges munkát.

Köszi előre a válaszokat!


Így hiányozni fog a hőmérséklet szabályozás, és könnyen előállhat az a probléma, mint az E53, E83-aknál; - kiégett a bőr...



Aha. Bőr nem lesz a Corsában !!! És amúgy mi szabályozza a hőmérsékletet...ha már kitértünk erre...???!!!


A kapcsoló.