wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 14:32


LegoHead írta: Üdv!

Kicsit javítottam a komfortérzeten, és szereltem az autóba komplett bőrbelsőt. Az új üléseim gyárilag fűtöttek. Hogyan tudnám működésre bírni? Elég, ha a klima alatti panelt kicserélem, olyanra, amiben benne van az ülésfűtés kapcsolója, be van az kábelezve, vagy kissé bonyolultabb?


Szia

Nincs bekábelezve ebben az isten verte e46-ban egy fölösleges vezeték se kell a gyári e46 kábelköteg illetve ha eddig csak DSC vagy ASC gomb volt ott középen a hamutál felett akkor kell egy új/használt középkonzol is.

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 14:30


SP_323i írta: Sziasztok!

Gyári ülésfűtést szereltetett már be valaki utólag?
Az ülésfűtés lapokon, kapcsolókon meg egy hozzá értő szerelőn kívül kell e még hozzá vmi?

ezt néztem ki
http://www.ebay.de/itm/BMW-Ori...43c80ff877


Szia

Ami kell
-Ülésfűtés csatlakozókkal
-gyári bmw e46 kábelköteg
-kapcsoló panel
-ha eddig csak dsc vagy asc gomb volt a kocsidban középen akkor kell egy középkonzol mivel a kapcsolópanelt a régi középkonzolba nem tudod beépíteni.

Amit kinéztél az jó lesz az e46-hoz.

LegoHead
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz LegoHead

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 14:08


Üdv!

Kicsit javítottam a komfortérzeten, és szereltem az autóba komplett bőrbelsőt. Az új üléseim gyárilag fűtöttek. Hogyan tudnám működésre bírni? Elég, ha a klima alatti panelt kicserélem, olyanra, amiben benne van az ülésfűtés kapcsolója, be van az kábelezve, vagy kissé bonyolultabb?


Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2014. május 13. kedd, 19:24


Érdekelne engem is gyári ülésfűtés szerelés:

- hogy kell szétszedni egy elektromos sport ülést? Lenne valakinek linkje?

Gyári ülésben ilyen az ülésfűtés elrendezése. Aki utólag akar ilyet beépíteni, annak a kocsi fő kábelkötegéhez illesztve be kell fűznie a kábeleket.



8



SP_323i írta: Sziasztok!

Gyári ülésfűtést szereltetett már be valaki utólag?
Az ülésfűtés lapokon, kapcsolókon meg egy hozzá értő szerelőn kívül kell e még hozzá vmi?

ezt néztem ki
http://www.ebay.de/itm/BMW-Ori...43c80ff877







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. május 17. szombat, 20:03

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 09:16


Sziasztok!

Gyári ülésfűtést szereltetett már be valaki utólag?
Az ülésfűtés lapokon, kapcsolókon meg egy hozzá értő szerelőn kívül kell e még hozzá vmi?

ezt néztem ki
http://www.ebay.de/itm/BMW-Ori...43c80ff877

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 08:58


Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


Az áram sajnos nem pont így működik, de ha így is van, akkor is kéne hogy legyen valamennyi fűtés a felüet egy részén. Úgy néztem hogy hálószerűen futnak a szálak, így szerintem egy szakadás csak egy kis területen eredményezne fűtéshiányt. De hamarosan biztos jön valaki aki elmagyarázza




A fűtőlap az egy szál ami körbemegy , ha valahol elszakad akkor nem fűt SEHOL
Az ülőlap és a hátlap 2 külön egység (E36-nál már a kapcsoló is külön kezeli az ülő és a hátlapot)
Az ablakfűtés azért tud olyat hogy egy-két szál nem fűt mert ott a 2 szélén levő vastagabb sáv a + és a - és azok között futó vékony szálak fűtenek mert párhuzamosan vannak kötve így ha egy elszakad a többi még működik


wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 23:32


Medvedisznoman írta:
kempelen írta:
Medvedisznoman írta:
kempelen írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


A hátlap ülésfűtés csatlakozója az ülés alá van rögzítve. Az ülés nagy csatlakozójába megy közvetlenül az ülőlap csatlakozója és erről van leválasztva egy kisebb csatival a hátlapé. De a lényeg, hogy minden csatlakozó az ülés alatt található.



Köszi szépen! Könnyen hozzáférhető a csatlakozó? Sose néztem még.


Maximálisra kell emelni az ülésmagasságot, bár ez nem 100% megoldás főleg ha nem fér a kezed az ülés alá így sem.
Második lehetőség kicsavarni az ülést rögzítő négy csavart és hátradönteni az ülést. Akkor könnyedén hozzáférsz az aljához.



Köszönöm szépen! Majd beszámolok az eredményről, hátha van tanulsága az esetnek.



Szia

Ha esetleg kellene csere darab vagy esetleg komplett gyári BMW ülésfűtés akkor tudok eladó ujjat!

Üdv


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 20:49


kempelen írta:
Medvedisznoman írta:
kempelen írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


A hátlap ülésfűtés csatlakozója az ülés alá van rögzítve. Az ülés nagy csatlakozójába megy közvetlenül az ülőlap csatlakozója és erről van leválasztva egy kisebb csatival a hátlapé. De a lényeg, hogy minden csatlakozó az ülés alatt található.



Köszi szépen! Könnyen hozzáférhető a csatlakozó? Sose néztem még.


Maximálisra kell emelni az ülésmagasságot, bár ez nem 100% megoldás főleg ha nem fér a kezed az ülés alá így sem.
Második lehetőség kicsavarni az ülést rögzítő négy csavart és hátradönteni az ülést. Akkor könnyedén hozzáférsz az aljához.



Köszönöm szépen! Majd beszámolok az eredményről, hátha van tanulsága az esetnek.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 16:55


Medvedisznoman írta:
kempelen írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


A hátlap ülésfűtés csatlakozója az ülés alá van rögzítve. Az ülés nagy csatlakozójába megy közvetlenül az ülőlap csatlakozója és erről van leválasztva egy kisebb csatival a hátlapé. De a lényeg, hogy minden csatlakozó az ülés alatt található.



Köszi szépen! Könnyen hozzáférhető a csatlakozó? Sose néztem még.


Maximálisra kell emelni az ülésmagasságot, bár ez nem 100% megoldás főleg ha nem fér a kezed az ülés alá így sem.
Második lehetőség kicsavarni az ülést rögzítő négy csavart és hátradönteni az ülést. Akkor könnyedén hozzáférsz az aljához.



Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 16:25


kempelen írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


A hátlap ülésfűtés csatlakozója az ülés alá van rögzítve. Az ülés nagy csatlakozójába megy közvetlenül az ülőlap csatlakozója és erről van leválasztva egy kisebb csatival a hátlapé. De a lényeg, hogy minden csatlakozó az ülés alatt található.



Köszi szépen! Könnyen hozzáférhető a csatlakozó? Sose néztem még.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 16:23


duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


Az áram sajnos nem pont így működik, de ha így is van, akkor is kéne hogy legyen valamennyi fűtés a felüet egy részén. Úgy néztem hogy hálószerűen futnak a szálak, így szerintem egy szakadás csak egy kis területen eredményezne fűtéshiányt. De hamarosan biztos jön valaki aki elmagyarázza



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 16:10


duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!


A hátlap ülésfűtés csatlakozója az ülés alá van rögzítve. Az ülés nagy csatlakozójába megy közvetlenül az ülőlap csatlakozója és erről van leválasztva egy kisebb csatival a hátlapé. De a lényeg, hogy minden csatlakozó az ülés alatt található.



státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 16:02


Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 15:56


duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 15:46


Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.